rozpiski elfów v2
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów v2
Ja do Andrzeja mam pytanie:
W Wejherowie i na DMP widziałem, że grałeś 20 WL i na jednym caddym, jak Ci się grało przeciwko armiom silnie magicznym z tak słabą obroną na czary?
W Wejherowie i na DMP widziałem, że grałeś 20 WL i na jednym caddym, jak Ci się grało przeciwko armiom silnie magicznym z tak słabą obroną na czary?
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Co prawda temat Kielona, ale tam swoje 3 grosze wrzuciłem. Zobaczcie i skomentujcie tutaj ;]
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 89#p499689
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 89#p499689
Napisałem w temacie Kielona. Chyba jednak jeśli już brać HE na Bazyliszka to oparte na magu z książką. Wszechobecne działka DoW, poisony skinków, grad bolców DE, dwa Bazyliszki stricte przeciw latającym LT, Beast Cowers na Shinuxie - wszystko to sprawia, że smoki nie mają teraz łatwego życia.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Nigdy nie miałem większych problemów z armiami czarującymi. Trzeba po prostu odpowiednio zagrać.Embir pisze:Ja do Andrzeja mam pytanie:
W Wejherowie i na DMP widziałem, że grałeś 20 WL i na jednym caddym, jak Ci się grało przeciwko armiom silnie magicznym z tak słabą obroną na czary?
Grałem np. z VC na full magii. Niby koszmar, 12 kości na turę, w 1 turze wstaje 20 ghouli itp. A tak naprawdę, to co z tego, że będzie miał 3 klocki po 30-40 ghouli? I tak WL z BB rozkręcają to w max 3 tury. A innych masakrycznych czarów VC nie mają.
Inaczej gram z demonami na wronie. Pomijam fakt, że jak trafiam na DoCh to micha ma się śmieje, bo jak na razie prawie każda walka z nimi kończy się przynajmniej 15-5 dla mnie. Wracając do wrony, trzeba jak już pisałem, odpowiednio zagrać. Wykorzystuję fakt, że większość graczy demonicznych ma mocne parcie na wygraną. Rozstawiam się w rogu robiąc kocioł, a następnie czekam na wroga. Bolce zasłaniam całkowicie łucznikami, a tych WL. W ten sposób furie nie mogą zaszarżować bolców. Co prawda bolce też nie mogą strzelać do innych odziałów, ale to nieważne. Bolce mają wtedy tylko jedną funkcję - nie pozwolić wronie latać po polu bitwy i zmusić do stania za lasem. W ten sposób 4 RBT blokujemy całkowicie wrogą magię, a idące do nas po ziemi odziały demonów masakrujemy smokiem i WL z BB (tylko musi ich być ponad 20, najlepiej x2) Jak do tej pory kończyło się zawsze tym, że zabijałem mu prawie wszystko oprócz wrony, a on mi nic (ewentualnie społowił jakiś WL) i kończyło się 15-5
Jedyny minus, jest taki, że demony mogą nas olać, ustawić się w rogu i 10-10. Ale do tej pory nikt tak nie zrobił (poza tym, dla większości graczy wynik 10-10 z DoCh to sukces )
Z innych armii mocno czarują jeszcze lizaki i DE. Z tymi z Liz sprawa jest prosta, jak najszybciej wbić się smokiem i WL w klocek z slannem i po sprawie (z grubsza). Większy problem jest z dark elficką gejowizną. W tym wypadku niestety trzeba iść na remis, tzn ustawić bolce na w miarę otwartej powierzchni z dala od lasów. Dzięki temu odziały DE nie będą mogły podejść, więc nie będzie zasięgów dla większości czarów.
Podsumowując, radzę sobie z wrogą magią, nie pozwalając przeciwnikowi skutecznie jej wykorzystać
Eee, tam. Wcale nie jest tak źle. działa DoW były zawsze, poisony też tak jak i bolce DE. Bazyliszki niby anty smokowe, ale jest też Turoń (którego mam zamiar wziąść) który pięknie ownuje bolce HE i DE jak też inne maszyny.Embir pisze:Napisałem w temacie Kielona. Chyba jednak jeśli już brać HE na Bazyliszka to oparte na magu z książką. Wszechobecne działka DoW, poisony skinków, grad bolców DE, dwa Bazyliszki stricte przeciw latającym LT, Beast Cowers na Shinuxie - wszystko to sprawia, że smoki nie mają teraz łatwego życia.
Arcymag jest dobry, ale ma jeden minus: nie m wtedy SD
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Ja sam na Bazyla nie idę ale mój kolega się wybiera i przećwiczylem jego rozpę czymś takim
2350
Lord na SD
standard z GoC
2x caddy
2x10 archer
4x BT
5x DP
6x DP
Warbanner
6x DP
Ellyrion, Aol
5x SH
5x SH
Zagrałem już 2 bitwy z lizakami (Slann+temple, 2 cowboy, Engine,cannon, 2kohorty 2terrki, 3skirmisz)
W pierwszej bitwie 8:12 w dupę ale w drugiej 12:8 do przodu
Za pierwszym razem Jaś a w drugie Sexmaszyna, żadne tak naprawdę sie nie przydalo. Jutro pewnie gramy ostateczną dogrywkę więc się ewentualnie zastanawiam co by tu ulepszyć i jakiego bazyla.
Pomożecie?...
2350
Lord na SD
standard z GoC
2x caddy
2x10 archer
4x BT
5x DP
6x DP
Warbanner
6x DP
Ellyrion, Aol
5x SH
5x SH
Zagrałem już 2 bitwy z lizakami (Slann+temple, 2 cowboy, Engine,cannon, 2kohorty 2terrki, 3skirmisz)
W pierwszej bitwie 8:12 w dupę ale w drugiej 12:8 do przodu
Za pierwszym razem Jaś a w drugie Sexmaszyna, żadne tak naprawdę sie nie przydalo. Jutro pewnie gramy ostateczną dogrywkę więc się ewentualnie zastanawiam co by tu ulepszyć i jakiego bazyla.
Pomożecie?...
I sold my soul for rock'n roll
Zmień bazyliszka Najlepiej na Rocco i Cocco albo na Turonia. Turoń wyjdzie i zje canon i nie zginie od skinków tak łatwo jak jaś. Natomiast R i C mogą obniżyć WS templom co może się przydać.
Może nie za bardzo przyda się to na Lizaki, ale myślę, że dobrze byłoby wywalić jednych SH i za to podpakować 2 na DP i dać fasta, ale to już jak chcesz.
Może nie za bardzo przyda się to na Lizaki, ale myślę, że dobrze byłoby wywalić jednych SH i za to podpakować 2 na DP i dać fasta, ale to już jak chcesz.
Dzięki za info Endrju. Generalnie czytając to co napisałeś zaczynam się powoli przekonywać do Twojej konfiguracji z WL, a przynajmniej postaram się ją jakoś w bliższej przyszłości wypróbować. Dotychczas lubiłem w rozpie dużo szybkich jednostek (charioty, DP, ellyrianie), dużo strzelania i wymaksowaną na tyle na ile się da przy smoku magię. Niemniej nowy BP spowodował, że zacząłem szukać alternatywy.
Natomiast co do Twojej taktyki przeciwko gejowisku DE: zauważyłem, że w ogóle w większości moich bitew gram opuszczoną flankę i wystawiam się przeważnie w otwartej części stołu; tak generalnie najlepiej gra mi się HE, można zrekompensować w ten sposób przewagę liczebną wroga i skutecznie chronić flanki przed biegaczami i szybkim bądź latającym śmieciem, no a przy okazji bolce wtedy ładnie szachują, no ale to już takie banały z mojej strony
Natomiast co do Twojej taktyki przeciwko gejowisku DE: zauważyłem, że w ogóle w większości moich bitew gram opuszczoną flankę i wystawiam się przeważnie w otwartej części stołu; tak generalnie najlepiej gra mi się HE, można zrekompensować w ten sposób przewagę liczebną wroga i skutecznie chronić flanki przed biegaczami i szybkim bądź latającym śmieciem, no a przy okazji bolce wtedy ładnie szachują, no ale to już takie banały z mojej strony
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Zawsze do usług
Szybkie jednostki mają to do siebie, że szybko giną z ostrzału/magii A nie można nimi zagrać np. przeciw demonom tak jak opisałem powyżej.
Wystawianie się na środku stołu jest dobrym pomysłem, trzeba jednak wtedy strasznie uważać na różnego rodzaju śmiecie. Trzeba poświęcić 2 pierwsze tury na ich odstrzał, przez co inne odziały mogą spokojnie iść do przodu. Pojawiają się dylematy. Strzelić w wronę i spróbować ją zranić, a w kolejnej turze stracić bolce od furii? Czy też może odstrzelić trochę furii, ale jednocześnie pozwolić wronie na swobodne czarowanie?
Na szczęście można sobie z tym poradzić w.w. sposobem. Wtedy przeciwnik nie może nas zmusić do wyboru między strzałem w GD (tracimy wtedy bolce) a w furie (nasze inne odziały dostają po dupie). Po prostu olewamy furie i kulturalnie plujemy do GD mając cały czas zabezpieczone bolty
Szybkie jednostki mają to do siebie, że szybko giną z ostrzału/magii A nie można nimi zagrać np. przeciw demonom tak jak opisałem powyżej.
Wystawianie się na środku stołu jest dobrym pomysłem, trzeba jednak wtedy strasznie uważać na różnego rodzaju śmiecie. Trzeba poświęcić 2 pierwsze tury na ich odstrzał, przez co inne odziały mogą spokojnie iść do przodu. Pojawiają się dylematy. Strzelić w wronę i spróbować ją zranić, a w kolejnej turze stracić bolce od furii? Czy też może odstrzelić trochę furii, ale jednocześnie pozwolić wronie na swobodne czarowanie?
Na szczęście można sobie z tym poradzić w.w. sposobem. Wtedy przeciwnik nie może nas zmusić do wyboru między strzałem w GD (tracimy wtedy bolce) a w furie (nasze inne odziały dostają po dupie). Po prostu olewamy furie i kulturalnie plujemy do GD mając cały czas zabezpieczone bolty
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Andrzeju a mógłbyś pokazać taką swoją orientacyjną rozpę jaką grasz z takim klocem?
Tak się zastanawiam jak grasz z lizakami to jak działa ci ta antymagia? bo przy ogarniętym graczu jak to WL będą szli do tego kloca TG ze 3 tury, a slann będzie miał beast i smok jest w wielkiej czarnej.... do tego pewnie cannon i jest kiepsko
Tak się zastanawiam jak grasz z lizakami to jak działa ci ta antymagia? bo przy ogarniętym graczu jak to WL będą szli do tego kloca TG ze 3 tury, a slann będzie miał beast i smok jest w wielkiej czarnej.... do tego pewnie cannon i jest kiepsko
I sold my soul for rock'n roll
Poniżej rozpiska, do której mam kilka pytań:
1. Zasadnicze pytanie - czy jest legalna według BP - jeśli chodzi o limit PD? Policzyłem, że dragon mag daje 2 kości; a na championie od DP dałem hełm - można go dać dodatkowo do dragon armora, czy wchodzi zamiast niego?
2. Co w ogóle myślicie o 2 smokach i wymaksownej magii? Smoki do siania terroru i wchodzenia od boku/tyłu/niszczenia śmieci, miękkie więc będę je chował i ostrożnie grał, myślę o popychaczce dla nich...
3. Czy macie pomysły na ulepszenie doboru samych przedmiotów na magach?
A może jakieś porady taktyczne od kogoś, kto grał czymś podobnym?
Zaznaczam, że rozpa głównie do grania w domu z O&G, ale też myślę o jakimś lokalu...
1 Archmage 655 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [20]
Silver Wand [10]
Guardian Phoenix [25]
Ring of Fury [40]
1 Dragon: Moon @ [300] Pts
1 Dragon Mage @ 415 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Fire
Dispel Scroll [20]
Talisman of Protection [10]
1 Dragon: Sun @ [230] Pts
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
5 Dragon Princes @ 295 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
Banner of Sorcery [50]
1 Drakemaster @ [45] Pts
Helm of Fortune [25]
6 Elf Steed @ [0] Pts
5 Dragon Princes @ 150 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Dragon Princes @ 150 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Swordmasters @ 75 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
2 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2210
1. Zasadnicze pytanie - czy jest legalna według BP - jeśli chodzi o limit PD? Policzyłem, że dragon mag daje 2 kości; a na championie od DP dałem hełm - można go dać dodatkowo do dragon armora, czy wchodzi zamiast niego?
2. Co w ogóle myślicie o 2 smokach i wymaksownej magii? Smoki do siania terroru i wchodzenia od boku/tyłu/niszczenia śmieci, miękkie więc będę je chował i ostrożnie grał, myślę o popychaczce dla nich...
3. Czy macie pomysły na ulepszenie doboru samych przedmiotów na magach?
A może jakieś porady taktyczne od kogoś, kto grał czymś podobnym?
Zaznaczam, że rozpa głównie do grania w domu z O&G, ale też myślę o jakimś lokalu...
1 Archmage 655 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [20]
Silver Wand [10]
Guardian Phoenix [25]
Ring of Fury [40]
1 Dragon: Moon @ [300] Pts
1 Dragon Mage @ 415 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Fire
Dispel Scroll [20]
Talisman of Protection [10]
1 Dragon: Sun @ [230] Pts
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
5 Dragon Princes @ 295 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
Banner of Sorcery [50]
1 Drakemaster @ [45] Pts
Helm of Fortune [25]
6 Elf Steed @ [0] Pts
5 Dragon Princes @ 150 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Dragon Princes @ 150 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Swordmasters @ 75 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
2 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2210
1. Limit PD sie zgadza. 4 za arcy + 2 za BoS + 2 za DM + 2 bazowe + 1 za bounda = 11PD
Mozesz dac spokojnie HoF na championie DP, wtedy masz Sv 1+/reroll
2. jak dla mnie, Sun dragon to nie smok troche ratuje tutaj sytuacje Moon Dragon, ale to też zabardzo nie jest smok do CC... z uwagi na zero Sv na magu lordzie GENERALE
IMO kiepska opcja, ale pobawic sie mozna
3. itemy OK, oprócz tego warda na 6+ na DM. za 15pkt zyskujesz 16% szansy ze obroni Cię to przed strata maga troche mało wolałbym nastepny scroll.
co do rozpy, to troche Cie mało, nie ma czym przywalić (nie oszukujmy sie... 5 DP to nie jest mega siła uderzeniowa ), przydałyby sie ze 2 rbt jeszcze... i jakis fast
Mozesz dac spokojnie HoF na championie DP, wtedy masz Sv 1+/reroll
2. jak dla mnie, Sun dragon to nie smok troche ratuje tutaj sytuacje Moon Dragon, ale to też zabardzo nie jest smok do CC... z uwagi na zero Sv na magu lordzie GENERALE
IMO kiepska opcja, ale pobawic sie mozna
3. itemy OK, oprócz tego warda na 6+ na DM. za 15pkt zyskujesz 16% szansy ze obroni Cię to przed strata maga troche mało wolałbym nastepny scroll.
co do rozpy, to troche Cie mało, nie ma czym przywalić (nie oszukujmy sie... 5 DP to nie jest mega siła uderzeniowa ), przydałyby sie ze 2 rbt jeszcze... i jakis fast
Rabsp pisze:1. Limit PD sie zgadza. 4 za arcy + 2 za BoS + 2 za DM + 2 bazowe + 1 za bounda = 11PD
Mozesz dac spokojnie HoF na championie DP, wtedy masz Sv 1+/reroll
2. jak dla mnie, Sun dragon to nie smok troche ratuje tutaj sytuacje Moon Dragon, ale to też zabardzo nie jest smok do CC... z uwagi na zero Sv na magu lordzie GENERALE
IMO kiepska opcja, ale pobawic sie mozna
3. itemy OK, oprócz tego warda na 6+ na DM. za 15pkt zyskujesz 16% szansy ze obroni Cię to przed strata maga troche mało wolałbym nastepny scroll.
co do rozpy, to troche Cie mało, nie ma czym przywalić (nie oszukujmy sie... 5 DP to nie jest mega siła uderzeniowa ), przydałyby sie ze 2 rbt jeszcze... i jakis fast
Dzięki za uwagi;
zmieniam zestaw przedmiotów:
1 Archmage @ 660 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [20]
Guardian Phoenix [25]
Jewel of the Dusk [15]
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
1 Dragon: Moon @ [300] Pts
1 Dragon Mage @ 435 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Ring of Fury [40]
Silver Wand [10]
1 Dragon: Sun @ [230] Pts
Co do dodania fastów i rbt - chętnie, ale kosztem czego? Nie chcę rezygnować z kawalerii, orły mają swoja rolę do odegrania...
Na bazyliszka pojadę czymś takim:Andrzeju a mógłbyś pokazać taką swoją orientacyjną rozpę jaką grasz z takim klocem?
Tak się zastanawiam jak grasz z lizakami to jak działa ci ta antymagia? bo przy ogarniętym graczu jak to WL będą szli do tego kloca TG ze 3 tury, a slann będzie miał beast i smok jest w wielkiej czarnej.... do tego pewnie cannon i jest kiepsko
Turoń
SD + lord z foe bane
BSB z BB
caddy
2x10 łuczników
20 WL
SoB i mr 1
18 WL
LS
AoL
4 RBT
Rozpa prosta jak budowa cepa i bardzo skuteczna, zwłaszcza przy stosowaniu odpowiedniej taktyki
Co do lizaków, to w 1 turze smok siedzi za lasem (wpuszczam beast covers), a 2 oddziały WL z BB prują do przodu. W 2 tak samo. W 3 wylatuje smokiem, WL dalej idę do przodu. Teraz używam scrola na beast covera i w 4 turze kloc templi dostaje szarże smok + WL z BB
Oczywiście, to tylko teoria. Bo wiadomo, że są inne odziały które spowalniają, które mogą zrobić kuku np stegadon itp. Ale tak zwykle staram się grać (znowu radzę sobie z silną magią przeciwnika, nie pozwalając mu na jej wykorzystanie Bo główna siła magiczna, tj slann marnuje się na zatrzymanie smoka, który i tak siedziałby za lasem . A innych masakrycznych czarów w beastcie nie ma)
Dodatkowo, canon powinien do tego czasu zejść od turonia
kiedyś 2 bitwy gralem podobnym czymś, ale zamiast BB mialem puszke, orzel zamiast 1 rbt i jesczze fast sie miescil.
Jak z WE taką rozpiską sobie poradzisz? raczej więcej niż remis nie wyciagmiesz IMO:P
Jak z WE taką rozpiską sobie poradzisz? raczej więcej niż remis nie wyciagmiesz IMO:P
nie wszyscy gracze lizaków na smoka biora beast cowers ze tak powiem... slan bierze jakis lor do niszczenia oddziałow, a smok jak gdzies blisko podejdzie to dostaje ze skinkowych poisonów (co nie da sie ukryc, ze jest bardzo skuteczną bronia na smoka...) i ew. kamieni terradonów + jakies 2d6 s4 z deathaCo do lizaków, to w 1 turze smok siedzi za lasem (wpuszczam beast covers), a 2 oddziały WL z BB prują do przodu. W 2 tak samo. W 3 wylatuje smokiem, WL dalej idę do przodu. Teraz używam scrola na beast covera i w 4 turze kloc templi dostaje szarże smok + WL z BB
To zależy jakie WE. Jeżeli tradycyjne czyli z z 2 treemanami + dużo driad to spokojnie mogę je pocisnąć. Gorzej, jeżeli trafię na śmieciowe WE (40 łuczników, 5 fastów, małe odziały driad, dwa canony i tani bohaterowie). Wtedy faktycznie, ciężko jest mieć coś ponad remis. Trzeba się skupić na ochronie bolców i dobrym wykorzystaniu smoka (głównie zianie).kiedyś 2 bitwy gralem podobnym czymś, ale zamiast BB mialem puszke, orzel zamiast 1 rbt i jesczze fast sie miescil.
Jak z WE taką rozpiską sobie poradzisz? raczej więcej niż remis nie wyciagmiesz IMO:P
Ale i tak WE ogólnie ciężko pocisnąć. Ta rozpa jest do rozwalania armii typu demony i jako taka sprawdza się bardzo dobrze
A co do lizaków, jak slann nie weźmie beast coversa to jest z nim raczej kiepsko. Zresztą zawsze jak grałem z lizakami, to brali beasta
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Ogólnie to najbardziej nie Lubie lizaków na 2xheaven bo to jakaś masakra jest. 2 komety mnóstwo błyskawic bez zasięgowych
A dziś mi się udało pocisnąć takie Lizaki (Engine miał 2 błyskawice i kometę sklann też Heaven ) W prawdzie tylko 11:9 ale trudno z nimi ugrać coś innego bez pociśnięci templi
A dziś mi się udało pocisnąć takie Lizaki (Engine miał 2 błyskawice i kometę sklann też Heaven ) W prawdzie tylko 11:9 ale trudno z nimi ugrać coś innego bez pociśnięci templi
I sold my soul for rock'n roll
mimo ze nie lubie magii, bo jest baarrdzzzooo losssooowwwaaaa... to jednak zamierzam w najblizszym czasie zagrac czyms takim: (2250, wiem ze nie jest to jakas nowatorska rozpa, ale zawsze cos innego niz SD )
Arcy 360
- BoH
Caddy 140
BSB z BB 218 (w jednym klocku WL)
Noble 149 (w drugim...)
- HoF
- SoM
- Barded steed, DA, Shield
2x łuki 220
5 DP z BoS 220
17 WL z SoB i fcg 330
17 WL z LS i fcg 310
2x RBT 200
2x GE 100
Arcy w wiekszości przypadków bierze shadow głównie licze na pitke albo popychaczke ew. może być 3d6 s1 na kawe/TG i innych np. dwarfickich twardzieli w ostateczności Arcy zadowoli sie fearem na friendly unit ^^
Motyw Andrzeja z BB w dużej ilości WL do wypróbowania (chociaz tu nie ma co sprawdzac, bo wiadomo - im wiecej WL tym lepiej - a jak jest jeszcze BSB to juz miodzio )
wchodzi w gre zamiana 1 WL i muzyka na Amulet of Fire na któryms z championów WL(jednak te mr1 sie nieraz przydaje na wszelkiego typu Bound)
lub... wrzucic BoS na 5-7PG zamiast DP i za wolne pkt zamienic Orła na trzecie RBT.
co myślicie?
Arcy 360
- BoH
Caddy 140
BSB z BB 218 (w jednym klocku WL)
Noble 149 (w drugim...)
- HoF
- SoM
- Barded steed, DA, Shield
2x łuki 220
5 DP z BoS 220
17 WL z SoB i fcg 330
17 WL z LS i fcg 310
2x RBT 200
2x GE 100
Arcy w wiekszości przypadków bierze shadow głównie licze na pitke albo popychaczke ew. może być 3d6 s1 na kawe/TG i innych np. dwarfickich twardzieli w ostateczności Arcy zadowoli sie fearem na friendly unit ^^
Motyw Andrzeja z BB w dużej ilości WL do wypróbowania (chociaz tu nie ma co sprawdzac, bo wiadomo - im wiecej WL tym lepiej - a jak jest jeszcze BSB to juz miodzio )
wchodzi w gre zamiana 1 WL i muzyka na Amulet of Fire na któryms z championów WL(jednak te mr1 sie nieraz przydaje na wszelkiego typu Bound)
lub... wrzucic BoS na 5-7PG zamiast DP i za wolne pkt zamienic Orła na trzecie RBT.
co myślicie?
Rozpa niezła, przemyśl tylko tego drugiego nobla. Naprawdę chcesz wydawać 150 pkt na nobla z 3 atakami z s5? Nie przeczę, że wzmacnia on tych 2 WL. Ale jest drogi i nie jest niezbędny.
Koniecznie znajdź miejsce na 2 przedmioty na czempionach tj. AoL i mr1. Zwiększają one znacznie możliwości WL i powinny być zawsze wykorzystane.
Nie wywalaj DP, sprawdzają się bardzo dobrze gdzieś daleko na flance z dala od potencjalnych zagrożeń. Zawsze zrobią jakiś bok, zajmą ćwiartkę itp.
Koniecznie znajdź miejsce na 2 przedmioty na czempionach tj. AoL i mr1. Zwiększają one znacznie możliwości WL i powinny być zawsze wykorzystane.
Nie wywalaj DP, sprawdzają się bardzo dobrze gdzieś daleko na flance z dala od potencjalnych zagrożeń. Zawsze zrobią jakiś bok, zajmą ćwiartkę itp.