VC a VIII ed.
Moderator: misha
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
Re: VC a VIII ed.
dokładnie, necrosi do chanellingu super, i świetni, żeby mieć pewność popychaczek
zwykle gram na 2ch [DS i Periapt]
zwykle gram na 2ch [DS i Periapt]
Pytanie apropo Vargulfa.. wykonuje on szarże, pościgi itp. 2k6 + M czy może 3k6 (dwie najwyższe) i M? Nigdzie nie widzę w zasadach i eracie aby miała to być ta druga opcja.. jednak przy M8 wydaje się to głupotą. Jak jest i od razu poproszę o źródło jeżeli 3k6 (dwie najwyższe) + M.
monstery nie maja zasady swiftstride (chyba ze napisane inaczej w zasadach jednostki erracie czy co tam jeszcze jest) wiec rzucasz 2D6 tak jak wszystkim innym, w tej edycji wielkość parametru M nie ma znaczenia co do rzucania kostkami, jednostka musi miec zasade swiftstride
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
To samo co na 2500 + więcej CORE +dodatkowy RARE hehe
Jak chcesz coś ugrać to dokładnie jak wyżej. Ja bym brał tak:
Lord +2kostki Forbidden Lore helm of commandment
Wight King BSB z Drakenhoffem
2 necro (dispel +periapt/różdżka do dużego oddziału zombich - D3+9 Raise Dead )
2 duże Ghoule +1 duże szkielety coby w Blood and Glory trudniej było (ew 3-4 oddziały 25+ Ghouli)
30+ GG z Barrows i Great Weapon
Black Coach
Varg
2x 1+2 Wrighty akurat Rary się mieszczą
Ewentualnie inna opcja z Lordem klepaczem na koniu i wagon Blood Knightów (Ward/Regenka).
For fun bym Zombie Dragona wystawił o ile przeciwnik nie ma za dużo strzelania.
Jak chcesz coś ugrać to dokładnie jak wyżej. Ja bym brał tak:
Lord +2kostki Forbidden Lore helm of commandment
Wight King BSB z Drakenhoffem
2 necro (dispel +periapt/różdżka do dużego oddziału zombich - D3+9 Raise Dead )
2 duże Ghoule +1 duże szkielety coby w Blood and Glory trudniej było (ew 3-4 oddziały 25+ Ghouli)
30+ GG z Barrows i Great Weapon
Black Coach
Varg
2x 1+2 Wrighty akurat Rary się mieszczą
Ewentualnie inna opcja z Lordem klepaczem na koniu i wagon Blood Knightów (Ward/Regenka).
For fun bym Zombie Dragona wystawił o ile przeciwnik nie ma za dużo strzelania.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Na 3k można już pokombinować zagrać na dówch lordach. Co prawda nie da się obywdu wymaksować ale wychodzi niezły wojownik i solidny mag - od choćby:
1. Vampire Lord
Red Fury, Dread Knight, Hatred
Ogre Blade, Dawnstone, Dragonhelm
2. Vampire Lord
Forbbiden Lore, Master of Black Arts
Helm of Commandment
Można też jedego z nich wyposażyć maksymalnie mocno, za 450p gdy na drugiego zostaje 300p. Spokojnie można się też pokusić o dwie gwardie i dwia duże klocki ghouli.
1. Vampire Lord
Red Fury, Dread Knight, Hatred
Ogre Blade, Dawnstone, Dragonhelm
2. Vampire Lord
Forbbiden Lore, Master of Black Arts
Helm of Commandment
Można też jedego z nich wyposażyć maksymalnie mocno, za 450p gdy na drugiego zostaje 300p. Spokojnie można się też pokusić o dwie gwardie i dwia duże klocki ghouli.
a mi się Czarny Trener sprawdza
zależy jak szybko się naładuje, ale biorąc pod uwagę fakt, że zasysa kostki w każdej turze z poola to na koniec 2 tury powinien mieć z 4-5 kostek czyli eteryczny.
Na 2500 wchodzi Coach + 2x 2+1 Wrights.
August przy 2 gwardiach i 2 lordach nie wciśniesz już Rar'ów za wiele, a same gwardie to trochę mało imo. Sprawdzę w domku jak taka rozpa wygląda.
zależy jak szybko się naładuje, ale biorąc pod uwagę fakt, że zasysa kostki w każdej turze z poola to na koniec 2 tury powinien mieć z 4-5 kostek czyli eteryczny.
Na 2500 wchodzi Coach + 2x 2+1 Wrights.
August przy 2 gwardiach i 2 lordach nie wciśniesz już Rar'ów za wiele, a same gwardie to trochę mało imo. Sprawdzę w domku jak taka rozpa wygląda.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
co robić ?JarekK pisze: trzeba uciekać blood knightami!!!!
przy 2x30 GG i Drakenhoffie to już Blood Knighty nie wejdą w przydatnej opcji, ale ciekawe zestawienie, jak skleje sobie GG z dwurakami i pomaluję to może tak zagram
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Witam
Widziałem podobne tematy, ale nie wiem jak to się ma do VIII ed. Mam parę ogólnych pytań dotyczących Vc :
- W co najpierw się zaopatrzyć?
- Jaka długofalowa taktyka działa najlepiej na Vc?
- Lepiej radzi sobie na małe, czy duże punkty?
- Czy Black Knights nadal są grywalni ?
Jeżeli temat jest niepotrzebny albo swoją infantylnością obraził jakiegokolwiek usera, przepraszam.
Widziałem podobne tematy, ale nie wiem jak to się ma do VIII ed. Mam parę ogólnych pytań dotyczących Vc :
- W co najpierw się zaopatrzyć?
- Jaka długofalowa taktyka działa najlepiej na Vc?
- Lepiej radzi sobie na małe, czy duże punkty?
- Czy Black Knights nadal są grywalni ?
Jeżeli temat jest niepotrzebny albo swoją infantylnością obraził jakiegokolwiek usera, przepraszam.
proszę temat lepszy do takich rozkmin.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 07#p673507
nie musisz zakladać nowego tematu, choćby każdy temat z pytaniami się nadaje do tego co chciałbyś wiedzieć a tu jakoś podobne pytania były przerabiane kilka razy. Warto użyć opcji szukaj, albo poświęcić trochę czasu na przejrzenie kilku(nastu) ostatnich stron z pytań i będziesz kumał co gdzie piszczy.
Generalnie kupować Ghoule, dużo ghouli, jeszcze więcej ghouli + 30(+)GG z great weaponami + varg czy jakikolwiek inny rare.
Kawaleria nie jest grywalna w 8 edycji. Można VC grać na Blood Knightach, bo te akurat o ile dojadą dadzą radę.
Na każde ptk VC sobie radzą.
Długofalowa taktyka? w sensie? co kupować później czy taktyka w bitwie? im szybciej dojdziesz do czegoś co do ciebie strzela tym lepiej.
Mod pewnie i tak przeniesie temat gdzieś indziej
Pzdr
Misha
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 07#p673507
nie musisz zakladać nowego tematu, choćby każdy temat z pytaniami się nadaje do tego co chciałbyś wiedzieć a tu jakoś podobne pytania były przerabiane kilka razy. Warto użyć opcji szukaj, albo poświęcić trochę czasu na przejrzenie kilku(nastu) ostatnich stron z pytań i będziesz kumał co gdzie piszczy.
Generalnie kupować Ghoule, dużo ghouli, jeszcze więcej ghouli + 30(+)GG z great weaponami + varg czy jakikolwiek inny rare.
Kawaleria nie jest grywalna w 8 edycji. Można VC grać na Blood Knightach, bo te akurat o ile dojadą dadzą radę.
Na każde ptk VC sobie radzą.
Długofalowa taktyka? w sensie? co kupować później czy taktyka w bitwie? im szybciej dojdziesz do czegoś co do ciebie strzela tym lepiej.
Mod pewnie i tak przeniesie temat gdzieś indziej
Pzdr
Misha
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm a nie próbowaliście opcji:
4x Corpse Cart z -1 do Casta
2x Coach
1 Vampir
i 3x40 ghouli
Nie próbowałem ale odpowiednio ustawione -4 do casta oraz na początku tury magii statystycznie wyssana co 3cia kostka magiiu przeciwnika zabezpiecza trochę przed czarami wroga.
Dodatkowo 4 bound spelle ASF dla Ghouli (3 Inicjatywy) dadzą im prawie pewność przerzutów na trafienie w każdej rundzie (poza bitwami z elfami).
4x Corpse Cart z -1 do Casta
2x Coach
1 Vampir
i 3x40 ghouli
Nie próbowałem ale odpowiednio ustawione -4 do casta oraz na początku tury magii statystycznie wyssana co 3cia kostka magiiu przeciwnika zabezpiecza trochę przed czarami wroga.
Dodatkowo 4 bound spelle ASF dla Ghouli (3 Inicjatywy) dadzą im prawie pewność przerzutów na trafienie w każdej rundzie (poza bitwami z elfami).
Nie jestem przekonany czy efekt -1 do casta się kumuluje w 4 corpse cartach. Co do bound spella to owszem da ghulom ASF ale z przerzutem na trafienie to już bym dyskutował, jest sporo armii które ma wyższą inicjatywę niz 3 od ghuli.White Lion pisze:hmm a nie próbowaliście opcji:
4x Corpse Cart z -1 do Casta
2x Coach
1 Vampir
i 3x40 ghouli
Nie próbowałem ale odpowiednio ustawione -4 do casta oraz na początku tury magii statystycznie wyssana co 3cia kostka magiiu przeciwnika zabezpiecza trochę przed czarami wroga.
Dodatkowo 4 bound spelle ASF dla Ghouli (3 Inicjatywy) dadzą im prawie pewność przerzutów na trafienie w każdej rundzie (poza bitwami z elfami).
Dwa coache to przerost formy nad treścią, te 2 powozy nigdy się nie naładują (statystycznie jeden powinien naładować się w 2-3 turze ale często bywa inaczej, pamiętaj że "6" nie przydzielasz konkretnemu BC tylko losujesz.
No i same ghule niestety nie wystarczą, musi być pieprznięcie w postaci gwardii (wiem, że nudne ale taka prawda). Trafią takie ghule na warriors of chaos, Black Guards, Saurusów czy Swordmasters i posypią się szybciutko.
U VC lordzik jest niezbędny, jeden zwykły wampir niestety mało co zrobi.