Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Mój bsb jest akurat na piechtę (jak wszyscy) więc konik z bardingiem odpada
kombinując rozpy na 2900, wymyśliłem coś takiego z mocno dopakowanym wagonem GS-ów
1 General of the Empire 197 Pts
General; Full Plate Armor; Pegasus
Charmed Shield [5]
Sword of Sigismund [45]
Potion of Foolhardiness [5]
1 Arch Lector of Sigmar 231 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Holy Relic [45]
1 Wizard Lord of the Amber Order 275 Pts
Magic Level 4; Lore of Beasts
Rod of Power [30]
White Cloak [35]
1 Captain 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
1 Battle Wizard of the Bright Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Seal of Destruction [45]
12 Knightly Orders 326 Pts
Great Weapon; Full Command
Banner of Eternal Flame [10]
5 Knightly Orders 131 Pts
Lance; Standard;
33 Greatswords 375 Pts
Full Command
Standard of Discipline [15]
15 Crossbowmen 135 Pts
Crossbow; Standard; Musician
15 Crossbowmen 135 Pts
Crossbow; Standard; Musician
5 Pistoliers 97 Pts
Musician;
5 Pistoliers 90 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Mortar 75 Pts
1 Mortar 75 Pts
1 Steam Tank 300 Pts
Models in Army: 100
Total Army Cost: 2899
ku gwoli wyjaśnień, Generał na pegazie to tylko zamiennik dla zwykłego kapitana, ma wyższą LD i ma dawać magic Banner dla GS-ów, postanowiłem dać mu Zygmunta ze względu na sporą inicjatywę, dzięki czemu dość często będzie mieć przerzuty na trafienie, typowy hunter na fasty, maszyny czy inny złom, powinien sobie dawać radę nawet z Marauderami konnymi ; ArchLektor to standard, ma przeżyć jak najdłużej czy to w czalendżach czy normalnej walce, a dzięki swojej LD GS-y mają hate i Stubborna na 10 , więcej punktów w kategorii Lords już po prostu nie ma, stąd wymuszenia na dużym magu ; Kawa 12 to dla BSB-ka regon startowy, albo będzie robić za kałboja albo wzmacniać ten regon, oczywiście niedaleko GS-ów; 5-tka KO i 2x 15 crossbowy to statyści, 3 punkty za sztandary na B&G wzmacnia punkt krytyczny a 5-tka to dodatkowy odginacz, w razie gdyby Pistolety nawaliły, 2x Pistolety to wiadomo, nie starczyło punktów na drugiego muzyka; park maszynowy to standard, 2x mortar to idealna kompilacja przed szarżą GS-ów; duży mag ma wzmacniań z bestii albo dużą kawę albo GS-ów, sygnatura to już baaardzo duży booost a beast ma dość duże zasięgi czarowania dla kluczowych augmentów, mały mag ma ciskań pociskiem w co wlezie czy to podstawową wersją czy też 2-gim levelem fireballa; dzięki Lektorowi i Rodowi mam dość sporą antymagię lub też wzmocnienie power poola, z czym niewiele armii sobie radzi a i łatwiej wycisnąć scrolle przed decydującą fazą; jakieś porady, minimalne zmiany
1 General of the Empire 197 Pts
General; Full Plate Armor; Pegasus
Charmed Shield [5]
Sword of Sigismund [45]
Potion of Foolhardiness [5]
1 Arch Lector of Sigmar 231 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Holy Relic [45]
1 Wizard Lord of the Amber Order 275 Pts
Magic Level 4; Lore of Beasts
Rod of Power [30]
White Cloak [35]
1 Captain 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
1 Battle Wizard of the Bright Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Seal of Destruction [45]
12 Knightly Orders 326 Pts
Great Weapon; Full Command
Banner of Eternal Flame [10]
5 Knightly Orders 131 Pts
Lance; Standard;
33 Greatswords 375 Pts
Full Command
Standard of Discipline [15]
15 Crossbowmen 135 Pts
Crossbow; Standard; Musician
15 Crossbowmen 135 Pts
Crossbow; Standard; Musician
5 Pistoliers 97 Pts
Musician;
5 Pistoliers 90 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Mortar 75 Pts
1 Mortar 75 Pts
1 Steam Tank 300 Pts
Models in Army: 100
Total Army Cost: 2899
ku gwoli wyjaśnień, Generał na pegazie to tylko zamiennik dla zwykłego kapitana, ma wyższą LD i ma dawać magic Banner dla GS-ów, postanowiłem dać mu Zygmunta ze względu na sporą inicjatywę, dzięki czemu dość często będzie mieć przerzuty na trafienie, typowy hunter na fasty, maszyny czy inny złom, powinien sobie dawać radę nawet z Marauderami konnymi ; ArchLektor to standard, ma przeżyć jak najdłużej czy to w czalendżach czy normalnej walce, a dzięki swojej LD GS-y mają hate i Stubborna na 10 , więcej punktów w kategorii Lords już po prostu nie ma, stąd wymuszenia na dużym magu ; Kawa 12 to dla BSB-ka regon startowy, albo będzie robić za kałboja albo wzmacniać ten regon, oczywiście niedaleko GS-ów; 5-tka KO i 2x 15 crossbowy to statyści, 3 punkty za sztandary na B&G wzmacnia punkt krytyczny a 5-tka to dodatkowy odginacz, w razie gdyby Pistolety nawaliły, 2x Pistolety to wiadomo, nie starczyło punktów na drugiego muzyka; park maszynowy to standard, 2x mortar to idealna kompilacja przed szarżą GS-ów; duży mag ma wzmacniań z bestii albo dużą kawę albo GS-ów, sygnatura to już baaardzo duży booost a beast ma dość duże zasięgi czarowania dla kluczowych augmentów, mały mag ma ciskań pociskiem w co wlezie czy to podstawową wersją czy też 2-gim levelem fireballa; dzięki Lektorowi i Rodowi mam dość sporą antymagię lub też wzmocnienie power poola, z czym niewiele armii sobie radzi a i łatwiej wycisnąć scrolle przed decydującą fazą; jakieś porady, minimalne zmiany
Skoro papa nie jest na ołtarzu to osobiście bym zrezygnował z lusterka, pieszo i tak nie złapie nikogo ważnego.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
papa jak napisałem, ma po prostu przetrwać jak najdłużej, stąd VHS, swoją drogą nie wiem co mógłbym mu wcisnąć innego z Enchanted zamiast lusterka
#helion# pisze:kombinując rozpy na 2900, wymyśliłem coś takiego z mocno dopakowanym wagonem GS-ów
1 General of the Empire 197 Pts
General; Full Plate Armor; Pegasus
Charmed Shield [5]
Sword of Sigismund [45]
Potion of Foolhardiness [5]
- daruj sobie, za miękki, albo padnie od ostrzału albo nic nie zrobi, na piechotę go albo do kawy
1 Arch Lector of Sigmar 231 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Holy Relic [45]
spoko jest, pomimo tego, że ja widzę pana na papamobilu z zestawem pod pape:)
1 Wizard Lord of the Amber Order 275 Pts
Magic Level 4; Lore of Beasts
Rod of Power [30]
White Cloak [35]
jest ok
1 Captain 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
jest ok
1 Battle Wizard of the Bright Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Seal of Destruction [45]
jak lvl1 to metal na sygnaturkę jest lepszą opcją od fire
12 Knightly Orders 326 Pts
Great Weapon; Full Command
Banner of Eternal Flame [10]
5 Knightly Orders 131 Pts
Lance; Standard;
nie lubię lancy przez I w 8ed, IC nie masz nigdzie ?
33 Greatswords 375 Pts
Full Command
Standard of Discipline [15]
ostrożnie z nimi...
15 Crossbowmen 135 Pts
Crossbow; Standard; Musician
15 Crossbowmen 135 Pts
Crossbow; Standard; Musician
5 Pistoliers 97 Pts
Musician;
5 Pistoliers 90 Pts
fajne modele - Thallion Riders rackhama
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Mortar 75 Pts
1 Mortar 75 Pts
1 Steam Tank 300 Pts
Szkoda, że nie dwa czołgi ^_^, bo jeden łatwo rozpracować
Models in Army: 100
Total Army Cost: 2899
ku gwoli wyjaśnień, Generał na pegazie to tylko zamiennik dla zwykłego kapitana, ma wyższą LD i ma dawać magic Banner dla GS-ów, postanowiłem dać mu Zygmunta ze względu na sporą inicjatywę, dzięki czemu dość często będzie mieć przerzuty na trafienie, typowy hunter na fasty, maszyny czy inny złom, powinien sobie dawać radę nawet z Marauderami konnymi ; ArchLektor to standard, ma przeżyć jak najdłużej czy to w czalendżach czy normalnej walce, a dzięki swojej LD GS-y mają hate i Stubborna na 10 , więcej punktów w kategorii Lords już po prostu nie ma, stąd wymuszenia na dużym magu ; Kawa 12 to dla BSB-ka regon startowy, albo będzie robić za kałboja albo wzmacniać ten regon, oczywiście niedaleko GS-ów; 5-tka KO i 2x 15 crossbowy to statyści, 3 punkty za sztandary na B&G wzmacnia punkt krytyczny a 5-tka to dodatkowy odginacz, w razie gdyby Pistolety nawaliły, 2x Pistolety to wiadomo, nie starczyło punktów na drugiego muzyka; park maszynowy to standard, 2x mortar to idealna kompilacja przed szarżą GS-ów; duży mag ma wzmacniań z bestii albo dużą kawę albo GS-ów, sygnatura to już baaardzo duży booost a beast ma dość duże zasięgi czarowania dla kluczowych augmentów, mały mag ma ciskań pociskiem w co wlezie czy to podstawową wersją czy też 2-gim levelem fireballa; dzięki Lektorowi i Rodowi mam dość sporą antymagię lub też wzmocnienie power poola, z czym niewiele armii sobie radzi a i łatwiej wycisnąć scrolle przed decydującą fazą; jakieś porady, minimalne zmiany
rozpa pod turnieje, więc czołg tylko jeden; Generałem na Pegazie się nie przejmuję, w kawie jest zbędny a jak pisałem, to ciut droższy i lepszy zamiennik kapitana (mimo wszystko trochę lepiej się spisuje), GS-y to wiadoma sprawa, drogi klocek ale dość często wart swych punktów teraz, z resztą jak wystawię IC to nie mam nic blokerowo-szeregowego co trochę zmniejsza wartość armii przeciw hordówkom; 5-tka kawy ma po prostu przetrwać i odginać szarże, to śmieć ze sztandarem co by mieć więcej pointów na B&G; jedyne nad czym się zastanawiam to nad enchanted shield dla Pegazisty, chociaż charmed daje odporność na jednego cannona/katapę
nie starczyło punktów, cory dosłownie są na styk, mam nadwyżki jakieś 2 pkt.; przy lordach jeszcze jest wolnych raptem 10pts. do końca limitu, a Grejtów po prostu musi być ponad 30 jak łatwo zauważyć mam tu 3 Lordów w rozpisce, stąd takie trudności ze złożeniem, chociaż jak na razie z Wampami całkiem nieźle rozpa się spisała, mimo moich dwóch błędów w trakcie samej gry; inna kwestia co do pistolierów, że głównym ich zadaniem jest odciąganie jak największej ilości głównych regonów, wszelkie gwardie, WL-e, czy inne zboczenia, zarówno od gwardii a tym bardziej od crossbowmanów, są tani dzięki czemu nie martwię się o ich stratę, dwa oddziały to dość duży komfort psychiczny, do tego mam jeszcze 5-tkę kawy w razie nieprzewidzianych problemów; po prostu ja chcę decydować kiedy i w co wpaść a nie na odwrót; mam zbyt małą ilość oddziałów uderzeniowych
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Moja armia na 2500 w założeniu na turniej w wawie. Postawiłem na czubków religijnych i spróbować jak się sprawią hordy flagellantów w walce. Lore of light dla wspomagania. Chyba że ktoś ma sugestie jaki lore wybrać(myśłałem żeby może heven), chciałem metal ale mi nie pasuje jakoś. Flagusie bez czempionów bo już nie starczyło na nich.
Arch Lector - War Altar
Van horstman speculum
sword of might
armour of meteoric iron
dawnstone
Warrior priest of sigmar
warhorse barding
crown of command
dragonhelm, great weapon
Wizard Lord 4lv Light
crimson amulet
seal of destruction
Captain bsb warhorse barding
biting blade
dawn armour
10 knightly orders great weapon (tu idzie priest oraz bsb)
fcg, banner of discipline
30 flagellants (core)
30 flagellants
10 crossbowmen stnd
10 crossbowmen stnd
Mortar
Mortar
Great Cannon
Steam Tank
czy jak sie da Crimson amulet na altarze to bedzie działać na cały model?
Arch Lector - War Altar
Van horstman speculum
sword of might
armour of meteoric iron
dawnstone
Warrior priest of sigmar
warhorse barding
crown of command
dragonhelm, great weapon
Wizard Lord 4lv Light
crimson amulet
seal of destruction
Captain bsb warhorse barding
biting blade
dawn armour
10 knightly orders great weapon (tu idzie priest oraz bsb)
fcg, banner of discipline
30 flagellants (core)
30 flagellants
10 crossbowmen stnd
10 crossbowmen stnd
Mortar
Mortar
Great Cannon
Steam Tank
czy jak sie da Crimson amulet na altarze to bedzie działać na cały model?
Wydaje mi się, że na cały model, w końcu do testów wybiera się najlepszą opcję.Murmandamus pisze:Moja armia na 2500 w założeniu na turniej w wawie. Postawiłem na czubków religijnych i spróbować jak się sprawią hordy flagellantów w walce. Lore of light dla wspomagania. Chyba że ktoś ma sugestie jaki lore wybrać(myśłałem żeby może heven), chciałem metal ale mi nie pasuje jakoś. Flagusie bez czempionów bo już nie starczyło na nich.
Arch Lector - War Altar
Van horstman speculum
sword of might
armour of meteoric iron
dawnstone
Po co Ci SoM? wymień na broń dwuręczną
Warrior priest of sigmar
warhorse barding
crown of command
dragonhelm, great weapon
za punkty oszczędzone u lektora daj mi Luckstone
Wizard Lord 4lv Light
crimson amulet
seal of destruction
Gdzie go chcesz trzymać? od tego zależy czy nie ward4+ czy crimson, w dodatku nie możesz go leczyc z czarów.
Captain bsb warhorse barding
biting blade
dawn armour
+dragonbone Gem
10 knightly orders great weapon (tu idzie priest oraz bsb)
fcg, banner of discipline
30 flagellants (core)
30 flagellants
10 crossbowmen stnd
10 crossbowmen stnd
Mortar
Mortar
Great Cannon
zamienił bym na 2 Cannony, ale to już zależy od preferencji
Steam Tank
czy jak sie da Crimson amulet na altarze to bedzie działać na cały model?
Bardzo ciekawa rozpiska, sam chę wystawić flagusi (ale nie mam figsów na 2 oddziały) więc im bardzo kibicuję
Powodzenia:)
Grejt Puzon of de Empajer
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
1.dałem SOM Lektorowi by mieć magiczne ataki na wraity czy eteralną żabę.
2.Fakt przydałby sięluckstone
3.Wizard Lord w Crossbowmenach bo tylko tu może być bo flagusie nie przyjmują bohaterów do siebie.
4. Chyba dam en dragonbane
5. Zostaną mortary dwa, za drugie działo robi czołg od czasu do czasu.
2.Fakt przydałby sięluckstone
3.Wizard Lord w Crossbowmenach bo tylko tu może być bo flagusie nie przyjmują bohaterów do siebie.
4. Chyba dam en dragonbane
5. Zostaną mortary dwa, za drugie działo robi czołg od czasu do czasu.
zainwestuj w Rod of Power jakimś cudem, przy takiej rozpisce aż się prosi, a co do lorów, light masz na furmance, zainwestuj w inny, ja forsuję stale beast
P.S. nie widzę u Ciebie nic do odginania szarż czy innego typu śmieci, to może się zemścić, jeśli ktoś zacznie odginać Tobie Flagusi, w końcu mają Frenzy
P.S. nie widzę u Ciebie nic do odginania szarż czy innego typu śmieci, to może się zemścić, jeśli ktoś zacznie odginać Tobie Flagusi, w końcu mają Frenzy
no taaaak, mają 10, ale jeśli ktoś specjalnie ich przyszarżuje powiedzmy 5-tką kawy, to niezależnie od LD i tak musisz gonić uciekającego, tak więc jest to również sposób na odgięcie , najlepsze od boku w chaos warriorów z frenzy, gdy są ustawieni w hordzie
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
lekką kawę zmielą i wyplują nawet nie będzie co gonić. Ciężkiej nikt nie wystawia piątek a chaos knighci są za drodzy na takie odginanie.
ja już tak grałem, może to nie jest najdokładniejszy i najlepszy pomysł, ale masz w takiej lekkiej kawie 5W, oponent musi zdjąć całość, a przy 3 modelach walczących z boku i w sumie 6 atakach to już nie jest takie łatwe nawet z hate a wystarczy jeden aby odgiąć ich o dobre kilka cali zupełnie w bok, nie posiadasz w muzyka we Flagusiach tak więc nici ze swift reformy; łatwo naprawdę z nimi zatańczyć tango na własnych warunkach
dobra cos takiego:D
heros:
papiez -GW,AOM,VHS,Crimson amulet,Altar
BSB-kon,ward 4+
Wizzard lord-scroll niszczarka
core:
40 halabrdnikow
20 kusznikow
20 kusznikow
special:
2 armaty
2 mortary
9 rycerzy inner FCG -banner of eternal flame
rare:
2 tanki
Ooglnie nie wiem czy brac kawalerie czy brac piechote i to i to jest dosc slabe:D
Kusznicy oczywscie maja sztandary tak samo halabardy do innerow wchodzi bsb do halabrd wizard lord
heros:
papiez -GW,AOM,VHS,Crimson amulet,Altar
BSB-kon,ward 4+
Wizzard lord-scroll niszczarka
core:
40 halabrdnikow
20 kusznikow
20 kusznikow
special:
2 armaty
2 mortary
9 rycerzy inner FCG -banner of eternal flame
rare:
2 tanki
Ooglnie nie wiem czy brac kawalerie czy brac piechote i to i to jest dosc slabe:D
Kusznicy oczywscie maja sztandary tak samo halabardy do innerow wchodzi bsb do halabrd wizard lord