Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Kamyk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 128

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Kamyk »

Shino pisze:
Bizim pisze:No dobra ale podaj stronę w rulebooku odnośnie tego rozdzielania ran.

Pamiętam, że kiedyś gdy nie było LOSa to się losowało kto dostanie w oddziale gdy byli tam jacyś czempioni/bohaterowie. Jak rozumiem, teraz gracz sam przydziela rany?
teraz jest jak w 40k.

tak samo z kilkoma modelami rannymi jak w 40k. Jak masz innego championa i innego zwyklasa to obydwaj maja rany.

tak samo jest z rat ogrami i poganiaczami. nie zdejmuje sie poganiaczy (a w ten sposob zdjelo by sie maksymalna ilosc modeli po uzyskaniu ran)
w 40k wystarczy mieć inna broń, tzn że na muzyka i sztandar też można przydzielać osobno rany od oddziału?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Kamyk pisze:
Shino pisze:
Bizim pisze:No dobra ale podaj stronę w rulebooku odnośnie tego rozdzielania ran.

Pamiętam, że kiedyś gdy nie było LOSa to się losowało kto dostanie w oddziale gdy byli tam jacyś czempioni/bohaterowie. Jak rozumiem, teraz gracz sam przydziela rany?
teraz jest jak w 40k.

tak samo z kilkoma modelami rannymi jak w 40k. Jak masz innego championa i innego zwyklasa to obydwaj maja rany.

tak samo jest z rat ogrami i poganiaczami. nie zdejmuje sie poganiaczy (a w ten sposob zdjelo by sie maksymalna ilosc modeli po uzyskaniu ran)
w 40k wystarczy mieć inna broń, tzn że na muzyka i sztandar też można przydzielać osobno rany od oddziału?
Nie, muzyk i sztandarowy są normalnymi modelami. Tylko czempion i ewentualnie bohater może przejmować rany
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

sztandarowy i muzyk sa r&f wiec sa zwyklasami. Muzyk lub sztandar pod tym wzgledem jest na grupie (nie mozna deklarowac atakow w muzyka i sztandar tak zeby zniszczyc je)

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Siweusz pisze:

str. 99
:mrgreen:
Dzięki za podanie źródła.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Grałem wczoraj 1 bitwę nowym imperium przeciwko krasiom ;] Powiem tak .... Demisie dupy nie urywają ale maja niezły potencjał. Uważam że potrzebują wsparcia magicznego tak samo jak cała nasza armia ;)

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Może jakaś większa relacja. ;)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Czyli championi na demisiach przymusowo.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Anzalf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 152
Lokalizacja: EŁK, mazury, cud natury!

Post autor: Anzalf »

Empire 1250

:arrow: Battle Wizard of Light Order 65
-2 Level 35
-Dispell Scroll 25

:arrow: Warrior Priest of Sigmar (general) 65
-Armour of Meteoric Iron 50
-2handed Weapon 3

:arrow: Master Engineer 65

:arrow: 40 Halberdiers 240

-11 Swordsmen 77(detachment)
-Shields 40
-Full Command Group 30

:arrow: Celestial Hurricanum 130

:arrow: Hellblaster Volley Gun 120

:arrow: 8 Reiksguard Knights 216
-Full Command Group 30
-Steel Standard 35


40 Halabardników to trzon mojej armii. Będą wspierani przez hellblastera z inzynierem + wózek + magia + ksiądz. Rycerze na flance. To dobra taktyka? Stworzyłem rozpiskę w oparciu o wasze porady. Proszę o konstruktywną krytykę.

Dziękuję i pozdrawiam!
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Biłem się z karskami czyli t4 i siła 5-6 to trudny przeciwnik w zwarciu. Demisie były na bokach (od przodu były by pokrojone) 2x4 Demisi z FCG. Ogólnie torchę słaba manewrowość i problem jest tez taki że jak ktoś ma ten ws4 to naprawdę mało tych ataków trafia (przydał by się hate) . Jak tylko udało mi się wrzucić Brionkę to zrobiły z krasi mielonkę ;] ale tak same to ciężko. Także Demisie mogą śmiało lecieć do przodu na flankach zbierając wszystkie śmieci po drodze i nie tylko po to żeby w ostateczność kończyć na boczku lub zadku głównych klocków.

Najlepiej magiem z tyłu wrzucać ws10 i in 10 na 12 cali ;] Wtedy zaczyna się zabawa ;] Naprawdę warto nawet wrzucać to z ifką bo 2 tury takiego kombatu nawet przy śmierci maga się spłacają i przechylaja szalę na twoją stronę. Mimo że osłabili nam magię (zabierając niektóre przedmioty) to jest ona dla mnie podstawą i już myślę nad jej wzmocnieniem (może 2 x mag lvl 4 ).

Dobry patent tez jest z crown of comand na lektorku. Wbiłem się detką 20 halabard jeden kloc warriorsów w formacji 2 halabardników z przodu a klocek z lektorem zachowując 3 cale stał spokojnie i czekał na dogodną sytuację by wbić się w drugi klocek obok. Także taka detka ze stubornem daje radę ;]

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

wychwa pisze:Biłem się z karskami czyli t4 i siła 5-6 to trudny przeciwnik w zwarciu. Demisie były na bokach (od przodu były by pokrojone) 2x4 Demisi z FCG. Ogólnie torchę słaba manewrowość i problem jest tez taki że jak ktoś ma ten ws4 to naprawdę mało tych ataków trafia (przydał by się hate) . Jak tylko udało mi się wrzucić Brionkę to zrobiły z krasi mielonkę ;] ale tak same to ciężko. Także Demisie mogą śmiało lecieć do przodu na flankach zbierając wszystkie śmieci po drodze i nie tylko po to żeby w ostateczność kończyć na boczku lub zadku głównych klocków.
Czyli tak jak podejrzewałem. Dzx. :) W sumie jeśli by jakimś cudem altar mógł nadążyć za demisiami to byłby bardzo ciekawym wsparciem. :)
wychwa pisze:Dobry patent tez jest z crown of comand na lektorku. Wbiłem się detką 20 halabard jeden kloc warriorsów w formacji 2 halabardników z przodu a klocek z lektorem zachowując 3 cale stał spokojnie i czekał na dogodną sytuację by wbić się w drugi klocek obok. Także taka detka ze stubornem daje radę ;]

Cóż czyli jednak sobie skleje ze 20 swordsmenów właśnie na taką okazje. :)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Ja miałem jeszcze hurricanum i spokojnie nadążałem a dlatego że nie szarżowałem nimi od razu tylko się ustawiałem i szachowałem także spokojnie altarek zdąży ;]

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Jest jeszcze opcja, z której może kiedyś skorzystam: wstawić po jednym prieście do demisiów. Taniej niż altar, nadążają a i jeszcze modlitwe mogą rzucić jkbco :) Wróg natomiast mając maszyny wojenne nie będzie nimi strzelał po priestach za 80pkt lecz po STanku, cannonach, huraganie itd. więc brak LoS im nie straszny :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Jak chcesz wstawić priesta do demigryfów? na koniu?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

No właśnie , mogą normalnie dołączyć ? Jeśli tak to na bank tak się będzie grało. U nich trafianie to kluczowa sprawa.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Mogą normalnie dołączyć, stoją wtedy z boku oddziału jak zawsze kiedy dołączony model jest na innej podstawce
Obrazek

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Szkoda że z tył nie idzie takich trzymać ;] No ale 85 pkt i mamy kolesia z sv +2 który daje hate i jeszcze może rzucić modlitwę , przerzuty na ranienie i mamy maszynkę do mielenia mięsa ;] albo no wardzik ;] No nic wywalam chyba jedna armatke i dam priesta ;] Dziwny deal no ale mam nadzieję że się sprawdzi

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Trafiasz na imperium, dwarfy lub ogry i taki priest ginie od pierwszej kuli armatniej :D
Nie wspominając o latarce szczurzej czy jakiejś maszynie goblińskiej :wink:
Karli: w pierwszej turze może i po prieście sie strzelać nie będzie, ale od drugiej już jak najbardziej. Prieści za bardzo bustują każdy imperialny oddział.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

A tam dramatyzujesz ;] Wrzucasz z ifki duża osłonę pha i gra gitara ;] A jak nie to priestem wardzika na +5 i już się odechciewa strzelać do oddziału. Zresztą wszystkiego nie ubiją ;] Chociaż jak grałem ostatnio z krasiami to kolega miał 99 % efektywności w maszynach i przegrałem 11:9 ale i tak jestem zadowolony ;]

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Można nim tez latać luzem żeby się lepiej chować a potem jakoś wskoczyć ;] Są górki , obeliski itp także nie ma co przesadzać;]

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Modlitwy WP w tym także ward działają tylko w cc
Obrazek

ODPOWIEDZ