Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 499

Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Post autor: woolfik »

Witam, jestem nowy i dopiero zaczynam tą armią ale pare gier już zdążyłem zagrać i wymysliłem coś takiego. Ewentualnie mogę zamienić warriorów na 2x10 thundów i dodać championów do oddziałów lub inżynierów na maszynach

Unnamed2400 Pts - Dwarfs Army

1 Dwarf Lord @ 301.0 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
#Shield Bearer [0.0]
Runic Armour [80.0]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [45.0]
Master Rune of Spite

1 Thane @ 169.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Battle Standard
Runic Talisman [25.0]
Master Rune of Challenge
Runic Armour [50.0]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance

1 Runesmith @ 147.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75.0]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking

30 Warriors @ 315.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

28 Longbeards @ 379.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

28 Hammerers @ 354.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Cannon @ 130.0 Pts
Engineering Runes [40.0]
Rune of Burning
Rune of Forging

1 Grudge Thrower @ 130.0 Pts
Engineering Runes [50.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating

1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)

1 Organ Gun @ 120.0 Pts

1 Organ Gun @ 120.0 Pts

4 Miners @ 80.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Prospector @ [10.0] Pts


Models in Army: 108

Total Army Cost: 2400.0

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Daj inżynierów, lepiej się sprawdzą [ można zamienić coś na 1 katapke ale kto co woli i na co :] ]
Minersów musi być minimum 5
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Fuxiorr pisze:Daj inżynierów, lepiej się sprawdzą [ można zamienić coś na 1 katapke ale kto co woli i na co :] ]
Minersów musi być minimum 5


i jest
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Morog pisze:
Fuxiorr pisze:Daj inżynierów, lepiej się sprawdzą [ można zamienić coś na 1 katapke ale kto co woli i na co :] ]
Minersów musi być minimum 5


i jest
:wink: :?:
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Fuxiorr pisze:Minersów musi być minimum 5
jest 4+czempion


Ogólnie bardzo dobra rozpa. jedyną zmianę jaką mogę ci zaproponować to wymiana minerów (którzy w obecnej formie są jedynie do niszczenia maszyn które i tak raczej nie powinny przeżyć do czasu ich szarży i odginania) na 5 hamów i inżyniera do jednej z maszyn lub na dużego inżyniera by klopy mialy przerzuty misfire. Inna sprawa że mali inżynierowie przydaliby się dla wszystkich trzech maszyn, choć nie bardzo wiem skąd wziąć na nich punkty?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Arbiter Elegancji pisze:
Fuxiorr pisze:Minersów musi być minimum 5
jest 4+czempion
O nie widziałem #-o ale już widzę :wink:
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 499

Post autor: woolfik »

Dużyu Inżynier daje przerzuty tabelki dla wszystkich maszyn w 3" ?
Ed: I jak grać taką 5 hamków ? Mógłbym do nich wrzucić lorda.

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Duży inżynier nie daje przerzutu tabelki. I daje tylko jednej maszynie.
lord na tarczy a za nim hamki ustawione 2,2,1 i o ile nie dasz sobie zaszarżować na bok/tyl to lord bierze na klatę prawie wszystko a hamki dają mu stubborna i dwa dodatkowe ataki z supportu. żadna filozofia.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 499

Post autor: woolfik »

Raz tak grałem ale dostałem na przód jakiś oddział ze stompami, nie pamiętam teraz jaki. O ile lordowi nic nie było to ze stompów zginęła cała 5, wałek czy stomp może bić 2 szereg?
Ed: I jeszcze pytanie jedno odnośnie inżyniera. Na początku każdej tury strzelania wybieram maszynke czy jeśli np wyrzuce missfire na klopie to deklaruje, że używam zdolności inżyniera?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

woolfik pisze:O ile lordowi nic nie było to ze stompów zginęła cała 5, wałek czy stomp może bić 2 szereg?
Może bić w drugi szereg, bo jest rozdzielany jak shooting. Jeśli jest mniej niż 5 modeli r&f to Ty rozdzielasz hity (ale możliwie równo).
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

jak coś ma stompy to znaczy że najprawdopodobniej nie ma dużego statica więc możesz wyszarżować samym lordem tak żeby nie mogli nabijać woundów na hamkach.
woolfik pisze:Ed: I jeszcze pytanie jedno odnośnie inżyniera. Na początku każdej tury strzelania wybieram maszynke czy jeśli np wyrzuce missfire na klopie to deklaruje, że używam zdolności inżyniera?
Masz to ladnie opisane w erracie. decydujesz czy używasz przerzutu od inżyniera po tym jak wykulasz misfire.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

tomasso
Mudżahedin
Posty: 249

Post autor: tomasso »

Naprawdę warto dawać lora na tarczy do oddziału 5 hammerersów?

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

W wielu wypadkach ratuje tyłek. Jesteś w ten sposób w stanie łamać prawie każdy oddział.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 499

Post autor: woolfik »

Zagrałem właśnie takim lordem i wygląda na to, że strasznie go trzeba pilnować, a raczej hammerersów

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Wystawiłeś go zupełnie bez sensu, mógł spaść od latarki w pierwszej turze.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 499

Post autor: woolfik »

Save 1+ z rerollem, max S5 i ward 4+ jednak dużo może wytrzymać

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

latarka ignoruje save. miałbyś tylko 4+
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Ja ostatnio testuję samotnego lorda na tarczy bez żadnej obstawy i sprawdza się wyśmienicie.
Obrazek

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 499

Post autor: woolfik »

Też tak na początku testowałem ale czasami brakowało mi stubborna a z oddziałem 5 hamków mi niezbyt dobrze idzie. Jak sobie radzisz z dużymi klockami (np slave, zombie)? Oddział za 80 punktów zablokuje Ci lorda wartego ok 300

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

cały myk to nie pakować się lordem w taki klocek. Proste (i czasem trudne zarazem). Ewentualnie pakować się od boku gdy przeciwnik jest już związany walką z naszym oddziałem i po prostu mordowaniem i bonusami z szarży chcemy go szybko zbrejkować/posypać.
Staram się grać tak żeby w miarę możliwości samemu wybierać cele. A jeśli jest nieciekawie to wskakuję w oddział Dziadków lub Wojowników.
Ważne jest też żeby mieć BSB w 12 calach. Przy 10 liderki jesteśmy w stanie zdać większość panik i brake'ów o ile mamy przerzut.
Nie twierdzę, że samotny lord na tarczy jest turbokoksem i samograjem ale z pewnością bywa zaskoczeniem dla przeciwnika i gdy lord stoi blisko maszyn żaden latający hero w park już nam nie wjedzie.
Obrazek

ODPOWIEDZ