Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
jak dla mnie (mogę się mylić) opis czaru nie narzuca wybrania kierunku przed rzutem
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
to nie popychaczka tylko teleport, nie ma kierunku, jedyne o czym trzeba pamiętać to FORMACJA. i tyle
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
nie ma podstawki, wystawiasz jaką chcesz/jakiej wymagaja organizatorzy turniejów
Mam sprawę.
Wystawiam bunkier gobasów jak poniżej:
heros
BSB
-Muzyk, sztandar
czempion

Pytanie:
W walce nie ma pojedynków.
Oddział walczy z odziałem z Wampirem z ASF. Ten zabija championa lub bohatera lub oba na raz i co teraz z BSB:
1. Zostaje w drugim rzędzie do następnej tury walki.
2. Zajmuje miejsce zabitych i oddział Wampira ma szansę walić w niego jeszcze w tej turze walki w kolejności zgodnej z inicjatywą.
Oczywiście BSB morze wypłacić swoje ataki w Wampira.
Wystawiam bunkier gobasów jak poniżej:
























Pytanie:
W walce nie ma pojedynków.
Oddział walczy z odziałem z Wampirem z ASF. Ten zabija championa lub bohatera lub oba na raz i co teraz z BSB:
1. Zostaje w drugim rzędzie do następnej tury walki.
2. Zajmuje miejsce zabitych i oddział Wampira ma szansę walić w niego jeszcze w tej turze walki w kolejności zgodnej z inicjatywą.
Oczywiście BSB morze wypłacić swoje ataki w Wampira.
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Obniżasz charakterystykę, więc lotu on nie spowalnia. Np: Smok z obniżonym movem do jednego, nadal będzie latał 20'.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.
Oczywiście zagraliśmy że zmniejsza o 6" do 4/8
. Ja tam się zgadzam na wszystko podczas gry niespecjalnie protestując
. Zresztą to było dosyć logiczne i teraz też bym tak zagrał.
Tylko jako że WFB z logiki nie słynie i jak tak sobie teraz patrzę na reguły to czar może zmniejszyć coś do min 1. Więc jak zadziała 6 na ItNui? Zdejmie podstawowy ruch lądowy z 5 do 1 czyli o 4, ale już latanie o 6/12? Trochę dziwne że jeden czar działa różnie na jedną jednostkę mającą mimo wszystko 1 charakterystykę movement.
Pytanie brzmi czy "Movement" w czarze to Movement Chracteristic/Movement Value czy cała suma Movement?
RAW czytając zasady na 70 wychodzi że ten cały "glide" ma zastosowanie jako Movement Characteristic jedynie przy szarżowaniu. Czyli mimo czaru, nie szarżując, lata 10X2=20".
Jak cały movement to 20"-K6 czy (10"-K6)X2?
Niby takie proste a wording czyni różnicę.


Tylko jako że WFB z logiki nie słynie i jak tak sobie teraz patrzę na reguły to czar może zmniejszyć coś do min 1. Więc jak zadziała 6 na ItNui? Zdejmie podstawowy ruch lądowy z 5 do 1 czyli o 4, ale już latanie o 6/12? Trochę dziwne że jeden czar działa różnie na jedną jednostkę mającą mimo wszystko 1 charakterystykę movement.
Pytanie brzmi czy "Movement" w czarze to Movement Chracteristic/Movement Value czy cała suma Movement?
RAW czytając zasady na 70 wychodzi że ten cały "glide" ma zastosowanie jako Movement Characteristic jedynie przy szarżowaniu. Czyli mimo czaru, nie szarżując, lata 10X2=20".
Jak cały movement to 20"-K6 czy (10"-K6)X2?
Niby takie proste a wording czyni różnicę.
Life's a game with save and load features disabled.
Jednostka z fly/hover ma jednak dwie charakterystyki ruchu: ground movement oraz flying movement. Każda z nich może być obniżona o inną wartość jeśli ground movement wcześniej napotka opór na poziomie 1.
Z Itchy Nuisance obniżasz movement characteristic (ground i flying) o d6". Zatem marsz masz obcięty w sumie o 2xd6" (zarówno ground jak i flying). Dobrze zagraliście.Q: If a unit with the Fly or Hover special rule has its Movement
reduced by Melkoth’s Mystifying Miasma, does this affect its
ground movement, flying movement or both? (Reference)
A: It will affect both.
We wszystkich 

Był jakiś faq?
czyżby zasada size matters? 

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
czyżby?
zasada size matters mówi co traktować jako goblin unit, jest wyszczególnione, że załoga z goblinów również tu wpada nawet jest przykład Arachnaroka
zasada size matters mówi co traktować jako goblin unit, jest wyszczególnione, że załoga z goblinów również tu wpada nawet jest przykład Arachnaroka
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A