Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Shino i Lidder zgodzili się (PMkowałem do nich), że kusze-rangerzy nie wliczają się do limitu, więc póki co jest to jakaś opcja.
@loko
To chyba oczywiste? Do pewnego stopnia nadają się do polowania na pojedyncze modele, walą obszarowo, mają największy zasięg i jeszcze opcję strzelania indirect fire.
@loko
To chyba oczywiste? Do pewnego stopnia nadają się do polowania na pojedyncze modele, walą obszarowo, mają największy zasięg i jeszcze opcję strzelania indirect fire.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Szczyrk odwiedziłem z żyrokraśkami:
I Bitwa - Kamil "Szczurek" Barecki - LIZ
2x żaba (heaven/death), salki, 3xterki, 2x kowboj, 2x chamki, 2x 20 skinków bez kroxów, 2x kohorta z kroxami
Granie z lizakami to generalnie rzeźbienie w gównie. Ruszę do niego to schodki na twarz a terki w maszyny i później egzekucja klocków. Postoję to mnie zastrzeli i jeszcze jakieś słonko wrzuci więc się składam. Na szczęście przeciwnik dał sobie złapać minerami salki i potem z overruna kohortę ze żabką gen/bsb. W międzyczasie oddałem żyrki, chyba klopkę i pół rangerów albo warriorów 12-8 dla mnie.
II Bitwa - Laik - WE
Jego rozpiskę można znaleźć, dużo strzelania, niewiele do walki wręcz.
Wystawiłem się agresywnie, bo chciałem zrobić wynik, a wydawało mi się, że na takich WE to łatwa sprawa. Po czym przegrałem zaczynanie, splewiłem większość ważnych rzutów w pierwszej turze, więc od drugiej miałem wildów w kowadle a sam kręciłem się jak gówno w przeręblu. Zasłużona maska w plecy.
III Bitwa - Oczko - WE
2x Wild Riders (w tym jedne duże), 2x orzeł, 3x łuki, 3x driady 5x łuki, 10 wardancerów Alter, 4lvl (beast zdaje się), kowboj na orle, bsb.
Nauczony poprzednią bitwą wystawiłem się defensywnie, Oczko oczywiście zaczął. Zastrzeliłem małych wildów, złapałem dużych minerami, dopchałem na koniec jeszcze w oddział z magiem i bsb jeden klocek z flanki a żyrka od przodu i zjadłem. Dla odmiany to Oczko miał plewne rzuty, więc nie był w stanie zastrzelić chyba nic (straty mi zadawał, ale maszynki chyba przetrwały w większości. 17-3 do przodu.
IV Bitwa - Łukasz "uadzia" Morawiec - nie zgadniecie - WE
Znowu inna rozpiska WE (ależ je mam teraz dobrze ograne - nigdy więcej w plecy z leśnikami). Wildzi, 10 tancerzy, lord na orle, drzewo, 3x10 łuków, 2x waye, 2 orły, 4lvl Life, chyba mała czarka, kowboj wild rider.
Wymieniamy się jakimiś drobiazgami (oddałem pół minerów, klopkę i 2x żyrka, zabiłem 12 driad, wild riderów, orły, kowboja i chyba coś tam jeszcze), gała na kowadle uniemożliwia mi w ostatniej turze wyrwanie większych punktów za pomocą MRo Challenge więc kończy się remisem. Oczywiście drzewo i lord nie wychylili się zza górki ani razu.
V Bitwa - Marcin Kocoń - DE
Pok na pegazie, dresiarz na pegazie, 25 kusz, 10 włóczni, 3x5 ridersów, z 12 shadów, hydra, rydwan, 2x harpie, i chyba coś jeszcze ale już nie pamiętam.
Marcin skipował turę magii (miał zazwyczaj mniej kostek magii niż ja), zasłaniał śmietnikiem krawędzie, żebym górnikami nie zrobił mu jesieni średniowiecza, a harpiami nie mógł się zdecydować co robić. Hydra i rydwan stały za górką całą bitwę. Punktowałem mu na śmietniku, oddałem małych minerów bo nie byli w stanie przepchnąć od boku 5 ridersów, wbiłem 2 woundy z działa w PoKa i znowu gała na kowadle uniemożliwiła wyrwanie za pomocą MRO Challenge punktów za HQ. Chciałem dobić ostatniego shade'a (uciekł poza zasięg maszyn, żeby ocalić punkty) i zacięło się na dwie tury.
Będą zmiany w rozpisce. Na oko 350 pkt idzie do wymiany plus drobna kosmetyka na bohaterach i wreszcie niewygodne paringi stają się zwykłymi paringami.
P.S.
Uzbierałem w sumie tyle samo punktów z bitew co Kudłaty
Rozpisywał się nie będę bo wynik dupy nie urywa.Kowadło (gen.), tarcza, Ro Stone, Ro Spellbreaking
BSB, MRo Gromril, MRo Spite, Ro Fire
Thane, dwurak, Ro Stone, MRo Challenge, Ro Brotherhood, Ro Furnance
29 Rangers (Warriors), szmatka, muzyk
29 Warriors, dwuraki, szmatka, muzyk
29 Miners, szmatka, muzyk
5 Miners
Klopka, inż., Ro Accuracy, 2xRo Penetrating
Działo, inż., Ro Forging, Ro Burning
Działo, inż., Ro Forging
2x Żyrek
I Bitwa - Kamil "Szczurek" Barecki - LIZ
2x żaba (heaven/death), salki, 3xterki, 2x kowboj, 2x chamki, 2x 20 skinków bez kroxów, 2x kohorta z kroxami
Granie z lizakami to generalnie rzeźbienie w gównie. Ruszę do niego to schodki na twarz a terki w maszyny i później egzekucja klocków. Postoję to mnie zastrzeli i jeszcze jakieś słonko wrzuci więc się składam. Na szczęście przeciwnik dał sobie złapać minerami salki i potem z overruna kohortę ze żabką gen/bsb. W międzyczasie oddałem żyrki, chyba klopkę i pół rangerów albo warriorów 12-8 dla mnie.
II Bitwa - Laik - WE
Jego rozpiskę można znaleźć, dużo strzelania, niewiele do walki wręcz.
Wystawiłem się agresywnie, bo chciałem zrobić wynik, a wydawało mi się, że na takich WE to łatwa sprawa. Po czym przegrałem zaczynanie, splewiłem większość ważnych rzutów w pierwszej turze, więc od drugiej miałem wildów w kowadle a sam kręciłem się jak gówno w przeręblu. Zasłużona maska w plecy.
III Bitwa - Oczko - WE
2x Wild Riders (w tym jedne duże), 2x orzeł, 3x łuki, 3x driady 5x łuki, 10 wardancerów Alter, 4lvl (beast zdaje się), kowboj na orle, bsb.
Nauczony poprzednią bitwą wystawiłem się defensywnie, Oczko oczywiście zaczął. Zastrzeliłem małych wildów, złapałem dużych minerami, dopchałem na koniec jeszcze w oddział z magiem i bsb jeden klocek z flanki a żyrka od przodu i zjadłem. Dla odmiany to Oczko miał plewne rzuty, więc nie był w stanie zastrzelić chyba nic (straty mi zadawał, ale maszynki chyba przetrwały w większości. 17-3 do przodu.
IV Bitwa - Łukasz "uadzia" Morawiec - nie zgadniecie - WE
Znowu inna rozpiska WE (ależ je mam teraz dobrze ograne - nigdy więcej w plecy z leśnikami). Wildzi, 10 tancerzy, lord na orle, drzewo, 3x10 łuków, 2x waye, 2 orły, 4lvl Life, chyba mała czarka, kowboj wild rider.
Wymieniamy się jakimiś drobiazgami (oddałem pół minerów, klopkę i 2x żyrka, zabiłem 12 driad, wild riderów, orły, kowboja i chyba coś tam jeszcze), gała na kowadle uniemożliwia mi w ostatniej turze wyrwanie większych punktów za pomocą MRo Challenge więc kończy się remisem. Oczywiście drzewo i lord nie wychylili się zza górki ani razu.
V Bitwa - Marcin Kocoń - DE
Pok na pegazie, dresiarz na pegazie, 25 kusz, 10 włóczni, 3x5 ridersów, z 12 shadów, hydra, rydwan, 2x harpie, i chyba coś jeszcze ale już nie pamiętam.
Marcin skipował turę magii (miał zazwyczaj mniej kostek magii niż ja), zasłaniał śmietnikiem krawędzie, żebym górnikami nie zrobił mu jesieni średniowiecza, a harpiami nie mógł się zdecydować co robić. Hydra i rydwan stały za górką całą bitwę. Punktowałem mu na śmietniku, oddałem małych minerów bo nie byli w stanie przepchnąć od boku 5 ridersów, wbiłem 2 woundy z działa w PoKa i znowu gała na kowadle uniemożliwiła wyrwanie za pomocą MRO Challenge punktów za HQ. Chciałem dobić ostatniego shade'a (uciekł poza zasięg maszyn, żeby ocalić punkty) i zacięło się na dwie tury.
Będą zmiany w rozpisce. Na oko 350 pkt idzie do wymiany plus drobna kosmetyka na bohaterach i wreszcie niewygodne paringi stają się zwykłymi paringami.
P.S.
Uzbierałem w sumie tyle samo punktów z bitew co Kudłaty
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Z kumplem chcemy zagrac wieksza bitwe na 5k. Moje krasie na jego O&G.
Zasady:
- 8th, nowe Army booki
- max 5k ptk
- 72'' x 48'' stol
- 10 terenow, losowane magiczne ich wlasciwosci wg podrecznika
- rodzaj bitwy losowany
- bez LS i Euro
- dozwolone special chary z AB
Jako ze bitwa na duze jak dla mnie punkty jest okazja by przetestowac jakies fajne combo, oczywiscie nastawiamy sie na konkretna armie (choc przy tych punktach patrze tez by nie proxowac za duzo ).
Jak znacie/lubicie jakieś fajne combo cos ciekawego na O&G i chcecie sie podzielic to piszcie.
Ostatnio na 4k przegralem 13:7 bo zjadly mnie herdy sqigowe strasznie (zignorowalem te smieci za bardzo ) :/.
Nie powiem ze nie kusi mnie wziecie krola na tronie i zwyklego kowadla .
Zasady:
- 8th, nowe Army booki
- max 5k ptk
- 72'' x 48'' stol
- 10 terenow, losowane magiczne ich wlasciwosci wg podrecznika
- rodzaj bitwy losowany
- bez LS i Euro
- dozwolone special chary z AB
Jako ze bitwa na duze jak dla mnie punkty jest okazja by przetestowac jakies fajne combo, oczywiscie nastawiamy sie na konkretna armie (choc przy tych punktach patrze tez by nie proxowac za duzo ).
Jak znacie/lubicie jakieś fajne combo cos ciekawego na O&G i chcecie sie podzielic to piszcie.
Ostatnio na 4k przegralem 13:7 bo zjadly mnie herdy sqigowe strasznie (zignorowalem te smieci za bardzo ) :/.
Nie powiem ze nie kusi mnie wziecie krola na tronie i zwyklego kowadla .
1xDwarf Lord 288ptk
- Tal: Master Rune of Spite
- Ar: Rune of Preservation, Rune of Resistance
- We: Rune of Might, Rune of Speed
- General; Shieldbearers; Shield
1xThorek Ironbrow 505 ptk
1xThane 165ptk
- BSB
- Ar: Master Rune of Gromril, Rune of Resistance
- We: Rune of Cleaving, Rune of Speed
1xRunesmith 147ptk
- Tal: Master Rune of Balance, Rune of Spellbreaking
1xMaster Engineer 85ptk
- Dwarf Handgun
- Ar: Rune of Stone
1xDragon Slayer 85ptk
- We: Rune of Cleaving, Rune of Speed, Rune of Striking
38xHammerers 531ptk
- full CMG
- Ba: Rune of Sanctuary (x3)
27xTroll Slayers 393ptk
- full CMG
- 3xGiant Slayer
30xLongbeards 435ptk
- full CMG; shield
- Ba: Master Rune of Grugni
31xWarriors 304ptk
- full CMG; shield
30xQuarrellers 415ptk
- full CMG, GW
10xThunderers 145ptk
- muzyk
5xMiners 60ptk
- muzyk
5xMiners 60ptk
- muzyk
1xGrudge Thrower 170ptk
- inzynier
- Rune of Accuracy, Rune of Penetrating (x2)
1xGrudge Thrower 145ptk
- inzynier
- Rune of Accuracy, Rune of Penetrating
1xGrudge Thrower 150ptk
- inzynier
- Rune of Accuracy, Rune of Burning, Rune of Penetrating
1xCannon 130ptk
- Rune of Burning, Rune of Forging
1xCannon 125ptk
- Rune of Forging
2xBolt Thrower 120ptk
- inzynier
1xOrgan Gun 120ptk
3xGyrocopter 420ptk
król jest fajny... ale widzę, że mało organków masz... zamieniłbym 2 bolce na organy i dorzucił jeszcze jedne
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
Bolce z inzynierem/master inz. to wg mnie najlepsza rzecz na sqig hop. i rydwany, ktorych w O&G moze byc masa (maja ok 22% szans na zadanie 1-3ran wrogim maszyna, czego organki zrobic nie moga).
O 2 organkach tez myslalem ale mam za duze szczecie do missfire
O 2 organkach tez myslalem ale mam za duze szczecie do missfire
Mówisz językiem statystyki... ja piszę z pozycji grania sporej ilości botew kontra zielona horda... Dwa inne stanowiska, ja wolę organki, ale jak umiesz dobrze użyć bolców i się sprawdzają to ok Ja wolę organkiGerd pisze:Bolce z inzynierem/master inz. to wg mnie najlepsza rzecz na sqig hop. i rydwany, ktorych w O&G moze byc masa (maja ok 22% szans na zadanie 1-3ran wrogim maszyna, czego organki zrobic nie moga).
O 2 organkach tez myslalem ale mam za duze szczecie do missfire
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
to jak to jest - nie ma limitu ze kowadlo to tylko 2 maszyny na ETC?Danrakh pisze:Szczyrk odwiedziłem z żyrokraśkami:Kowadło (gen.), tarcza, Ro Stone, Ro Spellbreaking
BSB, MRo Gromril, MRo Spite, Ro Fire
Thane, dwurak, Ro Stone, MRo Challenge, Ro Brotherhood, Ro Furnance
29 Rangers (Warriors), szmatka, muzyk
29 Warriors, dwuraki, szmatka, muzyk
29 Miners, szmatka, muzyk
5 Miners
Klopka, inż., Ro Accuracy, 2xRo Penetrating
Działo, inż., Ro Forging, Ro Burning
Działo, inż., Ro Forging
2x Żyrek
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
teraz chyba jest: kowadło = 1 maszyna, max 4 maszyny, żyro nie jest maszyną-Qc- pisze:to jak to jest - nie ma limitu ze kowadlo to tylko 2 maszyny na ETC?Danrakh pisze:Szczyrk odwiedziłem z żyrokraśkami:Kowadło (gen.), tarcza, Ro Stone, Ro Spellbreaking
BSB, MRo Gromril, MRo Spite, Ro Fire
Thane, dwurak, Ro Stone, MRo Challenge, Ro Brotherhood, Ro Furnance
29 Rangers (Warriors), szmatka, muzyk
29 Warriors, dwuraki, szmatka, muzyk
29 Miners, szmatka, muzyk
5 Miners
Klopka, inż., Ro Accuracy, 2xRo Penetrating
Działo, inż., Ro Forging, Ro Burning
Działo, inż., Ro Forging
2x Żyrek
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
Przyklejony masz temat z ograniczeniami w dziale Ligi, spamerze jeden-Qc- pisze:to jak to jest - nie ma limitu ze kowadlo to tylko 2 maszyny na ETC?
swieta_barbara pisze:Aktualne ograniczenia:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=111991
ARMY RESTRICTIONS FOR THE ETC 2013
General Restrictions:
• An army may have up to 4 war machines and/or shooting template weapons. War machines that use a template count as a single choice in this regard. All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells. Bolt throwers count as ½ a war machine(round up).
Dwarfs (2400pts, +2 Dispel Dice)
• Quarrelers/Thunderers, Max 45 models in total
• Grudge Throwers, max 2 in total.
• Gyrocopter doesn't count towards the war machine/template max
• Anvil counts as 1 war machine.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
A na mastera w Poznaniu tradycyjnie w rozpisce ląduje klocek slayerów , musze jeszcze przemysleć złożenie DS, oraz zamianę strzelców na kuszników rangerów, niemniej z założenia bedzie to wyglądć tak:
1 Runelord 343 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Rune of Spellbreaking
1 Dwarf Lord 251 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Spite
Rune of Resistance
Rune of Stone
1 Thane 169 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Battle Standard,
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Master Rune of Challenge
1 Dragon Slayer 100 Pts
Rune of Might
Rune of Cleaving
Rune of Fire
10 Thanderers 155 Pts
Dwarf Handgun, Shields, Musician
30 Longbeards 450 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician,
Rune of Sanctuary x3
30 Slayers 363
Slayer axes; Standard; Musican
Giant Slayer
5 Hammerers 78 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard, Musican
5 Hammerers 66 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
1 Grudge Thrower 170 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating x2
1 Cannon 125 Pts
Rune of Forging
1 Cannon 130 Pts
Rune of Forging
Rune of Burning
2400
1 Runelord 343 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Rune of Spellbreaking
1 Dwarf Lord 251 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Spite
Rune of Resistance
Rune of Stone
1 Thane 169 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Battle Standard,
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Master Rune of Challenge
1 Dragon Slayer 100 Pts
Rune of Might
Rune of Cleaving
Rune of Fire
10 Thanderers 155 Pts
Dwarf Handgun, Shields, Musician
30 Longbeards 450 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician,
Rune of Sanctuary x3
30 Slayers 363
Slayer axes; Standard; Musican
Giant Slayer
5 Hammerers 78 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard, Musican
5 Hammerers 66 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
1 Grudge Thrower 170 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating x2
1 Cannon 125 Pts
Rune of Forging
1 Cannon 130 Pts
Rune of Forging
Rune of Burning
2400
Ostatnio zmieniony 4 cze 2013, o 13:37 przez Andrew, łącznie zmieniany 1 raz.
XIII Kohorta Bydgoszcz
Pytanko bo nie rozumiem zamysłu. Po co w jednej z tych piątek gwardii sztandar? Jeśli ma to być odginaczka to już chyba lepiej championa dać.
Wstawiasz tam króla, jest w stanie zatrzymać prawie każdy oddział, bo ustawiasz króla z przodu i hamków po dwóch w szeregu. Ataki idą tylko w króla, i masz LD 10 ze stubbornem.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Prawie każdy oddział - prócz stompujących i takich z impact hitami, bo one i tak zawsze idą w oddział. Odkąd MC/MI i LT stały się popularne na stołach torpeda (król + 5 hammków) już nie jest takim super oddziałem.panterq pisze:Wstawiasz tam króla, jest w stanie zatrzymać prawie każdy oddział, bo ustawiasz króla z przodu i hamków po dwóch w szeregu. Ataki idą tylko w króla, i masz LD 10 ze stubbornem.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Panterq ja dobrze znam kminę króla w małych hamcach Chodzi mi o tą drugą piątkę, ze sztandarem, po co ona i po co tam sztandar. Króla tam nie wstawisz bo command musi być z przodu i wtedy nasz generał nie spełnia swojej blokerskiej roli. Odginaczka bez championa to też marna i do walki się nie nadaje więc dlatego pytam po jakie licho są te drugie małe hamce ze sztandarem?
dokladnie.
w combacie przestawiasz przy pomocy zasady make way tarczownika na przod.
sztandar zas zapewnia dodatkowe +1 do combata.
jesli zas chodzi o stompy i impacty. zasada jest prosta, musisz pierwszy zaatakowac w cos co ma impacty a potwory ze stompem omijac
w combacie przestawiasz przy pomocy zasady make way tarczownika na przod.
sztandar zas zapewnia dodatkowe +1 do combata.
jesli zas chodzi o stompy i impacty. zasada jest prosta, musisz pierwszy zaatakowac w cos co ma impacty a potwory ze stompem omijac
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie