Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Ale wildzi giną jak dzieci od ostrzału. Załóżmy nawet, że zginie tylko 2. z 7. To dojdzie ich 5. ASF dla HE.. pada 1-2 jeźdźców. W odpowiedzi 3-4 zabija nawet te 3 elfy. A kolejna tura to solidne baty przez ASF. Jakieś g. wchodzi na bok i Koniec przedstawienia.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
Wystawiasz ich 5, wystarczy że 2 dojedzie do bolca i mają sztandar – 2 załogantów powiedzmy że zabije jednego - w odpowiedzi powiedzmy zginie jeden – i już jest fear outnumber i po sprawie.
Wiadomo że nie wpadniesz nimi w white lionów od frontu -ale już od boku z driadami od frontu to można się pokusić.
Ja swoim strzelaniem zmiękczam strzelanie przeciwnika, przerzedzeni wildzi kasują bolce. Smok jest tylko jeden wszystkiego nie obstawi – a jak będzie próbował to się nie spłaci…
Pamiętajmy o przewadze liczebnej jaką mamy nad HE
Wiadomo że nie wpadniesz nimi w white lionów od frontu -ale już od boku z driadami od frontu to można się pokusić.
Ja swoim strzelaniem zmiękczam strzelanie przeciwnika, przerzedzeni wildzi kasują bolce. Smok jest tylko jeden wszystkiego nie obstawi – a jak będzie próbował to się nie spłaci…
Pamiętajmy o przewadze liczebnej jaką mamy nad HE
Do HE wolę po prostu strzelać, a na kawalerię zasadzać się, kiedy podjedzie zbyt blisko. Nie mam co prawda ostatnio najlepszych wyników z HE (jeden remis - fakt, że pechowy i dwie porażki 6-14), ale grałem z zajebistymi generałami po drugiej stronie: Furionem i Oskarem. Trzeba ściągać ostrzałem bolce, z hody można pokusić się o walnięcie w kawalerię i jazda. Oczywiście na duże punkty ową jazdę utrudnia nam pewien sporawej wielkości model po drugiej stronie 

Generalnie tak, chociaż przy niektórych rozpach nieco mniej 

Nie.Laik pisze:wystarczy że 2 dojedzie do bolca i mają sztandar – 2 załogantów powiedzmy że zabije jednego - w odpowiedzi powiedzmy zginie jeden – i już jest fear outnumber i po sprawie
Jak zostanie jeden to zostaje sztandar i wtedy nie będzie FO bo masz feara tak długo jak masz muzyka [RAW-owo].
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Mam podobnie. Gdyby nie ostatnia moja gra z furionem (przejebałem do 5), gdzie miał on niesamowitego farta, to pocisnąłbym myśle. Choć tam sobie teraz "myśleć i gdybać" możnaKalesoner pisze:Moja rozpa wciąga stardragoniki nosem.![]()
HE to generalnie wygodny przeciwnik dla WE.

Co nie zmienia faktu, że ja bardziej boję się maga z BoHem i kometą. Robi sie aua wtedy w masówce.
Do bolca się nie przebiją jedną turę.
bolce łucznicy, bolce
góra góra góra SM
SM SG SH
Ostatnio coś takiego było.
Do 16 strzałów z S4 i ok 30 na S3
SM czasami HoD'ą ścisnę. I liczę na panikę. Ale LD za wysokie. SH Są raczej do wsparcia tego co zaatakuję. 2 piątki wildów to zdecydowanie za mało.
Myśałem nad alterem z Bursztynowym wisiorem(ASL dla HE boli) i wrzoścem.
I mniej więcej taki scenariusz
SM - puścić HoDę i zaszarżować alterem. WR wbić w SH. Drugi oddział WR w SG. SM po prawej powinni dojść do zaatakowanych SH w dwie tury. Liczyć, że alter zabije SM w dobrym momencie (przed moją turą) by nie dostać z bolca. Bo potem to już z górki by było. A GG mogliby zacząć zabierać się za HE gdy te stracą 2 bolce.
Też lubię HE o ile nie siedzą cały czas w jednym miejscu. Bo przychodzi 6 tura a okazuje się, że GG to nawet się nie spłacili.
bolce łucznicy, bolce
góra góra góra SM
SM SG SH
Ostatnio coś takiego było.
Do 16 strzałów z S4 i ok 30 na S3
SM czasami HoD'ą ścisnę. I liczę na panikę. Ale LD za wysokie. SH Są raczej do wsparcia tego co zaatakuję. 2 piątki wildów to zdecydowanie za mało.
Myśałem nad alterem z Bursztynowym wisiorem(ASL dla HE boli) i wrzoścem.
I mniej więcej taki scenariusz
SM - puścić HoDę i zaszarżować alterem. WR wbić w SH. Drugi oddział WR w SG. SM po prawej powinni dojść do zaatakowanych SH w dwie tury. Liczyć, że alter zabije SM w dobrym momencie (przed moją turą) by nie dostać z bolca. Bo potem to już z górki by było. A GG mogliby zacząć zabierać się za HE gdy te stracą 2 bolce.
Też lubię HE o ile nie siedzą cały czas w jednym miejscu. Bo przychodzi 6 tura a okazuje się, że GG to nawet się nie spłacili.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
Przed jego ostrzałem skrinujesz się driadami, hodą ściągasz 1 bolca, w jego łuczników(i bolce jeżeli głupio się wystawi) strzelasz swoimi łucznikami zmiękczając na tyle żeby wildzi mogli dojechać - ja mam 4 oddziały jazdy więc przeciwnik nie daje rady tego wystrzelać. SM są idealni dla łuczników naszych mało i ze słabym savem... głupotą jest wpadanie w nich w CC - jedyna opcja to wpaść w nich tancerzami i wybrać ASF wtedy da się ich pokonać.
Właśnie dlatego chcę wpaść alterem z amuletem. Powinien zabić 2-3 SM w każdej turze. Więc raczej nikt mu nie wklepie rany.
SG powinni się sypnąć w 2-3 turze walki. Jak alter w nich wjedzie od boku(po pokonaniu SM). A 5-6 wildów z banerem od przodu.
SG powinni się sypnąć w 2-3 turze walki. Jak alter w nich wjedzie od boku(po pokonaniu SM). A 5-6 wildów z banerem od przodu.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
[quote="Laik" SM są idealni dla łuczników naszych mało i ze słabym savem... głupotą jest wpadanie w nich w CC - jedyna opcja to wpaść w nich tancerzami i wybrać ASF wtedy da się ich pokonać.[/quote]
półprawda, jeśli 5 WD szarżuje na 5 SM to lepiej brać warda, jesli 8 wardancerów na 7 swordmasterów to już lepiej brać ASF albo na odwrót, skupić sie nie mogę cholibka, a esej muszę pisać;/
półprawda, jeśli 5 WD szarżuje na 5 SM to lepiej brać warda, jesli 8 wardancerów na 7 swordmasterów to już lepiej brać ASF albo na odwrót, skupić sie nie mogę cholibka, a esej muszę pisać;/
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Czasami nie trzeba tak dużo myśleć, wystarczy przeczytać.Wojciech pisze:półprawda, jeśli 5 WD szarżuje na 5 SM to lepiej brać warda, jesli 8 wardancerów na 7 swordmasterów to już lepiej brać ASF albo na odwrót, skupić sie nie mogę cholibka, a esej muszę pisać;/Laik pisze: SM są idealni dla łuczników naszych mało i ze słabym savem... głupotą jest wpadanie w nich w CC - jedyna opcja to wpaść w nich tancerzami i wybrać ASF wtedy da się ich pokonać.
A co do wpadania w SM to jest to generalnie kiepski pomysł, jak nie bardzo kiepski. Ich najlepiej wystrzelać na bliskim i problem z głowy.
Mam nadzieję, że to ostatnia już wersja rozpy bazylowej:
Noble @ 111 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30]
Turoń @ 150 Pts
2x Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
7x 10 Glade Guard @ 120 Pts
2x 5 Glade Riders @ 120 Pts
3x 6 Wardancers @ 108 Pts
4x 8 Dryads @ 96 Pts
2x Cannon @ 85 Pts
Models in Army: 141
Total Army Cost: 2349
Slot rare i slot lord najlepszy wybór wg tutoriala Ksch.
Noble @ 111 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30]
Turoń @ 150 Pts
2x Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
7x 10 Glade Guard @ 120 Pts
2x 5 Glade Riders @ 120 Pts
3x 6 Wardancers @ 108 Pts
4x 8 Dryads @ 96 Pts
2x Cannon @ 85 Pts
Models in Army: 141
Total Army Cost: 2349
Slot rare i slot lord najlepszy wybór wg tutoriala Ksch.

Proszę o komenty do tej rozpy
1999 Pts - Wood Elves Army
1 * Noble @ 133 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
6 Wild Riders @ 156 Pts
6 Wild Riders @ 156 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 89
Total Army Cost: 1999

1999 Pts - Wood Elves Army
1 * Noble @ 133 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
6 Wild Riders @ 156 Pts
6 Wild Riders @ 156 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 89
Total Army Cost: 1999


Kalesoner
Kurde, naprawdę chciałbym umieć grać takimi rozpiskami, niestety obawiam się, że skończyłoby się to dla mnie tragedią
Co oznacza ni mniej, ni więcej tylko to, że uważam tę rozpiskę za zajebistą, chociaż o tyle nie jestem zszokowany, że jej wcześniejszą wersję znałem z innych kanałów przekazu. Oczywiście duże
za najlepszy z możliwych wybór rarów
Natomiast jedno zdziwiło mnie i to mocno: wybór Bazyla. Napisz proszę co chcesz nim osiągnąć?
@Heptun
Bardzo solidnie złożona rozpiska. Nie mam w zasadzie uwag. Napisz koniecznie, jak Ci się tym grało.

Kalesoner pisze:Mam nadzieję, że to ostatnia już wersja rozpy bazylowej:
[...]
Slot rare i slot lord najlepszy wybór wg tutoriala Ksch.




Natomiast jedno zdziwiło mnie i to mocno: wybór Bazyla. Napisz proszę co chcesz nim osiągnąć?
@Heptun
Bardzo solidnie złożona rozpiska. Nie mam w zasadzie uwag. Napisz koniecznie, jak Ci się tym grało.
6tki mają inne zastosowanie niż 5tki, z założenia mają wchodzić w CC z przynajmniej średniakami. 5ki częściej ściągają śmiecia. I rzeczywiście szóstkom przydaje się szmata.
Oki, ale do czego go używałeś, z kim grałeś i dlaczego nie spadł z ostrzału? 
