Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Re: Zapytania o zielone zasady

Post autor: GrimgorIronhide »

"Co się dzieje jeżeli Mangler walnie w unit ale wykulany zasięg random movementa na kościach nie wystarczy by postawić go 1" za unitem ?"
Wtedy stawiamy go 1" za unitem.

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

GrimgorIronhide pisze:"Co się dzieje jeżeli Mangler walnie w unit ale wykulany zasięg random movementa na kościach nie wystarczy by postawić go 1" za unitem ?"
Wtedy stawiamy go 1" za unitem.
Co? Chyba znamy jednak trochę inny angielski :P.

Po mojemu to jest:
"Co się stanie jeżeli MS uderzy w jednostkę i nie ma wystarczającej ilości miejsca aby wystawić go 1" po drugiej stronie jednostki"

I teraz mi powiedzcie czym różni się niemożność wystawienia go ze względu na brak miejsca ze względu na Impassa a ze względu na brzeg planszy. Na obu nie może stanąć i obu nie może przejść.

Wiem że w odpowiedzi jest tylko brzeg, ale w pytaniu jest zawarte więcej treści, którą pomijacie.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

I teraz mi powiedzcie czym różni się niemożność wystawienia go ze względu na brak miejsca ze względu na Impassa a ze względu na brzeg planszy. Na obu nie może stanąć i obu nie może przejść.
W obydwu przypadkach wypłaca dodatkowe ataki i ginie. To jest jasno napisane w FAQu.
"JOIN OR DIE"

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Samael pisze:W obydwu przypadkach wypłaca dodatkowe ataki i ginie. To jest jasno napisane w FAQu.
Patrząc na poprzednią stronę tego wątku jakoś nie wszyscy mają takie samo zdanie jak my ;).
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

Q: What happens if a Mangler Squig hits a unit and there is not
room to place it an inch out the other side of the unit? (p56)
A: There are several possibilities here also. Points 1 and 3 are
the same as for the Fanatic
above whilst point 2 is different:
2) If there is not space to fit the Mangler Squig between
the unit it hit and the board edge, then it will end its
move in the unit, deal the extra hits and be destroyed
as normal.
Punkt drugi odnośnie fanoli:
If placing the Fanatic an inch away would take it
off of the board or into terrain (other than a hill) then
it is destroyed.
Co jest w tym nie jasne ??
"JOIN OR DIE"

Rupert
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108

Post autor: Rupert »

Na przykład to, że znaczącą różnicą między manglerem a fanolem jest to, że fanol ginie w kontakcie z terenami, a mangler nie. Czyli jak dla mnie to co przytoczyłeś mówi nam, że fanol gdy nie ma miejsca to zawsze ginie kiedy wpadnie w teren inny niż las (bo tak też ma w zasadach ruchu), natomiast w zasadach manglera zmienia się jedna rzecz w stosunku do AB i jego normalnych zasad ruchu, czyli krawędź- ginie gdy nie można ustawić go pomiędzy krawędzią i unitem wypłacając 3d6. Cała reszta się nie zmienia, czyli chłopak się odbija. Gdyby miało być inaczej to przecież faq by to ujął tak jak przy fanolu.

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

Dalej rozumiem to tak samo - zachowuje sie tak jak fanatyk, ze zmianą odnośnie krawędzi. Nie będę się kłócił... Po prostu załóżmy temat w dziale ogólnym zasad może tam się wyjaśni.
"JOIN OR DIE"

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

Jak będzie z niezdaną animozią gdy np.mam za długi front i nie wyrobię z szarżą na najbliższą jednostkę bo zahaczę o inną jednostkę przeciwnika?
Palę czy muszę zadeklarować szarżę na dalszą jednostkę przeciwnika bo na bliższą ta szarża jest nie możliwa?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

Witam. Mam pytanko. Gram imperium i będę stał na przeciw OnG. Jak się mają fanatycy do czołgu ?? Jakiego rodzaju są to ataki, impakty czy coś ala stompa ?? Czołg je odbija czy tylko przyjmuję jak w normalnej cc ??
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

rozdzielane jak shooting
D6 S5 AP jak w ciebie wleci
2D6 S5 AP jak ty na niego wejdziesz (on ginie, ale zadaje dodatkowe D6)

czołg nic nie odbija :) to nie bejsbol
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Asterix
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 195
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: Asterix »

Czy "nienawiść" nocnych goblinów działa też na "krasnoludy chaosu" ?

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

Nie.
"JOIN OR DIE"

Awatar użytkownika
cluzoe
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: cluzoe »

Hajka

Ostatnio mnie tak naszło takie pytanie.

Bully w klopie dodaje "Size matters" i już się nasze gobo nie boją Elfiaków i nie straszne im paniki gobasów.
Pytanie:
- Czy taki sam efekt robi Dowolny Orkowy Boss w oddziale Gobo, czy to tylko specjalna zasada Bullego z klopy?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9576
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Zasada bullyego.

Awatar użytkownika
cluzoe
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: cluzoe »

ferfluche.
Takie nic, a jakby cieszyło :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kegriz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 124
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Kontakt:

Post autor: Kegriz »

cześć, no to i ja się zapytam:
Czy czary wzmacniające np. 2 z domeny małej łaa (zatrute ataki) czynią, że ataki tej jednostki są atakami magicznymi? (bo niby są pod działaniem czaru ale podejrzewam, że dowiem się, że nie są) ;-)
Rafał

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

nie, musi być napisane, że stają się magiczne
tak samo armour piercing czy inne magiczne sztandary, nie czynią ataków magicznymi, chyba, że wyraźnie jest to napisane np miecz z Lore of Fire
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
mati13u
Mudżahedin
Posty: 329
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati13u »

niezbyt wiedziałem gdzie więc:
Gdzie kupię orkowego nadzorcę?
Co to big unsi?
Mój raczkujący blog:
http://orczekoszary.blogspot.com

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

nadzorca jest w mail orderze teraz tylko
nazywa sie Ork bully

BigUns to określenie orków które są większe lesze i najbardziej de beściackie z orków na polu bitwy
możesz mieć 1 taki oddział, dostaje dodatkowy WS i chyba siłę, w przypadku Ork Boyzów mogą także mieć magiczny sztandar

np masz Savage Orks i Ork Boyz to możesz jeden z nich zrobić BigUns, kosztują więcej ale dają radę
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
mati13u
Mudżahedin
Posty: 329
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati13u »

czyli big uns to debesciaki?
Mój raczkujący blog:
http://orczekoszary.blogspot.com

ODPOWIEDZ