Q: Do Breath Weapon hits benefit from any other special rules,
equipment or magic items of the model that inflicts the hits? (p67)
A: No.
8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania
Zionięcia, tak jak Stompy nie korzystają z dodatkowych zasad specjalnych. FAQ:
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Dokładnie zapis brzmi tak:runepriest pisze:czy brzytwa działa na impacty rydwanów, skoro rydwan ma siłę podaną w profilu a nie narzucony ogólnie ?
- Brzytwa -
- Impact Hity -Models in target
unit use their Leadership instead of Strength for
all close combat attacks (...)
Impact Hits hit automatically, and roll to wound
using the Strength of the model making the
Impact Hits.
Z tych zapisów wynika, że:Finally, as Impact Hits are close combat attacks (...)
- Brzytwa tyczy się ataków close combat
- Impacty, uderzają z siłą modelu (niezaznaczone, że siłą z profilu)
- Impacty są close combat attackami
Tym samym, biorąc za podstawę powyższe, mogę stwierdzić, że Brzytwa działa na Impact Hity zadawane przez rydwany (i właściwie na Impacty wszystkich jednostek, które je posiadają).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Jeżeli mam Vampira z mocą "Forbidden Lore" i daję mu Lore of the Vampires to inne Vampiry (załóżmy, że mam dodatkowa dwa wampiry 2 poziomowe):
1) mogą losować czary od 1 do 6 z wyjątkiem tego, że nie mogą się powtarzać zaklecia u nich
2) mogą mieć tylko IoN
3) mają z automatu IoN i Raise Dead
4) inna opcja...
1) mogą losować czary od 1 do 6 z wyjątkiem tego, że nie mogą się powtarzać zaklecia u nich
2) mogą mieć tylko IoN
3) mają z automatu IoN i Raise Dead
4) inna opcja...
mogą znać tylko 0 i 1, nie możesz powtarzać innych czarów z tego samego Lora między magami
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Jakie 0 i jaką 1? Tylko signature spell. Masz jednego maga, który zna 4 czary i on załóżmy wylosowuje 3,4,5,6. Tak więc następni magowie mają do wylosowania 1,2. Następny mag znajacy np 3 czary 'wylosowuje' te dwa pozostałe i ten jeden czar, który przez swój lvl czy zdolność dodatkowo powinien znać przepada.
vampir z forbiden lorem zna wszystkie czary z domeny a jakoż że nie losuje ich to inni magowie mogą je powtórzyć."each spell can only be know once in
the same army. The only exceptions are where a
spell is not generated randomly(...)"
czyli odpowiedź pierwsza.
Wykupione czary a losowanie
Jeśli jeden mag w armii ma "wykupione" lub „przypisane” czary (np. nekromanta znający
vanhal’s Dance macabre, albo Herald tzeentcha znajacy cały lore of metal, Horrory
Tzeentcha znające konkretne czary), to w trakcie losowania czarów inny mag nie może
wylosować tych czarów. Oczywiście, nie dotyczy to signature spells i czarów traktowanych
jako signature spells (patrz poniżej).
Czary nr 1 z lore’ów z ksiąg armii
Czary, na które można wymieniać inne wylosowane czary według zapisów ksiąg armii
(zazwyczaj – „jedynki”), działają analogicznie jak signature spells, tzn: można na nie
zamienić rzut na inna czary i można je powielać między magami.
Jak jest po polsku steadfast(ten bajer co dostajesz jak masz więcej szeregów)?
Edit: brakujące t w słowie sTeadfast
Edit: brakujące t w słowie sTeadfast
Ostatnio zmieniony 4 sty 2011, o 15:39 przez likaon, łącznie zmieniany 1 raz.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
dzięki
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Muszą...?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Co do czarów, jeszcze jedna rzecz na marginesie- jeśli wszystkie czary w lorze są zajęte, na przykład przez maga z forbidden lore, to inny mag nie może mieć nawet sygnaturki z tego lore'u, ponieważ na sygnaturę można zamienić dowolny wcześniej wylosowany czar, więc jeśli wszystkie czary są zajęte, to nie możemy żadnego z nich wylosować i na nią zamienić.
chyba jednak może, patrz wyżej,Lidder pisze:Wykupione czary a losowanie
Jeśli jeden mag w armii ma "wykupione" lub „przypisane” czary (np. nekromanta znający
vanhal’s Dance macabre, albo Herald tzeentcha znajacy cały lore of metal, Horrory
Tzeentcha znające konkretne czary), to w trakcie losowania czarów inny mag nie może
wylosować tych czarów. Oczywiście, nie dotyczy to signature spells i czarów traktowanych
jako signature spells (patrz poniżej).
Czary nr 1 z lore’ów z ksiąg armii
Czary, na które można wymieniać inne wylosowane czary według zapisów ksiąg armii
(zazwyczaj – „jedynki”), działają analogicznie jak signature spells, tzn: można na nie
zamienić rzut na inna czary i można je powielać między magami.
dodatkowo RB nie jest napisane, że nie możesz losować tylko, że nie możesz dublować czarów jak ktoś zna wszystkie czary to nadal możesz sobie rzucić, ale i tak możesz znać tylko signature albo "1" z Army Booka jeśli w opisie jest dozwolona zamiana
A Lore of Vampires pozwala każdy czar zamienić na 1, dodatkowo każdy zna z automatu Invocation of Nehek.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A