A na 1-4 dostaje powrót?Slayer Zabójców pisze:Normalnie rzucasz kostką i na 5+ dostaje poganiacz, a potwór jest nietknięty(skru ju helcunan).
Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- King Thorgrim
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 101
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
Yap
Kulasz najpierw 1-4 dostaje helena 5, 6 dostaja handlerzy. Na nieszczeście jeśli trafisz handlera jest jeszcze Ward na nich i na samej maszynie. Nie ma to jak Balans
Kulasz najpierw 1-4 dostaje helena 5, 6 dostaja handlerzy. Na nieszczeście jeśli trafisz handlera jest jeszcze Ward na nich i na samej maszynie. Nie ma to jak Balans

1.Czy na euro przed czarem "Ostateczna przemiana" jest "look out" ?
2.Czy przy dużej Templatce na miscast-a jest MR ?
2.Czy przy dużej Templatce na miscast-a jest MR ?
Krasnoludy, krzaty, Dorfy (znani też jako ważniacy ze złotem) – jedna z ras humanoidalnych, są to praktycznie niscy Żydzi zrobieni z mięśni, alkoholu, bród i zarąbistości.
Zasady ASF i ASL znoszą się, ale nie oznacza to, że te zasady znikają. Drugie ASL (lub podobnie jakby otrzymali drugie ASF, np. z birony) im nic nie da, więc biją po inicjatywie.Magnus pisze:Czesc,
czy jak jakas jednostka podlega zasadzie ASF i ASL czyli ze zasady sie znosza, to czy szarzujac na krasie z bannerem Rune of slownessx3 ktory daje ASL beda mieli ASL czy zasada nie obowiazuje?

- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Na takie pytania odpowie najlepiej podręcznik armii.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


No dobra, ale podręcznik na temat spelli nic nie mówi.
Poza tym jeszcze jedno pytanie mam- przy Runelordzie jest opisana jego zasada "Rune lore: a model with this special rule can attempt to channel dispel dice just as a Wizard does"- czy to oznacza że nie dostaję automatycznie dodatkowej kości do dispela tylko mogę ją sobie wygenerować?
Poza tym jeszcze jedno pytanie mam- przy Runelordzie jest opisana jego zasada "Rune lore: a model with this special rule can attempt to channel dispel dice just as a Wizard does"- czy to oznacza że nie dostaję automatycznie dodatkowej kości do dispela tylko mogę ją sobie wygenerować?
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Widzisz, sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie...
Dokładnie tak jak napisane, nie dostajesz nic z automatu, tylko channelujesz, zarówno w swojej jak i w fazie magii rywala.
Dokładnie tak jak napisane, nie dostajesz nic z automatu, tylko channelujesz, zarówno w swojej jak i w fazie magii rywala.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Bearded Unclean 'Un pisze:Widzisz, sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie...
Dokładnie tak jak napisane, nie dostajesz nic z automatu, tylko channelujesz, zarówno w swojej jak i w fazie magii rywala.
Channelujesz tylko w turze przeciwnika
W swojej turze generujesz PD, które możesz użyc jak DD.channel dispel dice just as a Wizard
Czy oprócz przebijania pancerza jest jakiś sensowny powód dla którego lepiej wziąć Thunderersów niż kuszników. Ja się dopatrzyłem tylko możliwości S&S na krótkim dystansie jeśli champ ma pistolety.
I czy warto wogóle brać czampów do strzelców skoro mają dodany 1A, który i tak nie działa przy strzelaniu?
I czy warto wogóle brać czampów do strzelców skoro mają dodany 1A, który i tak nie działa przy strzelaniu?
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Niestety armor piercing to jedyny sensowny powód dla którego można wziąć thundów, jeżeli twój przeciwnik ma jazdę z savem 1+ to thundererzy są lepszym wyborem, lecz jeżeli nie ma tak wysokiego pancerza, to jednak lepiej wziąć kuszników, tym bardziej, że można ich wyposażyć w great weapon.Anadim pisze:Czy oprócz przebijania pancerza jest jakiś sensowny powód dla którego lepiej wziąć Thunderersów niż kuszników. Ja się dopatrzyłem tylko możliwości S&S na krótkim dystansie jeśli champ ma pistolety.
I czy warto wogóle brać czampów do strzelców skoro mają dodany 1A, który i tak nie działa przy strzelaniu?
Oczywiście, że warto brać championów, w końcu mogą oni wyzwać na challenge samotnego kowboja i przytrzymać go dzięki temu tą jedną turę.

Kurcze wolalbym kuszoli z dwurakami. Faktycznie lepiej beda walczyc i jest duza szansa ze kogos ubija.
- King Thorgrim
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 101
- Lokalizacja: Szczecin
Broń dwóręczna jest bardzo fajna. Jednakże ma też swoje wady. Krasnoludy mimo, iż są to twarde skurczybyki to I2 + ASL w przypadku broni dwuręcznej jest czasem sporym minusem. Czasem warto mieć ten +1 do AS i Parry Save'y niż +2 do siły i ASL. Szczególnie jeżeli chodzi o Dark Elves. Tam dwuraki się nie sprawdzą, a tarcza może wiele zmienić.
Królu, konsultuj się ze słownikiem w razie wątpliwości, bo niektóre byki naprawdę kują w oczy.
Grając z DE raczej nie Ty wybierasz combaty, tylko przeciwnik. Niestety krasnoludy są za wolne aby dogonić mrocznych wariatów. Ja jednak wolałbym mieć broń dwuręczną, zawsze można nią postraszyć smoka.
Grając z DE raczej nie Ty wybierasz combaty, tylko przeciwnik. Niestety krasnoludy są za wolne aby dogonić mrocznych wariatów. Ja jednak wolałbym mieć broń dwuręczną, zawsze można nią postraszyć smoka.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Największa głupota powtarzana przez 90% graczy na tym forumStan pisze: Grając z DE raczej nie Ty wybierasz combaty, tylko przeciwnik.

