Strona 18 z 39
: 6 mar 2009, o 13:07
autor: max
no zoabczymy jak to wyjdzie ]:-> ale osobiscie na twoim miejscu robilbym go wloniej ]:-> w sesie ze lepiej zrobic szkielet chudszy i pomalu nakladac gsa kawalkami ze np 1 cycka i zastyga bo bedzie lepszy efekt a nie rozwalisz tego co zrobiles palcami no i jakies rzezby ciala tez nie zaszkodza ala kulturysci ]:-> chocby Mariusz nasz Pudzianowski
: 11 mar 2009, o 07:31
autor: szczurek
: 11 mar 2009, o 07:41
autor: Patryk
idzie ci coraz lepiej z tym malowaniem

: 11 mar 2009, o 13:29
autor: VegaMStudio
ork fajny jednak mniej efektowny niż gobos na squigu
: 11 mar 2009, o 14:12
autor: Zbyslaw
: 11 mar 2009, o 14:18
autor: loler
ogólnie spoko, skóra, twarz mi się bardzo podobają, ale mam 2 zastrzeżenia+1malutkie:
1. model od pasa w górę wygląda wypas ale poniżej jest imo zbyt monotonny. przydało by się tam walnąć coś co by trochę to zróżnicowało
2.metal jest technicznie na wysokim poziomie ale tu też brakuje mi jakiś szczegółów, np takich jak mówiłem w mojej poprzedniej wypowiedzi czyli zadrapania, szachownica...
3. szczególik: tarcza na podstawce wydaje się nie ruszona.
podsumowując: do techniki nie mam nic do zarzucenia, ale przydało by się niektóre elementy wyeksponować, wyszczególnić.
pozdro
: 11 mar 2009, o 16:41
autor: szczurek
ork fajny jednak mniej efektowny niż gobos na squigu
Sguig istotnie lepszy ... Ork natomiast to praca na stół i nie opłaca się imho siedzieć nad pojedynczym bohaterem 50-60h bo i tak z perspektywy pola bitwy nikt nie zauważy pracy włożonej ...

Drugi czynnik to cena
@loler
1-zleceniodawca chciał brudne metaliki czyt. bardziej osyfione niż na łapach

może istotnie trochę zbyt brązowo i monotonnie to wyszło
2- Zgadzam się ale zadrapań nie robiłem jeszcze (widać moje dziwne próby poprzedniej wersji tych naramienników

) .Musze przetestować ich robienie na jakimś modelu ... może na dredzie którego za jakiś czas będę robił
3-Tarcze są glejzowane brązami i duża ilością czerwieni ...Nie rozjaśniałem krawędzi BM czy MS już bo chciałem zachować matowość i ogólnie efekt zużycia itp.

W realu wygląda okej tutaj foto nie złapało ostrości (jak w przypadku innych elementów) ale ze mnie fotograf eeee ŻADEN

: 11 mar 2009, o 16:43
autor: Koz@a
Świetny

jestem pełen podziwu

: 11 mar 2009, o 17:05
autor: ^Karpiu^
No panie jednak skora wyszla swietnie. Metale wyszly tez swietnie. Moze dorzcenie szachownicy byloby fajnym akcentem ale i tak wyglada swietnie !
: 11 mar 2009, o 17:10
autor: kelgy
a co to jest ten zólty pasek na szyi koło głowy?
: 11 mar 2009, o 17:46
autor: Barney
pot ;]
nie znam sie ale chyba dobrze ? nie ? ;]
jakbys mial czas i ochote to mógłbyś przemalować tego lewka na glówce na rycerza kolorowa panterke a pasek od helmu na fiolet , bo to chyba knight panter ? nie ?
: 11 mar 2009, o 20:20
autor: Wojtku
świetna skóra, naprawde klasa
: 11 mar 2009, o 22:26
autor: szczurek
Na szyi ma taki skórzany pasek/obroże

Może trochę dziwnego odcienia użyłem dlatego tak wyszło

: 12 mar 2009, o 13:17
autor: max
ork fajoski ale ta zbroja daje taki efekt jakby nie byl jeszcze skonczony
przy swietniej reszcie zbrojka wysiadla albo zupelnie odwrornie ]

a tak naprawde to jedno do drugiego nie pasuje na moje oko
Re: Warsztat Szczurka - Ork ...
: 27 mar 2009, o 11:59
autor: szczurek
Re: Warsztat Szczurka ...
: 27 mar 2009, o 12:02
autor: kalcior
Zapowiada się świetnie ... czekam na kolejne zdjęcia. Myślę, że z listkami by było całkiem całkiem:)
Re: Warsztat Szczurka ...
: 27 mar 2009, o 13:58
autor: Mongrim
Bardzo fajnie się zapowiada

Ale ten pojedynek wygląda trochę..nie fair

beastmen wygląda na koksa a przeciwko niemu taki mały biedny horror

daj mu silniejszego rywala

A sceneria to chyba lepiej by się to prezentowało w trawie, mchu i liściach IMO.
Re: Warsztat Szczurka ...
: 27 mar 2009, o 14:08
autor: Czopek
to będzie coś super
powiedz tylko co robi za podstawkę tej całej dioramy?
Re: Warsztat Szczurka ...
: 27 mar 2009, o 14:26
autor: Nicpoń
Mongrim pisze:Bardzo fajnie się zapowiada

Ale ten pojedynek wygląda trochę..nie fair

beastmen wygląda na koksa a przeciwko niemu taki mały biedny horror

daj mu silniejszego rywala

A sceneria to chyba lepiej by się to prezentowało w trawie, mchu i liściach IMO.
Ja bym dodał jeszcze jednego, góra dwa horrorki dla wyrównania szans. Podstawka bardzo Mi się podoba.

Re: Warsztat Szczurka ...
: 27 mar 2009, o 14:32
autor: Phoenix
Ja bym Ci proponował zrobić sceneriętypowo jesienną. Podstawka temu jużbardzo pomaga, brakuje liści na ziemi a wiatr jesienny koleś ma już w sierści

Takie moje zdanie