Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Wrubel »

Infernal Puppet pisze:
Czy dobrze mniemam, ze charioty pod herosami nie zajmuja slotów?
Więcej - na chwilę obecną nie zabierają załogantów 8) .
Charakter zawsze zastępuje bestigora. Strona 87 i 89 podręcznika.
Infernal Puppet pisze:
Co to jest Caddy ?
Mag z 2 scrollami.
Lub model Volkswagena.

Bazujący na podwoziu golfa, silniki od 1,4 do 2.0, skrzynia automat - również opcja ecofuel. Idealny dla małej rodziny lub niewielkiego biznesu. Polecam.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Charakter zawsze zastępuje bestigora. Strona 87 i 89 podręcznika.
No patrz :P . To po co w prawie każdym AB jest zapis, ze character zabiera załoganta ( a w bestiach tego nie ma ) ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Post autor: Wrubel »

#-o Strona 87 i 89 podręczka Bestii Cezary.

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

* 1 Great Bray-Shaman 4lvl - 419
Tuskgor Chariot [80]
Additional hand weapon(+1A) [4]
Talisman of protection (ward save 6+) [15]
Gnarled Hide (scaly skin save 5+) [15]
Hagtree fetish [20]
2 DS [50]
save=3+

* 1 Bray-Shaman 2lvl - 162
Additional hand weapon [2]
2 DS [50]

* 1 Wargor - 286
Razorgor Chariot [145]
Hunting spear(24" single bolt as bolt thrower ,s&s) [50]
Heavy armour [4]
Shield [2]
save=2+

* 1 Gorebull - 222
Ramhorn helm(save 6+ ,for every save he passses , may immediately make a bonus attack at his basic Str.) [15]
Sword of striking(+1 to hit) [25]
Uncanny senses(+1I) [10]
Heavy armour [8]
Shield [4]
save=3+

Core:

* 6 Ungor Raiders - 36

* 6 Ungor Raiders - 36

* 5 Ungor Raiders - 30

* 5 Ungor Raiders - 30

Special:

* 5 Minotaurs - 325
Shields
Musician [10]
Standard Bearer [20] //1546
save=5+

* 6 Harpies - 84
Scouts

* 6 Harpies - 84
Scouts

* 8 Centigors - 251
Throwing axes(S5 ,6" , s&s)
Musician [7]
Standard Bearer [14]
Gorehoff [14]
save=4+

Rare:

* 1 Cygor - 275

* 2 Chaos Spawn - 110


//2350


Nie biore BSB z uwagi na niemoznosc wziecia nim innych magicznych przedmiotow oraz pomysl z rydwanem(jedynie wargor dodany do bestigor herd jest oplacalny by to wziac ,sztandar +1S i mamy S7 strike last)
Gorebull dolacza do minotaurow(wziete tarcze coby wytrzymaly jakis slabszy ostrzal) ,zapewne zaraz pojawia sie glosy ,zeby dac axes of khorgor ,ale w takim zestawie ma za to +1sv,+1hit,gift wziety z braku laku ,jednak w niektorych przypadkach te I5 moze zrobic swoje:)
Great Shaman dzieki wozikowi jest dosyc mobilny i odporny na "ostrzal" , mniejszy Shaman raczej z tylu wspierajacy magicznie oddzialy (w otoczeniu 1-2 jednostki ungor raiders)
Wargor na mocniejszym rydwanie sieje zamet , w czym moze pomoc specjal wlocznia(w szarzy +1S,a takto bolt thrower S6 D3W no-AS) + szarza "swini"(fear) + impacty = 3A S5 ,1A S4 , 4A S6 , D6 S5 podczas szarzy ;)
1-2 oddzial-y Ungor Raiders w ambushu
Harpie w scout ustawia sie zaleznie od przeciwnika
Centigory dzieki mobilnosci oraz rzucanym toporkom oraz S5 w szarzy robia swoje (wspieraja np wargora)
Cygor koncetruje sie na magach + rzuca kamieniami ;)
2 chaos spawny ,raczej tym trzeba zagrac najpierw z uwagi na random ruch , fear moze zrobi swoje a jak nie to D6+1 S4 ataki ;)

Po przesledzeniu innych armii to niestety Bestie wygladaja slabo , szczegolnie przeciw elfom , ktore moga uderzyc pierwsze nawet dwurakami czy tez zaszarzowane , slaby lub tez zaden save w jednostkach + mizerne Ld psuja zabawe,glownie jednostkom 1 woundowym,ale tez dziwi mnie ,ze 3 metrowe potwory(minoski)wierza w siebie tak jak ludzie ,chociaz z drugiej strony trzebabylo zrownowazyc ilosc potencjalnie zadanych ran vs otrzymanych i patrzac na inne armie to jednak roznie byc moze o ile przeciwnik nie ma jakis ward saveuf ;)
Bestigor Herd w special to raczej strata pkt , probowalem w tej rozpisce dac ich 20 zamiast 8 centigorow ,niby S6 strike last ,save 5+ , mozna wziac sztandar magiczny (tylko ze ta armia nie ma nic ciekawego poza 75pkt +1S)
Mam nadzieje tez ,ze nowe zasady 8ed beda takie ,ze wieksze jednostki takie jak minoski cos zyskaja jeszcze , moze taki myk jaki ma steam tank z impact hitem ,czyli kazdy minosek zadaje 1 impact z basic strength jak ktos na niego szarzuje ,a moze jakies bonusy do combat resultu ;)
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

CAR2N pisze: * 8 Centigors - 251
Throwing axes(S5 ,6" , s&s)
Musician [7]
Standard Bearer [14]
Gorehoff [14]
save=4+
Pomysł z centigorami mega chybiony. Zapomnij o tym, jak już to 5 z muzykiem ... i toporkami :D
CAR2N pisze:Nie biore BSB z uwagi na niemoznosc wziecia nim innych magicznych przedmiotow
Nie można jak weźmie sztandar magiczny :wink:

p/s
Lord mag na rydwanie ? ... powodzenia :roll: Nie no poważnie przemyśl sprawe. Chyba ze to zagranie psychologiczne (na które np ja prawdopodobnie dałbym sie złapać) jak ktoś widzi lorda maga na rydwanie to bankowo widzi w tym pułapke, bo to tak niedorzeczne że to musi być jakaś podpucha ... i nie szarżuje na to :shock:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Talisman of protection (ward save 6+) [15]
to jakiś żart?

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Crane pisze:
Talisman of protection (ward save 6+) [15]
to jakiś żart?
Pewnie tak ,zwiekszajacy prawdopodobienstwo przezycia :mrgreen:

Dibo pewnie te moje pomysly z centaurami biora sie z tego,ze jak grywalem wiecej w WFB to pole gry roblismy sobie spore (gralismy nie wg GW zasad rozstawien ,czasu gry itp) , przeciez teraz to te centaury moga uciec poza stol w 1 turze #-o
Te rydwany tez sie biora z w/w powodu , bo jesli gramy tak by stac od siebie o 24" to praktycznie wiekszosc czarow jest w zasiegu ,jednakze taki mag na rydwanie moze odstraszac ,kusic do ataku (znikac dzieki duzej mobilnosci) ,zapewnic jako taki save , i kiedy potrzeba nawet uderzyc przy wsparciu np mobilnych centaurow ;)
Jeszcze zapomnialem dodac ,ze cygor dzieki pkt moze byc zmieniany na pozostale "potworki" w tych samych pkt zaleznie od przeciwnika :^o
Zanim ktos zapyta o minoski to wg mnie zaleznie od strzelectwa przeciwnika lepiej miec ich tylu by tracac 1-go nie wpasc w jakas panike (przy 3-4 jest to mozliwe) ,zanim dojda do przeciwnika (czyli teoretycznie w 2giej turce ,a przy dobrych lotach majac bestial surge oraz ze przeciwnik pierwszy poszedl do przodu w 1szej ,chociaz watpie by ktos byl na tyle glupi by pojsc w ich strone) :oops:

PS: zrobcie jakas konkurencyjna rozpiske na 2350pts , zeby porownac
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Słuchaj .... mi sie nowe minoski bardzo podobają (jeśli walcze przeciwko nim) mogą spanikować od uciekajacych, osłąniajacych jednostek. I jako (też) gracz bretoński powiem ci że ja z przyjemnością bym wpadł w takie minoski dużą lancą zwykłej jazdy i zdecydownie poszedł bym w ich strone - oczywiscie tak zeby nie wejść w twój zasięg szarży a mieć cie w swoim :twisted:
Lord na rydwanie ... mobilności ma 7 cali "z buta" ma 10 cali ... (wiesz ze rydwany dostaja impact hity z siła 6 na trudnym terenie?) gwarantuje ci ze przeciwnik będzie chciał cie zaszarżować z boku albo tyłu (wtedy zwirzątko ciągnące rydwan nie walczy) albo będzie chciał żebyś uciekając wpadł w swoje jednoski albo trudny teren.


p/s
co do rozpiski ... daruj sobie scout na harpiach
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Czyli armia jest do dupy i nikt nie bedzie kupowac tego ? :roll: Sami power-gamerzy wszedzie patrzacy ,ktora armia wygra 20:0 a nie ktora moze sie przyjemnie grac(dawac radosc z grania ciekawymi figurkami).Zreszta chyba fajniej jest wygrac 1 na 20 bitew z przeciwnikiem ,z ktorym wiadomo ,ze nie ma sie szans z uwagi na "starsze" przykozaczone zasady . Pewnie jakbym byl mlodszy tez bym tak na to patrzyl ,ale z wiekiem to mija :mrgreen:

btw mam figurenki HE,WE,IMP,DWA glownie , bestie mial kolega , latwo sie je niszczylo konnica , co nie zmienia faktu ,ze armia klimatyczna :P
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Bruenor Battlehammer
Wodzirej
Posty: 700
Lokalizacja: Bendsburg

Post autor: Bruenor Battlehammer »

Takie o coś stworzyłem na potrzeby testowania. Zastanawiam się tylko czy brać gorgonę, czy cyklopa. Puki co idzie ghorgona, ale nie wykluczam zmiany. Generalnie, to nic mi w tej armii się nie mieści;/ Harpie mieły latać w 6, miał byc oddział gorów w ambushu, może jakiś chariot, a tu dupa...Ale z rara nie chce rezygnować. Rozważałem jeszcze 2 spawny, ale wole coś klimatyczniejszego i z przykopem :wink: Nie wiem tylko jak będzie z obliczaniem kości mocy, bo mogę się w limicie nie zmieścić...

Unnamed2250 Pts - Beasts of Chaos Army

1 Beastlord @ 394 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Ramhorn Helm [15]
Gnarled Hide [15]
Gouge-Tusks [15]
Many-limbed fiend [20]
The Brass Cleaver [30]

1 Razorgor Chariot @ [145] Pts

1 Bray-Shaman @ 160 Pts
Magic Level 2
Shard of Herdstone [50]

1 Bray-Shaman @ 155 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Hagtree Fetish [20]

1 Bray-Shaman @ 160 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

14 Gor Herd @ 127 Pts
Shield; Musician; champion

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Centigors @ 142 Pts
Spear; Spear; Throwing axes; Light Armour; Musician

5 Harpies @ 55 Pts

5 Harpies @ 55 Pts

3 Minotaurs @ 327 Pts
GreatWeapon; Light Armour; Standard; Musician

1 Bloodkine @ [45] Pts
Stone of Spite [25]

1 Jabberslythe @ 275 Pts
Slythey Tongue

1 Ghorgon @ 275 Pts

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 41


Total Army Cost: 2245
putoa alasti avantoon! :wink:

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Wygląda spoko tylko IMO gorom lepiej dać dodatkowe bronie niż tarcze.
Jeszcze mam pewne wątpliwości co do lorda na wózku ale nie grałem na takim więc nie wiem.
Ewentualnie jak czyś dostanie to może do gorów wejść :mrgreen:
Hordes of Chaos.... To było to....

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Beastmen 1500pkt.

Core Units:
Tuskgor Chariot-80pkt.
Tuskgor Chariot-80pkt.
Tuskgor Chariot-80pkt.
Tuskgor Chariot-80pkt.
Tuskgor Chariot-80pkt.
Tuskgor Chariot-80pkt.
Tuskgor Chariot-80pkt.
5 Ungor Raiders-30pkt.
5 Ungor Raiders-30pkt.
5 Ungor Raiders-30pkt.

Special Units:
3 Minotaurs:Ahw-177pkt.
3 Minotaurs:Great Weapons-177pkt.
5x Harpies -55pkt.

Rare Units:
-
Heroes:
Gorebull+Ramhorn Helm+Gnarled Hide+Shield+Sword of Might+Heavy Armour -222pkt.
Gorebull+Bsb+Axes of Khorgor+Heavy Armour-229pkt.

Mam nadzieję, iż nigdzie nie jebnąłem się w punktach.
Totalny napór, chrzanić magię i caddiego.
Jak Wam się rozpiska podoba? :wink:

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

7 rydwanów :shock: . OMG, zabawne, ale jak trafisz na Imperialny/krasnoludzki defens to jesteś żywcem pogrzebany :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Rozpiska ciekawa , 7 rydawnow + 2 kloce minoskow zapewne z bohaterami i moze byc ciekawie . Taka liczba rydwanow spowoduje ,ze przeciwnik nie bedzie wiedzial w co strzelac , chociaz przynajmniej 1 shaman by sie przydal
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

przeciwnik nie bedzie wiedzial w co strzelac
Ja to w co - w rydwany. Biorąc pod uwagę ile się w tej edycji namnożyło rzeczy z siłą 7+, rydwany nie są tak dobre jak były kiedyś. Choć taką masówką to mogą coś zdziałać.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Dlatego powinno się zbanować to zasrane działa Dow. Każda armia ma teraz namiastkę imperium na zawołanie...
Wracając do meritum, 7 chariotów to naprawdę dużo. Przyjmuję, iż 3-4 nie dojedzie(chyba, iż wróg zacznie walić do minosów, wtedy istnieje spora szanse, iż 5 dojedzie), zatem reszta wydaje się całkiem groźna.
Minosy z Gorebullami to rzeźniki jakich mało, harpie to spowalniacz, odginacz, ewentualnie zaatakuje wrogie maszyny.
Skirmiszerów rolę tłumaczyć nie muszę.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Akurat 2x działo z DoW to zajebiste IMO rare`y dla Bestii.
Gwarantuje, że Bloodzio/smok nie wpierdzieli się w środek armii, która będzie zdawała szabernaście terrorów, a potem pierdyliard panik ;)
Release the Przemcio!

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Ogolnie te DOW zabawki to jakas lipa w armiach ,0 fluffu czy klimatu ,jedynie powergaming ;)
Tak ostatnio sie zastanawialem nad czyms takim , chetnie poznam wasze opinie co sadzicie o :
Oddzial Bestigor Herd (16 jednostek) :
- musician
- standard bearer (manbane standard - przeciwnik do 6" ma Ld -1)
Prowadzony przez Gorebulla :
- BSB : beast banner (+1S dla herosa i oddzialu w jakim jest)
- gnarled hide (sv 5+)
- slug-skin (na poczatku cc kazdy stkajacy sie przeciwnik dostaje strzal z S3 przed jakimikolwiek atakami)
- heavy armour , shield(przeciw strzelectwu) , additional weapon
Gorebull w oddziale po srodku , po lewej i prawej po 2 bestigory (plus dopelnienie tylu i tutaj nie wiem jaki bonus za ranki bedzie czy +2 czy +3 z uwagi na gorebull podstawke)
Liczac przod to mamy :
- Gorebull : D3 S5 (w szarzy) + A6 S6 (frenzy + add weap) + 2/3 S3 (fear)
- bestigory : 8A S7(strike last , frenzy)
Nie wiem tylko ,czy ten sztandar S+1 dziala tez na impact i na chaos gift (pewnie nie i tak to ujalem)
Jak widac gorebull jest w miare fajny ze swoimi 8-9 atakami (moznaby tez zamiast slug skin wziac many limbed fiend + uncanny senses co by dalo 7A z S5/6 przy I5 ,na wiekszosc armii uderzalby w CC pierwszy)
Dodatkowo US takiej jednostki + 2 sztandary (+2CR) dalyby wygrana raczej kazdego starcia , a polaczenie duzej sily przebicia bestigorow nawet mimo strike last z wieloma atakami minoska uderzajacego przewaznie przed przeciwnikiem zmiekczaloby fajnie .
Pkt wyglada to tak gorebull 322pkt + 245pkt (prawie jak 4 minoski , T4 podobny , jednak save bestigorow wyzszy oraz ich ilosc wplywajaca na CR itp)

Ogolnie taki moze glupi pomysl na bestigor herd z herosem ;) co sadzicie ?
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

W szarży świetni :) Jak nie zaszarżują to słabo :-) Niemniej uważam, że można fajną rozpe na beastbannerze zrobić.
I jeszcze jedno bsb będzie miał pewnie ograniczenie suma giftów i sztandaru 50pkt :(

pozdro

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Liche te Bestigory strasznie...serio, jak już wystawiać, to z WB.
Zdychają od strzelania i szarż czegokolwiek prawie.

ODPOWIEDZ