Dyskusja o balancing patchu

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Jankiel pisze: My nie będziemy zmieniać nic. Ale jeżeli organizator turnieju to zmodyfikuje - jego sprawa. Chcesz skasować 50% za czołg na swoim turnieju - proszę bardzo.
Powtórzę raz jeszcze:
cytat z samego siebie pisze:Zdanie LS jest bardzo ważne i zupełnie inaczej jest przyzwyczajać "swoich" uczestników do grania na jakichś ograniczeniach, kiedy stoi za tym LS. To całkiem oczywiste. A już zupełnie trudniej, kiedy Twoje ograniczenia bardzo się od nich różnią.
Tomekjar - znakomity projekt!

Mdłości - myślę, że możesz, ale po co? Tracisz lorda i masz dwa powolne brokuły.
Tomash pisze:Przy okazji szacun, Akuma, że nie puszczają Ci nerwy czytając takie teksty.
Popieram. Co więcej przez najbliższy rok nie chce słyszeć w swoim otoczeniu słowa ad personam bo dostanę wysypki :-)
Barbarossa pisze:Pozwólcie, że sprostuję. Rzekome "zamknięcie na zmiany" to brednia. Balancing Patch jest z założenia systemem ewoluujacym, a ewolucja zakłada zmiany.
Z całym szacunkiem, ale odpowiadaj Barbarossa nie na argument wygodny do obalenia, ale na taki, który padł.
Dajecie gotowy produkt i mówicie: możecie sobie o nim rozmawiać, ale i tak zmian nie będzie. Wiem, że ich nie będzie "na razie", ale w tym momencie, właśnie to "na razie" się liczy.
To napisałem, a nie to, że w ogóle zamknęliście się na zmiany. Więc może wycofaj się z określenia "brednie" pod moim adresem, pomijając już, że mogłeś od samego początku go sobie oszczędzić. Tyle, bo nie chce mi się przegadywać, jak Akuma z Jankielem.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2008, o 13:15 przez ksch, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9575
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Ej, a może by zrobić coś z night runnerami w eshinie, bo to mainstay, a w skirmishu. 3 oddziały to zdcydowanie za malo. Może tak jak skinki musieliby miec zróżnicowaną broń? Albo wogóle znieść ograniczenie.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Z PoD już pisałem na priv.

Niestety tak jest, że czar owszem generuje nam kostki, ale przeciwnik nie musi się wysilać by je dispelować, bo i tak zyskamy max 2 (chyba, że ktoś liczy na fart i rzuca na 1 kości), ale kosztem tego, że o 2 uszczuplimy pulę, czyli w praktyce nie ma po co czaru rzucać.
Jak czarodziejek jest mniej to po prostu starczy PoD zdispelować i DE zostają z 2-3 kostkami.

A z PoK to jakaś histeria - to że trudno takiego kolesia zabić to już problem ?? Czołg trudno zabić, drzewo, hydrę, Bloodka w HtH i wiele wiele rzeczy. Ring of Hotek to też nie jest w każdej rozpisce, a najczęściej w takich, które mają tylko kilka DD.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

to samo jest w teczy... uznajcie to za przyciecie de zamiast khaletha na razie...

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

karlee pisze:Ja uwazam ze nie powinno byc 0-1 ani dla Tanka, ani dla Hydry ani dla Treemana ani dla Helki. Urozmaica to rozpiski. A tak to beda teraz wygladac podobniej.
Typowy komentarz właściciela przegiętej armii, który bez dwóch czołgów nie potrafi i uważa że sie nie da sie.

Stwierdzenie o urozmaiconych rozpiskach na 2 czołgach szczerze mnie rozbawiło :lol2: Ja rozumiem, że część ludzi ma niczym nie podparte, fałszywe i bzdurne przekonanie, że "CS ujednolica rozpiski" ale żeby klasyfikować 2 czołgi jako atut rozpiski unikatowej to mocne nieporozumienie.

Pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

@ Kołata - to akurat jest istotne.

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Scimitar pisze: Ring of Hotek to też nie jest w każdej rozpisce, a najczęściej w takich, które mają tylko kilka DD.
Dokładnie ja gram na 2 DD albo 3 DD i 2 skrolach i uważam, że nie jest czymś przegiętym i podobnie jak w przypadku PoK jest czymś co łatwiej zdjąć niż Heralda Korniszona w pełnym ekwipunku :P
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Chyba sobie kpisz mowiac ze chlop z kalethem ginie latwiej niz korniszon na jugerze :shock:
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Kurde skasowało mi się :<
co spadnie szybciej herald + d3 cR i psy czy dreadlord i coksy?
Ostatnio zmieniony 18 lis 2008, o 14:28 przez Corvus Albus, łącznie zmieniany 2 razy.

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Jesli dread lord nie spadnie z CR to zarznie w koncu Juggera a potem bedzie z gorki
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

No właśnie wydaje mi się, że psy nabiją na coksach CR do tego 2-4 z BSB i Delfy uciekają. Tak bynajmniej z autopsji pamiętam :P.

Zresztą mniejsza oto. Nie spamujmy spieraniem się :P
Obrazek

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Dwójka drugopoziomowych magów DE kontra rywal z czterema kośćmi dispella. Mamy limit 12PD. Rzucam PoD z dwóch kości pierwszym. Rywal nie dispeluje. Rzucam średnio czyli 3. Jestem kość do przodu. To samo drugim. Zostało mi 8 do limitu, puli mam 8 kostek. Dwójka magów armii Imperium powiedzmy ma po prostu 6 kostek. Ja wiem, że jest to ograniczenie tego czaru, ale nie uwalenie totalne. Tak myślę.
Można się zastanowić nad niewliczaniem kostek zużytych do generacji PoD do limitu. Wówczas mam ciągle 12 kostek i sprawa wygląda dobrze nawet przy trzech drugopoziomowych magach (zamiast ośmiu kostek, mają 11, a limit nieruszony). Natomiast nie można nie liczyć do limitu kostek wygenerowanych, to tak jak pisał Jankiel zbyt duży boost dla DE.
Co do RoH to przecież absolutnie nie jest w każdej rozpisce, zresztą dostaje i tak mocno po nosie przez 6DD, przy trzech scrollach oznacza to jedną kostkę na dispell do końca gry...
PoK to bardzo mocny przedmiot i uważam, że powinien być ograniczony, moja stara propozycja to slot rare w połączeniu z lepszym AS niż 4+ lub regeneracją. Inna rzecz, że panowie z AS1+ z przerzutem też sa mega mocni.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

To odwrocimy role :wink: Jak szybko 6 psow z juggerem pada od 15 BG z FS i dreadlora w srodku :wink:
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

No to najlepiej byłoby zrobić tak jak na PGA, że oblewa na 5-6 lub zrobić z niego Ward 4+.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Corvus Albus pisze:Kurde skasowało mi się :<
co spadnie szybciej herald + d3 cR i psy czy dreadlord i coksy?
szybciej spada jugger w psach niz dreadlord z black guardzie jesli o to ci chodzilo...

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

No tak, tylko jakoś moi przeciwnicy sobie z nimi radzą (strzelanie, magia) za to psy MR3, 4 T i Ward 5+ . BG AS 5+, T3.
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

I właśnie dlatego modyfikacje będą wyłącznie na podstawie wyników turniejów, jeśli któraś armia będzie wykraczała poza ramy przyzwoitości. Bo teoretyzować to sobie można :wink:

Karlee - brawo, osiągnąłeś battlowy szczyt zakłamania....

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Zastanawiam się jakie będą wyniki PGA, będzie to druga duża impreza z udziałem nowych DE i jestem ciekaw przegiętości PoK i RoH. Jeżeli będzie sytuacja zbliżona do DL i VC zwrócę honor i powiem, że te dwa przemioty naprawdę robią, aż tak wiele w grze i "zapewniaja pewnego rodzaju zabezpieczenie, że będziemy wysoko w rankingach" Tymczasem czekam na PGA.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2008, o 15:06 przez Corvus Albus, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Dokładnie o to chodzi.

Na PGA ocenimy, jak sobie radzą Delfy i Imperium w środowisku ograniczonych VC i Demonów. Zabawę powtórzymy w Lublinie i może na jakimś większym lokalu w Warszawie jeszcze w tym roku. I dane stamtąd to będzie punkt odniesienia... Bo w dyskusjach na forum da się spokojnie wykazać, że DoCh to najsłabsza armia wszechczasów, a Ogry są przegięte.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Barbarossa pisze: Bo w dyskusjach na forum da się spokojnie wykazać, że DoCh to najsłabsza armia wszechczasów, a Ogry są przegięte.
Ja myślałem że to oczywiste... Dzięki Bogu, że są też inni którzy też tak sądzą! 8)
Na PGA postaram się nie wałować, naprawdę.

ODPOWIEDZ