Pytania początkujących i niepewnych 2
Moderator: Yudokuno
Re: Pytania początkujących i niepewnych 2
Jak ci się raz nie uda, to nie tylko nie możesz próbować rzucić tego czaru ponownie, ale w ogóle nie możesz już czarować tym magiem w danej turze.
Jako że nie ogarniasz angielskiego pozwolę sobię wcześniej cytowany fragment przetłumaczyć:Remx pisze:Nie trzech tylko jednego RESOLVED czar udany i wiecej nie rzucisz tylko mowie o ponownej probie rzucenia jak nie wyrolujesz odpowiednia ilosc oczek na kostkach.
Każdy czarodziej może spróbować rzucić każdy czar raz na turę.
A wcześniej pisałeś o blokowaniu trzech oddziałów chillwindem na turę. O recascie nic nie znalazłem w rulebooku.
Tylko jak masz broken concentration, czyli wyrzucisz na kościach mniej niż trzy.hypnotic pisze:Jak ci się raz nie uda, to nie tylko nie możesz próbować rzucić tego czaru ponownie, ale w ogóle nie możesz już czarować tym magiem w danej turze
Lidder pisze:To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.-There's something large & nurgle-y coming first
Duderson
To z trzema castami to wlaśnie to co kumpel mówił mi ze mozna recastować 0 i 1 z AB
No ale już wiadomo że nie można.
Hypnotic
heh myślałem że tylko 1-2 (suma oczek) tylko przerywa czarowanie.
Co do tego że jak nie uda sie czar to czarodziej nie może czarować kłuci się z zasadą sztyletu bo właśnie jak sie nie uda można dorzucić kostkę...
EDIT:
co do Broken...
If a Wizard fails to equal a spell's casting value or the total of the natural diece scores is 1 or 2 not only spell not cast, but the Wizard breaks his concentrtion and is unable to cast spell for the rest of the Magic phase.
To z trzema castami to wlaśnie to co kumpel mówił mi ze mozna recastować 0 i 1 z AB
No ale już wiadomo że nie można.
Hypnotic
heh myślałem że tylko 1-2 (suma oczek) tylko przerywa czarowanie.
Co do tego że jak nie uda sie czar to czarodziej nie może czarować kłuci się z zasadą sztyletu bo właśnie jak sie nie uda można dorzucić kostkę...
EDIT:
co do Broken...
If a Wizard fails to equal a spell's casting value or the total of the natural diece scores is 1 or 2 not only spell not cast, but the Wizard breaks his concentrtion and is unable to cast spell for the rest of the Magic phase.
Daemons, X-Wing & Black Tea
Jeśli Errata i faq nic nie zmieniaja to mozna dorzucic.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
"If a Wizard fails to equal a spell's casting value"
na polski oznacza...
Jeżeli Mag rzuci mniej niż wartość czaru ? czyli czar na 10+ a ja mam z lvl+kostki = 8 to właśnie te zdanie odnosi się do tego ?
(pytam bo google mi tak przetłumaczyło że i tak nic nie zrozumiałem)
Jak tak to lipa, z drugiej strony czy np jak rzucę 1-2 to czy mogę użyć dagera i dorzucić kostkę ?
Np. używam dorabianie kosci na 4+ rzucam jedną kością wypada "2" +lvl maga ale z racji nowej zasady czar by nie wszedł to uzywam dagera i dorzucam kość.
na polski oznacza...
Jeżeli Mag rzuci mniej niż wartość czaru ? czyli czar na 10+ a ja mam z lvl+kostki = 8 to właśnie te zdanie odnosi się do tego ?
(pytam bo google mi tak przetłumaczyło że i tak nic nie zrozumiałem)
Jak tak to lipa, z drugiej strony czy np jak rzucę 1-2 to czy mogę użyć dagera i dorzucić kostkę ?
Np. używam dorabianie kosci na 4+ rzucam jedną kością wypada "2" +lvl maga ale z racji nowej zasady czar by nie wszedł to uzywam dagera i dorzucam kość.
Daemons, X-Wing & Black Tea
No właśnie i ta zasada jest sprzeczna z Dagerem chyba że dager jest odporny na tą zasadę a jak tak to i na 1-2 w takim razie
edit:
Whip of Agony - Jest Beastmaster Scourge + uderza z siłą 5
W erracie jest napisane ze Beastmaster Scourge daje Extra Atak + AP czy ma się rozumieć ze do Whip of Agony też dodają sie te bonusy ?
edit:
Whip of Agony - Jest Beastmaster Scourge + uderza z siłą 5
W erracie jest napisane ze Beastmaster Scourge daje Extra Atak + AP czy ma się rozumieć ze do Whip of Agony też dodają sie te bonusy ?
Daemons, X-Wing & Black Tea
25% z 2400 to 600 czyli możesz spokojnie za tyle wsadzić Unitów z tą zasadą że max 2 unity tego samego rodzaju (balista 1slot = 2 sztuki) czyli można...
np:
4 Balisty + Hydra = 575p
2 Hydry + 2 Balisty = 550p
Na 2600p:
3 Balisty + 2 Hydry = 650p
Specjali można max 3 wystawić tego samego typu.
Na 3000+ punktów te limity podwajają się bodajże
np:
4 Balisty + Hydra = 575p
2 Hydry + 2 Balisty = 550p
Na 2600p:
3 Balisty + 2 Hydry = 650p
Specjali można max 3 wystawić tego samego typu.
Na 3000+ punktów te limity podwajają się bodajże
Daemons, X-Wing & Black Tea
Jako, że to mój pierwszy post to sie przywitam : witam generałów DE
Po długiej przerwie wracam do battla gralem kiedys orcami, ale strasznie podobaja mi sie DE.
Mam już codex. Zamówiłem pierwszą jednostkę : Shade. Mam takie pytanie, czy w perspektywie zmian które przynosi 8 ed. jest sens tej jednostki? Będzie mocna tak jak była?
I tak samo jest z Assasinem którego chciałbym dołączyc do cieni. Opłaca się?
Gdyby ktoś był tak uprzejmy i odpowiedział na te pytania (wiem, że pewnie po raz miliard setny, ale wybaczcie, nurtuje mnie ta sprawa.)
Z góry dziękuje.
Pozdrawiam
Dreef
Po długiej przerwie wracam do battla gralem kiedys orcami, ale strasznie podobaja mi sie DE.
Mam już codex. Zamówiłem pierwszą jednostkę : Shade. Mam takie pytanie, czy w perspektywie zmian które przynosi 8 ed. jest sens tej jednostki? Będzie mocna tak jak była?
I tak samo jest z Assasinem którego chciałbym dołączyc do cieni. Opłaca się?
Gdyby ktoś był tak uprzejmy i odpowiedział na te pytania (wiem, że pewnie po raz miliard setny, ale wybaczcie, nurtuje mnie ta sprawa.)
Z góry dziękuje.
Pozdrawiam
Dreef
Same cienie sa dobre do sciagania maszyn
Jak dla mnie na imperium i na krasnale sa obowiązkowi
A assasyna lubie brać fajnie mi sie nim gra i ma klimat niestety na turnieje chyba zostanie w domu
Jak dla mnie na imperium i na krasnale sa obowiązkowi
A assasyna lubie brać fajnie mi sie nim gra i ma klimat niestety na turnieje chyba zostanie w domu
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
W 7 edycji często robiłem właśnie taki połączenie. Shadzi + assasyn z gwiazdkami. Albo wystawiałem razem, albo osobno. Czasami assasyn nawet robił samotne wypady na łuczników, działka itp
Jednak w 8 edycji z ""pomysłową"" formacją skirmishu i widzeniem przez las może być problem. No ale modele bardzo ładne, to się liczy
No ale jednostka w skirmishu, która podobno może strzelać po marszu(takie pogłosy krążyły, do tego miejsca jeszcze nie dobrnąłem w RB) staje się sycąca.
Jednak w 8 edycji z ""pomysłową"" formacją skirmishu i widzeniem przez las może być problem. No ale modele bardzo ładne, to się liczy
No ale jednostka w skirmishu, która podobno może strzelać po marszu(takie pogłosy krążyły, do tego miejsca jeszcze nie dobrnąłem w RB) staje się sycąca.