8 edycja ogrów

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Re: 8 edycja ogrów

Post autor: Kamil.Sz »

Majestic pisze:Myślicie że będzie ok jeśli wystawie golgfaga jako BSB? Ma coś sztandaropodobnego na plecach, a model jest przedni .
Mam nadzieję, że nikt nic nie będzie miał przeciw, bo sam mam podobną koncepcję. :D

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

zastanawiałem sie bardziej jako tyrant :wink: ale na bsbka tez spoko.
moje 3 grosze:
ogólnie po przetrawieniu "plotek" jestem baaardzo pozytywnie nastawiony do b**ka. ogólnie potanienie kosztów i w sumie wszystko się mieści co chce w rozpie, gdzie poza yethee (szkoda qrde) i naszym ulubionym gigantem wszystko jest grywalne. Najbardziej wybijają sie maneaterzy, multum opcji jak nimi grac.
Z magic itemów zostały 2 the best bannery, wiec deathstar będzie jeszcze grywalniejszy , wiec bardzo ++

Ogólnie troche niewiadomą dla mnie jest magia i wystawianie Slaughtermastera- dośc drogi i ciezko o gwarancje znania potrzebnych czarów ( z hevena głównie) bo maw ma tylko 2 fajne czary + sygnaturka, zwłaszcza ze firebelly ( imho 1+) zmusza do bookowego lora.. Wyjdzie w grze.

pzdr,KG

Awatar użytkownika
Biały
Mudżahedin
Posty: 324
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Biały »

Tylko że bez Slaughtermastera ciężko wylosować dobre czary :(

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Maw lorę troszkę jest słaby w porównaniu do innych, ale IMO nie warto inwestować w rzeźnika w zasadzie tylko po to żeby Oprawca mógł wsiąść hevena.

Wiadome już czy nowi bohaterowie będą w żywicy czy w metalu ?

Awatar użytkownika
Biały
Mudżahedin
Posty: 324
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Biały »

GW już nie robi w metalu :roll:

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

biały pisze:GW już nie robi w metalu
:cry:

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Słaby Lore? Wrzucenie regenki/+1T/+1S/stubborna na wszystko z 12' od maga, 2d6 s2 no save albo uber pitka (dobra na wszystko poza wojownikami chaosu i czołgiem). Jedyne co odstaje to wywoływanie paniki, która w dobie ItP i wszędobylskich BSB jest takie sobie. Ja dla odmiany nie ogarniam po co nam ten Heaven. Ogry to nie bretka żeby przerzuty jedynek nam szczególnie pomagały, odepchnięcie to paść, -1 do hita dla jednego tylko oddziału też szału nie robi, kometa robi nam kuku bardziej niż większości armii, do omiatania śmietników mamy firebelly'ego i Ironów/Maneaterów. IMO Gut Magic i Lore of Beast (poza jedynką i szóstką wszystko się przydaje) to najlepszy zestaw dla zestawu Slaughtermaster + Butcher.


Żeby nie było, dwie bitwy za mną, z wampirami i HE i w obydwu taki zestaw świetnie się sprawował.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Majestic pewnie jest tak jak mówisz, ja na razie ogarniam to tylko na papierze- po prostu nigdy nie lubiłem przepłacac za magie ale co tam.
Beast na małym czy dużym magu?

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Nie ma opcji rzucenia stubbornu na wszystko z 12" od maga.
Bonusów do S, aż tak nie potrzebujemy. Większość oddziałów ma siłę 5/6 więc wounduje na 2+/3+
Bonecrusher jest strasznie sytuacyjny, choć czasem może się spisywać to przyznaję.

Zupełnie nie rozumiem co w naszej pitce jest takiego uber? Nie mówię, że jest zupełnie nie przydatna, ale nie powiem też, że jestem nią usatysfakcjonowany.
W porównaniu do pitki : dopuszczony ward/armour, większy rozrzut, brak zabijania od razu.
Bohaterów tym nie ubijesz look out/wysoka I
Maszyny ciężko zdjąć, woundować trzeba na 4+/wbić odpowiednią liczbę woundów,
Maszyn z T10 co najwyżej pogłaszcze,
Oddziały z wysoką I np. elfy bijesz na 4+potem jeszcze armour najczęściej na 5+
Jedynie na piechotę z I2 daje to jakieś lepsze efekty.

Mnie Beast w ogóle nie rusza. W sumie to bardzo dobrze, że nie ma w naszej armii oczywistych kombinacji i jedynie słusznych rozwiązań, co IMO jest zmora, niektórych zwłaszcza 7ed. booków.

Za mną trzy bitwy Woch,Woch i VC.

Awatar użytkownika
Biały
Mudżahedin
Posty: 324
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Biały »

Nie doczytałem czegoś czy tak dziwnie sprecyzowane jest przy stonehornie. Że podczas szarży zadaje extra 3 impacty jak wypadnie na kościach 10 lub więcej, z tym że na dwóch najwyższych notach. Nigdzie nie ma napisane że ma swifta

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Ze stubbornem racja, ale i tak go nie używałem bo zajęty byłem wrzucaniem innych rzeczy na Ogry.

Bonus siły robi cholernie dużo z walce z dobrze opancerzonym przeciwnikiem. Pozwala też zwykłym ogrom ranić przeciwników z 3T na 2+.

Mówisz że Pitka nie jest uberna. A co robi zwykła pitka przeciw jakimkolwiek elfom, wojownikom chaosu czy innym paskudom z I5? Nic, zdadzą test i lipa, bez osłabieniaich sygnaturką nic im nie zrobisz. Nasza pitka po niezdaniu I u przeciwnika jest słabsza (ale nie słaba, hit z S7 d6 ran jest wystarczające na większość przeciwników) a nawet jak zda, to można tym utłuc sporo rzeczy z niskim T. A lookouta bohaterowie mają od zwykłej pitki również.

A Beast jest IMO pro bo wrzucasz sygnaturkę na jedn ze swoich oddziałów i w zależności od tego czego potrzebujesz poprawiasz czarem z naszego Lore'a i tak niewielkim nakładem kostek miałem ogry z 6T. Do tego Beast ma dwa czary mocno wzmacniające bohaterów (co jest przydatne, bo nasz Tyrant nie gwałci już 90% przeciwników), dodatkowy strzał z balisty i zamiana zwykłych terenów na niebezpieczne. Jedynka i szóstka to kandydaci do zamiany na sygnaturkę ;).

A że na tym booku nie da się chyba wyrobić jedynych i słusznych rozpisek to fakt, Chyba wszystkim da się sensownie grać i cisnąć. Nawet gigantem :P.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

biały pisze:Nie doczytałem czegoś czy tak dziwnie sprecyzowane jest przy stonehornie. Że podczas szarży zadaje extra 3 impacty jak wypadnie na kościach 10 lub więcej, z tym że na dwóch najwyższych notach. Nigdzie nie ma napisane że ma swifta
To jest chyba napisane tak w razie gdyby kiedyś przyszło mu rzucać na 3 kostkach. Nie wiem czy to możliwe.

Awatar użytkownika
Biały
Mudżahedin
Posty: 324
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Biały »

No właśnie, jedna z pozycji która za pewnie dostanie FAQ-a

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Taki zapis jak jest tez działa.

Awatar użytkownika
Biały
Mudżahedin
Posty: 324
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Biały »

Chodziło mi o to by dostał te 3 kości :D :D

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

A na jakiej podstawie ? 8)

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Skoro jak Hunter wejdzie do piesków ma Vanguarda. to czy jak będzie na mouncie i wejdzie do nich (o ile może) też będzie miał Vanguarda?

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Z tego co wiem to w 8 ed. bohaterowie na monsterach nie mogą się dołączać do unitów.

Awatar użytkownika
Brzuchacz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 112

Post autor: Brzuchacz »

Można powiedzieć że wróciłem do żywych - więc proszę nie bądzcie przebrzydłymi gnoblarami i podeślijcie magiczny pliczek na
piesgrzybiarz@gmail.com
Wisnia pisze:Mamy w Chodzieży jednego Tyranida, więc widziałem na żywo :)
Na Imperatora tyranidzi w Polsce - boltery w dłoń panowie

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

z tego co czytam to Stonehorn nie ma swifta, szarzuje normalnie M +2d6. Ta zasada ( w sumie dla każego ogra gdyby ktoś nie doczytał 8) ) to jeżeli na rzucie 2d6 wypadnie 10+ to masz te extra impakty. warte wzmianki jest to ze wtedy Stonehorn nie wypłaca już swoich ataków.

ODPOWIEDZ