Koncert życzeń 7 edycji ..
Moderator: Yudokuno
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
I właśnie dlatego dramatycznie potrzebują dużej poprawy. Mam nadzieję, że w GW wreszcie zrozumieli, że statystyki mają różną wartość na polu bitwy. Co z tego, że elfy mają M5, WS 4-6, I 5-6 i Ld 8-9, skoro mają słabą siłę, T3 i marny pancerz (chodzi głównie o piechotę) oraz wysoki koszt punktowy. Więc skoro BG kosztują tak wiele i mają tylko 1A z S4 to nie dziwne, że trzeba się modlić o zabitych, bo jeśli chodzi o static CR to praktycznie każdy klocek piechoty przeciwnika będzie miał lepszy. Piszesz, że miałeś 16 BG, a więc premia za szeregi tylko +2, a Bretończycy mieli pewnie pełny bonus za szeregi i outnumber (więc na starcie wygrywali o 2 punkty) i dlatego BG popłynęli. Piechota HE została ugrywalniona, trzeba teraz poczekać na wyjście nowych DE, powinno być dużo lepiej.Bison pisze:Właśnie 16 BG z FCG rozbiło się o chłopstwo bretońskie ...
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Jedyna dobrze opancerzona jednostka w specjalach to COK. Co do poprawienia piechoty (Egzy i BG) to należy zwiększyć siłę i liczbę ataków, dobrze by było gdyby był pancerz na 4+ ale wydaje mi się, że nie ma co na to liczyć.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
ja to życzę DE żeby były małe, brzydkie i śmierdziały, ale żeby je wzmocnili, bo chcę z nimi krwawe bitwy prowadzić .
Dla mnie mogłoby być tak:
Warriorzy (tak jak teraz, w pierwszej turze walki +1 do siły jeśli używają włóczni, dać możliwość robienia city guardów )
Kusznicy (bez zmian)
Kosarze (2 bazowe ataki czyli razem 3)
Dark Riderzy (tańsi)
Executionerzy (S4, D3 rany, Walą po inicjatywie, 15 pts)
Black Guard (2 ataki, ward 5+, 15 pts, stubborn)
CoC (bez zmian)
CoK (przerzut głupoty, 2A jeźdźca, 33pts)
Shadzi (bez zmian)
Wiedźmy (Ward na 5, blood frenzy)
Bolce (bez zmian)
Hydra (regeneracja, unbreakable, stupidity, możliwość dokupienia beastmastera dającego przerzut na stupidity)
Harpie (bez zmain)
Zasada armii: poison na broniach niemagicznych do walki wręcz (czyli nie na potworach i mountach) i eternal hatred na HE (co w połączeniu z poison daje niezłą kombinację)
Nowe jednostki: Hag Queen (można jej wykupić kociołek, dający że wiedźmy są stubborn i coś jeszcze), jako mount ta jaszczurka od lizardmenów, że też te matoły na to nie wpadły, przecież i fluffowo i logicznie pasuje do DE...
Powyższego życzę wszystkim Dark Elfom, niech nasze bitwy będą krwawe i bezlitosne
Dla mnie mogłoby być tak:
Warriorzy (tak jak teraz, w pierwszej turze walki +1 do siły jeśli używają włóczni, dać możliwość robienia city guardów )
Kusznicy (bez zmian)
Kosarze (2 bazowe ataki czyli razem 3)
Dark Riderzy (tańsi)
Executionerzy (S4, D3 rany, Walą po inicjatywie, 15 pts)
Black Guard (2 ataki, ward 5+, 15 pts, stubborn)
CoC (bez zmian)
CoK (przerzut głupoty, 2A jeźdźca, 33pts)
Shadzi (bez zmian)
Wiedźmy (Ward na 5, blood frenzy)
Bolce (bez zmian)
Hydra (regeneracja, unbreakable, stupidity, możliwość dokupienia beastmastera dającego przerzut na stupidity)
Harpie (bez zmain)
Zasada armii: poison na broniach niemagicznych do walki wręcz (czyli nie na potworach i mountach) i eternal hatred na HE (co w połączeniu z poison daje niezłą kombinację)
Nowe jednostki: Hag Queen (można jej wykupić kociołek, dający że wiedźmy są stubborn i coś jeszcze), jako mount ta jaszczurka od lizardmenów, że też te matoły na to nie wpadły, przecież i fluffowo i logicznie pasuje do DE...
Powyższego życzę wszystkim Dark Elfom, niech nasze bitwy będą krwawe i bezlitosne
Ej Anearion, z tą głupotą u Hydry to lekka przesada, wystarczająco trzeba się z nią chrzanić przy COK. Ja bym wolał aby była sama regeneracja i pozostawiono możliwość ulepszeń jakie są teraz (hydra królewska, tresowana ...). Co monsterów to ja wolał by aby przypakowano smoka (choć wiem, że tego nie zrobią), co z tego że będzie nowa lizacaka jaszczurka jak star dragon zje ją na śniadanie.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
Wcale, że nie przesada, bo chyba nie zauważyłeś obok unbreakable .Tullaris pisze:Ej Anearion, z tą głupotą u Hydry to lekka przesada, wystarczająco trzeba się z nią chrzanić przy COK. Ja bym wolał aby była sama regeneracja i pozostawiono możliwość ulepszeń jakie są teraz (hydra królewska, tresowana ...). Co monsterów to ja wolał by aby przypakowano smoka (choć wiem, że tego nie zrobią), co z tego że będzie nowa lizacaka jaszczurka jak star dragon zje ją na śniadanie.
Wtedy hydra zmieniłaby rolę, bo byłaby super trzymaczem (najlepszym chyba) i by ci generalnie latało czy oblała głupotę czy nie (przeważnie). Ty po prosty musisz popracować na swoimi rzutami na głupotę
No ok, ale w takim razie ja bym dał to unbrekable i stupiditi tylko dla hydry królewskiej (u niej to nawet wpisuje się w klimat), ona dopiero była by dobrym trzymaczem.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
Nudzi mi się, więc sobie trochę pofantazjuję.
Hatred i armour piercing dla modeli DE (nie potworów i mountów) wystarczyłoby zdecydowanie.
Limity jednostek jak w HE
Hero
Highborn bez zmian
Noble bez zmian
Assassin - można go wystawić w jednostce przeciwnika, jak obleje ld, to ginie przed bitwą, ASF, może wyzywać na challenge kogo chce, ucieka na 3 kościach, 150 pts
Beastmaster - 3A, 4S, jak jest w armii, jeden z potworów nie zużywa slota (czy to hero, czy rare), wszystkie potwory w 12", a także harpie, COK i COC mogą przerzucać oblane testy psychologii. 100 pts
Witch elf hero - 7 WS, 4 BS, daje +1 DD można do niej dokupić kocioł za 100 pts - działa jak teraz, -1 do casta dla wszystkich czarodziejów, także DE
Magowie bez zmian
Core
Warriorów/kuszników moznaby zmienić na city guard (kupuje się w dowolnych proporcjach kuszników i włóczników, o tym, które modele zdejmować decyduje gracz DE, pierwszy szereg zawsze może korzystać z hand weapon+shield, nawet, jak w oddziale są sami włócznicy). Koszt bez zmian.
Korsarze w skirmishu za 9 pts, od 5 modeli oddział, za 2 pts skaut.
DR za 85 pts, z kuszami za 105.
Spec
Egzekutorzy z 4S i 2A za 12 pts, nic ponadto
Witchki za 13 pts, jak zdadzą ld, to nie muszą szarzować mimo frenzy, każdy oddział daje jeden DD
BG - immune to psychology, stubborn za 15 pts
Shades za 15 pts z poisonem
COC - CO z 8M i 2A
COK - CO z 8M i 2A
Harpie - bez zmian
Rare
RBT bez zmian
Hydra - stubborn dopóki żyją beastmasterzy, zianie z S5, 230 pts
Hatred i armour piercing dla modeli DE (nie potworów i mountów) wystarczyłoby zdecydowanie.
Limity jednostek jak w HE
Hero
Highborn bez zmian
Noble bez zmian
Assassin - można go wystawić w jednostce przeciwnika, jak obleje ld, to ginie przed bitwą, ASF, może wyzywać na challenge kogo chce, ucieka na 3 kościach, 150 pts
Beastmaster - 3A, 4S, jak jest w armii, jeden z potworów nie zużywa slota (czy to hero, czy rare), wszystkie potwory w 12", a także harpie, COK i COC mogą przerzucać oblane testy psychologii. 100 pts
Witch elf hero - 7 WS, 4 BS, daje +1 DD można do niej dokupić kocioł za 100 pts - działa jak teraz, -1 do casta dla wszystkich czarodziejów, także DE
Magowie bez zmian
Core
Warriorów/kuszników moznaby zmienić na city guard (kupuje się w dowolnych proporcjach kuszników i włóczników, o tym, które modele zdejmować decyduje gracz DE, pierwszy szereg zawsze może korzystać z hand weapon+shield, nawet, jak w oddziale są sami włócznicy). Koszt bez zmian.
Korsarze w skirmishu za 9 pts, od 5 modeli oddział, za 2 pts skaut.
DR za 85 pts, z kuszami za 105.
Spec
Egzekutorzy z 4S i 2A za 12 pts, nic ponadto
Witchki za 13 pts, jak zdadzą ld, to nie muszą szarzować mimo frenzy, każdy oddział daje jeden DD
BG - immune to psychology, stubborn za 15 pts
Shades za 15 pts z poisonem
COC - CO z 8M i 2A
COK - CO z 8M i 2A
Harpie - bez zmian
Rare
RBT bez zmian
Hydra - stubborn dopóki żyją beastmasterzy, zianie z S5, 230 pts
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
A ty nie masz dzisiaj egzaminu ? Mi tam wszystko jedno jak to dokładnie będzie, byleby Hydra była grywalna... i naprawdę liczę, że dadzą jako mounta Carnosaura, albo coś podobnego...Tullaris pisze:No ok, ale w takim razie ja bym dał to unbrekable i stupiditi tylko dla hydry królewskiej (u niej to nawet wpisuje się w klimat), ona dopiero była by dobrym trzymaczem.
Ten pomysł podoba mi się mam piękną wizje bohaterów DE na wielgaśnych jaszczurach. Grunt żeby nie zżerały slotów bohaterów.naprawdę liczę, że dadzą jako mounta Carnosaura, albo coś podobnego.
Ja bym chciałbym, aby BG dostali warda na 4+
Mam dylemat, bo nie wiem co by mnie bardziej ucieszyło
s4 na COK, witchkach, BG czy egzegach...
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
+1S i +1A przy podrożeniu o zaledwie punkt? Takie rzeczy to tylko w Erze. Nie wierzę także w M8 na CO. Za to pomysł z warriorami bardzo dobry.Jankiel pisze:Egzekutorzy z 4S i 2A za 12 pts, nic ponadto
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Jankiel nic nie napisał o stracie KB... Napisał tylko "Egzekutorzy z 4S i 2A za 12 pts, nic ponadto".Narożny pisze:Strata KB.+1S i +1A przy podrożeniu o zaledwie punkt? Takie rzeczy to tylko w Erze. Nie wierzę także w M8 na CO. Za to pomysł z warriorami bardzo dobry.
Zobacz co he dostalyi za ile punktow to pogadamy...
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Walić KBNarożny pisze:Strata KB.+1S i +1A przy podrożeniu o zaledwie punkt? Takie rzeczy to tylko w Erze. Nie wierzę także w M8 na CO. Za to pomysł z warriorami bardzo dobry.
Zobacz co he dostalyi za ile punktow to pogadamy...
Lidder pisze:To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.-There's something large & nurgle-y coming first
mhm... wtedy Lizaki miałyby za dobrze - wziąłeś to pod uwagę?Dr Crane pisze:A ja bym się ucieszył jakby DE miały chociaż armour piercing...noi cos z głupotą wiadomo-jakich-oddziałów żeby zmienili...
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
Jeśli za każdego beastmastera potwór nie zużywa slota, ciekawie by wyglądała armia na 4 beastmasterach na manticorachBeastmaster - 3A, 4S, jak jest w armii, jeden z potworów nie zużywa slota (czy to hero, czy rare), wszystkie potwory w 12", a także harpie, COK i COC mogą przerzucać oblane testy psychologii. 100 pts