Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
dobrze kombinujesz i to mi się podoba.
wardancer z trafianiem na 6 się nie opyla gdyż jedyne z czym będzie brał chalange to herald khorna, a on nie jest aż takim problemem
wardancer z trafianiem na 6 się nie opyla gdyż jedyne z czym będzie brał chalange to herald khorna, a on nie jest aż takim problemem
Fajnie, że tak piszesz, już się martwiłem, że wykombinowałem jakieś kakało
A co do Zielonej trawy to aż nie mogę uwierzyć w jego zieloność

A co do Zielonej trawy to aż nie mogę uwierzyć w jego zieloność

Ok, żeby potwierdzić, że jestem bucem itd.
Co do rozpy zielonego nowego: ja grałem czymś podobnym. Tylko właśnie zamiast tancerzy miałem WR. Generalnie ciężko Ci będzie, ja bym wrzucić choć jednych wr, ale to już kwestia gustu.
A co do bazylowej rozpy krzysia, napisałem mu to na gg, ale ja bym wprowadził takie zmiany:
1. Primo, chyba nikt nie zauważył, że waywatcher ma 2nd weapon i słomke? hmm? Słomka out z waya.
2. Za te pkt wchodzi hełm na altera z SoCM.
3. Brariar wchodzi na altera z broszką. Horn out.
4. Jak zostają jakieś pkt zapasu to z 5tki wildow szóstka.
I jest gicior (powinno pkt styknąć. 20 + 6 za muzyka z GG i jest na wilda).
Pozdrawiam
edit: choć ksch ma racje. Ja jestem nieograny i teraz dłuugo nie grałem i nie wiem co się sprawdza / co jest w modzie. Także post w sumie, żeby se nabić +1 na liczniku.
Co do rozpy zielonego nowego: ja grałem czymś podobnym. Tylko właśnie zamiast tancerzy miałem WR. Generalnie ciężko Ci będzie, ja bym wrzucić choć jednych wr, ale to już kwestia gustu.
A co do bazylowej rozpy krzysia, napisałem mu to na gg, ale ja bym wprowadził takie zmiany:
1. Primo, chyba nikt nie zauważył, że waywatcher ma 2nd weapon i słomke? hmm? Słomka out z waya.
2. Za te pkt wchodzi hełm na altera z SoCM.
3. Brariar wchodzi na altera z broszką. Horn out.
4. Jak zostają jakieś pkt zapasu to z 5tki wildow szóstka.
I jest gicior (powinno pkt styknąć. 20 + 6 za muzyka z GG i jest na wilda).
Pozdrawiam
edit: choć ksch ma racje. Ja jestem nieograny i teraz dłuugo nie grałem i nie wiem co się sprawdza / co jest w modzie. Także post w sumie, żeby se nabić +1 na liczniku.
ciekaw jestem co myslicie o takiej rozpisce na nowe szczury, de i lizaki...
Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army
1 * Wild Rider Highborn @ 345 Pts
General
Oaken Armour [50]
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]
1 Great Stag @ [50] Pts
4 Wild Riders @ 191 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Wild Hunter @ [18] Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
6 Wardancers @ 147 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
1 Wardancer Noble @ 140 Pts
Moonstone of the Hidden Ways [35]
7 Wardancers @ 158 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
1 Waywatcher Noble @ 144 Pts
Hail of Doom Arrow [30]
5 Waywatchers @ 120 Pts
5 Waywatchers @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 88
Total Army Cost: 2246
Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army
1 * Wild Rider Highborn @ 345 Pts
General
Oaken Armour [50]
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]
1 Great Stag @ [50] Pts
4 Wild Riders @ 191 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Wild Hunter @ [18] Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
6 Wardancers @ 147 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
1 Wardancer Noble @ 140 Pts
Moonstone of the Hidden Ways [35]
7 Wardancers @ 158 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
1 Waywatcher Noble @ 144 Pts
Hail of Doom Arrow [30]
5 Waywatchers @ 120 Pts
5 Waywatchers @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 88
Total Army Cost: 2246
No tak niestety nie można1 * Wild Rider Highborn @ 345 Pts
General
Oaken Armour [50]
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]

Reszta wydaje mi się w porządku, ew. chyba zamieniłbym jednego herosa (raczej waya) na caddiego, bo magia może cię boleć...
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza"mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalarymają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.
Chyba nie można brać mieczy a jedynie włócznie i lekkie zbroje
Co do lorda to myśle że danie mu kindreda Wild rider jest nieołacalne - ja zamiast niego wziąłbym albo duzego maga albo acienta - ale ja jestem jeszcze noobem i mnie nie słuchaj
poprostu głosno mysle 

Co do lorda to myśle że danie mu kindreda Wild rider jest nieołacalne - ja zamiast niego wziąłbym albo duzego maga albo acienta - ale ja jestem jeszcze noobem i mnie nie słuchaj


... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
Jest jeszcze jeden gracz, którego nie znam, a który jest chyba za, albo przed Pasiakiem. Gremlin trochę obessał i ma zdaje się 25pkt, ale głowy nie dam, czy czegoś nie kręcę. Jacek 29.
A ja gram dzisiaj po raz trzeci z TK. Litości - ileż można
A ja gram dzisiaj po raz trzeci z TK. Litości - ileż można

koziołkowe przymiarki
caddy
bsb z buta Hoda + AB
3x GG
2x Driady
2x Wildzi
drzewo
kontygent
coś ze skavenów( bo mam figsy) xD pasuje mi opcja 9 globków z championem wraz z mortarem + 2x slaves z muzykami
badz
8 censerów z championem + 2x slaves
badz
10 jezy z champioem + slaves
o&G
2x chukka + gobliny z fanolami xD
imperium
bleee kawa + cannon heh
dwarfy
2 bolty ( blo kloty i cannony wybuchaja xD) + troche jakiegos gówna, kusze? muszkiety? 15 warriorów FCG?
caddy
bsb z buta Hoda + AB
3x GG
2x Driady
2x Wildzi
drzewo
kontygent
coś ze skavenów( bo mam figsy) xD pasuje mi opcja 9 globków z championem wraz z mortarem + 2x slaves z muzykami
badz
8 censerów z championem + 2x slaves
badz
10 jezy z champioem + slaves
o&G
2x chukka + gobliny z fanolami xD
imperium
bleee kawa + cannon heh
dwarfy
2 bolty ( blo kloty i cannony wybuchaja xD) + troche jakiegos gówna, kusze? muszkiety? 15 warriorów FCG?
@Zielonatrawo - super, a gdzie konkretnie mamy wpadać? I kiedy?
@Gremlin - rozpa spoko, a co do kontyngentu to doradzałbym dwie ostatnie opcje. Lub DE, albo WoCh, zresztą gadaliśmy o tym niedawno
Moja propozycja rozpiski na sobotę:
Caddy
Bsb hoda
4xgg
2xdriady
1x7 wd
1x5 wr
Treeman
Kontyngent to prawdopodobnie działo i kawa empire, albo krasie na katapie lub bolcach wsparte przez kuszników (wówczas jednych gg zastępują GR). Jest opcja śmieci DE (harpie, DR), albo wzięcia shade'ów (wówczas ponownie wymiana GG na coś innego). Lub, ale to najmniej prawdopodobne WoCh kawa plus maruderzy.

@Gremlin - rozpa spoko, a co do kontyngentu to doradzałbym dwie ostatnie opcje. Lub DE, albo WoCh, zresztą gadaliśmy o tym niedawno

Moja propozycja rozpiski na sobotę:
Caddy
Bsb hoda
4xgg
2xdriady
1x7 wd
1x5 wr
Treeman
Kontyngent to prawdopodobnie działo i kawa empire, albo krasie na katapie lub bolcach wsparte przez kuszników (wówczas jednych gg zastępują GR). Jest opcja śmieci DE (harpie, DR), albo wzięcia shade'ów (wówczas ponownie wymiana GG na coś innego). Lub, ale to najmniej prawdopodobne WoCh kawa plus maruderzy.
A u mnie
caddy generał 2xDS
bsb łuk hoda
drzewo
5x wildzi
5x tancerze
2x 10 łuki
5x 8 driady
kontyngent
6 terek czemp
12 skinków w kohorcie
lub
2x mag 2lvl po 1DS, calaingor lub bound ze stupidem
bsb jak wyzej
drzewo
6x tancerze
2x 5 wildzi
4x 8 driady
kontyngent
10 horrorów czemp
9 furii
caddy generał 2xDS
bsb łuk hoda
drzewo
5x wildzi
5x tancerze
2x 10 łuki
5x 8 driady
kontyngent
6 terek czemp
12 skinków w kohorcie
lub
2x mag 2lvl po 1DS, calaingor lub bound ze stupidem
bsb jak wyzej
drzewo
6x tancerze
2x 5 wildzi
4x 8 driady
kontyngent
10 horrorów czemp
9 furii
Moja koncepcja:
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts, banner
5 Wild Riders @ 148 Pts, banner
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 67
Total Army Cost: 1499
albo:
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts, czempion
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1500
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts, banner
5 Wild Riders @ 148 Pts, banner
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 67
Total Army Cost: 1499
albo:
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts, czempion
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1500
@Kalesoner
Ciekawe, ciekawe. Przy czym liczysz na to, w drugiej wersji, że ostro przebijesz się magią? Odważne założenie
Pierwsza wydaje mi się mieć większy potencjał, chociaż to driadowisko cokolwiek zastanawiające 
@Goboss
Pierwsza lepsza, ech ta wiara w pierdolnięcie WR
Widzę, że wszyscy idą w drzewo i bsb z hodą
Ciekawe, ciekawe. Przy czym liczysz na to, w drugiej wersji, że ostro przebijesz się magią? Odważne założenie


@Goboss
Pierwsza lepsza, ech ta wiara w pierdolnięcie WR

Widzę, że wszyscy idą w drzewo i bsb z hodą

- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Bsb z hodą ja np. definitywnie wypraszam z mojej rozpiski, driada antymagiczna nic nie robi. W to miejsce 2x alter, z drugiego treemana działko i trzeci WR i rozpa będzie szybka i mobilna. Bez biegacza już więcej nie zagram raczej.ksch pisze: Widzę, że wszyscy idą w drzewo i bsb z hodą
Pozdrawiam.
7 kości i dwa boundy to dużo na rozpiski na 3DD i 2DS jakich pewnie będzie kilka.ksch pisze:@Kalesoner
Ciekawe, ciekawe. Przy czym liczysz na to, w drugiej wersji, że ostro przebijesz się magią? Odważne założeniePierwsza wydaje mi się mieć większy potencjał, chociaż to driadowisko cokolwiek zastanawiające
Widzę, że wszyscy idą w drzewo i bsb z hodą
Co do bsb z hodą i drzewa, to niestety im mniejsze punkty tym bardziej podobne będą rozpy WE.