Rozpiski Szczurze

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Re: Rozpiski Szczurze

Post autor: Janus »

Guttersi- jednostka strzelająca, idealna do zdejmowania maszyn/ wszystkich dużych potworków z małym as[np phoenix w HE]. Kosztuja tylko 90 pkt, więc w ostateczności moga posłużyć jako odginaczka.

Monki- T 4, ale żadnej ochrony, s3 i to, że na stole pojawia sie mało klocków piechoty[głownie monstrous cavalry z wysokim as]. Maja frenzy, czyli ogarniety przeciwnik, nigdy nie dopuści ich do ważnego combatu.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Piwek
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37

Post autor: Piwek »

dryga sprawa monki bez plague bannera ssają... dużo punktów trzeba w nich utopić, żeby coś zrobiły dobre na coś co ma mało T i ma przez to przebiec, potem zblokować.
Guttersi? Poisony Panie! Wychodzą gdzie chcesz niemal, załatwiasz park maszyn, a potem dobijasz co Ci przeszkadza.
Nie wyobrażam sobie gry bez specjalnych dwóch oddziałów rynsztokowców :)

Lenczek
Mudżahedin
Posty: 316
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Lenczek »

Hejka.
Jako pierwsza rozpa Skavenca da rade ? To będzie wyjsciowa rozpa żeby w ogóle poznać armie i nauczyć sie nią grać troche.

1 Grey Seer @ 535.0 Pts
General; Magic Level 4
Fencer's Blades [35.0]
Earthing Rod [25.0]
Skalm [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Screaming Bell @ [200.0] Pts
1 Rat Ogre Bell Ringer @ [0.0] Pts

1 Chieftain @ 92.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Warplock Pistol [8.0]
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Warlock Engineer @ 133.0 Pts
Magic Level 2; Warplock Pistol
Dispel Scroll [25.0]

1 Warlock Engineer @ 120.0 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20.0]

1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]

39 Stormvermin @ 395.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shields; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [10.0] Pts

40 Skavenslaves @ 80.0 Pts
40 Skavenslaves @ 80.0 Pts
40 Skavenslaves @ 80.0 Pts

8 Gutter Runners @ 136.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Throwing Stars

8 Gutter Runners @ 136.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Throwing Stars

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes

1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Crew @ [0.0] Pts

1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
3 Warp Crew @ [0.0] Pts

5 Giant Rats @ 23.0 Pts

1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour

5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour

5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour

Models in Army: 196
Total Army Cost: 2391.0

Awatar użytkownika
MadMax
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Pisz

Post autor: MadMax »

Przydał by się w rozpie brass orb.
"War. War never changes".

TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!


Ekspresowa Realizacja !!!

Lenczek
Mudżahedin
Posty: 316
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Lenczek »

zmienilem na dooma :D bo wiem, że przeciwnik nie ma maszyn :P:P

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Niemalże standard. Kosztem pistoletów i spików na abomie zmień doom rocketa na brass orba.

Lenczek
Mudżahedin
Posty: 316
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Lenczek »

Czyli spoko, moge zacząć zabawe ^_^

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Poza tym przemyślałbym giant raty. Bez packmastera którego łatwo zabić potrafią narobić nieziemskiego syfu. Swarmy stabilniejsze. Poza tym więcej ran, i nie ma na nich panik.

Lenczek
Mudżahedin
Posty: 316
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Lenczek »

hmm dzięki za rady :D
swarmy maja wymiar 4x4 ? te giant raty miały być odginaczkami, w sumie tanimi bo to tylko 23pkt :D

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Nowa kmina po dłuuugim czasie 8) Zapraszam :D
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 8#p1246218
Let the River of Blood flow...

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

Dla odmiany poznański format. Jeszcze na niego nie grałem, więc proszę o sugestie;)
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Elektrownia w najmniejszych slejvach, obstawiona clanratami i większymi slejvami. Abomka i gutersi jako siłą ofensywna. Na koniec jeszcze dopchałem monkami.
1 Chieftain @ 85.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]

1 Warlock Engineer @ 85.0 Pts
General; Magic Level 1
Warp-Energy Condenser [20.0]

2x1 Warlock Engineer @ 2x65.0 Pts
Magic Level 1

1 Hellpit Abomination @ 235.0 Pts

15 Gutter Runners @ 270.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

11 Plague Monks @ 92.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Musician; Bringer-of-the-Word

33 Clanrats @ 168.5 Pts
Light Armour; Shields; FCG

34 Skavenslaves @ 74.0 Pts
Slave Musician; Pawleader

27 Skavenslaves @ 60.0 Pts
Slave Musician; Pawleader

Models in Army: 117


Total Army Cost: 1199.5

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Gutterów ja bym wolał na 2 unity podzielić.
Gdzie scroll?
Czemu tylko 1 levele?
Czemu clan raty, a nie więcej slavów?
Unit monków za mały by był coś wart.

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

Guterrów wybrałem jeden oddział, by trudniej w panikę w razie czego wpadli. A u przeciwnika oddziałów do odstzreliwania pewnie wiele nie będzie.

Scroll przy 3 elektrykach już nie wchodzi.
Uznałem, że sama elektrownia wystarczy i skupię się na piorunach. Lepszy level wejdzie kosztem elektryka, no ale wtedy też wejdzie scroll. Nie wiem jak idzie magia na poznańskich, ale nie będzie levela większego niż 2. No i też maks 4 kości na czar, więc powinno się dać dispellować co groźniejsze.

Ograniczenia slejvów: Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe

Nie wiem, co mógłbym dać za monków za takie punkty. Jedynie odginaczki, ale uznałem, że już mi nie trzeba.

Awatar użytkownika
MadMax
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Pisz

Post autor: MadMax »

Ja na takich zasadach grałem taką rozpą:

1 Warlock Engineer 135pkt
General, Magic level 2
Gambler's Armour
Sceptre of Stability

1 Warlock Engineer 90pkt
Magic level 1
Warp-Energy Condenser
Charmed Shield

1 Warlock Engineer 65pkt
Brass Orb

35 Stormvermin 392pkt
FCG, Razor Standard, Weapon Team - Warpfire Thrower

35 Skavenslaves 72pkt
Slave Musician

35 Skavenslaves 72pkt
Slave Musician

10 Gutter Runners 180pkt
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

1 WLC 90pkt

5 Warplock Jezzail 100pkt.

Ogólnie rozpa daję radę. Boli tylko brak BSB oraz w następnej grze wyrzucę Weapon Team (za szybko mi zszedł).
"War. War never changes".

TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!


Ekspresowa Realizacja !!!

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Na wuj gambler's armour, na wuj jezzaile? Poza tym pewnie bym coś podobnego kombinował.

Awatar użytkownika
MadMax
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Pisz

Post autor: MadMax »

Hoax pisze:Na wuj gambler's armour, na wuj jezzaile? Poza tym pewnie bym coś podobnego kombinował.
Chciałem aby inżynier miał jakąś ochronę. Jezzaile są gites na zdejmowanie fastów. Myślę że w następnej rozpie dorzucę ich jeszcze z 5 (powinny się sprawdzić przeciw np Imperium). Ogólnie staram się kombinować w rozpiskach.
"War. War never changes".

TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!


Ekspresowa Realizacja !!!

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Zamiast jezzaili za 100 punktów polecam znaleźć gdzieś 10 i wrzucić 2x po 5 globków z championem. Grywam dość często na 1200 punktów i wiem, że mogą być nieocenieni. Poza tym na ich plus dochodzi to, że też zdejmują fasty jak jezzaile, są lepsi na kowbojów, mogą wbić brakującego wounda jakiemuś potworowi etc. Przeciwnicy dość często dość się ich obawiają. :)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

To może w mojej też lepiej zamiast monków dać 9 globków?

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Niezły pomysł. Moim zdaniem 11 monków jest trochę bezsensu na takie punkty, dodatkowo łatwo ją stracić. Jedyne zastosowanie to trzymanie kadry, gdyż są ITP, ale to nadal ryzyko ze względu na frenzy. Ja globki polecam i uważam, że na pewno lepiej się spiszą niż monki. Dodatkowo nie wiem jak Wy Panowie, ale ja bez BSB nie wychodzę z domu. Samą liderką nie grzeszymy jeśli elektryk jest generałem (8) więc ryzyko jest duże. Ja wrzucam 2x 2lev elektryka jeden z DS oraz gołego bsb, do przemyślenia. :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

No, bez bsbka bym też nie wyszedł. To akurat wydaje mi się bardzo ryzykowne. I wydaje mi się, że za dużo punktów poszło w core u MadMaxa. Ja bym się trzymał bliżej minimum.

ODPOWIEDZ