Rozpiski Szczurze
Moderator: Hoax
Re: Rozpiski Szczurze
Guttersi- jednostka strzelająca, idealna do zdejmowania maszyn/ wszystkich dużych potworków z małym as[np phoenix w HE]. Kosztuja tylko 90 pkt, więc w ostateczności moga posłużyć jako odginaczka.
Monki- T 4, ale żadnej ochrony, s3 i to, że na stole pojawia sie mało klocków piechoty[głownie monstrous cavalry z wysokim as]. Maja frenzy, czyli ogarniety przeciwnik, nigdy nie dopuści ich do ważnego combatu.
Monki- T 4, ale żadnej ochrony, s3 i to, że na stole pojawia sie mało klocków piechoty[głownie monstrous cavalry z wysokim as]. Maja frenzy, czyli ogarniety przeciwnik, nigdy nie dopuści ich do ważnego combatu.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
dryga sprawa monki bez plague bannera ssają... dużo punktów trzeba w nich utopić, żeby coś zrobiły dobre na coś co ma mało T i ma przez to przebiec, potem zblokować.
Guttersi? Poisony Panie! Wychodzą gdzie chcesz niemal, załatwiasz park maszyn, a potem dobijasz co Ci przeszkadza.
Nie wyobrażam sobie gry bez specjalnych dwóch oddziałów rynsztokowców![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Guttersi? Poisony Panie! Wychodzą gdzie chcesz niemal, załatwiasz park maszyn, a potem dobijasz co Ci przeszkadza.
Nie wyobrażam sobie gry bez specjalnych dwóch oddziałów rynsztokowców
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hejka.
Jako pierwsza rozpa Skavenca da rade ? To będzie wyjsciowa rozpa żeby w ogóle poznać armie i nauczyć sie nią grać troche.
1 Grey Seer @ 535.0 Pts
General; Magic Level 4
Fencer's Blades [35.0]
Earthing Rod [25.0]
Skalm [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Screaming Bell @ [200.0] Pts
1 Rat Ogre Bell Ringer @ [0.0] Pts
1 Chieftain @ 92.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Warplock Pistol [8.0]
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Warlock Engineer @ 133.0 Pts
Magic Level 2; Warplock Pistol
Dispel Scroll [25.0]
1 Warlock Engineer @ 120.0 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20.0]
1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]
39 Stormvermin @ 395.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shields; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [10.0] Pts
40 Skavenslaves @ 80.0 Pts
40 Skavenslaves @ 80.0 Pts
40 Skavenslaves @ 80.0 Pts
8 Gutter Runners @ 136.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Throwing Stars
8 Gutter Runners @ 136.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Throwing Stars
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Crew @ [0.0] Pts
1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
3 Warp Crew @ [0.0] Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour
Models in Army: 196
Total Army Cost: 2391.0
Jako pierwsza rozpa Skavenca da rade ? To będzie wyjsciowa rozpa żeby w ogóle poznać armie i nauczyć sie nią grać troche.
1 Grey Seer @ 535.0 Pts
General; Magic Level 4
Fencer's Blades [35.0]
Earthing Rod [25.0]
Skalm [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Screaming Bell @ [200.0] Pts
1 Rat Ogre Bell Ringer @ [0.0] Pts
1 Chieftain @ 92.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Warplock Pistol [8.0]
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Warlock Engineer @ 133.0 Pts
Magic Level 2; Warplock Pistol
Dispel Scroll [25.0]
1 Warlock Engineer @ 120.0 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20.0]
1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]
39 Stormvermin @ 395.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shields; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [10.0] Pts
40 Skavenslaves @ 80.0 Pts
40 Skavenslaves @ 80.0 Pts
40 Skavenslaves @ 80.0 Pts
8 Gutter Runners @ 136.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Throwing Stars
8 Gutter Runners @ 136.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Throwing Stars
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Crew @ [0.0] Pts
1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
3 Warp Crew @ [0.0] Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour
Models in Army: 196
Total Army Cost: 2391.0
Let the River of Blood flow...
Dla odmiany poznański format. Jeszcze na niego nie grałem, więc proszę o sugestie;)
Elektrownia w najmniejszych slejvach, obstawiona clanratami i większymi slejvami. Abomka i gutersi jako siłą ofensywna. Na koniec jeszcze dopchałem monkami.Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
1 Chieftain @ 85.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
1 Warlock Engineer @ 85.0 Pts
General; Magic Level 1
Warp-Energy Condenser [20.0]
2x1 Warlock Engineer @ 2x65.0 Pts
Magic Level 1
1 Hellpit Abomination @ 235.0 Pts
15 Gutter Runners @ 270.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
11 Plague Monks @ 92.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Musician; Bringer-of-the-Word
33 Clanrats @ 168.5 Pts
Light Armour; Shields; FCG
34 Skavenslaves @ 74.0 Pts
Slave Musician; Pawleader
27 Skavenslaves @ 60.0 Pts
Slave Musician; Pawleader
Models in Army: 117
Total Army Cost: 1199.5
Guterrów wybrałem jeden oddział, by trudniej w panikę w razie czego wpadli. A u przeciwnika oddziałów do odstzreliwania pewnie wiele nie będzie.
Scroll przy 3 elektrykach już nie wchodzi.
Uznałem, że sama elektrownia wystarczy i skupię się na piorunach. Lepszy level wejdzie kosztem elektryka, no ale wtedy też wejdzie scroll. Nie wiem jak idzie magia na poznańskich, ale nie będzie levela większego niż 2. No i też maks 4 kości na czar, więc powinno się dać dispellować co groźniejsze.
Ograniczenia slejvów: Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie wiem, co mógłbym dać za monków za takie punkty. Jedynie odginaczki, ale uznałem, że już mi nie trzeba.
Scroll przy 3 elektrykach już nie wchodzi.
Uznałem, że sama elektrownia wystarczy i skupię się na piorunach. Lepszy level wejdzie kosztem elektryka, no ale wtedy też wejdzie scroll. Nie wiem jak idzie magia na poznańskich, ale nie będzie levela większego niż 2. No i też maks 4 kości na czar, więc powinno się dać dispellować co groźniejsze.
Ograniczenia slejvów: Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie wiem, co mógłbym dać za monków za takie punkty. Jedynie odginaczki, ale uznałem, że już mi nie trzeba.
Ja na takich zasadach grałem taką rozpą:
1 Warlock Engineer 135pkt
General, Magic level 2
Gambler's Armour
Sceptre of Stability
1 Warlock Engineer 90pkt
Magic level 1
Warp-Energy Condenser
Charmed Shield
1 Warlock Engineer 65pkt
Brass Orb
35 Stormvermin 392pkt
FCG, Razor Standard, Weapon Team - Warpfire Thrower
35 Skavenslaves 72pkt
Slave Musician
35 Skavenslaves 72pkt
Slave Musician
10 Gutter Runners 180pkt
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
1 WLC 90pkt
5 Warplock Jezzail 100pkt.
Ogólnie rozpa daję radę. Boli tylko brak BSB oraz w następnej grze wyrzucę Weapon Team (za szybko mi zszedł).
1 Warlock Engineer 135pkt
General, Magic level 2
Gambler's Armour
Sceptre of Stability
1 Warlock Engineer 90pkt
Magic level 1
Warp-Energy Condenser
Charmed Shield
1 Warlock Engineer 65pkt
Brass Orb
35 Stormvermin 392pkt
FCG, Razor Standard, Weapon Team - Warpfire Thrower
35 Skavenslaves 72pkt
Slave Musician
35 Skavenslaves 72pkt
Slave Musician
10 Gutter Runners 180pkt
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
1 WLC 90pkt
5 Warplock Jezzail 100pkt.
Ogólnie rozpa daję radę. Boli tylko brak BSB oraz w następnej grze wyrzucę Weapon Team (za szybko mi zszedł).
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
Chciałem aby inżynier miał jakąś ochronę. Jezzaile są gites na zdejmowanie fastów. Myślę że w następnej rozpie dorzucę ich jeszcze z 5 (powinny się sprawdzić przeciw np Imperium). Ogólnie staram się kombinować w rozpiskach.Hoax pisze:Na wuj gambler's armour, na wuj jezzaile? Poza tym pewnie bym coś podobnego kombinował.
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
Zamiast jezzaili za 100 punktów polecam znaleźć gdzieś 10 i wrzucić 2x po 5 globków z championem. Grywam dość często na 1200 punktów i wiem, że mogą być nieocenieni. Poza tym na ich plus dochodzi to, że też zdejmują fasty jak jezzaile, są lepsi na kowbojów, mogą wbić brakującego wounda jakiemuś potworowi etc. Przeciwnicy dość często dość się ich obawiają. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
To może w mojej też lepiej zamiast monków dać 9 globków?
Niezły pomysł. Moim zdaniem 11 monków jest trochę bezsensu na takie punkty, dodatkowo łatwo ją stracić. Jedyne zastosowanie to trzymanie kadry, gdyż są ITP, ale to nadal ryzyko ze względu na frenzy. Ja globki polecam i uważam, że na pewno lepiej się spiszą niż monki. Dodatkowo nie wiem jak Wy Panowie, ale ja bez BSB nie wychodzę z domu. Samą liderką nie grzeszymy jeśli elektryk jest generałem (8) więc ryzyko jest duże. Ja wrzucam 2x 2lev elektryka jeden z DS oraz gołego bsb, do przemyślenia. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
No, bez bsbka bym też nie wyszedł. To akurat wydaje mi się bardzo ryzykowne. I wydaje mi się, że za dużo punktów poszło w core u MadMaxa. Ja bym się trzymał bliżej minimum.