w slot potrojny i tak ida psy... czy psy sa jakies przegiete ? <lol>trikk pisze: @malal
dublowanie speciali? knighci, ogry, DO, forsakeni, 4 mniej lub bardziej sprawne speciale. Zakazanie potrójnego slota też może być. I tak każdy wystawia min 1x oddział piechotnych marauderów. Z resztą w ostateczności zamiast knightów drugich można shaggotha daćPrzy mniejszej ilości armat itp już nie jest taki plewnowarzywny
CS by Furion ODSŁONA DRUGA
no thurion cos sie Tobie pomylilo...
masz tylko 1 podwojny slot specjal... czyli rozpa nielegalna jest...
i dalej powtarzam jeszcze raz.
nie mam pretensji co do systemu ale prosze jeszcze raz o te same mozliwosci co inne armie defensywne czyli zwykla ilosc corow jak KAZDA inna armia. reszte sobie poradze naprawde ale 2 unity strzelcow gdzie imperium moze ich miec 5! i dodatkowo maszyny zupelnie jak dwarfy i np niszowe Ch. dwarfy to juz cos nie tak...
pamietaj ze ja nie mam armii czysto ofensywnej... i przy tak miekkiej armii jaka sa WE potrzebuje tego 3 cora takiego samego i wierz mi ze przy twoich ograniczeniach i tak nie beda to minimaxy bo sie po prostu nie da...
chcialbym na tym CS-ie pograc zeby wygrac a nie chowac sie po lasach i grac w szachy z kazdym przeciwnikiem bo nie bede mial jednostki ktora bedzie mozna poswiecic...
Shino prosze Cie nie praw swoich moralow bo nie masz pojecia o WE i o tym jak to dziala. Przeszedlem dziesiatki jak nie wiecej testow ta armia i wiem ze niektore jednostki po prostu nie dzialaja i tyle. nie ma co porownywac jednostek z inna armia bo to rozne zasady specjalne i umiejetnosci rasy tak wiec i to mija sie z celem. Ty masz slabsze jednostki ale wskrzeszalne i popychalne z automatu.
masz tylko 1 podwojny slot specjal... czyli rozpa nielegalna jest...
i dalej powtarzam jeszcze raz.
nie mam pretensji co do systemu ale prosze jeszcze raz o te same mozliwosci co inne armie defensywne czyli zwykla ilosc corow jak KAZDA inna armia. reszte sobie poradze naprawde ale 2 unity strzelcow gdzie imperium moze ich miec 5! i dodatkowo maszyny zupelnie jak dwarfy i np niszowe Ch. dwarfy to juz cos nie tak...
pamietaj ze ja nie mam armii czysto ofensywnej... i przy tak miekkiej armii jaka sa WE potrzebuje tego 3 cora takiego samego i wierz mi ze przy twoich ograniczeniach i tak nie beda to minimaxy bo sie po prostu nie da...
chcialbym na tym CS-ie pograc zeby wygrac a nie chowac sie po lasach i grac w szachy z kazdym przeciwnikiem bo nie bede mial jednostki ktora bedzie mozna poswiecic...
Shino prosze Cie nie praw swoich moralow bo nie masz pojecia o WE i o tym jak to dziala. Przeszedlem dziesiatki jak nie wiecej testow ta armia i wiem ze niektore jednostki po prostu nie dzialaja i tyle. nie ma co porownywac jednostek z inna armia bo to rozne zasady specjalne i umiejetnosci rasy tak wiec i to mija sie z celem. Ty masz slabsze jednostki ale wskrzeszalne i popychalne z automatu.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
5 psów vs. 3 Treekiny (175 vs. 195) - statystycznieJankiel pisze:Treekiny wcale nie wychodzą tak kiepsko w starciu z demonami. Z pieskami powinny sobie poradzić, a koszt podobny.
szarżować będą raczej pieski
1) 2 rany vs. 2,7 rany stracone (ginie 1 pies)
2) biją pierwsze psy 1,3 vs. 2,3 rany (ginie 1 treekin)
3) biją pierwsze psy 0,7 vs. 2,3 rany (ginie pies i treekin)
w końcu treekiny giną
Nie widzę ich tutaj - a jak ktoś ma flamery, to jedna salwa może mocno treekiny zmęczyć. Do tego różnica jest pewna, gdyż psy nie mogą uciec, a treekiny owszem

A to co Thurionie przedstawiłeś to wyjdzie o 200 pkt. za mało (do 2313), nawet jak zamienię 2gich WD na Warhlaki
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Oj, są przegięcia, są. Sam twórca tego CS-a napisał, że demonic mounty to bardzo dobry deal (że nie wspomnę, że w WoCh wzbudzają fear!) i dlatego w armii można mieć tylko jednego. Co prawda demonicznej, ale myślę że tak jawne niesprawiedliwości nie zostawi, prawda? Że dwie armie mają identyczne "apgrejdy" i tylko jedna jest na nich obcinana?...thurion pisze:
szczerze mowiac to IMO warriorzy sa poza ewidentymi bledami w army booku dobrze napisani, jedyne 'przegiecia' jakie widze to black tongue + papuga (sam tego nie wystawiam ale moze byc nasty) no i rycerze... rycerze ograniczenie sa eurocompem, wiec mozna by dopisac ze black tongue i papuga zzeraja po specialu (brak rarow w tej armii nic nie robi), tak pozatym jakos nie moge sie dopatrzyc jakichkolwiek przegiec...

9 PDkarlee pisze:Pytania dwa mam:
- czy PGA bedzie mialo wpisane w zasadach turnieju ten CS?
- czy kosci wygenerowale ze sztyletu DE wliczaja sie do limitu 10PD ?

rozumiem, że te wygenerowane czarem PoD mogą wyjść poza limit ??
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
smiem twierdzic ze pieski sa znacznie ale to znacznie lepsze i spokojnie przepychaja treekiny...Jankiel pisze:Treekiny wcale nie wychodzą tak kiepsko w starciu z demonami. Z pieskami powinny sobie poradzić, a koszt podobny.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
chyba mi nie powiesz ze nie widisz roznicy miedzy juggerzem demonicznym pod heraldem, majacym 5+ warda, killing blowa i hate'a, a juggerem bez magicznych atakow, bez killing blowa na dodatek mogacego byc tylko i wylacznie pod herosem khorna... ktory ma frenzy i jest latwy jak dziecko do wyciagnieciaKrzysiekW pisze:dlatego w armii można mieć tylko jednego. Co prawda demonicznej, ale myślę że tak jawne niesprawiedliwości nie zostawi, prawda? Że dwie armie mają identyczne "apgrejdy" i tylko jedna jest na nich obcinana?...


a tak serio

pzdr
champion korna moze miec wiekszego save'a i jego jugger ma wiecej atakowchyba mi nie powiesz ze nie widisz roznicy miedzy juggerzem demonicznym pod heraldem, majacym 5+ warda, killing blowa i hate'a, a juggerem bez magicznych atakow, bez killing blowa na dodatek mogacego byc tylko i wylacznie pod herosem khorna



pomijajac fakt ze bsb mortalowy na wypasie jest drozszy od khornowego, i nie moze miec magicznego sztandaru i itemow na raz... to chyba kluczem programu jest fakt ze nie jest unbreakableShino pisze:champion korna moze miec wiekszego save'a i jego jugger ma wiecej atakowchyba mi nie powiesz ze nie widisz roznicy miedzy juggerzem demonicznym pod heraldem, majacym 5+ warda, killing blowa i hate'a, a juggerem bez magicznych atakow, bez killing blowa na dodatek mogacego byc tylko i wylacznie pod herosem khornazgadlem? (zreszta w sumie caly model ma wiecej atakow bo 8 a nie 5)


Zgadzam się z Simitarem - niektóre armie jak wyżej podany przykład są niewystawialne, a jak już wystawimy coś na siłę to każda rozpiska będzie taka sama co jest generalnie idiotyczne.Scimitar pisze:To ja poproszę WE by Furion
W samym CS-ie widać że autor chciał koniecznie przyciąć ile się da armie DL i VC, co spowodowało że są niewystawialne i jednocześnie cześć armii jest w zasadzie nietknięta co powoduje że te dwie powyższe nie mają szans powalczyć z niektórymi z tych niepociętych.
Dodatkowo nie rozumiem niektóych ograniczeń np: przycięty BSB w demonach - nie tylko herald Khorna na Jagerze owczem mocne bydle, ale każdy inny np: BSB Tzeenta czy Nurgla który nie będzie miał magicznego sztandaru.
Robienie moim zdaniem na takich zasadach Mastera będzie mocno ryzykowne.
akurat demony to tam jeszcze sie jakos wystawi - maja wiele mocnych rzeczy w core, special, rare, natomiast w WE to juz tak rozowo nie jest, co pokazalem
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Dalmar pisze: W samym CS-ie widać że autor chciał koniecznie przyciąć ile się da armie DL i VC, co spowodowało że są niewystawialne i jednocześnie cześć armii jest w zasadzie nietknięta co powoduje że te dwie powyższe nie mają szans powalczyć z niektórymi z tych niepociętych.

Fajnie. Chcesz czelendzyk na PGA? Zagram niewystawialnymi i pociętymi wampirami.
Która część armii jest nietknięt? Przykłady proszę. Mam nadzieję, żę nie chodzi Ci o ogry

Udzieliłem odpowiedzi na to pytanie parę stron wcześniej.Dodatkowo nie rozumiem niektóych ograniczeń np: przycięty BSB w demonach - nie tylko herald Khorna na Jagerze owczem mocne bydle, ale każdy inny np: BSB Tzeenta czy Nurgla który nie będzie miał magicznego sztandaru.
Bo nie da się wystawić 4x6 pieskow czy 2 steam tankow? Masz rację. Twoja opinia będzie brana pod uwagęRobienie moim zdaniem na takich zasadach Mastera będzie mocno ryzykowne.

pozdrawiam
Furion
Guzik pokazałeś. Pierwsze co mi wpadło do głowy:Scimitar pisze:akurat demony to tam jeszcze sie jakos wystawi - maja wiele mocnych rzeczy w core, special, rare, natomiast w WE to juz tak rozowo nie jest, co pokazalem
Jest to pierwsza i ostatnia rozpiska jaką zamieszczam w tym temacie, bo ktoś sądzi że jego armia jest niewystawialna.1 Highborn @ 236 Pts
General; Great Weapon; Longbow
Stone of the Crystal Mere [30]
Hail of Doom Arrow [30]
Annoyance of Netlings [25]
1 Noble @ 135 Pts
Battle Standard
Amaranthine Brooch [35]
Biting Blade [10]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Pageant of Skrikes [25]
12 Glade Guard @ 144 Pts
12 Glade Guard @ 144 Pts
10 Dryads @ 120 Pts
10 Dryads @ 120 Pts
7 Scouts @ 119 Pts
8 Waywatchers @ 192 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
8 Wardancers @ 165 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Champion
7 Wild Riders @ 243 Pts
Spear; Light Armour; FCG
War Banner [25]
7 Wild Riders @ 218 Pts
Spear; Light Armour; FCG
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2245
Ty sobie jaja robisz furion?
chcesz zebym na Twojego CS Tobie wampy zlozyl i wciagnal to nosem? albo lepiej pociete na maxa demony raczej srednio sie przejma ze cos takiego dostana...
7 wildow? to moze od razu 10? a nie zapomnialem to lekka kawa i za szereg nie dostaja... a szkoda bo bys pewnie dal 10... skauci? czemu nie? za 17 pkt mam GG w skirmishu bez s4 na bliskim... dalej co by tu... a tak. jedyny oddzial w ktorym bedzie wszystko to... taaaaaancerze dojedz czolgiem [BK, GG, duza lanca, cokolwiek ciezszego...] i zdobadz pol armii genialne. a nie zapomnialme bede sie po lasach kitral bo na bank beda w mojej strefie wystawiania
8 wayow... wcisnij dowolnego firebola i masz gratis 192, okazja tylko dzis by furion...
naprawde jesli taka metoda robiles te pareset rozpisek to niestety zal.pl... przykro mi ale to jest porazka... sztuczne powiekszanie oddzialow w armii ktora bazuje na corowych i malych unitach... pamietam ze wszystkich bolaly 5 lucznikow ale teraz sa 10 i tez zle? to moze niech mi zrobia 20+ jak goblinom???
nie no teraz to poplynales... w takim razie prosze zeby KAZDA armia miala tylko 2 podwojno sloty bez potrojnego!ja bazuje na corach nie tak jak np HE ktore bazuja na specjalach dla odmiany... tak sobie sprawdzalem to biedne imperium na 3+2 i wiesz co? kuszole i kawa spokojnie wciaga moje 3+2 w dowolnym ustawieniu... chyba nie musze pisac dlaczego
na sile to kazda jednostke moge wystawic i bedzie swietnie po prostu swietnie...
widze ze z fajnego pomyslu zaczyna nic nie wychodzic i zadne merytoryczne argumety nie trafiaja...
acha co do skavow... 3clanraty to 3 ralingi i w specjalach albo 2 tunelingi albo 2 jezzaile [ze wskazaniem na drugie bo czolg pieknie sciagaja. drzewca, smoki i inne potworki] a na bank beda 2 elektrykow i ser z prostego powodu... nie kazdy musi rzucic swoj czar a jak ktos zginie to mamy znowu potencjal jak na poczatku!
ps. kazda armie da sie wystawic na kazdego CS... jednak niektorymi nie da sie grac by cos wiecej zrobic niz zawalczyc o remis juz na starcie...
chcesz zebym na Twojego CS Tobie wampy zlozyl i wciagnal to nosem? albo lepiej pociete na maxa demony raczej srednio sie przejma ze cos takiego dostana...
7 wildow? to moze od razu 10? a nie zapomnialem to lekka kawa i za szereg nie dostaja... a szkoda bo bys pewnie dal 10... skauci? czemu nie? za 17 pkt mam GG w skirmishu bez s4 na bliskim... dalej co by tu... a tak. jedyny oddzial w ktorym bedzie wszystko to... taaaaaancerze dojedz czolgiem [BK, GG, duza lanca, cokolwiek ciezszego...] i zdobadz pol armii genialne. a nie zapomnialme bede sie po lasach kitral bo na bank beda w mojej strefie wystawiania

naprawde jesli taka metoda robiles te pareset rozpisek to niestety zal.pl... przykro mi ale to jest porazka... sztuczne powiekszanie oddzialow w armii ktora bazuje na corowych i malych unitach... pamietam ze wszystkich bolaly 5 lucznikow ale teraz sa 10 i tez zle? to moze niech mi zrobia 20+ jak goblinom???
nie no teraz to poplynales... w takim razie prosze zeby KAZDA armia miala tylko 2 podwojno sloty bez potrojnego!ja bazuje na corach nie tak jak np HE ktore bazuja na specjalach dla odmiany... tak sobie sprawdzalem to biedne imperium na 3+2 i wiesz co? kuszole i kawa spokojnie wciaga moje 3+2 w dowolnym ustawieniu... chyba nie musze pisac dlaczego

na sile to kazda jednostke moge wystawic i bedzie swietnie po prostu swietnie...
widze ze z fajnego pomyslu zaczyna nic nie wychodzic i zadne merytoryczne argumety nie trafiaja...
acha co do skavow... 3clanraty to 3 ralingi i w specjalach albo 2 tunelingi albo 2 jezzaile [ze wskazaniem na drugie bo czolg pieknie sciagaja. drzewca, smoki i inne potworki] a na bank beda 2 elektrykow i ser z prostego powodu... nie kazdy musi rzucic swoj czar a jak ktos zginie to mamy znowu potencjal jak na poczatku!

ps. kazda armie da sie wystawic na kazdego CS... jednak niektorymi nie da sie grac by cos wiecej zrobic niz zawalczyc o remis juz na starcie...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Boże ... czil ałt czytając ten temat zastanawiam się czy ludziom chodzi o dojście do jakiegoś balansu czy też kłócenie się o byle pierdołę. Zaproponuj coś co według ciebie by było wyważone zamiast płakać jak to Furion strasznie zje&#@ . Przynajmniej człowiek coś próbuje 

Ty sobie (tym postem) właściwie to na trzy bany pozbierałeś, Pasiak, ale ze względu na starą znajomość i szacun skończy się na prośbie o pohamowaniebigpasiak pisze:Ty sobie jaja robisz furion?

Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl