Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Re: Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc

Post autor: Marks »

Zobacz sobie jak inni gracze edytują rozpiski, Twoja jest bardzo słabo czytelna.

Jeśli Twoją siłą są 2 vargi i dwie 3 varghastow to bardzo szybko sie rozczarujesz mozliwosciami swojej rozpiski.

Ja nie widze zebys przekroczyl limit eterykow.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

polecam bardzo bk ta jednostka ma teraz swietne mozliwosci przy wskrzeszani po 5 modeli na ion ciezko jest sie ich tak poprostu pozbyc zawsze maja asv na 2+ a co do gwardi to ciagle fajnie mi sie sprawdza ale juz nie w hordzie tylko w oddzialach po 20/25. a jezeli grasz na varghulfach to milo jestmiec baty ze soba aby przyblokowaly strzal na slos ale wtedy jezeli grasz na euro to trzeba zrezygnowac z czegos innego latajacego.
kolejna sprawa to jezeli chcesz miec vampa do walki nie mozesz sie bac inwestowac pkt w niego. buduj puszke i lec przed siebie koszac co Ci podejdzie.

Hubert Sosna
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Hubert Sosna »

Syraf@ dzięki za pomysł i za BK, jakię euro ma ograniczenia co do latających?
czy wilki także będą zasłaniały Varghulfa czy są za niskie (obst. ,że tak)?
Vamp nie jest do walki, on ma wskrzeszać wraz z resztą, chciałem go po prostu tak uzbroić ,że jak coś jednak przemknie ,to żeby mógł zwiać albo wytrzymać szarżę.
Ostatnia (jedyna) bitwa VC skończyła się tym ,że eternale przebili się przez zombie i wlecieli prosto na wampira i zrobili z niego sushi.
Co byś proponował w ramach cena/przydatność do takiego składu, BK czy raczej GG? Jeśli chodzi o fundusze to znalazłem gościa ,który może mi odsprzeda bohaterów i zombie ,więc coraz mniej się przejmuję.
Pozdrawiam

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

rozumiem ze mowiac eternale masz na mysli drewniane elfy a wiec tak
przedewszystkim jezeli twoj vamp czaruje nie mozesz dopuscic aby cos sie w niego wbilo bo to sie zawsze zle konczy.
po drugie watpie aby eternale zaryzykowali otwarta walke z gwardia a o bk nie wspomne bo o ile sie nie myle to oni maja 3sily wiec nie przejda przez pancerz
w rozpie nie polegaj na zombie to jest jednostka swietnie blokujaca ale bez przesady nie mozna jej miec za duzo. moja rada podpakuj ghule do 40 zostaw 1,2 oddzialy zombie tylko tak aby miec minimum corow oraz do odginania wprzypadku czaru rise dead
jezeli chodzi udezenie to 12bk +vamp + wight bsb sa naprawde twardzi a w pln sa nawet nie najdrozsi
kolejna sprawa to vampir, moim zdaniem marnujesz go robiac hybryde. sprobuj albo mocno czarujacego albo full walka ja polecam do wyprobowania takiego pana bedacego w bk
vamp lord hva sh gw barded nightmare 4lvl magia
dragonhelm
talisman of perservation
red fury
quick blood
beguile
koles ma sv na 1+ warda na 4+ moze pociac 10 elfow zanim sie z orientuja ze walka trwa a do tego wspiera siebie i pobliskie oddzialy magia
co do oslony varghulfa dire tez moga to robic jezeli grasz na slos natomiast baty lepiej sie sprawdzaja bo sa bardziej mobilne( lataja i mogabyc po2 w oddziale ) a ograniczenie euro lataczy dla VC to max 4 jednostki wliczajac bohaterow ale bez hoverow czyli bat swarmow

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

zapomnialbym zombie nie moga nosic magicznych sztandarow i skoro uparles sie na mortisa bez horrorow to pomysl co on robi z biednymi elfami od 3 tury :)

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

ja mam pytanie innego rodzaju:

czy jak mam gwardie to lepiej dać im barowsa czy ogniste ataki? bo jakoś mi brakuje w rozpie oddziału z ognistymi na np. abomke i hydre... nie mam czym tego zjeść (gram na standardzie czyli cryptory i mortis engine).
Chyba, że macie jakiś sprawdzony myk jak zjeść hydre i abomkę...
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Mimo wszystko z abominacją jest ciut łatwiej. Mając odginaczki + Rise Dead (świetny czar, z mortisem rzucamy z 2 kości) aboma będzie miała wpierw do zabicia mase stuffu zanim wbije sie w cos co nas zaboli.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

na początku częstujesz ich rodem (szczególnie abomkę)
a potem wpadasz klockiem dużych ghuli.

w ósmej edycji gwardia bez regenki słabo radzi sobie z thunderstompami
Obrazek

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

tylko, że regeneracja utracona w fazie magii powraca w CC (a wcześniej w fazie strzelania). Równie dobrze można od razu zaszarżować Cryptami bo 1 wound z roda niewiele zmieni
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

abomce dużo zmieni ;)
a i hydra będzie słabiej ziała...
Obrazek

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Abomce zmieni, ale według mnie pytanie dotyczyło jednostki, która sobie poradzi z abomką/hydrą w CC. Crypty będą musiały liczyć na 50% szans na nieudaną regenerację i poisony.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Hubert Sosna
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Hubert Sosna »

a jaką kombinację byście polecali na wampa maga?

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Nie wiem, czy Wampira Maga opłaca się tworzyć, bo to jest w sumie 500pkt w jednym modelu, a możesz bardzo łatwo je stracić i zacząć sypać armię w przypadku Misscasta, ale sam jestem ciekawy, czemu ludzie wolą brać taki model zamiast 2 Master Necrosów w sumie kosztujących tak samo. Jakbym miał osobiście składać, to dał bym 4lvl za 105pkt, Master of the Black Arts za 75pkt, Black Periapt za 55pkt i Talisman of Preservation za 45pkt a do tego jakaś zbroja, tarcza i ewentualnie dodatkowa moc do 25pkt jako bonusy takie.

W praktyce robił bym w sumie Wampira do walki i jeśli 25% na Lordów pozwoliło by to dodał bym kolejne 3 poziomy aby nie wykupywać Master Necrosa, bo pewnie nie zmieścił by się na takie Euro na przykład.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Hubert Sosna
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Hubert Sosna »

jak działa dark acolyte? niby znam angielski ale właściwie to nie jestem pewien efektu...

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

castujesz sobie ion wychodzi CI wynik i jak spel się udał to do poziomu czaru dostajesz d3 w zasadzie bezużyteczne

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Pytanie odnośnie zwykłych szkieletów - nie widzę ich w rozpiskach, ale mimo wszystko - dadzą sobie radę na polu bitwy czy to całkowite marnowanie punktów?

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Według mnie nie. Dają sobie radę i to nawet bardzo. Grając na euro (gdzie mogę mieć max 3 takie same cory) wystawiam przynajmniej 2 unity po 30. Tylko nie dawać im włóczni. Parry save robi swoje.

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

przede wszystkim spear nie zabierają tarczy to jest broń 1h a po 2 to jest marnowanie pkt grając na 2400 wystawia się 40 ghuli(must have) wilki do odginania i parę zombiakow do trzymania necrosów itp i to spokojnie wypełnia minimum corów

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

@Syraf
ale Wendigo pewnie chodziło o to, że włócznie nie dają parry save to jest special weapon.
i zgadzam się szkiele są do bani, nie zalejesz nimi przeciwnika jak zombie i wolniej się dorabiają, a ponad stan trzeba miec skilla kupionego
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Włócznie zabierają tarczę tylko w etapie wardowania.
Dzięki. Jeżeli kiedyś będę zbierał VC to wówczas złożę sobie 2-3 hordy szkieletów do corów (ot, mam taką wizję szkieletowej armii). Ale póki co twardo się trzymam Imperium.

ODPOWIEDZ