Czołgi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: Czołgi

Post autor: #helion# »

czempiona nie zdąży uleczyć :roll:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

dlaczego tylko ..... przeciez jest napisane ze "model" zostanie uleczony; działo czy czolg to nie model??? ja uwazam inaczej

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Ale co?
Zasady Priest'a są jasne i są opisane w Army Booku, a nie w Army Builderze.
Priest rzuca modlitwy na siebie i/lub innych bohaterów/championów w zasięgu 12 cali.
Czołg, ani maszyna nie jest żadnym z powyższych, si?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

W polskim wydaniu masz jasno napisane : można ich uzyc w stosunku do samego Kapłana, tudzież innej Postaci lub dowodcy jednostki w odległosci 12'' od Kapłana.
To chyba jest jasne i nic tu nie poradzimy:(

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

po prostu po raz kolejny trzeba zaopatrzyć się w armybooka; armybuilder nie jest wykładnią, nigdy nie był i niestety lub stety nigdy nie będzie; stąd te rozbierzności :roll:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

amybooka mam tylko tabelke czytałem a nie tekst i faktycznie macie racje

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

To na przyszłość zamiast tracić czas na napisanie posta i marnować go komuś na odpisanie nań zerknij w tym czasie do zasad :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Dulltran
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 112

Post autor: Dulltran »

Szybkie pytanko, czy steam tank może w jednej turze użyć jednocześnie cannona i steam guna (o ile wygeneruje odpowiednią ilość SP)?
Obrazek

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Tak.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Foxik
Plewa
Posty: 8

Post autor: Foxik »

Witajcie ,
mam pytanie bo kumpel sie upiera ze cascet of souls(krzyk banshee, terorgheista) jest w stanie szybko zniszczy czołgo.

Z góry dzięki za odpowiedź.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Czołg ma Ld 10, więc aż tak szybko to niekoniecznie. Acz, casket potencjalnie może za jednym zamachem 8 ran wbić.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Foxik
Plewa
Posty: 8

Post autor: Foxik »

Okej czyli krzyki od zdechlakow dzialaja, a czy magia z life dziala??

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Oczywiście.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

ej bo znalazłem w AB zapis że tank zdaje wszystkie testy oprócz I - czy to tyczy też LD?

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Ciekawe pytanie w kontekście casket of souls. Bo krzyk Banshee to nie test cechy.
Wychodziłoby, że on czołgu nie rusza.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Właśnie to mnie zastanawia :P

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Jednak nie.
RB rozróżnia characteristic test i Leadership test jako 2 różne rzeczy.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Cascet nie robi czołgowi krzywdy. Cascet przenosi się jednak z jednostki będącej celem (na 3+) na inną jednostkę w 6". Można więc rzucić cascet na czołg, a potem na 3+ przekierować go na coś innego lub odwrotnie - użyć czołgu jako odskoczni dla zaklęcia.

EDIT: Byro, mówisz poważnie? O.O Czuję się jak ktoś kto powinien się wpisać do WIELKIEJ KSIĘGI WAŁÓW po stronie zwałowanych.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

A jak się ma do tego Crimson amulet który mówi, że zdajesz automatycznie wszystkie testy oprócz ld?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Nijak.
W podstawowych regułach w RB jest mowa o characteristic test i pada stwierdzenie, że to test cechy poza Ld. Potem opis i poniżej osobny paragraf poświęcony Leadership test.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

ODPOWIEDZ