Bandy w Mordheimie
Re: Bandy w Mordheimie
na turnieju krasiami gralem raz i poszlo mi bardzo zle ale tym nie ma co sie w ogole sugerowac. Krasnoludy sa mocne
Pytałem raczej dla większego rozeznania , bo tak jak pisałem nie mam czasu na turnieje i interesuje mnie raczej gra for fan
Dzięki.
Dzięki.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Sporadycznie pojawiają się na Allegro, częściej na Ebayu. Ale i tu i tam wiele kosztują. Poza tym wielu graczy uważa, że figurki GW reprezentujące Ostlandczyków niewiele mają wspólnego z fluffem Ostlandu (zresztą także stworzonego przez GW ).Tallana pisze:Chciałabym złożyć sobie bandę Ostlandczyków, tylko nie wiem z których figurek. Bo samej bandy w sprzedaży chyba nie znajdę?
IMO do stworzenia bandy Ostlandu z powodzeniem można wykorzystać boxa Milicjatów i Łuczników, plus bitsy z innych formacji jeśli takowe posiadasz.
Tutaj masz temat poświęcony Ostlandczykom.
- Rafał_Pękala
- Mudżahedin
- Posty: 236
czy ktoś mógłby mi pokrótce opisać bandy reiklandu i witch hunterów? Głównie chodzi mi o siłę, styl gry i przyjemność jaką dają z rozgrywki.
z góry dzięki
Pozdro
z góry dzięki
Pozdro
Reikland-moja ulubiona i najczęściej używana banda.
Plusy:
-lidership na 12
-marksmeni 4bs
-możliwość wyboru skila z strength przez kapitana i czempionów
i tak jak u wszystkich mercenary
-15 kolesi w ekipie
-dużo fajnych swordów do wynajęcia
-świetny ekwipunek dla strzelaczy(blanderbuss,hunting rifle)
Co do taktyki:
jak najwięcej marksmenów+kusza i z każdego wrogiego modelu robimy jeża ,
jeśli do walki wręcz dojdzie to oczywiście kapitan+2czempiony+miecznicy
(drodzy-35 ale mają rerola przy szarży)wszyscy wyposażeni w miecze+pałka lub nuż ,
na większe bydlaki -worrior z halabardą.
Co się tyczy Witch Hunters to moim skromnym zdaniem jedna z najbardziej klimatycznych band do mordki ale ma wielką wadę - do 12 kolesi w ekipie.
Plusy:-nienawiść do wszystkich robiących "abrakadabra"
-doskonali henchmeni Flagellants(fanatikal-wszystkie testy lidera automatycznie)
-księżulo z modlitwami ( )
-do 5 piesków(M6 WS4 S4 I4)
-fajna pukawa-crossbow pistol niestety tylko dla hunterów.
Mam nadzieję że troszku naświetliłem temat.
Plusy:
-lidership na 12
-marksmeni 4bs
-możliwość wyboru skila z strength przez kapitana i czempionów
i tak jak u wszystkich mercenary
-15 kolesi w ekipie
-dużo fajnych swordów do wynajęcia
-świetny ekwipunek dla strzelaczy(blanderbuss,hunting rifle)
Co do taktyki:
jak najwięcej marksmenów+kusza i z każdego wrogiego modelu robimy jeża ,
jeśli do walki wręcz dojdzie to oczywiście kapitan+2czempiony+miecznicy
(drodzy-35 ale mają rerola przy szarży)wszyscy wyposażeni w miecze+pałka lub nuż ,
na większe bydlaki -worrior z halabardą.
Co się tyczy Witch Hunters to moim skromnym zdaniem jedna z najbardziej klimatycznych band do mordki ale ma wielką wadę - do 12 kolesi w ekipie.
Plusy:-nienawiść do wszystkich robiących "abrakadabra"
-doskonali henchmeni Flagellants(fanatikal-wszystkie testy lidera automatycznie)
-księżulo z modlitwami ( )
-do 5 piesków(M6 WS4 S4 I4)
-fajna pukawa-crossbow pistol niestety tylko dla hunterów.
Mam nadzieję że troszku naświetliłem temat.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Myślę, że słusznie nie są dopuszczeni do turniejów.Goglem pisze:Co sądzicie o Shadow Warriorach (nie są dopuszczeni do turniejów). Gram tą bandą w klubie kampanie i chciałbym wiedzieć co o nich myślicie??
Choć z drugiej strony, czymże są turnieje, jak nie nieco bardziej bananową wersją kampanii klubowych...
Każdy gra czym chce. W domowo-klubowych rozgrywkach nie robi większej różnicy fakt, czy grasz bandą oficjalną czy nieoficjalną, jeśli tylko przeciwnicy nie mają nic przeciwko.
Sprecyzuj więc co oznacza pytanie "co o nich myślicie"
Moim skromnym zdaniem to jedna z najbardziej przegrzanych band(niestety będę musiał się z nią spotkać ).Poszczególne typki zbyt pałerne i do tego(w mojej ocenie)zbyt tanie.Skile i ekwipunek też przegięty.Koszmarki zwłaszcza dla przeciwników.
Myślę że to czyste ZŁO!
Myślę że to czyste ZŁO!
Wcale to a wcale nie są.Ani troszeczkę.Jakiś powód zakazu na turniejach jednak musiał być.No chyba że założymy że sędziują krasnoludy i to wszystko przez wrodzoną niechęć .
Edit:I popsuto zabawę...........
Edit:I popsuto zabawę...........
Ostatnio zmieniony 8 mar 2010, o 21:05 przez Grabz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Spam nie spam, postować trzeba.
Zresztą by być na temat :
http://forum.polter.pl/warriors-of-chao ... 53080.html
Moja warbanda. Gram nią w mojej małej, toczącej sie właśnie kampanii i puki co jest raczej za słaba niż za mocna .
I jeszcze jedno - co myślicie o tej - http://www.mordheimer.com/warbands/expe ... /ogres.htm - warbandzie ? Spróbóję jak będę miał chwilkę przetłumaczyć jej zasady i wrzucic tutaj .
Zresztą by być na temat :
http://forum.polter.pl/warriors-of-chao ... 53080.html
Moja warbanda. Gram nią w mojej małej, toczącej sie właśnie kampanii i puki co jest raczej za słaba niż za mocna .
I jeszcze jedno - co myślicie o tej - http://www.mordheimer.com/warbands/expe ... /ogres.htm - warbandzie ? Spróbóję jak będę miał chwilkę przetłumaczyć jej zasady i wrzucic tutaj .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mógłbyś sobie ujednolicić nicki na forach
Ale jeśli masz wrażenie, że jest raczej za słaba, niż za mocna, to dobrze. To znaczy, wszystko zależy jeszcze od rzutów kością, Mordheim wszak losowy jest... ale jeśli udało Ci się zrobić nieprzegiętych Chaośników, to gratuluję Wbrew pozorom jest to trudne (np. Chaośnicy z BtB - dodatek z rozmachem, kilka lat testów, a Maruderzy i tak zostali samograjem ).
A banda sama w sobie ciekawa, fajna dla kogoś, kto lubi duże figurki
Taak, widziałam. Całkiem ładna. Chociaż, żeby nie było, zgadzam się z częścią uwag KadzikaInfernal Puppet pisze: Zresztą by być na temat :
http://forum.polter.pl/warriors-of-chao ... 53080.html
Moja warbanda. Gram nią w mojej małej, toczącej sie właśnie kampanii i puki co jest raczej za słaba niż za mocna .
Ale jeśli masz wrażenie, że jest raczej za słaba, niż za mocna, to dobrze. To znaczy, wszystko zależy jeszcze od rzutów kością, Mordheim wszak losowy jest... ale jeśli udało Ci się zrobić nieprzegiętych Chaośników, to gratuluję Wbrew pozorom jest to trudne (np. Chaośnicy z BtB - dodatek z rozmachem, kilka lat testów, a Maruderzy i tak zostali samograjem ).
Moc! Ale ceny jednostek z pewnością adekwatne.I jeszcze jedno - co myślicie o tej - http://www.mordheimer.com/warbands/expe ... /ogres.htm - warbandzie ? Spróbóję jak będę miał chwilkę przetłumaczyć jej zasady i wrzucic tutaj .
A banda sama w sobie ciekawa, fajna dla kogoś, kto lubi duże figurki
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Jak gracz chaosu protestuję ! Na każdym mam inny .Mógłbyś sobie ujednolicić nicki na forach
Cieszę się, chocnie wiem na ile "słabość" bandy wybnika z jej zasad, a ile z mojego ogrania. Ale jakoś idzie mimo posiadania za przeciwników mi. ostlandu na ogrze z modlitwą leczącą rany i shadow warriorów ( do tego jeszcze w pyte liczny marienburg, zieloni z trolem, dojdą jeszcze witch huntersi i może krasnoludy ).Ale jeśli masz wrażenie, że jest raczej za słaba, niż za mocna, to dobrze. To znaczy, wszystko zależy jeszcze od rzutów kością, Mordheim wszak losowy jest... ale jeśli udało Ci się zrobić nieprzegiętych Chaośników, to gratuluję
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Kawałek dobrej roboty.Sam kiedyś chętnie spróbuje jak banda się prowadzi.Troszkę namieszałeś z mnogością wyznań i darami od nich.
Moje zastrzeżenia budzi:
.
Pomiot chaosu:trudny do zabicia.
Czarnoksiężnik:umiejętności strzeleckie.
Zbroja chaosu:50gc.
Znamiona chaosu:15gc za stronnika.
Leczący czar od Nargiela.
Co do zbalansowania ekipy to bez testów trudno wyrokować.
Moje zastrzeżenia budzi:
.
Pomiot chaosu:trudny do zabicia.
Czarnoksiężnik:umiejętności strzeleckie.
Zbroja chaosu:50gc.
Znamiona chaosu:15gc za stronnika.
Leczący czar od Nargiela.
Co do zbalansowania ekipy to bez testów trudno wyrokować.