Rozpiski Elfów 8 ed. (od maja 2013)
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Re: Rozpiski Elfów 8 ed. (od maja 2013)
W takiej formacji nie szkoda, Ci 4 ataków straty z DP??, w takiej kombinacji to już lepiej i taniej spiszą się SH niż DP, bo jak dobrze kojarzę to dodatkowy szereg u HE bije tylko 1 atakiem?
dżizas to jest formacja na specjalne okazje nie mówię, że zawsze i wszędzie tylko w ten jeden sposób ;p
charmed shield i ward 6+ daje ~ 7ran na 5 osobowym regonie, 7 silverów kosztuje 1 pkt więcej niż mój regon , a jako że w core mam równo 600pkt, to ten wybór wydaje się oczywisty. ;>
charmed shield i ward 6+ daje ~ 7ran na 5 osobowym regonie, 7 silverów kosztuje 1 pkt więcej niż mój regon , a jako że w core mam równo 600pkt, to ten wybór wydaje się oczywisty. ;>
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
ni ma piechoty z wardem 3+
blee
jednak zamiast e.shielda, to poszukałbym 5 pkt i dał im sztandar z flamingami
bird=oreł? czy papuga?
blee
jednak zamiast e.shielda, to poszukałbym 5 pkt i dał im sztandar z flamingami
bird=oreł? czy papuga?
Próbna rozpa na Lige Rivendell (2000 czysta 8 ed):
Arcymag 285
High Magic
4lev
Crown
BoH
Noble 149
GW/Armour of Caledor/BSB/
29 Spearmen 291
FCG
20 Archers 230
FCG
White Lions Chariot 120
30 Phoenix Guard 450
21 Swordmasters 353
FCG/BotWD
RBT 70
RBT 70
Orzeł 50
Orzeł 50
Arcymag 285
High Magic
4lev
Crown
BoH
Noble 149
GW/Armour of Caledor/BSB/
29 Spearmen 291
FCG
20 Archers 230
FCG
White Lions Chariot 120
30 Phoenix Guard 450
21 Swordmasters 353
FCG/BotWD
RBT 70
RBT 70
Orzeł 50
Orzeł 50
Hej Robson, podziel sie jak mozesz wynikami i spostrzeżeniami odnośnie tej rozpy. ja akurat cyrk sprawdzam, ale za maga tez sie musze w końcu wziąć.Robson pisze:łapcie mój ruster i kopiujcie ;>
Czarownik lv. 4, haeven/high
book, crown of altazar, gem of sunfire
noble,bsb
kuń, lance,
enchanted, dawnstone, potion of S.
noble
kuń,
super lance,dragon helm,luck stone, potion of F.
15 SH ch. mus.
5 EL bows
14 AR mus.
27 WL fcg, BoWD
5 DP ch. charmed shield
4 Bolt throwers
1 Bird
1 Zimny fenix
pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Na razie possałem strasznie z lizzie
Ld 9 to mało, szczegolnie jak bsb leci do walki i nie daje wszystkim rerolla, ale nie ma niestety slota na dyscyplinę.
Słaba antymagia, w poprzednim booku wyglądało to znacznie lepiej. Wolałbym mieć zestaw itemów z poprzedniej edycji. Ostatnim mankamentem jest umiejscowienie arcymaga w czasie bitwy, dlatego też rozpa uległa małej modyfikacji.
Czarownik lv. 4
book, crown of altazar, ring of fury
noble,bsb
kuń, lance,
enchanted, dawnstone, potion of S.
noble
kuń,
super lance,dragon helm,luck stone, potion of F.
12 SH ch. mus.
5 EL spears
5 SH
5 SH
26 WL fcg, BoWD
10 WL fcg, ogień
4 Bolt throwers
1 Bird
1 Zimny fenix
Generalnie WL potrzebują wsparcia SH lub fenixa, aby walczyć skutecznie jak w poprzedniej edycji. Trzeba się z tym pogodzić . Nadal waham się nad lorem, ale to już odwieczny problem HE. zastanawiam się intensywnie nawet nad lore of life. Szukam czegoś optymalnego, aby z tych ~7pd rzucać 3 czary + bound, najlepiej aby dodatkowo jakiś czar był RiP.
Ld 9 to mało, szczegolnie jak bsb leci do walki i nie daje wszystkim rerolla, ale nie ma niestety slota na dyscyplinę.
Słaba antymagia, w poprzednim booku wyglądało to znacznie lepiej. Wolałbym mieć zestaw itemów z poprzedniej edycji. Ostatnim mankamentem jest umiejscowienie arcymaga w czasie bitwy, dlatego też rozpa uległa małej modyfikacji.
Czarownik lv. 4
book, crown of altazar, ring of fury
noble,bsb
kuń, lance,
enchanted, dawnstone, potion of S.
noble
kuń,
super lance,dragon helm,luck stone, potion of F.
12 SH ch. mus.
5 EL spears
5 SH
5 SH
26 WL fcg, BoWD
10 WL fcg, ogień
4 Bolt throwers
1 Bird
1 Zimny fenix
Generalnie WL potrzebują wsparcia SH lub fenixa, aby walczyć skutecznie jak w poprzedniej edycji. Trzeba się z tym pogodzić . Nadal waham się nad lorem, ale to już odwieczny problem HE. zastanawiam się intensywnie nawet nad lore of life. Szukam czegoś optymalnego, aby z tych ~7pd rzucać 3 czary + bound, najlepiej aby dodatkowo jakiś czar był RiP.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Grałem dzisiaj z kumplem z imperialnym gunlinem swoją pierwszą bitkę na nowych elfach
Rozpiska wyglądała następująco
2500 pkt.
Noble >>PG
Generał
Sword of might
Maerwyrm shield
Mage I lvl HM >> WL
Sroll of shielding
Obsidian amulet
Ironcurse Icon
Mage Ilvl HM >>SM
Dispel Scroll
Khaine's ring of fury
Elyrian Reavers 9
Elyrian Reavers 9
Elyrian Reavers 9
Elyrian Reavers 5
Eagle Claw Bolt thrower
Eagle Claw Bolt thrower
Eagle Claw Bolt thrower
Eagle Claw Bolt thrower
Swordmasters 15
FCG Razor standard
Phoenix Guard 15
FCG Standard of discipline
White lions23
FCG Banner of the kula ziemska smok
Frostheart Phoenix
Eagle
Rozpiska tylko po to żeby popatrzeć co można zrobić elfami i byłem bardzo mocno zaskoczony. Naprawde przeciwnik się napocił co niemiara żeby to jakoś ugryźć. White liony przyjęły na klatę 4 salwy z hellblasterów , trochę ostrzału z hgunnerów, myślę że lekko przyjęli 150 kul AP, by osatnia żyjąca 9tka w starciu ostatecznym zadała tylko jedną ranę(trafili tylko raz i skutecznie) i nie zdała stubborna. Jedyną opcją w tym starciu było wygrać bo odbywał się na wzgórzu który dawał wszystkim magiczne ataki, ale niestety :/
Ogólnie dużo wspomagających kombosów z atrybutem high magic, wardy pojawiały się znikąd, a imperialny mag dispelował moje "drain magic" tylko po to żeby swordmasterzy nie dostali warda. Tak się na nich zacietrzewił, że zużył wszystkie kości, więc rzucałem drain magic z WL i wtedy mieli na maszyny 5 warda co się oczywiśie okazało kiedy leciały pierwsze kule z hellblastera śmieszne
Ellyriani w pierwszej turze strzelali do hgunnerów z odległości 3 cali, w panice zamiast walić po twardych regimentach zbierali ostrzał z hellblsterów co było bardzo zabawne. Wystawiłem ich co prawda w za dużych regimentach, bo strata 9-ciu to nie to samo co strata 5-ciu, ale chciałem zobaczyć co się stanie jak zapcham tym cory
Najfajniejsze jest to że zrobiłem bardzo dużo zamieszania rozpiską na 3 charakterach których wartość nie przekraczała 380 punktów i miałem 2100 punktów na regimenty. Żaden nie miał dużego wpływu na grę jak pierdyliard ataków, albo czar za miliard czyszczący stół.
Na temat feniksa nie mam zdania. przeleciał łącznie 10 cali po czym się zwinął, czeka na reenzję do następnej bitki.
Wiem, wiem. Brakuje BSB od którego się powinno układać rozpę, ale cóż... mądry ultuańczyk po szkodzie.
Rozpiska wyglądała następująco
2500 pkt.
Noble >>PG
Generał
Sword of might
Maerwyrm shield
Mage I lvl HM >> WL
Sroll of shielding
Obsidian amulet
Ironcurse Icon
Mage Ilvl HM >>SM
Dispel Scroll
Khaine's ring of fury
Elyrian Reavers 9
Elyrian Reavers 9
Elyrian Reavers 9
Elyrian Reavers 5
Eagle Claw Bolt thrower
Eagle Claw Bolt thrower
Eagle Claw Bolt thrower
Eagle Claw Bolt thrower
Swordmasters 15
FCG Razor standard
Phoenix Guard 15
FCG Standard of discipline
White lions23
FCG Banner of the kula ziemska smok
Frostheart Phoenix
Eagle
Rozpiska tylko po to żeby popatrzeć co można zrobić elfami i byłem bardzo mocno zaskoczony. Naprawde przeciwnik się napocił co niemiara żeby to jakoś ugryźć. White liony przyjęły na klatę 4 salwy z hellblasterów , trochę ostrzału z hgunnerów, myślę że lekko przyjęli 150 kul AP, by osatnia żyjąca 9tka w starciu ostatecznym zadała tylko jedną ranę(trafili tylko raz i skutecznie) i nie zdała stubborna. Jedyną opcją w tym starciu było wygrać bo odbywał się na wzgórzu który dawał wszystkim magiczne ataki, ale niestety :/
Ogólnie dużo wspomagających kombosów z atrybutem high magic, wardy pojawiały się znikąd, a imperialny mag dispelował moje "drain magic" tylko po to żeby swordmasterzy nie dostali warda. Tak się na nich zacietrzewił, że zużył wszystkie kości, więc rzucałem drain magic z WL i wtedy mieli na maszyny 5 warda co się oczywiśie okazało kiedy leciały pierwsze kule z hellblastera śmieszne
Ellyriani w pierwszej turze strzelali do hgunnerów z odległości 3 cali, w panice zamiast walić po twardych regimentach zbierali ostrzał z hellblsterów co było bardzo zabawne. Wystawiłem ich co prawda w za dużych regimentach, bo strata 9-ciu to nie to samo co strata 5-ciu, ale chciałem zobaczyć co się stanie jak zapcham tym cory
Najfajniejsze jest to że zrobiłem bardzo dużo zamieszania rozpiską na 3 charakterach których wartość nie przekraczała 380 punktów i miałem 2100 punktów na regimenty. Żaden nie miał dużego wpływu na grę jak pierdyliard ataków, albo czar za miliard czyszczący stół.
Na temat feniksa nie mam zdania. przeleciał łącznie 10 cali po czym się zwinął, czeka na reenzję do następnej bitki.
Wiem, wiem. Brakuje BSB od którego się powinno układać rozpę, ale cóż... mądry ultuańczyk po szkodzie.
czytam te rozpiski i czytam i zastanawia mnie po jaka cholere dajecie frosthearta pod anointeda? żeby przeżył? to chyba lepiej dać zwykłego feniksa to będzie żył dłużej. Gośc jest tak zabezpieczony że ten strike last na przeciwniku czy -1 do S nie robią róznicy, a jak ktoś ma go zabić to te -1 jeden mu nie przeszkodzi bo albo bije mocno, albo sypie atakami z rekawa i odpadnie anointed na statystyce. Chyba jednak lepiej na płonącym go wystawiać raczej przeżyje dłużej niż na FH, a jak chcecie frostheartem naparzać to wsadzajcie do Rek. Na grożnym mouncie tylko sciągnie na siebie ogień z armat niepotrzebnie a z doświadczenia wiem że te 4+ warda rzucane jedną kością nie poddaje się statystyce i częściej nie wychodzi niż wychodzi.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Myślę, że obydwie opcje są godne rozważenia. Frostheart ma z Anointedem na grzbiecie po prostu większego powera. Bonus do tabelki ożywiania jest fajny, ale bez przesady, bo w końcu nie po to gra się lordem na mouncie wartym łącznie pod 600 pkt, żeby ginął i potem losowo wstawał. Ma nie ginąć w ogóle. A ogniste feniksy są doskonałymi wspieraczami, zabójcami śmieci i skaveńsko-goblińskich hord, a nawet mogą wciągnąć hydrę przy odrobinie szczęścia.
frost jest nieporownywalnie lepszy, moze ktoś nie zajrzał do ststystyk? ;p T6, 5W, save 5+ ... ognisty ginie po jednej salwie kameleonów
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Ognisty ma warda 5+ , który przy wyżuceniu jednej 6 na wiatry magii zamienia się w 4+ , do tego ward 2+ na ogniste ataki chroni prze przynajmniej jedną maszyną krasiową, canonem demonów i klopami TK. A jak dać herosowi Ring, to mozna mu podbić warda do 3+Robson pisze:frost jest nieporownywalnie lepszy, moze ktoś nie zajrzał do ststystyk? ;p T6, 5W, save 5+ ... ognisty ginie po jednej salwie kameleonów
wojtas2 pisze:Smutny jest ten banner of "autowin przeciwko demonom dragon"
Ale jaki autowin? Kurde to ma jeden oddział/model. Ja wiem, że w tym oddziale może być nawet do 1200 pkt. Ale drugie tyle lata po stole i można je ubić co nie?
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
dziś grałem tą rozpiską na zasadach podręcznikowych bez żadnych Euro. Książka jest zajebista ale nie aż tak przegięta jak się wydaje. Magia HE jest zbyt zajebista Tempest zabijający 28 szkieli w pierwszej turze? No problem!Equos pisze:Próbna rozpa na Lige Rivendell (2000 czysta 8 ed):
Arcymag 285
High Magic
4lev
Crown
BoH
Noble 149
GW/Armour of Caledor/BSB/
29 Spearmen 291
FCG
20 Archers 230
FCG
White Lions Chariot 120
30 Phoenix Guard 450
21 Swordmasters 353
FCG/BotWD
RBT 70
RBT 70
Orzeł 50
Orzeł 50
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Witam. Mam pytanie, bo rozkminiam rozpiskę opartą na kawalerii oraz Tiranocach... Czy Noble, którego wsadzę na Tiranoca może być dołączony do unitu 3 Tiranoców? Jeżeli tak, to zmienia to bardzo obraz rzeczy... BoWD, BoEF czy inne bajery mogą ze zwykłych Tiranców zrobić niezłą maszynkę do mielenia. Moim zdaniem jak BSB będzie miał BoEF od szarży zejdzie każda hydra lub abominacja. A jak damy mu BoWD oddział staje się poważnym wrzodem na dupie, tym bardziej, że jak się mimo wszstko stanie mniejszy, można BSBka przenieść do innego.
Jeżeli tak, to w mojej rozpie będą 3x3Tiranot Chariot.
Zeby nie było... ja to wymyśliłem .
Jeżeli tak, to w mojej rozpie będą 3x3Tiranot Chariot.
Zeby nie było... ja to wymyśliłem .
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
To, że nie ma Look-out-sir'a, jest oczywiste, ale nie rozumiem czemu nie może dołączyć? Jaka zasada o tym mówi? Ma te same podstawki, a unit, to unit.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill