Nowe VC - problemy
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ja Ci potwierdzę, mozna zasięgnąć drugiej opinii JJ albo kogoś innego z LS, żeby była jasność.
bo w uscisleniach nie bedzie wszystkich kwestii.. tylko te sporne i dwuznaczne..
natomiast Q&A IMO pewnie beda obszerniejsze i beda zawierały tez wiele prostszych kwestii.
natomiast Q&A IMO pewnie beda obszerniejsze i beda zawierały tez wiele prostszych kwestii.
Możesz gdyż opis Helsa dzieli się na dwie części:Kołata pisze:Czy można rzucić na unit vanhela, dopchnąć się do kombatu, a potem rzucić ten sam czar, żeby mieć asf i re-rolle na hita? Wydaje mi się że nie, ale warto się upewnić
Pierwsza dotyczy dodatkowego ruchu gdzie pod koniec opisu masz wzmiankę, że oddział może tylko raz w ciągu tury zostać popchnięty przez Van Helsa
Druga część to wspomniany przez Ciebie asf i re-rolle i IMO można go rzucić po wcześniejszym popchnięciu Unitu no chyba, że się mylę.
Co z tego, że się dzieli?
Vanhels to taki dopalacz. Tylko działa na różne sposoby, w zależności od sytuacji. Ale widać, że dobre pytanie zadałem, bo to niejasna kwestia, gdyż inytuicyjnie traktowana po staremu, czyli najpierw vanhel a potem hellish vigour
O ile się nie mylę nieumyślnie tak o mało co nie zwałowałem przeciwnika
Vanhels to taki dopalacz. Tylko działa na różne sposoby, w zależności od sytuacji. Ale widać, że dobre pytanie zadałem, bo to niejasna kwestia, gdyż inytuicyjnie traktowana po staremu, czyli najpierw vanhel a potem hellish vigour
O ile się nie mylę nieumyślnie tak o mało co nie zwałowałem przeciwnika
To z tego, że nie masz napisane, że tylko raz możesz Van Helsa rzucić - masz napisane, że tylko raz może zostać oddział popchnięty... więc bez problemu możesz rzucać później 2 efekt czaru ProsteKołata pisze:Co z tego, że się dzieli?
Vanhels to taki dopalacz. Tylko działa na różne sposoby, w zależności od sytuacji. Ale widać, że dobre pytanie zadałem, bo to niejasna kwestia, gdyż inytuicyjnie traktowana po staremu, czyli najpierw vanhel a potem hellish vigour
O ile się nie mylę nieumyślnie tak o mało co nie zwałowałem przeciwnika
Kwestia jest raczej jasna, zacytuję o co mi chodzi:
"...bla bla bla [...] A unit may only move once per Magic phase with Vanhel's Danse Macabre"
Potem mamy zapis dotyczący działania jeśli unit jest w cc, czyli zabawy z asf i przerzutami i tam żadnych obostrzeń nie ma.
"...bla bla bla [...] A unit may only move once per Magic phase with Vanhel's Danse Macabre"
Potem mamy zapis dotyczący działania jeśli unit jest w cc, czyli zabawy z asf i przerzutami i tam żadnych obostrzeń nie ma.
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Wracając do kwestii magicznej zbroi. Odnoszę wrażenie że niektórzy zakładają że aby nosić magiczną trzeba MIEĆ zwykłą. A o ile sie nie mylę to chodzi o MOŻLIWOŚĆ noszenia zwykłej żeby mieć magiczną.
Wampir ma możliwość noszenia zwykłej zbroi (wykupuje z OPTIONS Avatar of Death)
Wampir ma możliwość noszenia zwykłej zbroi (wykupuje z OPTIONS Avatar of Death)
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Kozystając z okazji, że się akurat zalogowałem - propunuję zamknąć ten temat.
W zamyśle, to miało być kilka spraw...
Będzie to niestety temat-monstrum.
Być może powinienem porozdzielać wątki, ale na razie, z przyczyn technicznych i dla klarowności przyszłych dyskusji zamknę.
Protesty - do innych modów.
Zapraszam do zakładanie konkretnych tematów.
W zamyśle, to miało być kilka spraw...
Będzie to niestety temat-monstrum.
Być może powinienem porozdzielać wątki, ale na razie, z przyczyn technicznych i dla klarowności przyszłych dyskusji zamknę.
Protesty - do innych modów.
Zapraszam do zakładanie konkretnych tematów.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.