Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
W runach mamy zapis: The resulting objects (...) follow all the normal rules for Magical Items (...) Each rune combination forms a unique MagicalItem which cannot be duplicated. Czyli mogę zabrać talizman: Rune of Brilliance + Rune of Brilliance + Rune of Denial? Wychodzi mi, że tak. Którą zasadę pominąłem?
-
edit: pewnie chodzi o słówko "each" wskazujące na możliwość kombinacji?
-
edit: pewnie chodzi o słówko "each" wskazujące na możliwość kombinacji?
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Możesz, chociaż pytasz o jedno, a cytujesz fragment zasad, dotyczący czego innego.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
Dzięki za odpowiedź.
Ps. Przecież cytuję fragment zasad dotyczący tego, że u nas zakaz powtarzalności z RB dotyczy obiektu złożonego (np. z 3 run) a nie pojedynczego.
Ps. Przecież cytuję fragment zasad dotyczący tego, że u nas zakaz powtarzalności z RB dotyczy obiektu złożonego (np. z 3 run) a nie pojedynczego.
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Owszem, ale pytasz, czy mozesz złozyć przedmiot z w/w trzema runami, co nie ma w ogóle związku z powtarzalnoscią przedmiotów magicznych.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Czy w wypadku kiedy Król jest na tarczy ma swoje standardowe 3 WO czy ma 4 Wo od tarczowników ?
Czy runy na maszynach mogą sie powtarzać czy nie ?
Czy runy na maszynach mogą sie powtarzać czy nie ?
Krasnoludy, krzaty, Dorfy (znani też jako ważniacy ze złotem) – jedna z ras humanoidalnych, są to praktycznie niscy Żydzi zrobieni z mięśni, alkoholu, bród i zarąbistości.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
1. Najwyższa wartość W i T, czyli 4W.
2. Tak
2. Tak
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Moze piwotować w trakcie ruchu.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Zasada shieldwall przestaje działać przy specjalnych atakach .
Jak mam rozumieć specjalne ataki ?
Czy:
Specjalne ataki to np. ogniste ataki,magiczne,z zasadą toxic,Ward-breaker ?
lub
Specjalne ataki to np.stompy,impacty?
Jak mam rozumieć specjalne ataki ?
Czy:
Specjalne ataki to np. ogniste ataki,magiczne,z zasadą toxic,Ward-breaker ?
lub
Specjalne ataki to np.stompy,impacty?
Krasnoludy, krzaty, Dorfy (znani też jako ważniacy ze złotem) – jedna z ras humanoidalnych, są to praktycznie niscy Żydzi zrobieni z mięśni, alkoholu, bród i zarąbistości.
Hamki dają stubborna tylko królowi lyb generałowi.
Ironi dają stubborna każdemu bohaterowi.
Jezeli bohater ma stubborna, cały oddział go ma.
Tak to działa obecnie?
EDIT.
JAk to teraz jest z tym tronem. Mam pojedyńczy profil, a więc Król zyskuje dodatkowe 3 rany (łącznie ma 6). Wszystko sejwuje na swoim pancerzu, a tron dodatkowo w swojej inicjatywie może wypłacić swoje ataki? Trochę jak dla mnie zamieszali to z tym, więc chcę się upewnić. No i oczywiście może dołączyć do oddziału?
Ironi dają stubborna każdemu bohaterowi.
Jezeli bohater ma stubborna, cały oddział go ma.
Tak to działa obecnie?
EDIT.
JAk to teraz jest z tym tronem. Mam pojedyńczy profil, a więc Król zyskuje dodatkowe 3 rany (łącznie ma 6). Wszystko sejwuje na swoim pancerzu, a tron dodatkowo w swojej inicjatywie może wypłacić swoje ataki? Trochę jak dla mnie zamieszali to z tym, więc chcę się upewnić. No i oczywiście może dołączyć do oddziału?
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Tak, tak działa 'bodyguard'.
Tron działa jak tacy więksi tarczownicy.
Tron działa jak tacy więksi tarczownicy.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Czy kowadło może czarować przez oddziały?
Czy musi widzieć aby móc czarować dany oddział (chodzi mi o dwa czary ofensywna)?
Czy musi widzieć aby móc czarować dany oddział (chodzi mi o dwa czary ofensywna)?
Krasnoludy, krzaty, Dorfy (znani też jako ważniacy ze złotem) – jedna z ras humanoidalnych, są to praktycznie niscy Żydzi zrobieni z mięśni, alkoholu, bród i zarąbistości.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Nie.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
tak
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

