najpierw robie latanie a potem miscast?
'Miscasts
When irresistible force occurs, first resolve the effect of the spell that the Wizard was attempting to cast.' [strona 34]
swoją drogą - niezłe kamikadze

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Co chcesz uściślać?misha pisze:może LS niech pomyśli nad "uściśleniem"
albo wysłać milion maili do GW, żeby dali to w nowym FAQ
I zachowujemy cal odstępu od innych niewalczących jednostek, gdy wykonujemy ten manewr.Page 55 – Reforming From Victory
Change the first sentence of the second paragraph to “A
combat reform is essentially a standard reform (page 14), save
for the fact that the centre point of the reformed unit does not
have to stay in the same place.”
Change “[...]is one special restriction[...]” to “[...]are two
special restrictions[...]” and change “[...]was made[...]” to
“[...]was made, and the unit may not reform in such a way as
to contact a different facing on any enemy unit it is in contact
with[...]” in the second paragraph.
1. Czy w końcu jest jednoznaczna interpretacja testów charakterystyk dla:
- Monster and Handlers (np. czy Hydra testuje Inicjatywę poganiaczy? czy tylko Ld)
- Modele wieloczęściowe z możliwością wyboru ranienia (np. Czy stedzio po słoneczku testuje Inicjatywę Skinków lub bohatera czy swoją?)
Ja uważam że poza Ld kazda część modelu na swoim powinna testować, a zapis w RB w przykładzie ma podany model kawaleryjski więc nie powinno się go na siłę stosować do wieloczęściowych modeli.
Ale czy jest jasna i jednoznaczna tego interpretacja tak żeby być pewny że na każdym większym oficjalnym turnieju będzie to jednoznacznie sędziowane?
Q: If a Monster and Handlers unit is required to take a
characteristic test, which values can you use? (p73)
A: You can only use the monsters characteristics; the handlers
are ignored for this purpose.
Q: If a Monster and Handlers unit is required to take a Leadership
test, which Leadership value can you use? (p73)
A: You must use the highest.
Random Movement podczas szarzy stosuje się do wszystkich jej zasad, więc jeśli okaże się, że wpadasz we wrogą jednostkę postępujesz jak podczas zwykłej szarży. Ta zasada nie przeszkadza zbytnio. Jednak np. w sytuacji:Waldi pisze:Ok - nie można deklarować szarży na dwa oddziały o ile jest możliwość bezkolizyjnej szarży na jeden oddział, a co z modelami z random movements? czy mogą wpaść jednocześnie w dwie jednostki i tym samym je zaszarżować?