Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Dobra, to po radach troche zmieniłem. Dałem drugą niszczarke zamiast zionięcia. BSB dostał tarcze i tańsze zionięcie z pierścionka, mieczyk z flamingami został. Co do inżyniera to ma jeszcze pare zastosować, może zabijać śmieci które utknęły w naszych maszynach, co się zdarza dość często, albo w ostateczności odginać. Jeśli chodzi o "pojedynek" Hammerersi vs Ironi to trzeba doliczyć do tego valaye która nie wchodzi na ironów niestety. Wydaje mi się że hamki jednak lepsze, bo mają tą valaye, a hordy piechoty nie są takie straszne jak mam 4 żyrki i zionięcie. Tylko nie wiem czy ta valaya jest naprawde konieczna przy dwóch niszczarkach. Za nią i 1 hammerera mam kolejnego żyroska Jak myślicie?
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
A se wrzuce
1 Runesmith @ 138
general; shield; Rune of Stone; Rune of Spellbreaking; Rune of the Furnace; Fiery Ring of Thori; Rune of Speed
1 Thane @ 153
battle standard; shield; Master Rune of Grungni;
1 Gyrocopter @ 80
1 Gyrocopter @ 80
10 Quarrellers @ 150
musician; great weapons
10 Quarrellers @ 150
musician; great weapons
18 Hammerers @ 292
musician; champion; standard; Rune of Fire
1 Cannon @ 145
Rune of Forging
Total: 1188
Zostało kilka pkt, pewnie na sztandar, bo jesli bede tym grał, to w lidze, gdzie jest B&G.
Rozpiska inspirowana sugestią Pantery, przy czym postawiłem na magiczne ataki, bo w muszę mieć odpowiedź na hexy i regenki.
Inna opcja:
1 Runesmith @ 108
general; shield; Rune of Spellbreaking; Rune of Stone; Rune of Fire; Rune of The Furnace
1 Thane @ 153
battle standard; shield; Master Rune of Grungni
1 Gyrocopter @ 80
1 Gyrocopter @ 80
1 Gyrocopter @ 80
1 Gyrocopter @ 80
1 Cannon @ 145
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 170
Rune of Furging; Rune of Accuracy
27 Dwarf Warriors @ 300
champion; standard; musician; great weapons
Total: 1196
Tutaj nie mam opcji ciepłego przyjęcia ewentualnych gości, za to duzo lepsza kontrola boiska, no i wchodząc do sklepu z ta armią, będę zapodawał z telefonu:
http://www.youtube.com/watch?v=Ow-HSbARuXk
1 Runesmith @ 138
general; shield; Rune of Stone; Rune of Spellbreaking; Rune of the Furnace; Fiery Ring of Thori; Rune of Speed
1 Thane @ 153
battle standard; shield; Master Rune of Grungni;
1 Gyrocopter @ 80
1 Gyrocopter @ 80
10 Quarrellers @ 150
musician; great weapons
10 Quarrellers @ 150
musician; great weapons
18 Hammerers @ 292
musician; champion; standard; Rune of Fire
1 Cannon @ 145
Rune of Forging
Total: 1188
Zostało kilka pkt, pewnie na sztandar, bo jesli bede tym grał, to w lidze, gdzie jest B&G.
Rozpiska inspirowana sugestią Pantery, przy czym postawiłem na magiczne ataki, bo w muszę mieć odpowiedź na hexy i regenki.
Inna opcja:
1 Runesmith @ 108
general; shield; Rune of Spellbreaking; Rune of Stone; Rune of Fire; Rune of The Furnace
1 Thane @ 153
battle standard; shield; Master Rune of Grungni
1 Gyrocopter @ 80
1 Gyrocopter @ 80
1 Gyrocopter @ 80
1 Gyrocopter @ 80
1 Cannon @ 145
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 170
Rune of Furging; Rune of Accuracy
27 Dwarf Warriors @ 300
champion; standard; musician; great weapons
Total: 1196
Tutaj nie mam opcji ciepłego przyjęcia ewentualnych gości, za to duzo lepsza kontrola boiska, no i wchodząc do sklepu z ta armią, będę zapodawał z telefonu:
http://www.youtube.com/watch?v=Ow-HSbARuXk
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Masz wolne punkty, zamień tarczę na BSBku na GW. Różnica pomiędzy 3+ a 4+ jest marginalna, a dodatkowe 3 ataki z WS6 i S6 mogą zrobić różnicę.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Szykuję armię pod turniej na 1000pts. Co sądzicie o takim ustawieniu? Nie wiem czy będzie ograniczenie punktowe dla bohaterów, ale ewentualnie mogę jeszcze poszukać 25pts, żeby zrobić spelleatera.
1 Runesmith @ 119.0 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [25.0]
Rune of Spellbreaking
Runic Armour [25.0]
Rune of Iron
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 81.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
15 Quarrellers @ 220.0 Pts
Great Weapon; Dwarf Crossbow; Heavy Armour; Musician
15 Quarrellers @ 210.0 Pts
Great Weapon; Dwarf Crossbow; Heavy Armour
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Cannon @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 145.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [25.0]
Rune of Accuracy
Models in Army: 38
Total Army Cost: 1000.0
1 Runesmith @ 119.0 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [25.0]
Rune of Spellbreaking
Runic Armour [25.0]
Rune of Iron
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 81.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
15 Quarrellers @ 220.0 Pts
Great Weapon; Dwarf Crossbow; Heavy Armour; Musician
15 Quarrellers @ 210.0 Pts
Great Weapon; Dwarf Crossbow; Heavy Armour
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Cannon @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 145.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [25.0]
Rune of Accuracy
Models in Army: 38
Total Army Cost: 1000.0
Movements Trays dla Twojej armii ---> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=24758
Unnamed 1600 Pts - Dwarfs Army
1 Grimm Burloksson @ 165.0 Pts
General; Cog Axe; Grudge-raker
1 Runesmith @ 113.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
Rune of Spellbreaking x2
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Cannon @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Forging
1 Cannon @ 150.0 Pts
Engineering Runes [30.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Accuaracy
20 Quarrellers @ 300.0 Pts
Great Weapon; Dwarf Crossbow; Heavy Armour; Standard; Musician
23 Longbeards @ 342.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; chempion
Models in Army: 52
Total Army Cost: 1600.0
jeszcze rozważam opcję 30 woriorów zamiast tych kuszników
1 Grimm Burloksson @ 165.0 Pts
General; Cog Axe; Grudge-raker
1 Runesmith @ 113.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
Rune of Spellbreaking x2
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Cannon @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Forging
1 Cannon @ 150.0 Pts
Engineering Runes [30.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Accuaracy
20 Quarrellers @ 300.0 Pts
Great Weapon; Dwarf Crossbow; Heavy Armour; Standard; Musician
23 Longbeards @ 342.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; chempion
Models in Army: 52
Total Army Cost: 1600.0
jeszcze rozważam opcję 30 woriorów zamiast tych kuszników
- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
Jak wywalisz kuszoli to Burloksson robi się praktycznie bezużyteczny. Na 1600 grasz na mniejszym stole - wtedy zasięg 42" na kuszach robi się zabawny.
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.
- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
Masz runę na organkach a 165 pkt tylko po to by zmasakrować coś jednym/dwoma strzałami ma średni sens, chociaż jeszcze z powiększoną siłą to nic by nie podlazło.. Z tym c&c to ciekawe gdyż jest opis cechy "superior volley" - czyli salwa; moim zdaniem nie działa, ale trzeba by poradzić się jakiego forumowego wyjadacza.Pysiek pisze:no są jeszcze organy z bs5 i +1hit , no i z tego co widzę burlok daje przerzuty nie trafionych - wydaje mi się że dotyczy to też c&c
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.
Np. wywalając 2 kuszników i muzyka. Chociaż na takie punkty nie wiem czy zjadaczka jest niezbędna, no i jeszcze dochodzi kwestia ustalenia limitów na magiczne przedmioty.Pysiek pisze:jak dla mnie rozpa spoko.
nic lepszego raczej nie wymyślisz. a gdzie te 25pkt ?
Taka była pierwotna wersja. Ale ostatnio klocek 16 kuszników mi się dobrze spisywał na małe punkty, więc rozbiłem na 2. A daje to o tyle możliwość strzelania w dwa różne cele + lepsze wykorzystanie rozstawienia armii - nie zostaje z jednym bijącym klockiem i artylerią rozsianą po planszy na pastwę fastów.TomashWwl pisze:Kusze w jeden klocek, jak podejdzie to reform na szeregi
No i j/w, nie wiem czy nie będzie ograniczenia punktowego dla unitu. A w wypadku 30 kusz mam kloc za ponad 40% rozpiski.
Movements Trays dla Twojej armii ---> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=24758
nie wzialem AB zze soba do poznania.Matamata pisze:Masz runę na organkach a 165 pkt tylko po to by zmasakrować coś jednym/dwoma strzałami ma średni sens, chociaż jeszcze z powiększoną siłą to nic by nie podlazło.. Z tym c&c to ciekawe gdyż jest opis cechy "superior volley" - czyli salwa; moim zdaniem nie działa, ale trzeba by poradzić się jakiego forumowego wyjadacza.Pysiek pisze:no są jeszcze organy z bs5 i +1hit , no i z tego co widzę burlok daje przerzuty nie trafionych - wydaje mi się że dotyczy to też c&c
podajcie opis? bo wydaje mi sie, ze wlasnie dzialal na strzelanie.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
"Superior volley: Models in the unit can re-roll any missed To Hit rolls."Morsereg pisze:nie wzialem AB zze soba do poznania.Matamata pisze:Masz runę na organkach a 165 pkt tylko po to by zmasakrować coś jednym/dwoma strzałami ma średni sens, chociaż jeszcze z powiększoną siłą to nic by nie podlazło.. Z tym c&c to ciekawe gdyż jest opis cechy "superior volley" - czyli salwa; moim zdaniem nie działa, ale trzeba by poradzić się jakiego forumowego wyjadacza.Pysiek pisze:no są jeszcze organy z bs5 i +1hit , no i z tego co widzę burlok daje przerzuty nie trafionych - wydaje mi się że dotyczy to też c&c
podajcie opis? bo wydaje mi sie, ze wlasnie dzialal na strzelanie.
https://www.dropbox.com/sh/yw4qs8b1w38p ... _00055.jpg
Ostatnio zmieniony 21 mar 2014, o 13:56 przez Weatherwax, łącznie zmieniany 1 raz.
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.
Cześć na 2400 taką rozpiskę sobie wymarzyłem:
Lord - 286 pts (!!!) generał
Nosiciele, GW, 3x warding,2x iron, 1x stone
Thane BSB 203 pts
Shield, 2x Slow, Grungi
Runesmith 138 pts
Shield, r o Stone, 1x r o Spellbreaking, 2x r o Dismay
Master Engineer 81 pts
GW, r o Stone,
Master Engineer 85 pts
2x pistols, r o stone
17x Longbeards 301 pts
FCG, Shields, r o Stoicism, 1x r o Sanctuary
19x Hammerers 380 pts
FCG, Shields, M r o Valaya
12x Thunderers 156 pts
Shields
11x Thunderes 143 pts
Shields
Cannon 150 pts
R o Forging, R o Burning
Stone Thrower 150 pts
1x r o Penetrating, r o Accuracy, r o Burning
Organ Gun 145 pts
r o Accuracy
Bolt Thrower 95 pts
r o Accuracy, r o Seeking
Bolt Thrower 85 pts
r o Accuracy, r o Burning
Cały koszt 2398 pts
Lord i Smith do Longów, BSB do Hamków, jeden Inżynier do... Bolca;), drugi do organek.
Dziwnie mi ta rozpa przypomina moją 6 edycyjną... Co myślicie? Myślę jeszcze nad wykopaniem Lorda na rzecz jakiejś obrony antymagicznej bo mnóstwo pts pochłania, a nie wiem czy się przyda...
Lord - 286 pts (!!!) generał
Nosiciele, GW, 3x warding,2x iron, 1x stone
Thane BSB 203 pts
Shield, 2x Slow, Grungi
Runesmith 138 pts
Shield, r o Stone, 1x r o Spellbreaking, 2x r o Dismay
Master Engineer 81 pts
GW, r o Stone,
Master Engineer 85 pts
2x pistols, r o stone
17x Longbeards 301 pts
FCG, Shields, r o Stoicism, 1x r o Sanctuary
19x Hammerers 380 pts
FCG, Shields, M r o Valaya
12x Thunderers 156 pts
Shields
11x Thunderes 143 pts
Shields
Cannon 150 pts
R o Forging, R o Burning
Stone Thrower 150 pts
1x r o Penetrating, r o Accuracy, r o Burning
Organ Gun 145 pts
r o Accuracy
Bolt Thrower 95 pts
r o Accuracy, r o Seeking
Bolt Thrower 85 pts
r o Accuracy, r o Burning
Cały koszt 2398 pts
Lord i Smith do Longów, BSB do Hamków, jeden Inżynier do... Bolca;), drugi do organek.
Dziwnie mi ta rozpa przypomina moją 6 edycyjną... Co myślicie? Myślę jeszcze nad wykopaniem Lorda na rzecz jakiejś obrony antymagicznej bo mnóstwo pts pochłania, a nie wiem czy się przyda...
Za dużo burningu na maszynach. Zapraszasz kowbojów.
Thundzi to według mnie pomyłka w tej edycji, zdecydowanie wolę kuszników z Great Weapons.
Bolce masz takie drogie, że spokojnie zmieścił byś w tej cenie drugi cannon na wypasie, a wtedy nie potrzebujesz dwóch inżynierów co zwalnia sporo punktów.
Kolejna sprawa - w tym momencie dla mnie rozpiska bez żyrokopterów to zła rozpiska.
Thundzi to według mnie pomyłka w tej edycji, zdecydowanie wolę kuszników z Great Weapons.
Bolce masz takie drogie, że spokojnie zmieścił byś w tej cenie drugi cannon na wypasie, a wtedy nie potrzebujesz dwóch inżynierów co zwalnia sporo punktów.
Kolejna sprawa - w tym momencie dla mnie rozpiska bez żyrokopterów to zła rozpiska.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Jestem zdecydowanym przeciwnikiem wystawiania Lorda-puszki, który nie robi nic, oprócz zapychania 2 miejsc w pierwszym szeregu.
Wrzucając Lorda do rozpiski nalezy sobie zadac pytanie: "z czym moja armia będzie miała problemy" i przysposobic go do rozwiązywania tego problemu, chyba ze inna jednostka rozwiąże ten problem skuteczniej.
Teraz, gdy Tan ma Ld10, znaczenie Lorda spadło, a do tego nie jest on już m tak twardy jak poprzednio, bo nie mamy przerzutu ASv ani ograniczenia siły ataku do 5.
Ochrona przed KB/HKB jest droższa, zatem nie dośc ze Lord jest mniej niezabijalny, to jeszcze kosztuje więcej.
Grając na master Rune of Groth One-Eye, lord staje się ciekawym wyborem, bo moze zatrzymać dosłownie wszystko co nie lata, i niektóre rzeczy pokroi bez wsparcia.
Ja mam pomysł na takiego lorda w IB, w rozpisce opartej na vanguardzie:
1 Lord @ 313
general; shieldbearers; shield; Rune of Preservation; Rune of Smiting; Rune of Might; Rune of Fire; Rune of the Furnace
Nie jest ultra-wyporny, ale na tyle twardy, ze wiekszosc przeciwników nie chce go bic, jesli nie muszą, a on sam ma uderzenie na tyle mocne, ze wszelkie monstra, crypt horrory, bestie nurgla, kowboje itd omijają go szerokim łukiem.
Oczywiscie dostarczenie go do combatu nie jest proste, ale i tak jest dużo łatwiej, kiedy nie kampimy w rogu, i nie dajemy rywalowi pelnej swobody w wyborze combatow.
Grałem tym lordem i tą taktyka raz, póki co, i dał rade dopaść kloc kawalerii LIZ z pancernym BSB, wyszarżowując z oddziału, a potem jeszcze zmielił jakies skinki czy inny smiec, generalnie zrobił swoje.
Wrzucając Lorda do rozpiski nalezy sobie zadac pytanie: "z czym moja armia będzie miała problemy" i przysposobic go do rozwiązywania tego problemu, chyba ze inna jednostka rozwiąże ten problem skuteczniej.
Teraz, gdy Tan ma Ld10, znaczenie Lorda spadło, a do tego nie jest on już m tak twardy jak poprzednio, bo nie mamy przerzutu ASv ani ograniczenia siły ataku do 5.
Ochrona przed KB/HKB jest droższa, zatem nie dośc ze Lord jest mniej niezabijalny, to jeszcze kosztuje więcej.
Grając na master Rune of Groth One-Eye, lord staje się ciekawym wyborem, bo moze zatrzymać dosłownie wszystko co nie lata, i niektóre rzeczy pokroi bez wsparcia.
Ja mam pomysł na takiego lorda w IB, w rozpisce opartej na vanguardzie:
1 Lord @ 313
general; shieldbearers; shield; Rune of Preservation; Rune of Smiting; Rune of Might; Rune of Fire; Rune of the Furnace
Nie jest ultra-wyporny, ale na tyle twardy, ze wiekszosc przeciwników nie chce go bic, jesli nie muszą, a on sam ma uderzenie na tyle mocne, ze wszelkie monstra, crypt horrory, bestie nurgla, kowboje itd omijają go szerokim łukiem.
Oczywiscie dostarczenie go do combatu nie jest proste, ale i tak jest dużo łatwiej, kiedy nie kampimy w rogu, i nie dajemy rywalowi pelnej swobody w wyborze combatow.
Grałem tym lordem i tą taktyka raz, póki co, i dał rade dopaść kloc kawalerii LIZ z pancernym BSB, wyszarżowując z oddziału, a potem jeszcze zmielił jakies skinki czy inny smiec, generalnie zrobił swoje.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
wedlug tego opisu mozesz przerzucac wszystkie nietrafione rzuty na hitowanie. lacznie z tymi strzeleckimi.Matamata pisze: "Superior volley: Models in the unit can re-roll any missed To Hit rolls."
https://www.dropbox.com/sh/yw4qs8b1w38p ... _00055.jpg
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Nie chce psuć nastroju, ale te zdolności działają tylko w Shooting phase.Morsereg pisze:wedlug tego opisu mozesz przerzucac wszystkie nietrafione rzuty na hitowanie. lacznie z tymi strzeleckimi.Matamata pisze: "Superior volley: Models in the unit can re-roll any missed To Hit rolls."
https://www.dropbox.com/sh/yw4qs8b1w38p ... _00055.jpg
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Po ciężkim tygodniu kminienia w pracy i bogatszy o doświadczenia z Poznania mam coś takiego:
1 Master Engineer @ 70.0 Pts
Gromril Armour
1 Master Engineer @ 70.0 Pts
Gromril Armour
1 Thane @ 150.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [60.0]
-Master Rune od Grungni
1 Runesmith @ 112.0 Pts
general; shield; Gromril Armour
Runic Talisman [50.0]
Rune of Spellbreaking x2
Rune of Furnance
1 Runesmith @ 107.0 Pts
shield; Gromril Armour
Runic Talisman [45.0]
Rune of Spellbreaking x2
28 Longbeards @ 447.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Runic Banner [35.0]
Rune of Stoicism
12 Quarrellers @ 154.0 Pts
Dwarf Crossbow; Heavy Armour; Musician
1 Cannon @ 150.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [30.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 145.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [25.0]
Rune of Accuracy
1 Cannon @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 150.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [30.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
23 Miners @ 240.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
23 Miners @ 240.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
Total Army Cost: 2400.0
Idea jest taka, mam wygar, mega strzelanie, a przeciwnik nie może się schować bo dopadną go dwa kloce minerów. Minerzy mają spychać ewentualnych obeliskowych kamperów (jak elfiki albo lizaczki) przed lufy dział. W przypadku walki z armią naporową są to dwa dodatkowe oddziały do walki w deployu więc mam większą mobilność na lini szarża-kontrszarża. Oczywiście chciałbym tych minerów mieć po jakiś... 28, ale przejrzałem rozpiskę wzdłuż i wszeż i po prostu nie ma skąd urwać tych punktów. Jedyna opcja to Inż jeden, ale to plewi organy i wymusza kupno forginga więc zysk to 50 pkt z takiego inżyniera. Pozatym organy schowane za entrechmentem spokojnie stoją na 12 celu i przypadkowa salwa łóczników, powtarzalnych kusz czy cameleonów nie jest im groźna.
1 Master Engineer @ 70.0 Pts
Gromril Armour
1 Master Engineer @ 70.0 Pts
Gromril Armour
1 Thane @ 150.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [60.0]
-Master Rune od Grungni
1 Runesmith @ 112.0 Pts
general; shield; Gromril Armour
Runic Talisman [50.0]
Rune of Spellbreaking x2
Rune of Furnance
1 Runesmith @ 107.0 Pts
shield; Gromril Armour
Runic Talisman [45.0]
Rune of Spellbreaking x2
28 Longbeards @ 447.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Runic Banner [35.0]
Rune of Stoicism
12 Quarrellers @ 154.0 Pts
Dwarf Crossbow; Heavy Armour; Musician
1 Cannon @ 150.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [30.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 145.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [25.0]
Rune of Accuracy
1 Cannon @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 150.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [30.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
23 Miners @ 240.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
23 Miners @ 240.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
Total Army Cost: 2400.0
Idea jest taka, mam wygar, mega strzelanie, a przeciwnik nie może się schować bo dopadną go dwa kloce minerów. Minerzy mają spychać ewentualnych obeliskowych kamperów (jak elfiki albo lizaczki) przed lufy dział. W przypadku walki z armią naporową są to dwa dodatkowe oddziały do walki w deployu więc mam większą mobilność na lini szarża-kontrszarża. Oczywiście chciałbym tych minerów mieć po jakiś... 28, ale przejrzałem rozpiskę wzdłuż i wszeż i po prostu nie ma skąd urwać tych punktów. Jedyna opcja to Inż jeden, ale to plewi organy i wymusza kupno forginga więc zysk to 50 pkt z takiego inżyniera. Pozatym organy schowane za entrechmentem spokojnie stoją na 12 celu i przypadkowa salwa łóczników, powtarzalnych kusz czy cameleonów nie jest im groźna.
zgadza sie wiec dziala na przerzuty strzalow.
nie ma jednak napisane, ze nie dziala na inne rzeczy. wiec jesli jakims cudem bedziesz mial ataki w fazie strzelania to tez bedziesz mial przerzuty
nie ma jednak napisane, ze nie dziala na inne rzeczy. wiec jesli jakims cudem bedziesz mial ataki w fazie strzelania to tez bedziesz mial przerzuty
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie