Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
Można, ale nie polecam
kurcze. zawsze grałem tak, że stopa krocząca swój pierwszy cel wybiera całkiem legalnie w 36 calach i w przedniej strefie szamana, a każde kolejne już mogły być rzucone w combat i nie musiały być w przedniej strefie.... ostatnio na lokalu się okazało że tak nie jest???? wszystkie cele muszą być legalne za wyjątkiem rzutu 1 - kiedy to przeciwnik wybiera cel i może rzucić ją w walkę.
czy to wszystko prawda??????????? bo jeśli tak to jest to kolejny dramatyczny cios w orki
(zaraz po tym jak zakazano teleportować fanatyków na cal od przeciwnika)
czy to wszystko prawda??????????? bo jeśli tak to jest to kolejny dramatyczny cios w orki
(zaraz po tym jak zakazano teleportować fanatyków na cal od przeciwnika)
Rafał
GW widocznie zrobiło zamach na stopę pisząc jej zasady. Tudzież może jednak chcieli żeby działała dokładnie tak jak inne czary Direct Dmg dając jej taki typ i taki opis?Fanatic pisze:Co do stopy to zamach to jest a nie uscislenie.
Przeciez mi zawsze wraca
Zawsze = 1/6 szans. Średnio "zawsze".
Bez przesady to ciągle jest, był i będzie bardzo dobry czar. 50% szans na kolejne stąpnięcia z dużą siłą i multiple wounds to nie przelewki ...
Life's a game with save and load features disabled.
a jak stope zniesie poza cel, tak ze nikogo nie zahacza to nadal rzuca sie na tabelke czy skoczyla dalej w wiekszej wersji czaru?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Trolle z głupoty wchodzą w krawędź stołu. co się dzieje?
zatrzymują się 1" od niej?
zatrzymują się 1" od niej?
Rafał
charmed shield chroni tylko przed 1 z D6 hitów z doom divera ?
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
A gdzieś można znaleźć potwierdzenie że jest rozróżnienie na impassable terrain i impassable tarrain(board edge)?
BTW uwielbiam zasadę 1" apart, która powstała tylko i wyłącznie ze względu na "clarity reasons", jest nadpisywana przez dowolny Advanced Rules zgodnie z RB, a u Nas wyznacza całą grę w WFB.
BTW uwielbiam zasadę 1" apart, która powstała tylko i wyłącznie ze względu na "clarity reasons", jest nadpisywana przez dowolny Advanced Rules zgodnie z RB, a u Nas wyznacza całą grę w WFB.
Life's a game with save and load features disabled.
cmon skad ty takiego przeciwnika wytrzasnales
skoro nie stac go na okazanie ci szacunku i przyniesienie army booka w jakiejkolwiek formie albo wkucie zasady wlasnej armii to moze przemysl czy warto z taka osoba grac
na szybkiego w army builderze jest opisana animozja w zasadach armijnych, jak sobie do pdf;a drukniesz rozpiske orkow to bedzie tabelka chyba, nie mam pod reka AB zeby ci dokladnie napisac slowo w slowo
oddzial ma zasade animosity zobacz w army builderze rowniez
skoro nie stac go na okazanie ci szacunku i przyniesienie army booka w jakiejkolwiek formie albo wkucie zasady wlasnej armii to moze przemysl czy warto z taka osoba grac
na szybkiego w army builderze jest opisana animozja w zasadach armijnych, jak sobie do pdf;a drukniesz rozpiske orkow to bedzie tabelka chyba, nie mam pod reka AB zeby ci dokladnie napisac slowo w slowo
oddzial ma zasade animosity zobacz w army builderze rowniez
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Animozja działa na wszystkie jednostki, które taką zasadę posiadają, wg Armybooka. Kolega powinien mieć opisane to na swojej rozpisce. Masz tu zestawienie:
Podatni na animozję: wszystkie jednostki orków piesze (oprócz Black Orków) i konne, goblińskiej (zwykłej i nocnej) piechoty i kawalerii (wilki i pająki tak, ale squig hoppers już jest odporny), squigi.
Odporne są black orki, squig hoppers, działa, charioty, arachnarok, fanatycy, maglery, trolle, snotlingi, pump wagon, gigant oraz wszyscy bohaterowie.
Test wykonuje się na początku tury. Są pewne wyjątki, kiedy animozji nie trzeba zdawać.
- jednostka ma 4 modele lub mniej
- jednostka aktualnie jest w zwarciu w walce wręcz
- jednostka jest w budynku
- jednostka ucieka
Test wykonuje się w taki sposób, że rzucasz k6 za każdą jednostkę z zasadą Animozja. Jeśli rzucisz jedynkę to znaczy, że test jest niezdany i wtedy jest kolejny rzut na specjalną tabelkę co się dzieje z jednostką. Nie ma na to odporności, nie można tego dispellować. Działa i już. Herosi lub Lordowie Black Orków mają specjalną umiejętność, która pozwala im zniwelować niezdany test animozji kosztem k6 trafień z S5 w jednostkę.
Waghhh z kolei mogą używać tylko Generałowie Warbossowie (czyli Lordowie nie rzucający czarów). Można użyć tej umiejętności raz na grę i tylko w momencie deklarowania szarży generałem. W wyniku każda jednostka na polu bitwy będąca orkami, mająca min 5 modeli, która jest piechotą lub kawalerią otrzymuje +1 do wyników walki, przy czym jednostka z generałem dostaje k3. Nie ma na to odporności, nie można tego dispellować. Działa i już.
Podatni na animozję: wszystkie jednostki orków piesze (oprócz Black Orków) i konne, goblińskiej (zwykłej i nocnej) piechoty i kawalerii (wilki i pająki tak, ale squig hoppers już jest odporny), squigi.
Odporne są black orki, squig hoppers, działa, charioty, arachnarok, fanatycy, maglery, trolle, snotlingi, pump wagon, gigant oraz wszyscy bohaterowie.
Test wykonuje się na początku tury. Są pewne wyjątki, kiedy animozji nie trzeba zdawać.
- jednostka ma 4 modele lub mniej
- jednostka aktualnie jest w zwarciu w walce wręcz
- jednostka jest w budynku
- jednostka ucieka
Test wykonuje się w taki sposób, że rzucasz k6 za każdą jednostkę z zasadą Animozja. Jeśli rzucisz jedynkę to znaczy, że test jest niezdany i wtedy jest kolejny rzut na specjalną tabelkę co się dzieje z jednostką. Nie ma na to odporności, nie można tego dispellować. Działa i już. Herosi lub Lordowie Black Orków mają specjalną umiejętność, która pozwala im zniwelować niezdany test animozji kosztem k6 trafień z S5 w jednostkę.
Waghhh z kolei mogą używać tylko Generałowie Warbossowie (czyli Lordowie nie rzucający czarów). Można użyć tej umiejętności raz na grę i tylko w momencie deklarowania szarży generałem. W wyniku każda jednostka na polu bitwy będąca orkami, mająca min 5 modeli, która jest piechotą lub kawalerią otrzymuje +1 do wyników walki, przy czym jednostka z generałem dostaje k3. Nie ma na to odporności, nie można tego dispellować. Działa i już.