Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Re: Zapytania o zielone zasady

Post autor: Chester22 »

Można, ale nie polecam ;)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Chester22 pisze:Można, ale nie polecam ;)
Eee tam. Szarża eterykiem jest polecana. :wink:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Sokół
Mudżahedin
Posty: 307
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Sokół »

Dzięki za odpowiedź. Oczywista sprawa, ale chciałem mieć to na piśmie, bo koledzy zaczęli wymyślać jakieś swoje zasady :)

Awatar użytkownika
Kegriz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 124
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Kontakt:

Post autor: Kegriz »

kurcze. zawsze grałem tak, że stopa krocząca swój pierwszy cel wybiera całkiem legalnie w 36 calach i w przedniej strefie szamana, a każde kolejne już mogły być rzucone w combat i nie musiały być w przedniej strefie.... ostatnio na lokalu się okazało że tak nie jest???? wszystkie cele muszą być legalne za wyjątkiem rzutu 1 - kiedy to przeciwnik wybiera cel i może rzucić ją w walkę.

czy to wszystko prawda??????????? bo jeśli tak to jest to kolejny dramatyczny cios w orki :(
(zaraz po tym jak zakazano teleportować fanatyków na cal od przeciwnika) :(
Rafał

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Tak to prawda. Uściślone przez LS oraz zgodne z ograniczeniami czarów z RB jak i samym opisem Stopy.
To nie cios, tylko funkcja.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

No i chyba zbyt dawno gobo nie wystawialem...
Jak to nie mozna fanoli wrzucac na pysk przeciwnikowi?
Obrazek

Awatar użytkownika
Sokół
Mudżahedin
Posty: 307
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Sokół »

FAQ... Trzeba się zatrzymać na 8'' :(

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

Aaaa...oddzial a nie samych fanoli.To wiem.
Co do stopy to zamach to jest a nie uscislenie.
Przeciez mi zawsze wraca :(
Obrazek

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Fanatic pisze:Co do stopy to zamach to jest a nie uscislenie.
Przeciez mi zawsze wraca :(
GW widocznie zrobiło zamach na stopę pisząc jej zasady. Tudzież może jednak chcieli żeby działała dokładnie tak jak inne czary Direct Dmg dając jej taki typ i taki opis?
Zawsze = 1/6 szans. Średnio "zawsze".

Bez przesady to ciągle jest, był i będzie bardzo dobry czar. 50% szans na kolejne stąpnięcia z dużą siłą i multiple wounds to nie przelewki ...
Life's a game with save and load features disabled.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

a jak stope zniesie poza cel, tak ze nikogo nie zahacza to nadal rzuca sie na tabelke czy skoczyla dalej w wiekszej wersji czaru?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Na 100% tak.
Sprawdzasz co się stało, nawet jak nic nie trafiła to rzucasz dalej w tabelce. Tak przynajmniej wynika z opisu czaru i nie widzę innej możliwości :).
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Kegriz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 124
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Kontakt:

Post autor: Kegriz »

Trolle z głupoty wchodzą w krawędź stołu. co się dzieje?
zatrzymują się 1" od niej?
Rafał

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Zatrzymują się 1" od krawędzi.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

charmed shield chroni tylko przed 1 z D6 hitów z doom divera ?
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

el Victor pisze:charmed shield chroni tylko przed 1 z D6 hitów z doom divera ?
No pewnie.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Krawędź jest impasem bez strefy jednego cala. Więc czemu miałyby się zatrzymywać cal od krawędzi?
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

A gdzieś można znaleźć potwierdzenie że jest rozróżnienie na impassable terrain i impassable tarrain(board edge)?

BTW uwielbiam zasadę 1" apart, która powstała tylko i wyłącznie ze względu na "clarity reasons", jest nadpisywana przez dowolny Advanced Rules zgodnie z RB, a u Nas wyznacza całą grę w WFB.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

Jak działa orkowa Animosia oraz Wagrr. Czy jakiekolwiek modele są na nie odporne ? jakie są wyjątki. Gram emp a kolega od orków co rusz zapomina dexa.
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

cmon skad ty takiego przeciwnika wytrzasnales
skoro nie stac go na okazanie ci szacunku i przyniesienie army booka w jakiejkolwiek formie albo wkucie zasady wlasnej armii to moze przemysl czy warto z taka osoba grac :)


na szybkiego w army builderze jest opisana animozja w zasadach armijnych, jak sobie do pdf;a drukniesz rozpiske orkow to bedzie tabelka chyba, nie mam pod reka AB zeby ci dokladnie napisac slowo w slowo

oddzial ma zasade animosity zobacz w army builderze rowniez
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

crazygandalf
Chuck Norris
Posty: 606

Post autor: crazygandalf »

Animozja działa na wszystkie jednostki, które taką zasadę posiadają, wg Armybooka. Kolega powinien mieć opisane to na swojej rozpisce. Masz tu zestawienie:
Podatni na animozję: wszystkie jednostki orków piesze (oprócz Black Orków) i konne, goblińskiej (zwykłej i nocnej) piechoty i kawalerii (wilki i pająki tak, ale squig hoppers już jest odporny), squigi.
Odporne są black orki, squig hoppers, działa, charioty, arachnarok, fanatycy, maglery, trolle, snotlingi, pump wagon, gigant oraz wszyscy bohaterowie.
Test wykonuje się na początku tury. Są pewne wyjątki, kiedy animozji nie trzeba zdawać.
- jednostka ma 4 modele lub mniej
- jednostka aktualnie jest w zwarciu w walce wręcz
- jednostka jest w budynku
- jednostka ucieka
Test wykonuje się w taki sposób, że rzucasz k6 za każdą jednostkę z zasadą Animozja. Jeśli rzucisz jedynkę to znaczy, że test jest niezdany i wtedy jest kolejny rzut na specjalną tabelkę co się dzieje z jednostką. Nie ma na to odporności, nie można tego dispellować. Działa i już. Herosi lub Lordowie Black Orków mają specjalną umiejętność, która pozwala im zniwelować niezdany test animozji kosztem k6 trafień z S5 w jednostkę.
Waghhh z kolei mogą używać tylko Generałowie Warbossowie (czyli Lordowie nie rzucający czarów). Można użyć tej umiejętności raz na grę i tylko w momencie deklarowania szarży generałem. W wyniku każda jednostka na polu bitwy będąca orkami, mająca min 5 modeli, która jest piechotą lub kawalerią otrzymuje +1 do wyników walki, przy czym jednostka z generałem dostaje k3. Nie ma na to odporności, nie można tego dispellować. Działa i już.
Sprzedaję ORKI, WoCh, HE, VC. Zapraszam!

ODPOWIEDZ