Dostają wszystkie a na końcu mangler rzuca test dangerous terrain. Armybook i FAQ GW bardzo ładnie tę sytuację opisują ze szczegółami.Khanrad pisze:Pytanie dot. Manglera
rzucam sobie kostkami i wypada 10". i teraz puszczam go przez 1 unit, nie ma miejsca żeby się zatrzymał, wiec lecę przez kolejny i tak jeszcze ze 3 razy aż kończę w bagnie. Po uderzeniu 1 unitu jestem dalej niż 10" od punktu startowego. Pytanie: które unity dostają hity i dlaczego.
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
						dobry Hand of Gork i przelow po całej armii w następnej turze 
Khanrad przypominaj sobie zasady zeby Orki 21'go na lokalu dobrze turlały
Ja chyba też orkami będę, żeby nie ciągnąć figurek.
EDIT: przy czym któryś tam ptk tego FAQ pozwala na postawienie fanola/manglera bliżej niż 1" od przeciwnika jeśli się mieści ale nie dotyka wroga, żeby nie leciał dalej. Zajrzyj do FAQ koniecznie
            
			
									
									
Khanrad przypominaj sobie zasady zeby Orki 21'go na lokalu dobrze turlały
Ja chyba też orkami będę, żeby nie ciągnąć figurek.
EDIT: przy czym któryś tam ptk tego FAQ pozwala na postawienie fanola/manglera bliżej niż 1" od przeciwnika jeśli się mieści ale nie dotyka wroga, żeby nie leciał dalej. Zajrzyj do FAQ koniecznie

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
						Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
możesz przez cały stół przelecieć i zadać hity każdemu oddziałowi jeśli fanol/mangler się nie mieści
to Vortexy są ograniczone zasięgiem rzutu, np Słońce Xereusa ma efekt tylko w zasięgu lotu templatki, jeśli za oddziałem nie ma miejsca do postawienia placka to stawiasz w najblizszym legalnym miejscu, ale czar nie ma efektu na dalsze modele
było w FAQ do Rulebooka
            
			
									
									to Vortexy są ograniczone zasięgiem rzutu, np Słońce Xereusa ma efekt tylko w zasięgu lotu templatki, jeśli za oddziałem nie ma miejsca do postawienia placka to stawiasz w najblizszym legalnym miejscu, ale czar nie ma efektu na dalsze modele
było w FAQ do Rulebooka
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
						Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
podstawka latającego goblina ma 3,14 cm chyba, 1,70 coś cala, taka sama jak pod latacze (mała z patyczkiem)
trafia wszystkie oddziały (nie modele) objęte D6 hitów, nie jest to template jak katapulta czy armata, nie zdajesz lookoutow
dolatuje w dowolną stronę o dorzut D6
            
			
									
									trafia wszystkie oddziały (nie modele) objęte D6 hitów, nie jest to template jak katapulta czy armata, nie zdajesz lookoutow
dolatuje w dowolną stronę o dorzut D6
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
						Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ok dzięki. Tylko trochę chyba nie rozumiem. Niby fajnie bo celuję i ma przerzut trafienia ale co w tym fajnego jeszcze?? Chyba ze nie bardzo rozumie jak to działa. (no bo pisze ze działa jak katapulta) 
Na myśl mi przychodzi jeszcze że trafiam w wybrany punkt i tyle ile cali jest rozrzutu to tyle jednostek on rani, przez ile przeleci d6 cali wtedy to taka przerośnięta kula armatnia
            
			
									
									
						Na myśl mi przychodzi jeszcze że trafiam w wybrany punkt i tyle ile cali jest rozrzutu to tyle jednostek on rani, przez ile przeleci d6 cali wtedy to taka przerośnięta kula armatnia

przecuwasz o tyle ile wyrzuciłeś
trafia tylko oddziały w ostatecznej pozycji, to nie kula armatnia
co macie na myśli "przerzut trafienia" bo chyba nie aryleryjki czy scattera Orki nie mają inżynierów
widzisz cel
ustalasz miejsce, rzucasz, masz hit, D6 S5 no armour save
nie trafiles znioslo, ustalasz kierunek i wracasz o D6 cali, wystarczy dotknąć i sa hity jak wyżej
nie widzisz celu, więc robisz indirectem
ustalasz miejsce, rzucasz, masz hit, ale znosi cie, bo indirectem, korektujesz o swój BS, dalej ustalasz kierunek i dolatujesz na D6 cali
Doom Diver lepiej trafia jak nie widzi celu
jak przeciwnik się do bani wystawi 2 oddzialy wystarczajaco blisko (1" apart) by wzornik objął 2 oddziały czy więcej, to każdy z nich obrywa D6 hitów jak wyżej
            
			
									
									trafia tylko oddziały w ostatecznej pozycji, to nie kula armatnia
co macie na myśli "przerzut trafienia" bo chyba nie aryleryjki czy scattera Orki nie mają inżynierów
widzisz cel
ustalasz miejsce, rzucasz, masz hit, D6 S5 no armour save
nie trafiles znioslo, ustalasz kierunek i wracasz o D6 cali, wystarczy dotknąć i sa hity jak wyżej
nie widzisz celu, więc robisz indirectem
ustalasz miejsce, rzucasz, masz hit, ale znosi cie, bo indirectem, korektujesz o swój BS, dalej ustalasz kierunek i dolatujesz na D6 cali
Doom Diver lepiej trafia jak nie widzi celu

jak przeciwnik się do bani wystawi 2 oddzialy wystarczajaco blisko (1" apart) by wzornik objął 2 oddziały czy więcej, to każdy z nich obrywa D6 hitów jak wyżej
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
						Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
jak rzucę 3 na kości na axe of the last waaagh to ile odejmuję od WS ??
            
			
									
									Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe  http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
						kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
dzięki
a jak wygląda sytuacja z atakami gdy mam ten toporek na dzikim orku i równocześnie ma on drugą broń - może walić z toporka i drugiej broni ??
            
			
									
									a jak wygląda sytuacja z atakami gdy mam ten toporek na dzikim orku i równocześnie ma on drugą broń - może walić z toporka i drugiej broni ??
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe  http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
						kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
2 broń to additional hand weapon -> special weapon
RB, dział z brońmi -> jak model ma magiczną broń to musi jej używać, chyba, że napisano inaczej np Bretka w szarży ma zawsze lance
czyli nic ci ta 2 broń nie daje
            
			
									
									RB, dział z brońmi -> jak model ma magiczną broń to musi jej używać, chyba, że napisano inaczej np Bretka w szarży ma zawsze lance
czyli nic ci ta 2 broń nie daje
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
						Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
3,30 mmmisha pisze:podstawka latającego goblina ma 3,14 cm chyba, 1,70 coś cala, taka sama jak pod latacze (mała z patyczkiem)
trafia wszystkie oddziały (nie modele) objęte D6 hitów, nie jest to template jak katapulta czy armata, nie zdajesz lookoutow
dolatuje w dowolną stronę o dorzut D6

W sojuszu z chadecją maja przerzuty na lotnikach zagłady .misha pisze: co macie na myśli "przerzut trafienia" bo chyba nie aryleryjki czy scattera Orki nie mają inżynierów
					Ostatnio zmieniony 13 gru 2013, o 14:13 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
						3.14 to doskonała liczba PI tak jak doskonały jest Doom Diver  więc pewnie mi się skojarzyło
 więc pewnie mi się skojarzyło
dzięki za poprawny rozmiar
            
			
									
									 więc pewnie mi się skojarzyło
 więc pewnie mi się skojarzyłodzięki za poprawny rozmiar
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
						Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Musimy powtórzyć ostatnią grę. Tylko ty weźmiesz orki a ja chadecję. Będzie wesołomisha pisze:3.14 to doskonała liczba PI tak jak doskonały jest Doom Diverwięc pewnie mi się skojarzyło
dzięki za poprawny rozmiar

Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
						ja bym jednak chciał, żeby chłopaki chcieli z nami jeszcze grać  bo było bardzo sympatycznie, a nie zniechęcać ich
 bo było bardzo sympatycznie, a nie zniechęcać ich 
ale opcja 3K orków (4 doom divery) + re rolle z Chadecji brzmią syto, a to nadal 5K punktowo
            
			
									
									 bo było bardzo sympatycznie, a nie zniechęcać ich
 bo było bardzo sympatycznie, a nie zniechęcać ich 
ale opcja 3K orków (4 doom divery) + re rolle z Chadecji brzmią syto, a to nadal 5K punktowo
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
						Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
na jakiej podstawce musi być doom diver, Spear Chukka, Goblin Rock Lobber ?
            
			
									
									
						- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
najlepiej na okrągłej, takiej jak mangler
            
			
									
									







