127. Archers będą posiadać następujący profil:
Archer M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Marksman M4 WS3 BS4 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Unit size: 10-20
Equipment: Bow, hand weapon.
Special rules: Militia, Skirmishers.
Options:
- Promote one Archer to a Marksman for +5 pts.
Army Organization:
Huntsmen: A single unit of Archers may be upgraded to Huntsmen at a cost of +2 pts/model. Huntsmen have the Scouts special rule, unit size 5-15 and longbows instead of bows.
Jaki powinien być ich koszt za model ?
1. Ismael - 7 pts. (Skoro kusznicy potanieli…)
2. Saint - 6 pts. (Brettoński kosztuje 7 a ma długi łuk, poza tym oni są z 6 edycji a w 7 cena piechoty spadła.)
3. Thrawn - 8 pts (Brettoński ma mniejszy WS i LD5, kusznicy potanieli...no cóż i 15 osobowy oddział Huntsmen też mi się nie widzi)
4. Cord - 7pts
5. Kal_Torak - 6
6. Niglafar
7. Czopek - 7 pkt
8. Pelcu -7 pts.
9. Argoth - 7 pts.
10. Toni - 6 pts.
11. SaH - 6 pts
170. Czy umiejętność Artillery Specialist dla inżynierów powinna brzmieć (przypominam, że Trainee może być dołączany tylko do dział i moździerzy):
A) Cannon and Mortar can re-roll result on Misfire chart
B) Cannon, Mortar, Helblaster Volley Gun and Helstorm Rocket Bartery can re-roll result on Misfire chart
1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - A (i dlatego chciałem, żeby się różnili umiejętnościami...wg fluffu inżynierowie boją się tych maszyn po wielu niespodziewanych eksplozjach)
4. Cord- B
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - B
8. Pelcu - A
9. Argoth - A (Hela i Rakietnica to jednak eksperymenty)
10. Toni - A
11. SaH – A
174. Ile powinien kosztować repeater handgun dla Master Engineera ?
1. Ismael – 15 pts.
2. Saint - 12 pts
3. Thrawn - 15 pts
4. Cord -12 pts
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - 15
8. Pelcu - 15 pts.
9. Argoth - 12 pts.
10. Toni - 12
11. SaH - 15pts
177. Ustaliliśmy, że Helblaster Volley Gun będzie występować na zasadach z 6 edycji. Czy powinien mieć tabelkę na missfire taką jak:
A) W 6 edycji
B) W 7 edycji
1. Ismael – B
2. Saint - wstrzymuje się
3. Thrawn - A (jak wszystko to wszystko po staremu, cena w góre i będzie sprawiedliwie chybą, że uważacie, że 6edycyjny misfire był za mocny) Rolling Eyes
4. Cord - B (ale bez zwiększania kosztu inni też maja dobre rare a taki hell by się bardzo przydał)
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - B
8. Pelcu - B
9. Argoth - A ale miałem dylemat
10. Toni - B
11. SaH – A
186. „Problem” inner circle dla Teutogen Guard – wybrałem dwie opcje, które w poprzednim głosowaniu zdobyły najwięcej głosów. Czy powinno być:
A) Knights of the Inner Circle: one unit of the Teutogen Guard may be upgraded to Knights of the Inner Circle for +2 pts/model. The Teutogen Guard and First Knight in this unit are Strength 4.
B) Brak opcji inner circle
1. Ismael – A
2. Saint - B
3. Thrawn - A (jedna z najbardziej fluffowych jednostek...zróbcie przysługę wujkowi Ulrykowi) Wink
4. Cord - B w ogóle jednostka trochę bez sensu jak dla mnie. Dał bym im jak już S4 normalnie i GSom co argumentowałem w innym topiku..
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - A( :\ drodzy trochę się robią:\ ja bym dał z 1pkt )
8. Pelcu - B
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH – A
188. Halberdiers będą mieli następujący profil:
points/model: 6
Halberdier M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Sergeant M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A2 LD7
Unit size: 10+
Equipment: Hand weapon, halberd, heavy armour.
Special rules: State Troops, Regulars
Regulars – it takes a lot of training to become a professional soldier in Empire. Practicing in Empire Martial Academy, soldiers learn to use their weapons in the most efficient way. Due to that, they are able to take a better advantage of bonuses and benefits the common weapons give. Therefore:
Halberdiers – Empire soldiers are learned how to hit harder from the first rank and how to strike from the rear. This means that in addition to normal +1 Strength bonus the halberd gives, their blows are armour piercing. What is more, when not charging, they may fight with one extra rank to the front, and although they do not receive a Strength bonus to attacks made from the second row, armour piercing bonus still apply.
Jaki powinien być koszt grupy dowodzenia?
A) +5/+10/+10
B) +4/+8/+8
1. Ismael – A (dokładnie taki sam jak u Swordsmen – to teraz ten sam koszt punktowy, więc bez sensu, aby był inny koszt command group)
2. Saint - B jak Cord
3. Thrawn - B (strzelcy tanieją a hth mają być drożsi?)
4. Cord - B za to miecznikom cenę obciąć do propozycji B
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - B i miecznikom też do B
8. Pelcu A
9. Argoth
10. Toni - A
11. SaH - B + jak Cord
189. Czy Spearmen powinni mieć opcję wykupu Heavy armour (lub Heavy armour w standardzie) ?
A) TAK
B) NIE
Dla przypomnienia, mają już zasadę:
Regulars:
- Spearmen – Empire soldiers are learned to make a wall of spears in front of their enemies. They may fight with one extra rank to the front, when not charging. This means they normally fight in three ranks or two in a turn that they charge.
1. Ismael – A (Dlaczego nie mają jej mieć, skoro mają halabardziści? To jednostka defensywna i logicznym jest, aby armia starała się im dać jak najlepszy pancerz. Miecznikom pasuje lekka zbroja, aby nie krępowała ich finezyjnych ruchów. Skoro już jednak zdecydowaliśmy się dać ciężką zbroję oddziałom Core do walki wręcz – bądźmy konsekwentni).
2. Saint - B (jak Pelcu)
3. Thrawn - B (bo zaraz będą głosy żeby im piki dać)
4. Cord - A bez tarczy, taką włócznio-pikom (niech się GW zdecyduje co to jest, bo wygląda jak pika a włócznia się nazywa) sie nie walczy z tarczą bo zakres ruchów jest ograniczony, poza tym nie chciał bym akcji w stylu chowamy "włócznie do kieszeni i wyciągamy miecze żeby mieć AS 4+. niech każdy walczy bronią jaką sugerowaną w nazwie.
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - A , jednostka mocna defensywna powinna mieć, tarcza zostaje
8. Pelcu B zdecydowanie NIE. Trzy oddziały piechoty, trzy zestawy uzbrojenia. Zróbmy by rzeczywiście były pomiędzy nimi różnice. Po za tym to podniosło by ich koszt. Niech będą najtańszą piechota za t 5 pts. z tarczą.
9. Argoth
10. Toni B, nie podoba mi się heavy armour dla state troopsów
11. SaH - A w standardzie, bez tarczy, koszt 5 pts i jest luzik jak dla mnie.
194. Templar Grand Master posiada obecnie specjalną zasadę
Master of Battle – Templar Grand Masters are veterans of hundreds of battles and are so strong in their faith, that they are Immune to Psychology. In addition, if a Templar Grand Master joins a unit of Knights of his own Order then they are so inspired by his presence that they are Immune to Psychology so long as he remains with the unit.
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.
A) TAK
B) NIE
1. Ismael – A. Zostaje Master of Battle + 1 unit Knights of Inner Circle jako Core.
2. Saint - A jak Ismael
3. Thrawn B (żadnych core, jeśli będzie miał te same bonusy co zakon to będzie wystarczająca zmiana)
4. Cord - B
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek - B
8. Pelcu - B
9. Argoth
10. Toni - A, znowu to samo co Ismael
11. SaH - B
i NOWE:
198. Czy zasada Commanding Presence dla Generała i Kapitana powinna:
A) Działać tylko na oddział, w którym jest ten bohater
B) Działać w promieniu 12” od bohatera
1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - A
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
199. Czy Teutogen Guard powinni być objęci zasadą Commanding Presence (póki co działa tylko na State Troops) ?
A) TAK
B) NIE
1. Ismael – B – spieszone rycerstwo rzadko walczy bez koni, więc raczej nie ćwiczą takich manewrów
2. Saint - B
3. Thrawn - B jak najbardziej
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
200. Czy Reiksguard on Foot powinni być objęci zasadą Commanding Presence (póki co działa tylko na State Troops) ?
A) TAK
B) NIE
1. Ismael – B – spieszone rycerstwo rzadko walczy bez koni, więc raczej nie ćwiczą takich manewrów
2. Saint - B
3. Thrawn - B to samo jak wcześniej
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
201. Free Companies NIE będą mieli opcji wykupu Light armour, ani Light armour bazowo.
Będą mieli następujący profil:
Fighter M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Sergeant M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A2 LD7
Unit size: 10+
Equipment: two hand weapons
Special rules: Militia.
Options:
- Great Weapons (+1 Pts/model)
- Upgrade one Fighter to a musician for +4 pts.
- Upgrade one Fighter to a standard bearer for +8 pts.
- Upgrade one Fighter to a Sergeant for +8 pts.
Jaki powinien być ich koszt?
A) 4 pts/model
B) 5 pts/model
1. Ismael - B
2. Saint - A (dajcie spokój porównajcie z nimi halabardnika lub spearmena bez tarczy który ma LA w standardzie i zasade detachment)
3. Thrawn - A (podobno nowi marauders mają tyle kosztować no i mielismy piechotę walczącą potanieć...a dotychczas to tylko strzelcy poszli do dołu o zgrozo)
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
202. Pistoliers będą mieli następujący profil:
Pistolier M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Outrider M4 WS3 BS4 S3 T3 W1 I3 A1 LD7
Unit size: 5+
Mount: Warhorse
Equipment: Brace of pistols, light armour.
Special Rules: Fast Cavalry, Fusillade.
Options:
- Any unit may swap their light armour with heavy armour for +2 pts/model (and will still count as fast cavalry)
- Upgrade one Pistoler to a musician for +7 pts.
- Upgrade one Pistoler to a Outrider for +7 pts.
- An Outrider may exchange one of his pistols for a repeater pistol for +10 pts.
Jaki powinien być ich koszt?
1. Ismael – 19 pts (bo dostali Fusillade i opcję h.armour)
2. Saint - 17-18 pts
3. Thrawn 18 pts (za opcję HA muszą płacić)
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
203. Jaki powinien być koszt Championa / Muzyka dla Outriders?
1. Ismael – +7pts/+7pts (Jak u Pistoliers)
2. Saint - +10 pts/+7pts
3. Thrawn +12/ +8
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
204. Ile powinno być Imiennych Zakonów (opcja dla Knights of Inner Circle):
A) 4
B) 5
C) Inne
1. Ismael – 4
2. Saint - 4
3. Thrawn - C - 8
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
205. Z poniższej listy wybierz 5 Zakonów Imiennych, które chciałbyś zobaczyć w Naszym Army Liście:
The Knights of Sigmar’s Blood, The Knights of the Twin-Tailed Orb, Knights of the Hammer, The Order of the Hammers of Sigmar, Order of the Jade Griffon, Order of the Red Griffon, The Knights Griffon, The Hunters of Sigmar, The Templars of Sigmar, Knights of the Fiery Heart, Order of the Fist, Knights of the Divine Sword, The Templars of the Everlasting Light (także: Knights of the Everlasting Light), Templars of Verena, The Knights of the White Wolf, The Knights of Morr, The order of the Raven Knights, The Black Guard of Morr, Order of the Gate, Knights of the Blazing Sun, Order of the Shield, Templars of Taal, The Grand Order of the Reiksguard (Reiksguard Knights), The Order of the Black Bear, The Knights of the Golden Lion, Knights Panther, Knights Jaguar, The Order of the Broken Sword (także: Knights of the Broken Sword), The Order of the Sacred Scythe, The Knights Encarmine, Knights of the Black Rose, Knights of the Silver Mountain, Coldfire Knights, High Helms (także: Order of the High Helm), Knights of the North Star, Knights of the Stag, The Osterknact, Order of the Shining Sword
1. Ismael – The Grand Order of the Reiksguard (Reiksguard Knights), The Knights of the White Wolf, Knights Panther, Knights of the Blazing Sun, The Knights Griffon
2. Saint - jw. to chyba są najbardziej popularne zakony w Imperium chociaż zamiast Knights of Griffon można by dać Knights of Morr
3. Thrawn - Blazign Suns, Reiksguard, Panther, Morr, White Wolves
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
206. Helblaster Volley Gun będzie działał na zasadach z 6 edycji, za wyjątkiem tabelki missfire – wciąż nie ustalono jak będzie ona wyglądała (nie powinno to mieć wpływu na cenę).
Ile powinien kosztować?
1. Ismael – 125 pts (jak w poprzedniej edycji)
2. Saint - 125-150 pts
3. Thrawn - jeśli tabelka z 6ed to droższy 150 pts (a i tak potrafi się spłacić, grałem na takie pkt to sprawdziłem), jeśli tabelka z 7 ed to 125
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
207. Mortar będzie działał dokładnie na tych samych zasadach, jak w obecnym kodeksie, za wyjątkiem tego, że będzie on miał Siłę 3, lecz -2 Sv.
Ile powinien kosztować?
1. Ismael – 75 pts (jak obecnie)
2. Saint - 60-75 pts
3. Thrawn - 75 tak jak teraz już nie przesadzajmy
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
208. Czy Steam Tank powinien mieć inne opcje uzbrojenia zamiast głównego działa, typu: mortar, helblaster, engineers platform?
A) TAK
B) NIE
1. Ismael – B
2. Saint - na razie się wstrzymam od głosu
3. Thrawn - A (jak najbardziej...gracz ma święte prawo wyboru jak największej ilości opcji...to jest esencja grania, są modele to trzeba przywrócić zasady bo uprzednim ich poprawieniu)
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
209. Czy Steam Tank:
A) Powinien mieć zapis: “You may only include one Empire Steam Tank for every full 2,000 points in your army.”
B) Nie powinien mieć zapisu: “You may only include one Empire Steam Tank for every full 2,000 points in your army.”
1. Ismael – A
2. Saint - A
3. Thrawn - A

4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
210. Czy w zasadzie generowania Steam Points dla Czołgu, zapis powinien brzmieć:
A) Tak jak teraz, czyli: “If you declared 1 or more SP, roll a D6 and add to the number of steam points you’ve decided to generate. If the total is equal to or less than the Steam Tank’s remaining Wounds, all is well”
B) “If you declared 1 or more SP, roll a D3 and add to the number of steam points you’ve decided to generate. If the total is equal to or less than the Steam Tank’s remaining Wounds, all is well”
1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B

4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Toni
11. SaH