Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Czy moge jednemu heraldowi Tzeentcha dać 2x Spell Breakera?
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

niestety nie

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Tak myślałem. Zmyliło mnie porównanie do DS. Mnie to na ręke w sumie. Dzięki.

EDIT: Gdzieś tu na forum przeczytałem, że można powtarzać Icony. Prawda to? Czy ktoś napisał bzdure? Albo ja źle zrozumiałem...
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Dotychczas nie spotkałem się z zakazem powtarzania, i samemu mi sie czasem zdarzało wystawiać dwie te same ikony.
Jest z nimi związana jeszcze jedna sprawa - w przeciwieństwie do giftów można ikony zniszczyć jakimś czarem, np. law of gold.

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

KrzysiekW pisze:Dotychczas nie spotkałem się z zakazem powtarzania, i samemu mi sie czasem zdarzało wystawiać dwie te same ikony.
Jest z nimi związana jeszcze jedna sprawa - w przeciwieństwie do giftów można ikony zniszczyć jakimś czarem, np. law of gold.
A jest to gdzieś w booku sprecyzowane? Tylko nie piszcie mi prosze, żebym go przeczytał bo już to zrobiłem i nie znalazłem/przeoczyłem odpowiedzi na moje pytania. PZDR
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Strona 92 na samej górze i strona 95 też na samej górze :P

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

No niech tam będzie o tych ikonach. O giftach to już dawno wyczytalem. Dzięki. PZDR


EDIT: Czy dzięki Immortal Fury moge przerzucać nieudane trafienia w każdej rundzie CC? Bo wydaje mi sie, że tak ale wole sie upewnić.
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Dark Knight pisze: EDIT: Czy dzięki Immortal Fury moge przerzucać nieudane trafienia w każdej rundzie CC? Bo wydaje mi sie, że tak ale wole sie upewnić.
Tak :)

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Najs :twisted:

I następne Q. Vortex do którego poola dodaje kostke? Szczerze to czytam i czytam ten opis i wczytać nie moge. Jeżeli jest we faqu to sorry ale dopiero zaraz sie wezme za ściągnie. PZDR
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Vortex daje kostke do glownej puli.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

czy greater demon jest liczony jako herald przy uwzględnianiu locusa?

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Po pierwsze nie mają tej zasady.
Po drugie GD nie może dołączyć do oddziału.
Po trzecie spece takie jak Epidemius czy Skulltaker itp. mogą dołączyć do oddziałów ale nie są heraldami więc tu też nie ma tej zasady.
Locus się zaczyna i kończy na heraldach.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

i jeszcze takie pytanie:
czy flamery mają daleki i bliski dystans w strzelaniu
i czy każdy flamer rzuca na ilość strzałów k6 czy 2k6 [ze względu na ilość ataków]?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Tak, masz daleki/bliski zasieg.
Ataki sa do walki wrecz. Kazdy flamer strzela k6.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

dzięki, w ostatniej chwili uratowałeś mojego przeciwnika, bo gram za 19 minut :P

Awatar użytkownika
Cold
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa /Radom / Progresor

Post autor: Cold »

szybkie pytanko bo gram dzisiaj z rana :) czy odpalając siren songa przeciwnik musi być w zasięgu swojej szarży czy może być w przepisowych 20" i spalić szarżę ?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Musi być w zasięgu.

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Ponadto jak źle oszacujesz zasięg szarży i go nie będzie to tracisz przedmiot.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

czy używając master of sorcery można używać np Dark Magic albo lorów z booka Chaos Warriorow?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Nie.

ODPOWIEDZ