8 Edycja Warhammera I
Re: 8 Edycja Warhammera
Ja ten komiks gdzieś widziałem , czy aby nie w temacie Komiks Luksusowy .
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
Źle się wysławiłem z tym laniem po mordem.
Brakuje mi armii na zasadzie kloce piechoty naparzające się ze sobą. A nie same armie polegające na przeszkadzajkach i dwóch mocnych monstrach/herosach z pier...iem. Bezkarność flee ułatwia granie takimi bzdurnymi armiami.
Wolałbym widzieć wielki oddział Chosenów szarżujących na Hammersów z Lordem, niż ganianiem 5 psów za 30 pkt za strzelającym skrimishem za punktów 50. O ile do tego drugiego trzeba więcej skilla to nie jest to jakieś ciekawe zjawisko do oglądania.
Brakuje mi armii na zasadzie kloce piechoty naparzające się ze sobą. A nie same armie polegające na przeszkadzajkach i dwóch mocnych monstrach/herosach z pier...iem. Bezkarność flee ułatwia granie takimi bzdurnymi armiami.
Wolałbym widzieć wielki oddział Chosenów szarżujących na Hammersów z Lordem, niż ganianiem 5 psów za 30 pkt za strzelającym skrimishem za punktów 50. O ile do tego drugiego trzeba więcej skilla to nie jest to jakieś ciekawe zjawisko do oglądania.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Kontrolowany frenzy ? Dosć nieklimatyczne ale miło by było.
No i chciałbym jeszcze by duża różnica w WS-ie miedzy celami wreszcie coś znaczyła, tak by modele z wysokim WS łatwo trafiały ( nawet niech i na 2+, jeśli różnica jest naprawdę duża ), a niski WS naprawdę bolał ( trafianie na 6+ przy dużej różnicy ). Bo obecnie nie robi żadnej różnicy czy mamy 1 czy 9 pkt. przewagi w "skilu" nad wrogiem.
No i chciałbym jeszcze by duża różnica w WS-ie miedzy celami wreszcie coś znaczyła, tak by modele z wysokim WS łatwo trafiały ( nawet niech i na 2+, jeśli różnica jest naprawdę duża ), a niski WS naprawdę bolał ( trafianie na 6+ przy dużej różnicy ). Bo obecnie nie robi żadnej różnicy czy mamy 1 czy 9 pkt. przewagi w "skilu" nad wrogiem.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
3 razy więcej to prawie nieosiągalne, IMO powinna być taka różnica już kiedy jedni mają 3, a drudzy 6
Nie wiem ilu herków ma 9 ws, ale pewnie w dużej ilości armii nie ma nawet jednej jednostki (wliczając hero) z takim wsem, a jednostek z ws 2 też na palcach jednej ręki to wyliczysz, slavy, gobliny, gnoblary(?)
No właśnie trochę tego jest, a nie można przesadzać, bo WS zacznie być tak ważnym współczynnikiem, wiele jednostek straci na znaczeniu a wiele zyska za bardzo. Nie wyobrażam sobię aby gobliny miały klepać elfy na 6, a elfy goblinów na 2+, nie była by to czasem przesada? Mi chodzi o to aby modele z bardzo dużym WS mogłby go wykorzystać, a nie ciągle te 3+ czy to w walce z zombi czy Wojownikami chaosu.
hahahah!
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Może i tak, ale jak blodthirster - było nie było awatar boga wojny - trafia tak samo bezmózgiego zombi i doświadczonego w bojach rycerza to coś tu jest IMO nie tak .Nie wyobrażam sobię aby gobliny miały klepać elfy na 6, a elfy goblinów na 2+, nie była by to czasem przesada?
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
wystarczyło by żeby modele z wiekszym WS trafiały na 3+ a z mniejszym na 5 +
W przypadkach większych róznic trafiało by sie skrajnie na 6+ albo na 2 +
W przypadkach większych róznic trafiało by sie skrajnie na 6+ albo na 2 +
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Cos w tym stylu .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Mi się wydaje, że WS jest w tej chwili dobrze zbilansowaną statystką. Nie potrzeba naprawdę żadnych dodatkowych zmian. Wy chcielibyście żeby WS działał tak samo jak S ale nie bierzecie kompletnie pod uwagę tego, że S przydaje się tylko przy atakowaniu podczas gdy WS jest również przydatny jako statystyka obronna. Więc na przykład postać z WS5 może i trafia tak samo na 3+ tych co mają WS 2 lub 4 ale równocześnie ci którzy mają WS 2 potrzebują aż 5+ jak oddają.
A co do argumentu z Bloodthirsterem to ja powiem tak - czy staram się walnąć muchę czy komara to dla mnie tak samo trudne . Trafiam rozgniatam, nie trafiam nie rozgniatam, a co to za robal to już totalnie drugorzędna kwestia .
A co do argumentu z Bloodthirsterem to ja powiem tak - czy staram się walnąć muchę czy komara to dla mnie tak samo trudne . Trafiam rozgniatam, nie trafiam nie rozgniatam, a co to za robal to już totalnie drugorzędna kwestia .
Lepsze jest wrogiem dobrego.Tandor92 pisze:Też jestem zdania, że jest wmiarę dobrze, ale trochę jest głupio w przypadkach kiedy różnicę WS są naprawdę dużę, wtedy wypadałoby zrobić trafianię na 2+ i na 6.
Ten problem drastycznych różnic WS to dotyczy tylko herosów, którzy w tej chwili i tak są mocni i w dodatku nie mają problemów żeby trafiać na 2+ jak ktoś koniecznie chce, runy, miecze z +1 do hita. Naprawdę jeżeli ktoś uważa, że to takie ważne to już w tej chwili może to zrobić bez problemów.
Serio ludzie jest tyle nie działających rzeczy albo słabo działających a wy się czepiliście biednego poczciwego WS .
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Moim zdaniem kwestia trafiania wrogów winna być rozwiązana tak jak ranienie takowych, tj, możliwym byłoby trafianie na 2+ i 6+.
Jeśli chcecie żeby była taka różnica w trafianiu to powinna być też sasada że każdy kolejny model ma łatwiej trafić czyli goblin trafia elfa bohatera na 6+ ale juz kolejny na 3 a następny to juz z automatu bo przecież wiadomo że gdy ludzi kupa to herkules dupa. Bo jesli miało by byc tak jak proponujecie to klocek gobasów by utykał na dowolnym bohaterze bez szans na pokonanie go