Hellfire Studio up -14-04-15 chicken ice wings

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Re: Hellfire studio czyli - Co ciekawsze rzeczy które paćkam

Post autor: Azgaroth »

Jak dla mnie pomalować figurkę w 4-5h na takim poziomie to mistrzostwo świata :) Ja pewnie siedziałbym z nią i tydzień i nie osiągnąłbym takiego efektu. Szmatka jest naprawdę zacna, podstawka takoż :) Jedyne co mnie nie przekonuje to hełm, ale raczej to kwestia figurki niż samego malowania :) Szczere gratulacje =D>

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Szmatka wyszła i tak średnio na foto, ale generalnie przy pomocy aero to jakieś 30 min roboty i do tego potem przyciemniania zagłębień washem i ciut białego na końcach :) Wzorek był żeby lekko uratować ten model choć najchętniej to bym jej główkę na inną, jakąś normalną wymienił ;) Oby już nigdy finecastu takiego :P

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Mi też bardzo się podoba. :)

Awatar użytkownika
smiejagreg
Ciśnieniowiec
Posty: 7593

Post autor: smiejagreg »

Świetnie pomalowany figs, szmatka ekstra =D> .

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

całkiem fajne te demony;] chyba ci przy okazji poziom podskoczył 8)

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Dzięki :wink: . Fajnie je się malowało i efekty lepsze niż się spodziewałem więc jestem z nich zadowolony :)

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

A tak jeszcze odnośnie demonów to pokażę wam robocze foto pierwszego oddziału do kolejnej armii demonów którą śmigam ;) Tray jest tylko po to żeby łatwiej je do foto było ogarnąć, docelowo będzie robiony w klimacie podstawek.

Obrazek
Obrazek

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Butanowe? :mrgreen:

wenanty
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198

Post autor: wenanty »

Bardzo fajnie się zapowiadają. Będziesz jeszcze "zmiękczał" przejścia błękitny->granatowy i granatowy->fioletowy (łydki, ramiona)? Jakoś gwałtownie się zmieniają, trochę jakby nosili rękawice i buty ;-)

Strasznie podoba mi się, że w ogniu (nie tylko tutaj, ale ogólnie) idziesz aż do czerni, a nie tylko żółty->czerwony. Aż wziąłem się korzystając z pomysłu do przemalowywania żywiołaka ognia i już widzę pozytywne zmiany (choć nie wiem, czy się pochwalę, bo malarzem jestem niedzielnym).

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Nie wiem czemu tutaj się ciut błyszczą na zdjęciach pomimo że są w pełni matowe. Co do przejść to granice fioletowo niebieskie są ok bo robione aero, tutaj niektóre modele faktycznie wyglądają jakby nagle się kolor odcinał, szczególnie z tyłu.

Awatar użytkownika
^Karpiu^
Kretozord
Posty: 1614
Lokalizacja: Nowa Huta

Post autor: ^Karpiu^ »

Dodatkowo przy cieniuj jeszcze metaliki :)

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Nie ma potrzebny, srebrny barwiony turkusem wystarcza, nie musi być zalane na maxa czarnym inkiem ;)

Awatar użytkownika
^Karpiu^
Kretozord
Posty: 1614
Lokalizacja: Nowa Huta

Post autor: ^Karpiu^ »

Skaven pisze:Nie ma potrzebny, srebrny barwiony turkusem wystarcza, nie musi być zalane na maxa czarnym inkiem ;)
Fakt masz troch eracji. Za dużo nurgla malowalem ostatnio :D Tam bez pierdyliona warstw metaliku drybruszow ani rusz :D

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Tak właśnie pomyślałem że napisałeś to z Twojego punktu widzenia , bo na Twoich modelach metaliki właśnie są takie ciemnie i mocno washowane co się świetnie na warriorach sprawdza a czego na horrorach już nie widzę :D

wenanty
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198

Post autor: wenanty »

Skaven pisze:Co do przejść to granice fioletowo niebieskie są ok bo robione aero, tutaj niektóre modele faktycznie wyglądają jakby nagle się kolor odcinał, szczególnie z tyłu.
Może niezbyt jasno się wyraziłem. Chodzi mi o to, że samo użycie aerografu nie gwarantuje naturalności przejść kolorystycznych. U ciebie przejścia wyglądają tak:

Kod: Zaznacz cały

[------------|---|--------------]
       |       |        |
   kolor 1     |     kolor 2
        obszar przejścia
Wygląda to ok, gdy kolor 1 jest istotnie inny niż kolor 2. Ale gdy barwa jest taka sama (albo zbliżona), zaś różnicą jest właściwie jasność (jak u ciebie przy błękitny->granatowy), to nie wygląda naturalnie. Lepiej byłoby poszerzyć obszar przejścia:

Kod: Zaznacz cały

[--------|-----------|----------]
       |       |        |
   kolor 1     |     kolor 2
        obszar przejścia
Na tym amfiprionie widać oba modele przejść - gwałtowne (na małej odległości) pomiędzy kontrastującymi białoniebieskim i żółtobrązowym, a obok łagodne, rozciągnięte na całą wysokość ciała, stopniowe przechodzenie żółtego w brązowy.

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Szacun że chciało Ci się to tak rozpisać :D Tak owszem dużo płynniejsze przejścia można by zrobić, bawić się w glazowanie zmiany koloru aby zrobić idealne płynne przejścia i siedzieć nad 1 horrorem pół dnia. Jest to jednak zamówienie i zleceniodawca raczej nie chce mi zafundować nowego samochodu za zrobienie tej armii :D Armia ma być ładna i do grania, herosów będę picował na błysk więc ty będzie pole do popisu w szukaniu niedoskonałości - ba nawet będę bardzo za to wdzięczny bo każda uwaga jest na wagę złota i pomoże mi robić lepsze modele ;)

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Wczoraj wróciłem po kilku dniach "urlopu" i miałem takie ciśnienie na malowanie ludzików że kupiłem fenixa i od razu go skleiłem i pomalowałem :D Malowało się go bardzo fajnie, ok 5h lekkiej pracy ( bo nie czuje potrzeby siedzieć 2 dni nad nim i tak się powinien sprzedać ;) ) a zostało tyle części że ze zwykłego orła dzięki nim można by fenixa zrobić ;) Dzisiaj jeszcze pojawi się na jebaju w jakiejś dobre cenie.

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Zbik666
Chuck Norris
Posty: 433
Lokalizacja: Danzig SNOT

Post autor: Zbik666 »

NIe wime czy to wina fotek ale jezdziec strasznie plaski szczególnie rekawice i białe szmatki, a przejscia aero mało płynne na ptaku.

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Przejścia faktycznie toporne trochę, ale co do rękawic to nie są one takie wcale płaskie bo rozjaśnienia widać, ale trzeba się przypatrzyć :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Biały ma taką super właściwość że nigdy mi nie wychodzi na foto. Ostatnio sarumana do lotra miałem pomalować fajniej i zupełnie na foto cieni nie było widać. Dla tego właśnie staram się nie malować białych modeli ;) Co do przejść na feniksie to nie są one super płynne ( bo nie było takiego zamysłu) , z kontrastem ten model jakoś tak ciekawiej wygląda. Widziałem inne takie feniksy i jeżeli chciałbym się w bardzo płynny kolor bawić to trochę inaczej musiałaby kolorystyka wyglądać a i 2x tyle pracy by było. To chyba taki TT+ na szybko, który ma się po prostu sprzedać, jako że to już ostatni dzwonek na feniksy jebajowe myślę.

ODPOWIEDZ