PKS - komentarze

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Re: PKS - komentarze

Post autor: Kosmo »

A widziales ile warriorzy maja za drogich, niewystawialnych jednostek? Jezeli potanienie rarow u bestii ma byc tylko kwestia urozmaicenia rozpisek na turniejach to czemu by nie potaniec Forsakenow, giganta, szagota, slaughterbrutow itp? Zacznijmy grac na podreczniki tak je GW stworzylo przycinajac tylko oczywiste rzeczy. Ingerencja w booki jest z dupy. Jak sie komus nie podoba zamysl GW niech placze do nich albo zmieni armie :)
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Potanianie jednostek to jak dla mnie za duża ingerencja. Moim zdaniem najlepszym wyjściem jest no restrictions. Bez żadnych dodatkowych punktów.
Wisła Kraków.

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Żeby nie było - nikt nie mówi, że BoCh pod PKS jest niegrywalny. Ale brutalna prawda jest taka, że jest jeden bardzo dobry gracz i paru przeciętnych. Crus wymyślił coś co wykorzystuje na maxa obecne ETC, a PKS w obecnej formie tego nie wzrusza (spokojnie da się wyciąć te 300 pkt bez zmiany koncepcji), i najprostsza metoda dla innych grających BoCh to "Sprytny Chińczyk" - będzie nudno jak z jedyną słuszną rozpiską Bretonii (nawet bardziej, bo tam da się zakombinować na wyposażeniu bohaterów), ale grać się da. Różnica między obecną wersją PKS a ETC polega na tym, że ETC zostawia jeszcze jakieś pole manewru (da się zagrać na bohaterach-minotaurach z gorgonami; da się spróbować przepchnąć ofens na klockach piechoty), o tyle PKS ogranicza je. W dyskusjach chłopaków padało w sumie słuszne zastrzeżenie, że ogólne +X% dla BoCh powoduje wrzucenie więcej magii / piechoty - ok, obejściem tego jest zapis, że +X% jest tylko na sekcję rare (czyli równie dobrze można by od razu obniżyć koszty monsterów).

@Kosmo
Od ręki wymienię sekcje rare BoCh na WoCh. Nawet bez Juggerów. I nawet bez Helupy. To co nazwałeś "niegrywalnymi jednostkami WoCh" (Shaggoth, Slaughterbrute, Mutalith) bije na głowę selekcje BoCh. Nawet gigant jest tańszy i ma opcję brania marków. Szczur22 pisał coś o dragon ograch i ograch chaosu - biorę z pocałowaniem w rączkę, a w zamian możecie sobie wziąć minotaury. :) (dobra - to jest offtop porównujący armię a nie na temat ograniczeń - sorry już kończę)

PS. Argument o graniu "na podręczniki jak GW je stworzyło" jest de facto równoznaczny z graniem na "open" - dlaczego ciąć PoK+dreadlord czy brzytwę z 9PD w DE? przecież GW tak je stworzyło - dlaczego to przycinać? jak się komuś nie podoba zamysł GW niech płacze do nich albo niech zmieni system. ;)
Ostatnio zmieniony 4 cze 2013, o 09:31 przez wokrze, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Post autor: Kosmo »

PS. Argument o graniu "na podręczniki jak GW je stworzyło" jest de facto równoznaczny z graniem na "open" - dlaczego ciąć PoK+dreadlord czy brzytwę z 9PD w DE? przecież GW tak je stworzyło - dlaczego to przycinać? jak się komuś nie podoba zamysł GW niech płacze do nich albo niech zmieni system. ;)
Dla mnie ok :)
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

IMO jakieś punkty dla bestii to mus, czy to na sloty rare (np dodatkowe 200 punktów tylko na ten slot) czy ogólnie.
Niegrywalne jednostki w WoCH'u. Dobra są tam takie ale nie stanowią one 100% sekcji.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Kichać bestie
Kto tym gra ? :mrgreen:
Ja się pytam czemu fajny pomysł ograniczeń do Doch upadł i zamiast niego jest jakieś coś?
W tej armii są 2 przejebane rzeczy - bestie i działo (konkretnie 2 bo jedno jeszcze ujdzie) :roll:
Z fajnego ograniczenia Bestie albo 2 działo wymyśliliście jakiegoś dziwnego heralda khorna :roll:
Aaa ! I apeluje jeszcze - Bądźcie ludźmi i dajcie tym DE wygenerować 3 kostki bo przy reszcie armii słabo wyglądają (bardzo słabo)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Generalnie pisalem juz to debkowi, ale widac olal temat:

- Jak dokladnie ma wygladac zapis pod?
1) czy jesli zdispeluje pierwsze pod i drugie wejdzie,tworzac 4 kosci to liczy sie to tak jakbym nie wygenerowal kosci? (4 do rzucenia i potem 4 wygenerowane)
2) cy jesli proboje zdispelowac pod to tak samo liczymy kosci netto jakbym nie probowal tego zrobic?

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Shino pisze:Generalnie pisalem juz to debkowi, ale widac olal temat:

- Jak dokladnie ma wygladac zapis pod?
1) czy jesli zdispeluje pierwsze pod i drugie wejdzie,tworzac 4 kosci to liczy sie to tak jakbym nie wygenerowal kosci? (4 do rzucenia i potem 4 wygenerowane)
2) cy jesli proboje zdispelowac pod to tak samo liczymy kosci netto jakbym nie probowal tego zrobic?
Liczymy zysk netto udanego czaru. O ile przybyło kostek do puli. (pula przed rzutem vs pula po rozpatrzeniu czaru)
\/\

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

czyli tym wypadku nie warto dispelowac tego czaru zgadza sie?

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Shino pisze:czyli tym wypadku nie warto dispelowac tego czaru zgadza sie?
Zle sie wyrazilem.
Pula przed zadeklarowanie rzucenia czaru i wybrania odpowiedniej ilości kostek vs pula po rozpatrzeniu czaru.
Przykład:
Na wiatry rzucam 4+4 (8PD)
(8PD) Z 2 kostek rzucam PoD. Przeciwnik rozprasza. (6PD)
(6PD) Z 2 kostek rzucam PoD. Wchodzi czar. Generuję 4 dodatkowe kostki (4PD + 4PD z PoD czyli zarobiłem dwie kostki na potrzeby limitu)
\/\

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Nie ogarniam tego zapisu :/
Propozycja Dębka była moim zdaniem lepsza - bo mogłem ją zrozumieć. Netto i brutto w ogóle do mnie nie banglają.

Moim zdaniem nie ma podstaw, żeby banować kombo CoC/3++. Taki gościu jest droższy od diabła, nie ma TS, nie ma unbreakable, jest podatny na DnD i KB - wylewanie dziecka z kąpielą.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

c4h10 pisze:
Shino pisze:czyli tym wypadku nie warto dispelowac tego czaru zgadza sie?
Zle sie wyrazilem.
Pula przed zadeklarowanie rzucenia czaru i wybrania odpowiedniej ilości kostek vs pula po rozpatrzeniu czaru.
Przykład:
Na wiatry rzucam 4+4 (8PD)
(8PD) Z 2 kostek rzucam PoD. Przeciwnik rozprasza. (6PD)
(6PD) Z 2 kostek rzucam PoD. Wchodzi czar. Generuję 4 dodatkowe kostki (4PD + 4PD z PoD czyli zarobiłem dwie kostki na potrzeby limitu)
Nadal nie ma sensu rozpraszac czesto. Jelsi ci nie wyjdzie to tracisz zupelnie kostki a przeciwnik sobie dorabia wiecej.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

swieta_barbara pisze:Nie ogarniam tego zapisu :/
Propozycja Dębka była moim zdaniem lepsza - bo mogłem ją zrozumieć. Netto i brutto w ogóle do mnie nie banglają.

Moim zdaniem nie ma podstaw, żeby banować kombo CoC/3++. Taki gościu jest droższy od diabła, nie ma TS, nie ma unbreakable, jest podatny na DnD i KB - wylewanie dziecka z kąpielą.
Czytaj FAQi ziom! Kolesie na MC mają odporność na KB.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Furion pisze:
swieta_barbara pisze:Nie ogarniam tego zapisu :/
Propozycja Dębka była moim zdaniem lepsza - bo mogłem ją zrozumieć. Netto i brutto w ogóle do mnie nie banglają.

Moim zdaniem nie ma podstaw, żeby banować kombo CoC/3++. Taki gościu jest droższy od diabła, nie ma TS, nie ma unbreakable, jest podatny na DnD i KB - wylewanie dziecka z kąpielą.
Czytaj FAQi ziom! Kolesie na MC mają odporność na KB.
Czytaj AB ziom! Dysk to warbeast.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

swieta_barbara pisze:
Furion pisze:
swieta_barbara pisze:Nie ogarniam tego zapisu :/
Propozycja Dębka była moim zdaniem lepsza - bo mogłem ją zrozumieć. Netto i brutto w ogóle do mnie nie banglają.

Moim zdaniem nie ma podstaw, żeby banować kombo CoC/3++. Taki gościu jest droższy od diabła, nie ma TS, nie ma unbreakable, jest podatny na DnD i KB - wylewanie dziecka z kąpielą.
Czytaj FAQi ziom! Kolesie na MC mają odporność na KB.
Czytaj AB ziom! Dysk to warbeast.
Dysk jest dla słabych :mrgreen:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

O właśnie, to co Luc mówi!

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

Luc pisze:Dysk jest dla słabych :mrgreen:
Powiedz to w twarz mojemu lordowi chaosu!
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Na kolesia na smoku też działają, tylko trzeba najpierw zabić smoka ;)

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

Co do ograniczeń Wochu:

Wulfryk- mega fajny, lepszy niż był, ale grywalność znikoma. Samemu wychodzić to raczej słabo, a maruderzy są paskudnie drodzy (ponad 2x drożsi niż byli), więc opcja z 30/40 spoconych khornitów na plecach jest absolutnie niegrywalna. A sam wulfryk z 10 marasów? Co zrobi? Klepnie maga i umrze. Zostawcie go...

Trogga tnie B&G, bolą go i trolle płonące ataki i słoneczka/pitki. Przyciąłbym go tak jak z Poznaniu chyba, czyli albo on albo Archaon- trolle w corach i archaon na czele kawy gwałcący armie wroga to jest gięte.

Diaboła jak ciąć, to combatowego. Mag tak jak piszecie, jest grany bardzo asekuracyjnie, za dużo punktów tam siedzi i zbyt duża jest jego ogólna użyteczność żeby szarżować na pałę. A stracić go od głupiej katapulty/armaty/banishemntu/naporu ciosów z S6 jest bardzo łatwo. Wtedy gra się sypie.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2013, o 11:53 przez Szczur22, łącznie zmieniany 1 raz.
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

A propos dysku:

miałem go w Szczyrku.

1. trzymał i kroił lance
2. zginął od fanoli i DD
3. Zabłąkany, pierwszy KB, bo furie trzymały go 2 tury;/
4. Bestie nurgla zabily go w cc
5. ogarnął kohorte i kroxkohorte

Jak widać, nie jest wcale przegięty i da się go zabić, przede wszystkim mimo że trzyma to sam niewiele robi, mało ataków, mała siła
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

ODPOWIEDZ