Rozpiski elfów
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Co sądzicie o czymś takim na 1300 pkt.?
Dragon mage (II lev, 2xDS, Silver Wand)
Archers (10)
Dragon Princes (5, Sztandar, Muzyk, Warbanner)
White Lions (12, Muzyk, Czempion z Amulet od Light)
Lion Chariot
RBT x2
Dragon mage (II lev, 2xDS, Silver Wand)
Archers (10)
Dragon Princes (5, Sztandar, Muzyk, Warbanner)
White Lions (12, Muzyk, Czempion z Amulet od Light)
Lion Chariot
RBT x2
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
calkiem niezle.. tylko wcisnij tu BoS 4 kosci to naprawde mało, nawet z tymi dodatkowymi. (mozna zmiejszyc WL o 2 i dac BoS DP)
AoL tez srednio potrzebny - masz mocnego ofensywnego maga.
AoL tez srednio potrzebny - masz mocnego ofensywnego maga.
-
- Mudżahedin
- Posty: 252
A co sadzicie o takim zestawieniu bohaterow:
Arcymag , 5 czarow, ring of Fury, DS 330
Mag , Seer = 165
Mag, dodatkowa kostka, DS= 170
BSB , dwurak, armor of caledor = 143
a do tego:
21 spearelfow
2x10 archer
3 RBT
1 orzel
5 white lionow z championem
2x5 Dragon Princow
6 Dragon Princow z Bos (albo 5 phenixow z Bos, 5 White lionow + jakis dopak )
za 2249.
Mag z 3 kostkami bedzie na strzelaco magujacych bral high magic i staral sie rzucic draina co ture, albo bral jakiegos Lora z dobrym pierwszym czarem i liczyl na dobre losowanie jesli uznam , ze mam wystarczajaca przewage w magii.
Arcymag , 5 czarow, ring of Fury, DS 330
Mag , Seer = 165
Mag, dodatkowa kostka, DS= 170
BSB , dwurak, armor of caledor = 143
a do tego:
21 spearelfow
2x10 archer
3 RBT
1 orzel
5 white lionow z championem
2x5 Dragon Princow
6 Dragon Princow z Bos (albo 5 phenixow z Bos, 5 White lionow + jakis dopak )
za 2249.
Mag z 3 kostkami bedzie na strzelaco magujacych bral high magic i staral sie rzucic draina co ture, albo bral jakiegos Lora z dobrym pierwszym czarem i liczyl na dobre losowanie jesli uznam , ze mam wystarczajaca przewage w magii.
Może trzymanie Arcymaga puszczającego kometki? Myślę że skutecznie zabiją każdego kamikadze, który będzie chciał przeprowadzić samobójczą szarżę by zabić maga. (idealnie pasowałoby fluffowo )
Zawłaszcza, jak czempowi da się Amulet of light
Właśnie - nikt nie myśle by zabezpieczyć arcy na piechtę Folariath's Robe?
Zawłaszcza, jak czempowi da się Amulet of light
Właśnie - nikt nie myśle by zabezpieczyć arcy na piechtę Folariath's Robe?
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Grałem trzy razy na siódemce swordów.. raz z czempionem, dwa razy z muzykiem. Zawsze ze strzelającymi armiami (khemri z fastami i 20 łucznikami, woody z 30 łukami, hailem i wayami, lizaki 60 skinków) i jestem średnio zadowolony. Tylko z khermi doszli do walki - z klockiem szkielich, położyli chyba ponad połowę chłopaków w 1 rundzie (łączni z sypaniem) po czym po kontrze przegrali o muzyka
Z woodami nic nie zrobili bo skitrałem ich przed łukami na 2 tury, z lizakami przesiedzieli 3 rundy w domku po czym zapluło ich 5 czy 6 skinków...
Idea była taka żeby trzymac tani oddział z jebnięciem na offensy, z defensami kitrać daleko i trzymac ćwiarę, a z pośrednimi starać się wprowadzić cichcem do walki, ale średnio to wychodzi...
z BoH powinno być lepiej...
Z woodami nic nie zrobili bo skitrałem ich przed łukami na 2 tury, z lizakami przesiedzieli 3 rundy w domku po czym zapluło ich 5 czy 6 skinków...
Idea była taka żeby trzymac tani oddział z jebnięciem na offensy, z defensami kitrać daleko i trzymac ćwiarę, a z pośrednimi starać się wprowadzić cichcem do walki, ale średnio to wychodzi...
z BoH powinno być lepiej...
ej czy tamten BSB ma dwuraka, a arcymag ma coś co daje +1 czar czy mi tylko się zdaje??
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
Arcymag - no to zapewne silver wand - to takie dziwne?
BSB - no cóż, według zasad nowego AB może mieś dwuraka (i nawet łuk)...
BSB - no cóż, według zasad nowego AB może mieś dwuraka (i nawet łuk)...
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
realizacja HElfickiego walca drogowego.
idea jest prosta - zaczynamy, dochodzimy do przeciwnika, spychamy go za plansze
ostrzał ma zapewnic uszczuplenie głownych oddziałów (zdjecia chocby ranka) lub wyeliminowanie wszystkich smieci typu fasty, latacze.
magia ma byc wspomagajaca, od 3-4 tury zaczne sie spokojnie przebijac - glownie High Magic
1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Seerstaff of Saphery [30]
Gem of Courage [10]
1 Noble @ 158 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Amulet of Light [15]
Armour of Caledor [25]
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
20 First SpearElves @ 215 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
War Banner [20]
14 Swordmasters @ 310 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Balance [45]
Bladelord
Skeinsliver [25]
14 White Lions @ 290 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Banner of Sorcery [50]
1 Lion Chariot @ 140 Pts
1 Lion Chariot @ 140 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 92 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Ellyrian Reavers @ 85 Pts
Spear; Light Armour
3 Repeater Bolt Thrower @ 300 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2250
idea jest prosta - zaczynamy, dochodzimy do przeciwnika, spychamy go za plansze
ostrzał ma zapewnic uszczuplenie głownych oddziałów (zdjecia chocby ranka) lub wyeliminowanie wszystkich smieci typu fasty, latacze.
magia ma byc wspomagajaca, od 3-4 tury zaczne sie spokojnie przebijac - glownie High Magic
1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Seerstaff of Saphery [30]
Gem of Courage [10]
1 Noble @ 158 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Amulet of Light [15]
Armour of Caledor [25]
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
20 First SpearElves @ 215 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
War Banner [20]
14 Swordmasters @ 310 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Balance [45]
Bladelord
Skeinsliver [25]
14 White Lions @ 290 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Banner of Sorcery [50]
1 Lion Chariot @ 140 Pts
1 Lion Chariot @ 140 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 92 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Ellyrian Reavers @ 85 Pts
Spear; Light Armour
3 Repeater Bolt Thrower @ 300 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2250
grałem takimi samymi spearami z takim samym noblem w środku przeciw bestiom- spisały się baaardzo dobrze
Teraz próbuję wymyślić coś ciekwaego dla SM. na razie grywam po 1k, więc taka rozpiska (dopiero od środy zacznę testy, więc teraz to jest tylko teoria)
dragonamge + DS + silwer wand
10 spearelfów
2 bolce
5 ellyrian
7 wL
5 SM + sztandar + Banner of ellyrion.
Mag lata, terorryzuje/panikuje i czaruje (dzięki zasadzie reckles mam wystarczającą ilość kostek na przebicie się 1 czarem (wiecej w suime nie potrzeba- ważny jest smok ), speary pilnują bolców, lub zasłaniają speciali, które biegną przez las. Fakt że mało mnie, no ale cóż, takie życie elfa
Teraz próbuję wymyślić coś ciekwaego dla SM. na razie grywam po 1k, więc taka rozpiska (dopiero od środy zacznę testy, więc teraz to jest tylko teoria)
dragonamge + DS + silwer wand
10 spearelfów
2 bolce
5 ellyrian
7 wL
5 SM + sztandar + Banner of ellyrion.
Mag lata, terorryzuje/panikuje i czaruje (dzięki zasadzie reckles mam wystarczającą ilość kostek na przebicie się 1 czarem (wiecej w suime nie potrzeba- ważny jest smok ), speary pilnują bolców, lub zasłaniają speciali, które biegną przez las. Fakt że mało mnie, no ale cóż, takie życie elfa
czys a nie myślisz że to było by lepsze
dragon mage, 2 level + SW + DS + Klejnot słonecznego ognia (+2 do czaru)
10 łuczników
10 WL/SM/PG , FCG, Skeinsilver, Banner of Soccery
2 RBT
Rzucasz 3 czary z po 3 kostki, w ważnym momencie zużywasz +2 do czaru i nic cię nie zatrzyma.
Masz oddział strzelający, i oddział do obrony RBT. I do tego +1 do zaczęcia.
dragon mage, 2 level + SW + DS + Klejnot słonecznego ognia (+2 do czaru)
10 łuczników
10 WL/SM/PG , FCG, Skeinsilver, Banner of Soccery
2 RBT
Rzucasz 3 czary z po 3 kostki, w ważnym momencie zużywasz +2 do czaru i nic cię nie zatrzyma.
Masz oddział strzelający, i oddział do obrony RBT. I do tego +1 do zaczęcia.
od tego mam fasty zeby w pierszej turze strzelano po nich.. a jak ktos nie bedzie strzelal to spotka sie z 5 SM od przodu i fastem od boku
to taka teoria
a co do SM i ich przezywalnosci - zazwyczaj przeciwnik ma o wiele wiecej ciekawych celow niz Ci biedni SM - fasty staja sie szybko realnym zagrozeniem, podobnie jak rydwany (o ile nie spadna od jakiejs S7)
najlepszy jest orzeł do ktorego mało kto strzela - czasem oberwie mu sie z jakiegos D6S4 - ale ogolnie to jest on pomijany przez przeciwnika - do monentu gdy nie zablokuje waznej szarzy czy nie zalatwi maszynki
to taka teoria
a co do SM i ich przezywalnosci - zazwyczaj przeciwnik ma o wiele wiecej ciekawych celow niz Ci biedni SM - fasty staja sie szybko realnym zagrozeniem, podobnie jak rydwany (o ile nie spadna od jakiejs S7)
najlepszy jest orzeł do ktorego mało kto strzela - czasem oberwie mu sie z jakiegos D6S4 - ale ogolnie to jest on pomijany przez przeciwnika - do monentu gdy nie zablokuje waznej szarzy czy nie zalatwi maszynki