Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Normalnie można strzelać. Gdzie leży kreska i ciasto to jest trafione.
Co do czarów nie jestem pewien, ale raczej można. Pociski na pewno tak, niektóre czary mają opis, że ogólnie można je rzucać do CC. Myślę, że tutaj łatwiej by było na konkretnym przykładzie.
Co do czarów nie jestem pewien, ale raczej można. Pociski na pewno tak, niektóre czary mają opis, że ogólnie można je rzucać do CC. Myślę, że tutaj łatwiej by było na konkretnym przykładzie.
- Miscatonic
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Polkowice
Panowie w jakich konfiguracjach wystawiacie dzwona? Jak się spisuje w praktyce pchająca go horda clantratów?
- Miscatonic
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Polkowice
tzn? masz na myśli turnieje tak? możesz to rozwinąć?
- Miscatonic
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Polkowice
Ale clanrat oprócz zwykłego chorążego nie mogą chyba nieść banera co? musiałbym wstawić w szeregi wodza z banerem czy się mylę?
Oj zdziwiłbyś się, szarak rozdający liderkę 8 w 18 calach potrafi gnieść jajkaHoax pisze:+1 Ld nie ma sensu
Póki grałem na futerkowych, tak wyglądało moje ulubione złożenie klocka z dzwonem:
Grey Seer @ 540.0 Pts General; Screaming Bell; Fencer's Blades; Power Scroll; Skalm
Chieftain @ 87.0 Pts Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Standard of Discipline
35 Stormvermin @ 320.0 Pts FCG; Storm Banner
Stabilne 947 pkt w niezłomnym klocku. Sztuka tyko w tym, by ten klocek nie został naszym jedynym...
Let the River of Blood flow...
Packmaster w Giant Ratach może robić Make-way'a, by dostać się do pierwszego szeregu i mieć dodatkowy atak?
Nadwyżka ran zadana Ratom przechodzi na Packmastera, jeśli nie można go atakować, nie będąc z nim BtB?
Nadwyżka ran zadana Ratom przechodzi na Packmastera, jeśli nie można go atakować, nie będąc z nim BtB?
packmaster nie jest herosem, nie może zrobić makewaya. Może go z kolei zrobić mastermoulder (jeżeli ktoś go kiedykolwiek po cokolwiek wystawi )
Drugie pytanie jest pytaniem o cudowność giantratów ustawionych w formacji:
GrGr
GrGr
GrPm
(przód na górze oczywiście)
Wszystkie Graty biją (zgodnie ze swoją zasadą bicia z dodatkowego szeregu) oraz PMaster wali z bata. Przeciwnik atakując na jednej inicjatywie może zabić tylko Graty. Jeżeli przeciwnik ma np. frenzy - musi gonić. Cudny widok hordy witchek goniących samotnego packmastera
Drugie pytanie jest pytaniem o cudowność giantratów ustawionych w formacji:
GrGr
GrGr
GrPm
(przód na górze oczywiście)
Wszystkie Graty biją (zgodnie ze swoją zasadą bicia z dodatkowego szeregu) oraz PMaster wali z bata. Przeciwnik atakując na jednej inicjatywie może zabić tylko Graty. Jeżeli przeciwnik ma np. frenzy - musi gonić. Cudny widok hordy witchek goniących samotnego packmastera
W takim ustawieniu:Bombaj pisze: Drugie pytanie jest pytaniem o cudowność giantratów ustawionych w formacji:
GrGr
GrGr
GrPm
(przód na górze oczywiście)
Wszystkie Graty biją (zgodnie ze swoją zasadą bicia z dodatkowego szeregu) oraz PMaster wali z bata. Przeciwnik atakując na jednej inicjatywie może zabić tylko Graty. Jeżeli przeciwnik ma np. frenzy - musi gonić. Cudny widok hordy witchek goniących samotnego packmastera
GrGrGr
GrPmGr
Zasada jest taka sama, tak? Też się go nie da od razu ubić?;)
- Miscatonic
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Polkowice
Ta zasada jednostki mieszanej za zastosowanie tylko jeśli poganiacz stoi z obok szczurów i wszyscy są w kontakcie z wrogiem?
Chodzi o rzut kością kto otrzymał obrażenia.
Chodzi o rzut kością kto otrzymał obrażenia.
w walce wręcz nie losujesz nic (chyba, że tak mówi zasada jednostki), deklarujesz ataki zgodnie z inicjatywą w to co możesz (kontakt base to base) albo tak jak ci zasada jednostki mówi
w strzelaniu BS'owym rozdzielasz, np strzelając do oddziału Squig Herdów goblinich 1-4 dostaje Squig 5-6 poganiacz, jeśli tu jest podobnie to napisane powinno być w książce
Pytanie: macie gdzieś tu na forum spisane czary ze swoich szczurzych domen? albo te karty magii na które kiedyś była faza
w strzelaniu BS'owym rozdzielasz, np strzelając do oddziału Squig Herdów goblinich 1-4 dostaje Squig 5-6 poganiacz, jeśli tu jest podobnie to napisane powinno być w książce
Pytanie: macie gdzieś tu na forum spisane czary ze swoich szczurzych domen? albo te karty magii na które kiedyś była faza
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
masz w zembol references wszystko
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Miscatonic
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Polkowice
misha pisze:w walce wręcz nie losujesz nic (chyba, że tak mówi zasada jednostki), deklarujesz ataki zgodnie z inicjatywą w to co możesz (kontakt base to base) albo tak jak ci zasada jednostki mówi
w strzelaniu BS'owym rozdzielasz, np strzelając do oddziału Squig Herdów goblinich 1-4 dostaje Squig 5-6 poganiacz, jeśli tu jest
No tak... zakręciłem się , sorka
Prorokiem trafiam dwójkę z ruiny, tudzież błyskawicę, nie zmieniam. Na elektryku losuję dwójkę, to samo, czyli czar się powtarza. Gdybym miał 8ed magię powinienem zmienić, ale z racji, że to jego sygnaturka możliwe jest zastawienie. Mogę zmienić ten czar na coś innego (bo się powtarza), czy muszę zostawić? (skoro to sygnaturka to nie ma konieczności zmiany, a może zatem i przyzwolenia)
W Twoim przykładzie:
Seer rzut na czary X X X 2
Elektryk 2 level rzut na czary 2
Elektryk zostawia czar, gdyż dla elektryka jest to sygnatura i może dublować błyskawice.
ALE!!!
Elektryk 2 lev. rzut na czar X 2
Seer rzut na czar X X X 2
Seer zmienia czar, gdyż dla niego piorun nie jest sygnaturą.
Seer rzut na czary X X X 2
Elektryk 2 level rzut na czary 2
Elektryk zostawia czar, gdyż dla elektryka jest to sygnatura i może dublować błyskawice.
ALE!!!
Elektryk 2 lev. rzut na czar X 2
Seer rzut na czar X X X 2
Seer zmienia czar, gdyż dla niego piorun nie jest sygnaturą.