8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania
źle Ci się wydaje, stubborn w lesie a skirmsh to dwie inne rzeczy.
Podsumowując stubborn tak, -1 nie
Podsumowując stubborn tak, -1 nie
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
nie, to na jakiej jest podstawce wogóle nie ma znaczenia. Jest skirmisherem tylko wtedy, kiedy ma taką zasadę, albo wtedy, kiedy dołączy do oddziału skirmisherów.Relosu pisze:a skirmiszerem jest jezeli jest na podstawce inflantry.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
wiec jesli mam 2 magow i 1den z nich posiada seerstaff (HE)Lidder pisze:Można, czary wykupywane nie blokują się nawzajem. Blokują jedynie losowanie.
to wystawiajac Maga bez stafa wylosuje np. brzytwe (losuje 1szy bo go wystawiam jako 1szego), to czy panem z kijem moge wybrac brzytwe ponownie?
Natenczas nie przytocze cytatu, jednak pamietam, ze byly jakies wyjatki w RB.
Czary nie moga byc wylosowane podwojnie - RB traktowalo mniej wiecej w ten sposob:
jezeli czary nie sa losowane (rzut koscia) to mozna je powielac (zasady armijne, zasady modelu, przedmioty, ...). Seerstaff wyklucza mozliwosc losowa czaru, wiec:
Czy mozna powtorzyc czar dwukrotnie dzieki seerstaffowi?
Dokładnie jest tak, że jeśli musisz wziąć takie a nie inne czary to robisz to i to one ewentualnie blokują kolejne losowania. Seerstaff ma prosty opis - zamiast losować, wybierasz. Dotyczą tu reguły wybierania czarów. Jeśli więc wylosowałeś Mindrazora to Staff'em już go nie możesz wybrać. I vice versa.krejzihed pisze:wiec jesli mam 2 magow i 1den z nich posiada seerstaff (HE)Lidder pisze:Można, czary wykupywane nie blokują się nawzajem. Blokują jedynie losowanie.
to wystawiajac Maga bez stafa wylosuje np. brzytwe (losuje 1szy bo go wystawiam jako 1szego), to czy panem z kijem moge wybrac brzytwe ponownie?
Natenczas nie przytocze cytatu, jednak pamietam, ze byly jakies wyjatki w RB.
Czary nie moga byc wylosowane podwojnie - RB traktowalo mniej wiecej w ten sposob:
jezeli czary nie sa losowane (rzut koscia) to mozna je powielac (zasady armijne, zasady modelu, przedmioty, ...). Seerstaff wyklucza mozliwosc losowa czaru, wiec:
Czy mozna powtorzyc czar dwukrotnie dzieki seerstaffowi?
ogólnie przyjętą normą nie jest deklaracja z lufy/podstawki, ale np. "X cali przed tym punktym" i po rzutach wszystkim jest wygodniej bo nie muszą rozciągać miarki na pół stołu i wołać biednego sędziego 

NieWaldi pisze:Takie pytanko
Mój dyskowiec w pojedynku z samotnym krasnoludzkim twardzielem. W kolejnej turze szarżuje na dyskowca oddział krasnali. Czy aby zrobić maksymalizację może przesunąć samotnego bohatera w bok by dostawić jak najwięcej modeli z jednostki?
RB. str 109 - działa mierzą od lufy, klopy od belki. WLC jest WM, więc jak najbardziej dotyczą go zasady z RB.Relosu pisze:ale latara np napina ilestam k6 w linii. I teraz pytal od ktorego pkt mierzyc.
Nie tylko Skaveny mogłyby skorzystać z takiej konwersji lufy - zwykłe działo też mogloby w ten sposób wydłużyć swój zasięg. Ale tak stoi w RB, a na turnieju zawsze można podejść na początku do sędziego i uzgodnić z nim kwestię mierzenia.
1.Mam pytanko dotyczace flaming attacks .... czy moga one byc jednoczesnie atakami magicznymi?
Wydawało mi sie ze kiedys była mowa na ten temat ale szukam juz od poł godziny i krew mnie zalewa.
Byłby ktos tak uprzejmy by mi to przypomniec? Czy jest zapisek w ksiazce ktory mowi o tym
ze płonace ataki nie moga byc jednoczenie magicznymi?
2. Jednostki niezlomne np takia horda slayersow... jesli zostana zaszarzowani od flanki
to po przegraniu walki jak wykonuja reorganizacje? Maja minusy do LD? Czy raczej maja to gdzies
i nie musza nawet zdawac testu LD? (to by bylo bardziej logiczne przy zasadzie niesłomny)
Wydawało mi sie ze kiedys była mowa na ten temat ale szukam juz od poł godziny i krew mnie zalewa.
Byłby ktos tak uprzejmy by mi to przypomniec? Czy jest zapisek w ksiazce ktory mowi o tym
ze płonace ataki nie moga byc jednoczenie magicznymi?
2. Jednostki niezlomne np takia horda slayersow... jesli zostana zaszarzowani od flanki
to po przegraniu walki jak wykonuja reorganizacje? Maja minusy do LD? Czy raczej maja to gdzies
i nie musza nawet zdawac testu LD? (to by bylo bardziej logiczne przy zasadzie niesłomny)
1. Ogniste ataki mogą być magiczne. Ale zdaje się, że bohater z magiczną bronią w oddziale z sztandarem dającym ogniste ataki sam nie będzie miał ognistych ataków.
2. O ile niezłomne = unbreakable, to muszą wykonać test ale na swojej pełnej Ld.
2. O ile niezłomne = unbreakable, to muszą wykonać test ale na swojej pełnej Ld.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
1. Why? ...usazasnienie? - strona?
moga byc jezeli dostana taki przedmiot (jak np combo banner z flamingami i Amulet of Light u HE) albo jak dostana czar z domeny metalu, ktory ma napisane ze sa jednoczesnie magiczne i plonace i chyba +1 to hit czy jakos tak.
Natomiast magiczna bron jezeli jest w oddziale pod bannerem z flamingami nie bd miala flamingow.
Natomiast magiczna bron jezeli jest w oddziale pod bannerem z flamingami nie bd miala flamingow.
@zembol chodziło o flaming ataki.

Na co Ci strona, skoro i tak nie masz RB?Rothand pisze:1. Why? ...usazasnienie? - strona?

Mam RB tylko nie moge tego znalesc dlatego bardzo prosze o pomoc.
W erracie tez nigdzie nie znalazlem ale pamietam ze cos bylo na ten temat na forum.
Dlaczego od baneru z flamingami bron przestaje działac a w innych kombinacjach nie?
Czy np krasnoludzki topor z flamingiem tez ma magiczne ataki?
W erracie tez nigdzie nie znalazlem ale pamietam ze cos bylo na ten temat na forum.
Dlaczego od baneru z flamingami bron przestaje działac a w innych kombinacjach nie?
Czy np krasnoludzki topor z flamingiem tez ma magiczne ataki?
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Banner ma w opisie, że nie działa na broń magiczną ( ale nie np. na magiczną od buffa z metalu bo ten daje tylko "magiczne ataki" ).
Runy kacnoludów mają zapis że broń z choćby jedną, niezależnie jaką jest już magiczna.
RTFRB
Runy kacnoludów mają zapis że broń z choćby jedną, niezależnie jaką jest już magiczna.
RTFRB

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
