Empire Armylist by Ismael

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

I tak dużo, ale nie zaszkodzi więcej :wink:
tylko ale :
everlasting light jest
White Cross - ok,( krasnoludzkie zbroje, albo jakieś runki na nich ?) trzeba jakoś uzasadnić :wink:
Sacred Scythe - podoba mi się, chociaż tu by też pasowała zasada że trafienie na 6 skutkuje brakiem pancerza(ale nie KB) - sekretne ostrza, sekretne ciosy
Krwi sigmara - unbrejk za dużo, bez przesadyzmu :wink:
to samo encarmine - trudno to uzasadnić :wink:

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Uzasadnienia:
  • White Cross - są to bodajże wyznawcy Shallyi (bogini leczenia i miłosierdzia) dlatego ich bogini nad nimi czuwa.

    Sacred Scythe - pochodzą z wschodniego Stirlandu i polują na wampiry dlatego maja hate do ożywieńców i mają ten MR przeciw czarnej magii

    The Knights of Sigmar's Blood - tu faktycznie ciężko uzasadnić. Kolesie są rekrutowani z najmożniejszych rodzin w imperium więc może powinni być nie wrażliwi na panikę State troops?

    The Knights Encarmine - ci są znani z walki dwoma mieczami więc, skoro już inny zakon ma +1 A to może im dać jakiś specjalny cios na 6-ce.
Zakonów jest jeszcze więcej. Przecież nie tylko w Sigmara wierzą mieszkańcy Imperium. Wszystkie jakie znalazłem (nie wszystkie jestem w stanie scharakteryzować):

Sigmaryci:

The Knights of Sigmar’s Blood
The Knights of the Twin-Tailed Orb
Knights of the Hammer
The Order of the Hammers of Sigmar
Order of the Jade Griffon
Order of the Red Griffon
The Knights Griffon
The Hunters of Sigmar
The Templars of Sigmar
Knights of the Fiery Heart
Order of the Fist
Knights of the Divine Sword


Zakony Vereny:

The Templars of the Everlasting Light (także: Knights of the Everlasting Light)
Templars of Verena


Ulrykanie:

The Knights of the White Wolf


Zakony Morra:

The Knights of Morr
The order of the Raven Knights
The Black Guard of Morr
Order of the Gate


Zakony Myrmidii:

Knights of the Blazing Sun
Order of the Shield


Zakony Taala:
Templars of Taal - mogliby jeździć przez las bez minusów za teren.


oraz:

The Grand Order of the Reiksguard
The Order of the Black Bear
The Knights of the Golden Lion
Knights Panther
Knights Jaguar
The Order of the Broken Sword (także: Knights of the Broken Sword)
The Order of the Sacred Scythe
The Knights Encarmine
Knights of the Black Rose
Knights of the Silver Mountain
Coldfire Knights
High Helms (także: Order of the High Helm)
Knights of the North Star
Knights of the Stag
The Osterknact
Order of the Shining Sword

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

O matko...ile tego jest :o
Może nie przesadzajmy i weźmy jakieś najsłynniejsze i najbardziej charakterystyczne. Żeby były oryginalne i jakieś sensownie uzasadnione.
Kokesz pisze: White Cross - są to bodajże wyznawcy Shallyi (bogini leczenia i miłosierdzia) dlatego ich bogini nad nimi czuwa.
To może regenke im dać? :P
Kokesz pisze:The Knights of Sigmar's Blood - tu faktycznie ciężko uzasadnić. Kolesie są rekrutowani z najmożniejszych rodzin w imperium więc może powinni być nie wrażliwi na panikę State troops?
Hmmm...jak są tacy bogaci to może jakieś fajne bronie im dać?
Kokesz pisze:The Knights Encarmine - ci są znani z walki dwoma mieczami więc, skoro już inny zakon ma +1 A to może im dać jakiś specjalny cios na 6-ce.
Nie zaszkodzi zmienić coś. Im akurat pasowałby dodatkowy atak.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Nie lepiej byłoby to rozwiązać podobnie jak jest to zrobione w Codexie do Space Marines?
Albo jeszcze lepiej. Tak jak było to pokazane w jednym z WD. Umiejętności negatywne i pozytywne dla rycerzy... wszystko kosztuje w pkt. Do tego różna broń dla jeźdźców.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

racja różne zakony były by super ( ale GW robi ta grę na kasę i musi robić zasady dziecinnie proste i czym droższy fix tym lepszy szkoda ale tak jest)
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Niglafar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Frei Stadt Danzig

Post autor: Niglafar »

słówko ode mnie. wiem że zakonów są dziesiątki i wszystkie różne, ale ni róbmy sobie koncertu życzeń. skaveńskich klanów są tysiące ale tylko 4 mają swoje zasady, plemion barbarzyńskich też jest więcej niż 3, a orków jest więcej niż tylko czarne, zielone i savage
innymi słowy - wybierzmy kilka zakonów i do nich stwórzmy zasady, a nie dziesiątki małych w których nikt ostatecznie się nie połapie. Proponuję Reiksgwardię, Białe Wilki, Blazing Sunów, Pantersów, Rycerstwo Morra i może jeszcze jednych. Więcej sprawi że ludzie nie będa się łapac który zakon co robi i czego się ostatecznie spodziewać po Imperialnej kawalerii

inna sprawa która mi świta - może podział Imperium wg prowincji byłby ciekawy? Np. Nuln posiada jako speciale cannony, mortary i w rarach hellstorma i hellblasera, jednak każdy z nich wymaga pojawienia się na stole nulnijskiego cora, np. strzelców lub kloca piechoty. Analogiczni Middenheim ma w specach White Wolfy i gwardię Teutońską a w rare Wolfkinów, jednak każd a z tych jednostek wymaga pojawienia się na stole kloca piechoty lub Warriors of Ulric. Można by w ten sposób dołaczyć jeszcze z 2-3 prowincje (Reikland z Altdorfem, Talabecland?) każda odpowiedzialna za inne jednostki i mielibyśmy bardzo multiopcjonalną armię Imperium ale z pewnymi ograniczeniami.
jak sądzicie?

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Ja w swoim army list wykorzystałem te zasady z WD:
Legendary Orders – you can customize your Knightly Orders by giving them special advantages. Note that you may only give one advantage to a unit. The advantages are as follows:
Blessed – attacks count as magical (note that this not affect the model’s mount). (+12pts/model)
Zeal – the unit is always assumed to have a higher US than its foes and always receive the +1 bonus for Outnumbering and will never be automatically broken by fear-causing foes. (+8pts/model)
Exemplars – any friendly units within 6” of the KO unit may re-roll any failed fear, terror or panic test. (+12pts/model)
Resolute – stubborn in the first round of every combat, but revert to their normal rules in subsequent rounds. (+6pts/model)
Fearless – immune to fear. (+10pts/model)


Tylko nie jestem pewny czy nie za dużo czy nie za mało trzeba by płacić punktowo.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Niglafar: masz rację, nie ma co przesadzać - 20 - 30 zakonów - bezsens, za to główne, najbardziej liczące się w imperium tak :
THE GRAND ORDER OF THE REIKSGUARD –
THE ORDER OF THE BLAZING SUN
WHITE WOLF KNIGHTS
THE KNIGHTS PANTHER
THE HUNTERS OF SIGMAR
THE KNIGHTS OF MORR
to by było dla całego imperium, jeżeli by robić poszczególne prowincje, wtedy były by tam zakony charakterystyczne dla prowincji(np. white wolfy i pantery w middenlandzie) ewentualnie inne ale ograniczone. Pozatym dawanie takich rzeczy jak regenka czy unbrejka to jednak mijanie się z celem, mamy urozmaicić zakony a nie bezsensu dawać im specjalne zasady jakie znamy przeginając jak te nowe armie co wychodzą, (regeneracja - rycerz traci np rękę w pojedynku z minotaurem - odrośnie mu? :roll: to jednak nie trole, chociaż regenka na 6 byłoby ok)

Grand Admiral :trochę drogo - imune to fear + 10 pkt\model = 33 za knighta, więcej niż cold one knight który ma lepsze staty i nie dość że odp. na feara to jeszcze go wzbudza, inne też drogie :wink:

Co do podziału na prowincje, jestem za :D sam właśnie robię army list do Hochlandu :wink: w którym nie będzie tylko innych ograniczeń co do wystawiania, ale także nowe jednostki,zasady,itd :wink: ...niedługo zobaczycie zresztą :wink: .

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Dlatego napisałem, że nie jestem pewien czy nie zaniżyłem lub zawyżyłem kosztu. Zawsze możemy to dopracować. Zasady same w sobie są ciekawe.

Bleesed - 10 pts
Zeal - 7 pts
Exemplars - 10 pts
Resolute - 8 pts
Fearless - 7 pts

Nie zapominajmy, że to musi mieć swoją cenę bądź co bądź. Może i jeźdźcy na zimnych :P mają zdolność wzbudzania fear ale nie mają save na 1.


EDIT: A teraz? Pamiętaj, że nie powinniśmy w 100% porównywać armii. Imperium i DE to dwie kompletnie róźne armie.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2008, o 14:08 przez Grand Admiral Thrawn, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

jednak nadal drogo, coldy nie mają save tyle a mają 5 ws, 9 ld , 5 I fear,wystarczająco żeby byli drożsi od knightów z legendary ordersami, pozatym stubborn wypada tanio porównując do fearlessa który wg mnie jest poprostu gorszy.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Trzeba zebrać najważniejsze zmiany jakie chcemy wprowadzić, uzgodnić, co chcemy zmienić i sporządzić army listę
Jestem za. Proponuje zrobić to w jednym z obecnych postów lub założyć nowy, zbiorczy. Oto jak widzę całą kwestię:

1. Prowadzący - osoba, która będzie w stanie ogarnąć wszystkie dotychczasowe pomysły i zapisy, ma stosunkowo dużo wolnego czasu i chęci aby to uporządkować i analityczny umysł by stworzyć z nich spójne zagadnienia. Dodatkowo musiałaby prowadzić ten temat, liczyć głosy, aktualizować itp. Z racji braku dostatecznej ilości czasu nie chciałbym się tego podejmować. Proponuje kogoś z dwójki Thrawn - Saint. Co Wy na to?

2. Jurorzy - ludzie, którym najbardziej zależy na stworzeniu nowego Armylistu. Ci, którzy do tej pory najmocniej angażowali się w dyskusje przy armylistach. Muszą mieć chęć i możliwość by przynajmniej raz na dzień/dwa, wejść na forum i oddać swe głosy. No i cierpliwość, gdyż cała sprawa może nieco potrwać.
Oto moje kandydatury: Thrawn, Saint, Cord, Ismael, Bleasus, Niglafar, Czopek, Pelcu, Karl1299, Argoth, Kokesz, Wilqu, SaH.
Każdy z nich oddawałby jeden głos w każdej sprawie (poprzez wybór wariantów A,B lub C, przygotowanych przez prowadzącego). Powyższa lista jest oczywiście przykładowa - ktoś może nie być zainteresowany, ktoś inny tak. Przydałaby się deklaracja każdego z potencjalnych Jurorów.

3. Pozostali użytkownicy forum - nie mogą oddawać głosów, ale mogą (będą mile widziane) dawać nowe pomysły i podsuwać nowe zagadnienia do głosowania Prowadzącemu.

4. Zagadnienia – najlepiej, aby były ponumerowane. Powinny być spójne, a każde z nich poruszać jeden konkretny problem. Każde z nich powinno dawać różne warianty odpowiedzi, a wybór jednej z nich przez jurorów zamykać jakiś wątek lub problem. Zagadnienia powinny zawierać kwestie sporne i pomysły, które występowały w poszczególnych Armylistach.
Przykład zagadnienia:
Pyt. 001 - Czy War Altar dla Arch Lector of Priest powinien kosztować:
a) 100 pts
b) 150 pts

5. Głosowanie – powinno się odbywać na podobnej zasadzie do tej, za pomocą której głosuje się na Zlustrowanym Forum Listy Ligowej. Każdy z Jurorów powinien wybrać jedną odpowiedź na każde z zagadnień (bez możliwości zmiany swojej odpowiedzi). Powinno się to odbywać w myśl zasady kopiuj/wklej z zagadnień.
Przykład:
Pyt. 001 - Czy War Altar dla Arch Lector of Priest powinien kosztować:
a) 100 pts
b) 150 pts

Juror1-A
Juror2-A
Juror3-A
Juror4-B
Juror5-A

Dany wariant przechodzi większością głosów.

6. Czas zakończenia prac – myślę, że ambitnym planem będzie zakończenie prac nad Naszym wspólnym Armylistem do końca czerwca 2008.

7. Inne:
- Uważam, że Nasza praca powinna mieć na celu nie tyle znaczne wzmocnienie armii Imperium, ale jej urozmaicenie – sprawienie, że będzie bardziej różnorodna i dająca więcej możliwości do kompozycji. Próbom wzmocnienia czołgu powiedzmy „nie”.
- Opcje. Widziałem już pomysły na kilkanaście zakonów. Mnożą się również opcje dla wolnej kompanii. Nie przeginajmy – uważam, że te 4-5 różnych opcji dla jednej jednostki to maksimum.
- Nowe jednostki. Proponuję skupić się na jednostkach, których figurki są już na rynku, znajdują lub znajdowały się w podręcznikach lub różnorakich rozszerzeniach do Imperium. Jest tego naprawdę sporo i daje wiele możliwości. Trzeba je tylko wykorzystać.
- Ulryk. Widzę, że jest sporo zwolenników przywrócenia jednostek tego boga do armii. Zdecydowanie popieram, lecz ostrzegam przed inkorporacją zasad (dla oddziałów, modlitwy kapłanów) z 6 edycyjnego kultu Ulryka. Naprawdę były one zbyt słabe jak na realia nowej edycji. W swoim Armyliście zaproponowałem nowe rozwiązania – uważam, że niezłe. Tak czy siak uważam, że powinniśmy pójść w tę stronę.

OK. Liczę na to, że następny dłuższy post umieści już nowy Prowadzący :D

Pozdrawiam
-ism

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Jestem za usystematyzowaniem tworzenia army list - jak to poważnie brzmi ;)

Bardzo podobają mi się tworzone przez Was Army listy, ale żeby przeszły, nie mogą one być na dzień dobry przegięte. Tzn. Siła ma tkwić w elastyczności armii, a nie w ilości Ward Save i Unbreakable dla oddziałów.
Będę się starał być po trosze adwokatem diabła, bo chciałbym, by tworzona armia była przyjemna także i dla naszych przeciwników. Wolałbym zmniejszanie znaczenia turlania kośćmi na ślepo...

To co naszą armię najbardziej obecnie boli, to "super specjalne zasady z d...", które są notorycznie dodawane do innych armii, a które w rękach polskich graczy turniejowych "maksują" armię do pełnej nieprzyjemności z gry (np. po 15 power dice!!!)
Dlatego właśnie chciałbym pokazać dobrą wolę Imperialistów :twisted: 8) :twisted: . I podsunąłbym ograniczenie Tanka co 2000pts. armii. Podniósłbym koszt War Altara do jakiś 130-140, ale i zwiększyłbym mu Armour save o +1, w zamian uzyskał jakiś ward save przeciwko strzelaniu dla Mounta... Śmieszne jest, gdy źle losując rozstawienie ma się skazanego na śmierć Gryfa w 1. turze (Polskie Gryfy są mega olbrzymami i nie chowają się za górki w wyniku uściśleń.) Przeciwnicy nie robią afery z wystawienia 4x RBT (Botl) ,albo 5-6x Sperarchuka, a nas piętnują 2 ST, więc pokarzmy klasę przy armyliście... możemy sztucznie ograniczyć liczbę dział do maks.3 (Ale lepiej jest dać alternatywę w armii) :twisted:

Czyli "Metoda małych kroków"...
Mnie bolą w innych armiach: Popychaczki, ward save z ...., fear, zasady o powodowaniu autopaniki (TK, Dwarf)... Myślę, że powinniśmy szukać małych rzeczy, ktore mogly by pod tym względem wspomóc naszą armię.

Zakonów Rycerskich nie powinno być więcej niż 4-5 (Pamiętajcie, że gracze innych armii też powinni mieć mozliwość nauczyć się ich zasad). Dodatkowo zasady Zakonów powinny być maksymalnie proste,
Proponuję za doadtkowe +2 pts. od ryczerza ( w sumie w oddziale byłby to koszt rzędu 16-20pts.):
a.Reroll panic test,- Dla Knights of Griffon.
b.Reroll Fear test lub /Reroll Fear +Terror Test (Nie wiem, czy nie zbyt mocne). dla Knights of the Panther
c.White Wolf Hammer,- bez kosztów dodatkowych. White Wolf Knights
d.Ignor State Troops Panic, RaeiksGuard Knights
e.Magic resistance +1 dla Knights of Blazing Sun, lub Knights of Mymida..
f. Zykli Rycerze Zakonnii więcej bym nie dodawał.

Piechota
TK mają sztandar umożliwiający darmowy reform, przed ruchem, to może Imperium będzie miało podobny sztandar umożliwiający darmowy reform przy reakcji na szarżę... :twisted: Taki:
Drill Banner / Standard of steel formation / Standard of order - (wybierzcie nazwę)
A.w wersji maks pozwala zrobić free reform+ hold jako reakcję na szarżę po tym gdy okazało sie , że przeciwnik ma zasięg szarży(np. za 40- pts),
B. wersja "okrojona" za 25pts. pozwalałaby zrobić free reform, gdy przeciwnik ma zasięg szarży i gdy szarżuje spoza połowy swojego ruchu (jak przy zasadzie Stand &Shoot) - Sierżant musi mieć czas aby uporządkować szyk oddziału. Aby nie było wałków w stylu Tomb Guards (np. taki reform, który ucieka z zasięgu szarży, powinno się przyjąc, że najpierw pierwszy oddział przeciwnika sprawdza czy ma zasięg i w tym zasięgu musi się dokonac reform.,
Niby nie taka straszna rzecz, ale jakże miła i o ile utrudniająca wymanewrowanie naszych klocków przez harcownikow, Flaying Cavlry no i mogła by nieco rozwiązać problem powszechnych w nowych armiach popychaczek (O&G, VC, TK, Dwarf). Już widzę reakcję przeciwników, Gdy robimy gwardią zwrot w bok , by Maga Lorda nie było w pierwszym rzędzie. tracimy rank bonus, ale żyjemy i stoimy na 8-ce ;-).

Z przedmiotów, uważam, że powinniśmy jeśli nie Aurę, to np. Missile Blessing dla Worrior Prista, by mieć jakieś pociski magiczne na Etherali i na te ward save: WE, Demonów, i innych.

Co do zasad z Cult of Urlic, pozostawił bym Teutogen Guards, Wolf Kinów i psy. Modlitwy Urlica były ciekawe, ale jeszcze lepsze były jego przedmioty, np. wspomagające power level modlitwy.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2008, o 12:23 przez pelcu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

ismael przez Ciebie przeżyłem deja vu.
pelcu pisze:Bardzo podobają mi się tworzone przez Was Army listy, ale żeby przeszły, nie mogą one być na dzień dobry przegięte. Tzn. Siła ma tkwić w elastyczności armii, a nie w ilości Ward Save i Unbreakable dla oddziałów.
Będę się starał być po trosze adwokatem diabła, bo chciałbym, by tworzona armia była przyjemna także i dla naszych przeciwników. Wolałbym zmniejszanie znaczenia turlania kośćmi na ślepo...
Zgadzam się.
pelcu pisze:Dlatego właśnie chciałbym pokazać dobrą wolę Imperialistów Twisted Evil Cool Twisted Evil . I podsunąłbym ograniczenie Tanka co 2000pts. armii. Podniósłbym koszt War Altara do jakiś 130-140, ale i zwiększyłbym mu Armour save o +1, w zamian uzyskał jakiś ward save przeciwko strzelaniu dla Mounta... Śmieszne jest, gdy źle losując rozstawienie ma się skazanego na śmierć Gryfa w 1. turze (Polskie Gryfy są mega olbrzymami i nie chowają się za górki w wyniku uściśleń.) Przeciwnicy nie robią afery z wystawienia 4x RBT (Botl) ,albo 5-6x Sperarchuka, a nas piętnują 2 ST, więc pokarzmy klasę przy armyliście... możemy sztucznie ograniczyć liczbę dział do maks.3 (Ale lepiej jest dać alternatywę w armii) Twisted Evil
Pelcu popatrz na mój armylist. War Altar - 150 Steam Tank 1 na 2k Przedmioty magiczne też z wardem dla mounta się znajdą.
pelcu pisze:Czyli "Metoda małych kroków"...
Mnie bolą w innych armiach: Popychaczki, ward save z ...., fear, zasady o powodowaniu autopaniki (TK, Dwarf)... Myślę, że powinniśmy szukać małych rzeczy, ktore mogly by pod tym względem wspomóc naszą armię.
A mnie boli jeszcze magic missle 2D6 z S D6+4 i 13 na dzwonku ;)
pelcu pisze: Zakonów Rycerskich nie powinno być więcej niż 4-5 (Pamiętajcie, że gracze innych armii też powinni mieć mozliwość nauczyć się ich zasad). Dodatkowo zasady Zakonów powinny być maksymalnie proste,
Zgadzam się ale nie wiem czy 5 to nie za dużo :P
pelcu pisze: Z przedmiotów, uważam, że powinniśmy jeśli nie Aurę, to np. Missile Blessing dla Worrior Prista, by mieć jakieś pociski magiczne na Etherali i na te ward save: WE, Demonów, i innych.
Demonów już to chyba nie rusza. Ale nad aurą można pomyśleć.
pelcu pisze: Co do zasad z Cult of Urlic, pozostawił bym Teutogen Guards, Wolf Kinów i psy. Modlitwy Urlica były ciekawe, ale jeszcze lepsze były jego przedmioty, np. wspomagające power level modlitwy.
Bez psów.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Akurat z Twojego Army List wziąłbym najwięcej. :)

Awatar użytkownika
Niglafar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Frei Stadt Danzig

Post autor: Niglafar »

pelcu:
w znakomitej większości się zgadzam. można wprowadzić zasadę, przy okazji tworzenia ArmyList by Border Princes nie można zmienić żadnej statystyki nikomu! natomiast specjalne zasady i ekwipunek powinny zostać zlustrowane i zmienione
np. Halabardnicy - opcja dokupienia HA, Imperialna halabarda (1wszy szereg wali z S4, drugi z S3)
spearmeni - podobnie, ale zamiana włóczni na piki
Militia - np. opcja że oddział ma GW, albo ma zasade skirmish i pistolety, 1 opcja pancerza (LA) i z 3 opcje broni wystarczą
Knights - Rycerstwo Sigmara, Białe Wilki, Rycerze Morra, Reiksgwardia. każdy z tych 4 ma zasadę specjalną opcjonalnie i jest 0-1 (jak ktoś chce mieć 5 oddziałów kawy to 5ty i kolejne sa zwykłymi KO).
czołg robimy 0-1
nowe jednostki. Gwardia teutońska jest jak greatswords, ale modele ma inne. Niewiele się różnią. można by ich ewentualnie uszczególnić jakąś zasadą specjalną. Wolfkini są ciekawi i Tropiące psy bojowe też.
Wolfkini podobnie jak Flagellanci - jeden oddział może być core jesli jest warrior priest of Ulric. Ulrykowy i Sigmarski kapłan powinien się różnić tylko bound spellami
przedmioty. Te które są są ok, można by je uzupełnić o talizmany dla kapłanów jak z Cult of Ulric list. Oczyiście opracować nowe bannery

w sumie koniec zmian jak dla mnie. to co wypisałem to przykład jak można by pozmieniac armylist jako całośc bez wchodzenia w szczegóły. naprawdę ważne jest nie przerobienie wszystkiego od podstaw ale powiedzmy głęboko zaawansowana kosmetyka ;) tj. ekwipunek i pobawienie się zasadami specjalnymi i "0-1"

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Niglafar pisze:przy okazji tworzenia ArmyList by Border Princes nie można zmienić żadnej statystyki nikomu!
Sprzeciw! Niektórym jednostką należy zmienić statystyki.
Niglafar pisze:Te które są są ok, można by je uzupełnić o talizmany dla kapłanów jak z Cult of Ulric list. Oczyiście opracować nowe bannery
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=225338#225338 ;)
Niglafar pisze:"0-1"
Sprzeciw! Zasada 0-1 jest najgorszą jaką wymyśliło GW, sprowadza grę do gry na małe pkt a na większe bitwy brakuje tych klimatycznych i ciekawych jednostek z zasadą 0-1.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Niektóre staty trzeba zmienić (np. BS4 na 5 dla inżyniera :P )
A jak już zaczniemy coś robić z nowym wspólnym army listem to najlepiej jakby uporządkować robote. Np. najpierw herosi, potem piechota, konnica, maszyny itp. Żeby nie wszystko naraz bo do ładu nie dojdziemy.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Pomysł dania włócznikom pik wciąż mi się nie podoba i za pewne nie zacznie aż do momentu, gdy nie powstanie AB do DoW i pikinierzy z tej armii nie staną się lepsi. Danie pik imperialnym włócznikom spowoduje, że będzie to taki sam oddział jak pikinierzy DoW, a to właśnie oni wydają mi sie najbardziej rozpoznawalną jednostką najemników, pewnego rodzaju symbolem. Poza tym tileańscy pikinierzy są najlepsi na świecie i imperialiście nie dorastają im do pięt.

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Po pierwsze dzięki za nominację, przyjmuję :D

Co do pomysłów, to musiałbym wiele z waszych powtórzyć, ale jak wszędzie, też trochę się nie zgadzam :P

Czołg 1 na 2000 ok, ale już cena Altara czemu większa? Akurat tutaj jest sprawiedliwie moim zdaniem. Pamiętajmy, że jest Large Target no i chariot. Są bardziej przegięte rzeczy.

Myślę też, że dużo można uzyskać na elastyczności Imperium, właśnie zmniejszając pewne koszty. GW zrobiło już krok w tę stronę zmniejszając ceny przedmiotów. Ale mnie najbardziej boli cena Gryfa. Jest dużo gorszy od Wywerny, a ta kosztuje tyle samo, jest porównywalny do Manticory, która też kosztuje mniej. Myślę że 185pkt nie było by źle.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Wiedziałem, że powinienem siedzieć cicho i się nie wychylać. :P

A tak na poważnie to ja mam ostatni egzamin dopiero 21 czerwca więc robotę (pod warunkiem, że zgodziłbym się zostać prowadzącym - chociaż ta rola powinna raczej przypaść Sa!nt'owi bo to on wszystko zapoczątkował) mógłbym dopiero wtedy zacząć. Mamy czas...nie śpieszmy się. Ismael wpadł na genialny pomysł z przeprowadzeniem prac. Prześpijmy się z tym, przygotujmy jakieś pomysły przez te 2 kolejne tygodnie i zacznijmy pracę od 21-22 czerwca. Wiem, toż to wakacje...i co z tego :P

Postaram się jeszcze dziś napisać wszystkie zmiany jakie wprowadziłem u siebie w jednym poście. Lepiej będzie można to obczaić o co mi chodzi. Ale w tej chwili wracam do czytania 'Ladies Almanack' i "Nightwood' Djuny Barnes (nawet nie macie pojęcia jakie to jest pasjonujące i wciągające i wogóle naj naj naj....krew już mnie zalewa a w niedzielę mam z tego egzamin. Potem jeszcze jest logika, historia sztuki amerykańskiej i konserwatyzm oraz kultura i jej krytyka. Kwoli wyjaśnienia studiuję amerykanistykę na uw (nie polecam...nie wybrałbym gdybym wiedział co mnie czeka).

ODPOWIEDZ