Imperialne rozgrywki czyli batllowy czerwiec
Wiewióra nie będzie, Marcin jest więc bez pary...
Dodatkowo zmieniamy datę singla na 14. i dodajemy kolejny turniej 28.
Dodatkowo zmieniamy datę singla na 14. i dodajemy kolejny turniej 28.
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Osiołkowi w żłoby dano...
Jakie formaty?

Jakie formaty?
Zastanawiasz się na wyborem studiów
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl 
----------------------------------

sprawdź:
----------------------------------


----------------------------------
Regulamin turnieju:
Gramy 2x1000pts. Sojusze wyłącznie różnych armii. Pojedynczo można zagrać wyłącznie, jeśli nie ma parzystej liczby osób. Można używać Dogs of war tylko po co. Zabronione RoR i armie z tyłu podręcznika poza, kij wie dlaczego, Sacred Host u Lizardmenów (wszyscy na nie pozwalają, więc i ja muszę). Maksimum 4 levelle magii na armię, więc łącznie, jak łatwo w myślach policzyć, 8 levelli. Co oczywiście nie znaczy, że można sobie levelle przekazywać
Każda z armii musi mieć generała. Nie można dołączać bohaterów do sojuszniczych oddziałów. Sojusznicze jednostki panikują się nawzajem. Nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki.
Gramy 3 bitwy, z limitem czasu 2h. Startujemy równo o 10:00. Następnie o 12:00 i 14:00. Możliwe jest przyspieszenie, ale mam nadzieję, nie opóźnienie. Co jeszcze. Nie ma oceny malowania. Wszyscy magowie muszą korzystać z Lore of Athel Loren - co Wy na to?
Gramy 2x1000pts. Sojusze wyłącznie różnych armii. Pojedynczo można zagrać wyłącznie, jeśli nie ma parzystej liczby osób. Można używać Dogs of war tylko po co. Zabronione RoR i armie z tyłu podręcznika poza, kij wie dlaczego, Sacred Host u Lizardmenów (wszyscy na nie pozwalają, więc i ja muszę). Maksimum 4 levelle magii na armię, więc łącznie, jak łatwo w myślach policzyć, 8 levelli. Co oczywiście nie znaczy, że można sobie levelle przekazywać

Każda z armii musi mieć generała. Nie można dołączać bohaterów do sojuszniczych oddziałów. Sojusznicze jednostki panikują się nawzajem. Nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki.
Gramy 3 bitwy, z limitem czasu 2h. Startujemy równo o 10:00. Następnie o 12:00 i 14:00. Możliwe jest przyspieszenie, ale mam nadzieję, nie opóźnienie. Co jeszcze. Nie ma oceny malowania. Wszyscy magowie muszą korzystać z Lore of Athel Loren - co Wy na to?

No i parówkę mamy za sobą. Rozegraliśmy tylko 2 rundy, triumfował Bober z Butanem, za nimi bracia Skavenowie, Cinek, po nich Gruby ze Śliwką, następnie Slayslayson z DaBossą i moja skromna osoba z Majkelem Headem. Dzięki za udział.
Pierwsza propozycja zasad najbliższego singla:
1500pts. 2 herosów, 4 poziomy magii z boundami liczonymi za jeden, bez rarów. Co Wy na to i dlaczego Skaven jesteś na nie
Pierwsza propozycja zasad najbliższego singla:
1500pts. 2 herosów, 4 poziomy magii z boundami liczonymi za jeden, bez rarów. Co Wy na to i dlaczego Skaven jesteś na nie

Ja jestem na nie bo na 1500pkt nie powinno się robić żadnych ograniczeń.



Ok to mozemy zrobić tak ze damy 0lvl magii i 1 hero to idealnie pod lizaki mi siądzie
A tak na serio to mogą być takie zasady jak podałeś, choć serce mi pęka bo elektrowni pełnej nie będę miał


A tak na serio to mogą być takie zasady jak podałeś, choć serce mi pęka bo elektrowni pełnej nie będę miał

Ograniczenie liczby bohaterów: OK.
Co do magii to lepiej ograniczyć liczbę power dice do wykorzystania np. 6 (bound liczony za jeden).
Zbyt dużo istnieje przedmiotów/sztandarów/mocy które dodają power dice. Elektryk z tokenami, power stone, black periapt, moce wampirze, czy też sztandar HE.
Ograniczenie rarów? Trudno nie będzie Wriathów samograjów.
Proponuje jeszcze ograniczenie max 2 maszyny i będzie super.
Co do magii to lepiej ograniczyć liczbę power dice do wykorzystania np. 6 (bound liczony za jeden).
Zbyt dużo istnieje przedmiotów/sztandarów/mocy które dodają power dice. Elektryk z tokenami, power stone, black periapt, moce wampirze, czy też sztandar HE.
Ograniczenie rarów? Trudno nie będzie Wriathów samograjów.
Proponuje jeszcze ograniczenie max 2 maszyny i będzie super.
Pod tym mogę sie podpisaćc4h10 pisze:Ograniczenie liczby bohaterów: OK.
Co do magii to lepiej ograniczyć liczbę power dice do wykorzystania np. 6 (bound liczony za jeden).
Proponuje jeszcze ograniczenie max 2 maszyny i będzie super.

Oki Butan - znakomity pomysł z tymi maksami na kostkach mocy. Gramy więc na 6. Co do limitu maszyn to byłby ciekawy, ale co mieliby wystawiać krasnale? 

I zielońce! 

A co mają myszy wystawić, obcięliście mi magię i latarkę, nawet na walkę się nie wystawię bo mam censerów w rarach. 

Reasumując:
Zapisy godzina 9:00 - 9:30
Start: 9:30
Wpisowe:10pln
Zwycięzca bierze 50% całości, drugi 30%, trzeci 20% i musi je wykorzystać na zakupy w naszym sklepie.
Regulamin:
Każda armia może mieć maksimum dwóch bohaterów (wszystkie potwory zabierające slot herosa, takie jak smok HE, sprawiają że wystawimy tylko jednego bohatera). W żadnej fazie magii nie można skorzystać z większej liczby kostek niż 6, przy czym uzycie bound spella to jedna kostka. Nie można mieć w armii więcej niż dwóch maszyn. Nie wystawiamy jednostek rarowych, pozostałe limity pozostają bez zmian.
Nie można korzystać z armii z tyłu podręcznika (dozwolone Sacred Hosts u Lizardmenów)
- Nie można korzystać z Regiments of Renown, za wyjątkiem armii Dogs of War
- Punkty za ćwiartki i sztandary – po 50 za każde, za generała - 100
- Rozgrywamy 3 bitwy po 6 tur każda (kiedy końzy się czas dla rundy dogrywamy obecnie trwająca i liczymy punkty).
- Rzucamy raz na rozpoczęcie lub wybór strony, ten kto ma więcej wybiera. Rozpoczynający wystawia pierwszy oddział.
Proszę każdego uczestnika o posiadanie czytelnej rozpiski. Po bitwie rywal ma prawo zobaczyć rozpiskę, również podliczanie strat powinno odbywać się na podstawie widocznych dla obu stron rozpisek, a nie "z pamięci". Każde użycie przedmiotu one use only należy oznaczać w sposób czytelny dla rywala. Gramy na tajnych rozpiskach, oznacza to, że gracz nie ma obowiązku oznajmiać przed starciem, jakie oddziały wystawi, a podczas jego trwania, jakimi magicznymi przedmiotami dysponuje. Wystawiając oddział gracz musi określić precyzyjnie co to za oddział, na prośbę przeciwnika jakie posiada zdolności specjalne oraz czy posiada w nim sztandar, muzyka lub championa.
Punkty karne:
Spóźnienie na rozpoczęcie, którejkolwiek z rund o więcej niż 5 minut -minus 2 punkty.
Niezastosowanie się do prośby sędziego o zakończenie gry po przekroczeniu limitu czasu - minus 3 punkty.
Każde ostrzeżenie - za wałowanie, za kłótnie - minus 1 pkt.
Bonusy (maksimum 7pkt):
Sczyszczenie stołu - plus 3 punkty.
Skończenie wszystkich trzech bitew przed czasem (notuje to sędzia) - plus 2 punkty. Przy czym niekoniecznie musi to oznaczać rozegranie pełnych 6 rund, lecz również wówczas, kiedy sprawnie dogadamy się z przeciwnikiem odnośnie skrócenia gry.
Punkty za grę fair play - po każdej grze zgłaszamy sędziemu czy dajemy rywalowi plus lub minus za "czyste granie", przy czym sędzia może nie zgodzić się z oceną zgłaszającego, jeśli ma po temu powody. Gracz, który zbierze 3 plusy otrzymuje dodatkowe 2pkt.
Zapisy godzina 9:00 - 9:30
Start: 9:30
Wpisowe:10pln
Zwycięzca bierze 50% całości, drugi 30%, trzeci 20% i musi je wykorzystać na zakupy w naszym sklepie.
Regulamin:
Każda armia może mieć maksimum dwóch bohaterów (wszystkie potwory zabierające slot herosa, takie jak smok HE, sprawiają że wystawimy tylko jednego bohatera). W żadnej fazie magii nie można skorzystać z większej liczby kostek niż 6, przy czym uzycie bound spella to jedna kostka. Nie można mieć w armii więcej niż dwóch maszyn. Nie wystawiamy jednostek rarowych, pozostałe limity pozostają bez zmian.
Nie można korzystać z armii z tyłu podręcznika (dozwolone Sacred Hosts u Lizardmenów)
- Nie można korzystać z Regiments of Renown, za wyjątkiem armii Dogs of War
- Punkty za ćwiartki i sztandary – po 50 za każde, za generała - 100
- Rozgrywamy 3 bitwy po 6 tur każda (kiedy końzy się czas dla rundy dogrywamy obecnie trwająca i liczymy punkty).
- Rzucamy raz na rozpoczęcie lub wybór strony, ten kto ma więcej wybiera. Rozpoczynający wystawia pierwszy oddział.
Proszę każdego uczestnika o posiadanie czytelnej rozpiski. Po bitwie rywal ma prawo zobaczyć rozpiskę, również podliczanie strat powinno odbywać się na podstawie widocznych dla obu stron rozpisek, a nie "z pamięci". Każde użycie przedmiotu one use only należy oznaczać w sposób czytelny dla rywala. Gramy na tajnych rozpiskach, oznacza to, że gracz nie ma obowiązku oznajmiać przed starciem, jakie oddziały wystawi, a podczas jego trwania, jakimi magicznymi przedmiotami dysponuje. Wystawiając oddział gracz musi określić precyzyjnie co to za oddział, na prośbę przeciwnika jakie posiada zdolności specjalne oraz czy posiada w nim sztandar, muzyka lub championa.
Punkty karne:
Spóźnienie na rozpoczęcie, którejkolwiek z rund o więcej niż 5 minut -minus 2 punkty.
Niezastosowanie się do prośby sędziego o zakończenie gry po przekroczeniu limitu czasu - minus 3 punkty.
Każde ostrzeżenie - za wałowanie, za kłótnie - minus 1 pkt.
Bonusy (maksimum 7pkt):
Sczyszczenie stołu - plus 3 punkty.
Skończenie wszystkich trzech bitew przed czasem (notuje to sędzia) - plus 2 punkty. Przy czym niekoniecznie musi to oznaczać rozegranie pełnych 6 rund, lecz również wówczas, kiedy sprawnie dogadamy się z przeciwnikiem odnośnie skrócenia gry.
Punkty za grę fair play - po każdej grze zgłaszamy sędziemu czy dajemy rywalowi plus lub minus za "czyste granie", przy czym sędzia może nie zgodzić się z oceną zgłaszającego, jeśli ma po temu powody. Gracz, który zbierze 3 plusy otrzymuje dodatkowe 2pkt.
Me 2
Ja bym chciał z 9 jezzaili zaproxować tylko

Ja bym chciał z 9 jezzaili zaproxować tylko
Jasne, że można, przecież przy takim formacie brak figurek jest normą 
Skaven - nie będę komentować Twojego mega powergamingowego podejścia, którym wszyscy się brzydzimy

Skaven - nie będę komentować Twojego mega powergamingowego podejścia, którym wszyscy się brzydzimy
