a nie wychodzi cię taniej 10 łuczników? Statystycznie strzela 10 razy na turę i trudniej ją zabićMam pytanie CZY to prawda że kindred alter daje dodatkowy strzał do BoL?? i Co myślicie o takim noblu
Noble Alter kindred
-Bow of Loren
-Gwytherc's horn [ITP na ture] / albo ES
Taki do swobodnego biegania i strzelania 4 strzałami
Nowe koncepcje
Moderator: Gremlin
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
ja tylko dodam jeszcze że te 5 strzałów jest z siłą 3 ( to taki średni lajt)
P.S.
Mam nadzieje że nie zepsują i nam podręcznika, lepiej żeby był przeciętny niż przegięty.
P.S.
Mam nadzieje że nie zepsują i nam podręcznika, lepiej żeby był przeciętny niż przegięty.
Sądzę, że 9 cali to troszkę mało na bieganie od oddziału do oddziału, wszakże jeśli bohater, który dołączył się do oddziału maszerował to oddział nie może strzelać.runepriest pisze:co sadzicie o bsb ktry biega od lucznikow do lucznikow
wood elf noble
battke standard bearer
banner of zenith
a resplendence of luminscents
elven steed
No spoko rozumiem że ma 18, ale po co ma jechać 18 cali do oddziału? Po to żeby przez turę ten oddział miał magiczne ataki, z których nie może skorzystać? W CC popłyną razem ze sztandarowym. 400VP w plecy.
Ostatnio zmieniony 6 lis 2008, o 19:55 przez mdłości, łącznie zmieniany 1 raz.
Ech, no wszystko to fajnie wygląda, ale boję się, że może być mało skuteczne na dłuższą metę. Horn of Asrai jest niezły, ale trzeba sporo zaryzykować - ja na smoku nie gram, więc wyjście pod ostrzał może być słabawe. Inna sprawa, że Alter z hornem, briarheath, hełmem i kryształem może sobie na to ewentualnie pozwolić - w złej sytuacji dając np. flee. Ale to trochę dużo punktów do takiego ryzyka
Już szybciej rozważyłbym fimbulwinter, ale trzeba uważać na to stupidity.
Bow of loren byłby bardzo spoko za 25pkt. przy 10 więcej bierzesz spoko strzały tylko lordem, a tracenie slota lorda na ostrzał jest słabawe.
Glamourweave jest niezły, można ewentualnie zrezygnować z netlingów i wesprzeć chłopaka regenką. Zawsze można zrobić lorda - samobójcę - Waywatcher, blight of terror i wraithstone. Ustawiamy się pod wywołanie masy terrorów a potem głośno się modlimy o szóstki u rywala
Już szybciej rozważyłbym fimbulwinter, ale trzeba uważać na to stupidity.
Bow of loren byłby bardzo spoko za 25pkt. przy 10 więcej bierzesz spoko strzały tylko lordem, a tracenie slota lorda na ostrzał jest słabawe.
Glamourweave jest niezły, można ewentualnie zrezygnować z netlingów i wesprzeć chłopaka regenką. Zawsze można zrobić lorda - samobójcę - Waywatcher, blight of terror i wraithstone. Ustawiamy się pod wywołanie masy terrorów a potem głośno się modlimy o szóstki u rywala
nie obraz sie ale taki koles s--e p--e jeden maly missle i 400 pkt przeminelo z wiatrem
tak zwany terrorysta byl wystawialny jak na stolach nie bylo masy vc i dl
i byk zwykly waywatcher noble z terrorem za 160 pkt ktory wypedzal za stol w pierwszej turze klocki
tak zwany terrorysta byl wystawialny jak na stolach nie bylo masy vc i dl
i byk zwykly waywatcher noble z terrorem za 160 pkt ktory wypedzal za stol w pierwszej turze klocki
Nie obrażam się
Mniejsza o to jak może zejść bsb. Generalnie chodzi mi o to, że pomysł biegania jakimkolwiek bohaterem między oddziałami łuczników nie jest za dobry.
Uzasadniam to tak jak napisałem wcześniej, jeśli taki bohater aby wejść do oddziału będzie musiał maszerować, oddział nie będzie mógł strzelać. A załatwić sobie tak samemu łuczników to deczko bez sensu. Jeśli będziemy nawet poruszali się tylko o te 9cali to i tak obejmiemy góra dwa oddziały łuczników.
Mniejsza o to jak może zejść bsb. Generalnie chodzi mi o to, że pomysł biegania jakimkolwiek bohaterem między oddziałami łuczników nie jest za dobry.
Uzasadniam to tak jak napisałem wcześniej, jeśli taki bohater aby wejść do oddziału będzie musiał maszerować, oddział nie będzie mógł strzelać. A załatwić sobie tak samemu łuczników to deczko bez sensu. Jeśli będziemy nawet poruszali się tylko o te 9cali to i tak obejmiemy góra dwa oddziały łuczników.
WR noble ma zasade forest spirit nie moze dołaczac sie do fastów -.-mdłości pisze:To działa tak, że sprawdzasz najpierw, które jednostki mogą zaszarżować (czy widzą, zasięg, czy się dostawią), potem testujesz LD i te które nie zdadzą szarżują.
EDIT: sam sobie odpowiem na pytanie jedno z wcześniejszych, WR noble nie może strzelać po marszu nawet jak dołączy się do fasta. Moze sie komuś przyda ta wiedza.
pozdro
zasady ....
chlopaki poprosili zebym zapodal wam mego lorda z kik assa ktory okazal sie calkiem niezla opcja
amber of pendant jest do przymowania kolckow nawet tych co maja z bazy +5 do combat resulta majac blisko bsb i ld 10 nie da sie uciec a poniewaz tylko 2 lub 3 kolesi bije u przeciwnika pierwszy to raczej my nabijamy woundy
blades of loec sluzy do zwiekszenia szansy na killing blowa tym wiekszy taf to wiecej kostek mozna rzucic zeby byla 6 przydatne tez jak szarzujemy w jakiegos monstera gigant spawn nawet treeman noi oczywicie hydra i varghulf
oczywiscie nie zapominajcie o zlotej zasadzie wood elfy nie szarzuja nie ostrzelanego wroga(niewiem czy znacie ale ja sie zawsze do tej zasady zalecam)
plan jest taki jezeli smok podleci na jakies 15 cali pod herosa w miejscu gdzie jest sie bezpieczny od strzelania robi sie wielka linie wardancerow prosta do naszwgo celu jezeli smok sie dobrze ustawi wystarczy zaszarzowac jednym tancerzem i zgodnie z zasadami heros musi walczyc nawet jak nie ma zasiegu szarzy noi wtedy jestesmy w chalangu lordem ktory atakuje pierwszy jest trafuany na 6.o do wardancera lorda to zmienilem zdanie po kik assie
zabil w jednym combacie najpierw nobla dark elfow potem lorda na smoku i wypedzil smoka za plansze mial do pomocy wardancerow ktrzy nic nie robili tylko gineli
a w ostatniej bitwie z oddzialem przyjal i zniszczay kawe imperialna potem 2x detachmenty potem klocek swordsmenow i na koncu oddzial inner circle i warrior prista wiekszosc oddzialow byla pochlastana przez luki wiec moze dlatego tak latwo im to poszlo
konfiguracja tego herosa
blades of loec
amber of pendant
annoyance of netlgins
amber of pendant jest do przymowania kolckow nawet tych co maja z bazy +5 do combat resulta majac blisko bsb i ld 10 nie da sie uciec a poniewaz tylko 2 lub 3 kolesi bije u przeciwnika pierwszy to raczej my nabijamy woundy
blades of loec sluzy do zwiekszenia szansy na killing blowa tym wiekszy taf to wiecej kostek mozna rzucic zeby byla 6 przydatne tez jak szarzujemy w jakiegos monstera gigant spawn nawet treeman noi oczywicie hydra i varghulf
oczywiscie nie zapominajcie o zlotej zasadzie wood elfy nie szarzuja nie ostrzelanego wroga(niewiem czy znacie ale ja sie zawsze do tej zasady zalecam)
jeszcze taki myk z blades of loec, pewnie nie pierwszy go wykminiłem, ale proszę oto on:
w sytuacji kombatu ze smokiem, kiedy siedzi na nim kolo z wysokim sejwem, a my na tego smoka szarżujemy, to w pierwszej turze bierzemy plus jeden atak lub ward na 4+ i atakujemy w smoka, co daje nam większa możliwość wygrania brejka, dopiero w drugiej turze walki, kiedy nasza siła jest mniejsza i statystycznie mniej razy woundujemy uderzamy w górę i używamy kiilling blowa, wtedy przy mniejszej sile więcej kostek statystycznie wychodzi do rerolla, a kostki rerollowane to szanse na rzucenie 6. Nie wiem czy kumacie o co mi chodzi. Mi się to wydaje całkiem sensowne, zwłaszcza jak na smoku siedzi koleś z invert wardem
w sytuacji kombatu ze smokiem, kiedy siedzi na nim kolo z wysokim sejwem, a my na tego smoka szarżujemy, to w pierwszej turze bierzemy plus jeden atak lub ward na 4+ i atakujemy w smoka, co daje nam większa możliwość wygrania brejka, dopiero w drugiej turze walki, kiedy nasza siła jest mniejsza i statystycznie mniej razy woundujemy uderzamy w górę i używamy kiilling blowa, wtedy przy mniejszej sile więcej kostek statystycznie wychodzi do rerolla, a kostki rerollowane to szanse na rzucenie 6. Nie wiem czy kumacie o co mi chodzi. Mi się to wydaje całkiem sensowne, zwłaszcza jak na smoku siedzi koleś z invert wardem