Czy oby na pewno tak można??
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
No właśnie na to chciałem zwrócić uwagę. Mówię, że nie znam gracza bretonii który by zwracał na to uwagę. A patrząc na lance bretońskie kręcące tyłkiem to robią czasem po dwadzieścia kilka cali. Wg panującego obyczaju, to w tym zagraniu nie jest nic nienormalnego.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
poza tym chyba mi nie chcesz wmowic, ze ten model z przodu to jest outside model tu widac bardzo wyraznie, ze jest nim ten model z tylu oddzialu
Nie macie racji. Ani trochę. To, jak się mierzy wheele jest jasne i dokładnie przedstawione na diagramach w rulebooku. I nie zmieniło się to co najmniej od 3 edycji. Wszędzie jest pokazywane, że mierzy się od przedniego modelu, w starszych rulebookach jest nawet pokazane, w którym miejscu miarkę przykładać. Gdyby chodziło o model po przekątnej, to by to napisali, bo zawsze model po przekątnej pokonuje największy dystans, bez znaczena, czy jest to lanca, czy 20 strzelców w wóch szeregach.No właśnie na to chciałem zwrócić uwagę. Mówię, że nie znam gracza bretonii który by zwracał na to uwagę. A patrząc na lance bretońskie kręcące tyłkiem to robią czasem po dwadzieścia kilka cali. Wg panującego obyczaju, to w tym zagraniu nie jest nic nienormalnego.
Pisałem to już na LS raz, ale Shino chyba zapomniał, albo nie chce pamiętać. Jezeli jest się takim legalistą, żeby trzymać się rulebookowego chane formation, to raczej nie powinno się wymyslać własnych zasad dotyczących wheela.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Czyli moge podrzucac fanoli?
Nie krępuj się TK mogą wałować na ruchu to czemu nie ty?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
jak walowac na ruchu? ogarnij sie... powiedz mi wprost gdzie widzisz walek...Hobbit pisze: TK mogą wałować na ruchu to czemu nie ty?
ja moge poweidziec, ze skaveny waluja na strzelaniu strzelaja z latarki jak nie widza wiec moja klopa tez moze? Oo
Shino: załóż sobie, że grasz w coś na kompie i znalazłeś miejsce gdzie możesz przejść przez ścianę bo programiście się pierdolnęli. Czy jak to wykorzystasz i dzięki temu skończysz grę w 5 min to wałujesz czy też wykazałeś nieziemskim sprytem?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
czyli jak latarka strzela przez sciany to waluje?Hobbit pisze:Shino: załóż sobie, że grasz w coś na kompie i znalazłeś miejsce gdzie możesz przejść przez ścianę bo programiście się pierdolnęli. Czy jak to wykorzystasz i dzięki temu skończysz grę w 5 min to wałujesz czy też wykazałeś nieziemskim sprytem?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Alez zajebiscie - wroce do grania na 3 walczacych herosach w orkach. Bede podrzucal warbossa w deploy przeciwnika w 1 turze za 200 punktow. Klocek w cenie.
Latarka ma wallhacka. Latarka strzela przez ściany bo Galv tak chciał. Shino! Czy ty nie widzisz, że zasady ruchu w kwestii wheelów, reformów i zmian formacji są pełne błędów? Piechota nie jest przeznaczona do biegania 16''+ gdyby miała być to GW dało by jej 8'' ruchu. Gdyby GW chciało dawać graczom możliwość szarży w 1 turze to latacze by miały co najmniej 25'' ruchu. Po co GW tworzyło by utrudnienia za ciężki teren, gdyby przewidzieli, że łatwiej i tak wyjść reformem? Shino, biegasz przez ściany i tego nie widzisz?
Czy ta gra sprowadza się do: kto z rana wymyśli większego wała?
Edit: swieta_barbara - That's the spirit
Czy ta gra sprowadza się do: kto z rana wymyśli większego wała?
Edit: swieta_barbara - That's the spirit
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
kazda piechota z popychaczka moze chodzic 16"... bo chyba mowisz o tg z popychaczaka a nie bez gwardia bez popychaczki na prawde uwazasz, ze tak duzo zyskuje? 2" jedynie w stosunku do swojego move'a? Piechota nie jest przeznaczona do biegania 16''
Twoje trupy zyskują 8'' (4 szarżując) bo z tego co pamiętam nie mogą maszerować.
Edit: czy za dobicie do 5000 postów jest jakaś nagroda? ;]
Edit: czy za dobicie do 5000 postów jest jakaś nagroda? ;]
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
No właśnie o to chodzi Intencją twórcy booka było to, żebyś nie mógł maszerować, a nie to żebyś musiał poruszać się reformami i change formation, żeby to ograniczenie obejść.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Skończcie już. Zasady sa, jakie są. Wymyślanie nowych zasad ruchu to jest dopiero hardcore, niepoównywalny z drobnymi korektami ASF. Równie dobrze moglibyśmy pisać nowe zasady strzelania. Niektóre zagrania (wheele kolumną, change formation w celu zyskania 8" ruchu) zasługują na worst play, analogicznie do overguessa. Ale to nie powód, by zmieniać zasady wheeli i change formation. Za każdym razem "wały na ruchu" są dosyć ewidentne, na tyle, by przyznać WP, ale ciężko je zapisać.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Dziękuje Jankielu, tak mi się zdawało. Teraz wiem, jak grać z shinoJankiel pisze: Pisałem to już na LS raz, ale Shino chyba zapomniał, albo nie chce pamiętać. Jezeli jest się takim legalistą, żeby trzymać się rulebookowego chane formation, to raczej nie powinno się wymyslać własnych zasad dotyczących wheela.
Release the Przemcio!
swieta_barbara pisze:Alez zajebiscie - wroce do grania na 3 walczacych herosach w orkach. Bede podrzucal warbossa w deploy przeciwnika w 1 turze za 200 punktow. Klocek w cenie.
z takiego punktu widzenia to nawet popre TK
i pomysl ze mozesz go jeszcze popchnac w ramach magii
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Smiej sie quas, ale ja do Lublina jade hordowymi orkami - dopoki w sekcji worst play nie bedzie zbanowania takich mykow, to bede abusowal do oporu. Mam adwokata w LS.
Jankiel: ikona jest spoko, ale analogiczne zagrania w innych armiach, to juz sa nie w porzadku? Prosze Cie...
Jankiel: ikona jest spoko, ale analogiczne zagrania w innych armiach, to juz sa nie w porzadku? Prosze Cie...
po 5 worstach przestaniesz grac pamietajswieta_barbara pisze:Smiej sie quas, ale ja do Lublina jade hordowymi orkami - dopoki w sekcji worst play nie bedzie zbanowania takich mykow, to bede abusowal do oporu. Mam adwokata w LS.
bo w lublinie raczej adwokata z ls miec nie bedziesz
Znaczy się w Lublinie będą tylko adwokaci dla TK?
A licky boom boom down!!!