Rending Sword a BloodCurdling Roar
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Rending Sword a BloodCurdling Roar
W rozumieniu, bonus z magicznej broni dostaje się podczas jej używania. Jeżeli "hero with rending sword" Tobie nie wystarcza, to należy to uściślić do rozumienia podręcznikowego. Co w tym dziwnego ?
nie dasz dwóch mieczy dla jednego maga - to nie Dritz czy inny Conan : )Dając dla maga mamy re-rollowaną cometę lub cometę z armour piercing ?
pełny opis bitting blade'a wyraźnie zaznacza jak działa , sword of justice jak napisal shino i imo tez powinien pozwalac na przezut woundow -ale czy to taka gięte ; ) ?
oczywiscie ze broni CC uzywa sie w CC a broni strzeleckich podczas srzelania ale co gdy bron daje jakis trwały bonus na użytkowaniku np broń +1 to hit daje bonus zawsze przy strzelaniu i walczeniu podczas gdy +1 to hit in CC tylko w combacie
Xet@ a Fellblade jakoś radośnie działa poza CC
Ostatnio zmieniony 7 lip 2009, o 14:05 przez Jasiuuu, łącznie zmieniany 1 raz.
c) zawsze się znajdzie ktos kto musi kombinowac i cos co bylo intuicyjnie grane przez ja wiem, z 10 lat nagle naginac do swojego widzimisie za przyzwoleniem RAWowych sędziowych wymiataczyJasiuuu pisze:
a) są idiotami którzy nie umieją pisac zasad do własnej gry
b) w zamyśle autora faktycznie miał pozwalać na reroll wszystkich woundów

i mowi to ktos kto cisna, ze gift za 5 pkt daje dosatkowy atak z racji bycia hand weaponem...thurion pisze:c) zawsze się znajdzie ktos kto musi kombinowac i cos co bylo intuicyjnie grane przez ja wiem, z 10 lat nagle naginac do swojego widzimisie za przyzwoleniem RAWowych sędziowych wymiataczyJasiuuu pisze:
a) są idiotami którzy nie umieją pisac zasad do własnej gry
b) w zamyśle autora faktycznie miał pozwalać na reroll wszystkich woundów
o co konkretnie chodzi ?Xet@ a Fellblade jakoś radośnie działa poza CC
Ogólnie na początku myślałem, że sobie jaja robicie. Widzę, że nie.
Jeżeli przeszedł by ten mieczyk to zaraz znajdzie się 10 innych takich przypadków.
Nie ma mowy.
@Shino, ja motywu z tormentem nie wymyslilem
pewnie Malal albo Ty
ja tylko slepo gralem przy powszechnej akceptacji
dla mnie to moze byc ze bedzie se tam jakis przerzut, ale zacznie to rodzic analogie jak chociazby ta z imperium, nie mam watpliwosci ze trzeba to uscislic bo tak jak napisal Karlee przerzuty zranien z np komety z powodu jakiegos mieczyka czy jeszcze lepiej flary z altara sa mowiac kolokwialnie, smieszne
pzdr !!



dla mnie to moze byc ze bedzie se tam jakis przerzut, ale zacznie to rodzic analogie jak chociazby ta z imperium, nie mam watpliwosci ze trzeba to uscislic bo tak jak napisal Karlee przerzuty zranien z np komety z powodu jakiegos mieczyka czy jeszcze lepiej flary z altara sa mowiac kolokwialnie, smieszne

pzdr !!
Xet pisze:o co konkretnie chodzi ?Xet@ a Fellblade jakoś radośnie działa poza CC
Ogólnie na początku myślałem, że sobie jaja robicie. Widzę, że nie.
Jeżeli przeszedł by ten mieczyk to zaraz znajdzie się 10 innych takich przypadków.
Nie ma mowy.
konkretnie chodzi o zasady. jeśli w zasadach broni stoi jakaś zasada specjalna która działa poza CC to.. tak poprostu działa broń. w przypadku fellblade - to ranienie samego siebie - w przypadku rending sworda...
przeczytaj jeszcze raz zasady rending sworda i jeszcze raz : )
dwa mieczyki w grze mają taki zapis i powinno to byc respektowane : )
(czy to przypadek czy też podręcznik imperium również pisała osoba nierozgarnięta umysłowo ?

Na temat fellblada można by jeszcze dyskutować bo to z jego przyczyny i podczas jego używania dostaje się ranę. Mogło by to jednak być rozumiane inaczej.
Dla mnie nie ma czegoś takiego jak rules are rules, niezależnie od przypadku. Sam stwierdziłeś, że booka pisał nierozgarnięty do końca koleś.
Zasady muszą być spójne.
Dla mnie nie ma czegoś takiego jak rules are rules, niezależnie od przypadku. Sam stwierdziłeś, że booka pisał nierozgarnięty do końca koleś.
Zasady muszą być spójne.
Na temat fellblada można by jeszcze dyskutować bo to z jego przyczyny i podczas jego używania dostaje się ranę. Mogło by to jednak być rozumiane inaczej.
rozwiń myśl bo jest wyjątkowo niejasna dla mego małego ciasnego umysłu
widzisz Xet mój kochany czarnuchu , tutaj wkraczamy na teren 'co miał autor na myśli' wd Ciebie to wd Shina tamto.Dla mnie nie ma czegoś takiego jak rules are rules, niezależnie od przypadku. Sam stwierdziłeś, że booka pisał nierozgarnięty do końca koleś.
Zasady muszą być spójne.
EoT z mojej strony nie widzę argumentów z którymi mogę dyskutować

Czepiacie sie autorow rullingow, a sami oni mogliby Was zbesztac za to ze gracie w rpg/bitewniaka/cokolwiek i z miecza chcecie zrobic "stymulator" bitewny. To jest sword of striking a nie zordon's mind-buffing blade of destruction.
Shino, zainicjuj głosowanie o tym, że magiczne bronie działają poza CC. Nie będzie tedy żadnej dyskusji.
A do tej pory - to idź se na orbitę z takimi exploitami
pozrawiam
Furion
A do tej pory - to idź se na orbitę z takimi exploitami

pozrawiam
Furion
to nie jest tak drogi Morroku
tu akurat z exploitem spudłowałeś.
zapis nie jest, że "all attacks made by bearer are resolved at his strength +1" tylko co innego.
Elektryk ma siłę 3+1, błyskawica ma siłę 5+0
pozdraiwam
Furion

zapis nie jest, że "all attacks made by bearer are resolved at his strength +1" tylko co innego.
Elektryk ma siłę 3+1, błyskawica ma siłę 5+0

pozdraiwam
Furion
Stary imperialista a nie wie że inżynier nie może brać magicznych itemówkarlee pisze:Czy dając to dla inżyniera i wsadzając go do helki mamy helkę z -4 armour save ? ;p

Sytuacja wydaje mi się podobna do tej co inżynier z modlitwą hammer of Sigmar w helce, nie przeszło to i myślę że teraz i to nie przejdzie.
Ktoś dał przykład Sword of Fate:
Ja to rozumiem że traktujemy go jak miecz magiczny bez bonusów a przeciw danemu przeciwnikowi zadaje...At the beginning of the battle, nominate one enemy character or monster. The sword counts as a magic sword with no particular bonuses against any other opponent, but attacks directed against the designated target will wound it on a 2+ and cause D3 wounds, with no armour saves allowed.
Z ciekawości przepatrzyłem wszystkie bronie w armii Imperium i każda ma zapisek "in close combat" "hits from a ..."
Tylko Sword of Justice ma nieokreślone kiedy działa, ma napisane, że może przerzucić... niby niedopatrzenie i skrót myślowy a może ma działać tak jak Shino mówi.
Raczej to drugieJasiuuu pisze:(czy to przypadek czy też podręcznik imperium również pisała osoba nierozgarnięta umysłowo ?imo to drugie ale rules are rules )

Co ciekawe ten przedmiot był z takim samym zapisem w 6 edycji. I nikt wcześniej na to nie wpadł

squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
rozumiem ze wracamy do teleportacji z moonstona w fazie przeciwnika i ciskanie korzonkow do combatu jako ze to nie missle weapon...
baja
baja

Ostatnio zmieniony 7 lip 2009, o 16:19 przez bigpasiak, łącznie zmieniany 2 razy.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned