Balancing Patch v 1.4

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shyym
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 175
Lokalizacja: Warszawa

Re: Balancing Patch v 1.4

Post autor: Shyym »

Każdy wampir z mocą Summon Creatures of the Night lub Summon Ghouls - 1 PD

Mam rozumieć, że to jest per wampir, czyli jak 1 ma oba to nadal jedna kość, tak? :)

(nareszcie z sensem)

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5347

Post autor: Tutajec »

big pasiak nie prosi o busty do naszej armii.

wiadomo że nie jest znakomicie napisana i nie możemy się popisać czymś wielkim w naszych rozpiskach, ale wydaje mi się że jak już wygrywasz z lepszymi armiami to ma się wielką satysfakcją ( a jak przegrasz to zawsze można zawalić na to że po prostu jest gorsza i nie miałeś szans ^^ )

Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 156

Post autor: PIOTROSLAV »

Przepraszam, nie jestem na bierzaco, ale czy nie obowiązuje już zakaz dublowania slotów rare i triplowania speciali?

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Już od pewnego czasu zostało to wywalone jako coś osłabiającego "stare" armie, które często na jednym specialu stały.

Awatar użytkownika
rychu022
Chuck Norris
Posty: 398
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rychu022 »

rozumiem ze BP nie ogranicza do brania dzial z DoW do armi? :D

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Nie ma żadnych banów, działa DoW to wyrównywacz, bierzta ile chceta.

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

Gratuluje kolejnych wersji BPR i dzieki za prace w tworzenie włożoną. Serio. :)
King of the Slayers, and the Slayer of Kings

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

szkoda...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

bigpasiak pisze:szkoda...
WE to dobry podręcznik i spokojnie daje rade jeszcze.

Army List Empire jest "z deka" nie zbalansowany... itemy ma przegięte o kapłanie Urlyka to ja już nie wspomnę...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Dlatego planujemy przycięcie wielu rzeczy. Spokojnie, dajcie nam się wykazać. :wink:

No i dlatego lista jest do pobrania, żeby inni mogli swoje głosy krytyczne nam podać.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Dobra robota, bardzo mi sie podoba.

Ciesze sie, ze polaczyliscie BP z R - gratulacje!

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

ja mam pytanie odnośnie master of the black arts w VC. Jesli zabiera on 1 PD a daje on jakby 2 PD dla wampira to liczy się jako 3 PD w armii czy jako ten 1?

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Jako trzy.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

runepriest pisze:big pasiak nie prosi o busty do naszej armii.

wiadomo że nie jest znakomicie napisana i nie możemy się popisać czymś wielkim w naszych rozpiskach, ale wydaje mi się że jak już wygrywasz z lepszymi armiami to ma się wielką satysfakcją ( a jak przegrasz to zawsze można zawalić na to że po prostu jest gorsza i nie miałeś szans ^^ )
Tu się nie zgodzę. WE to bardzo dobrze napisany podręcznik ... na 6 edycję. Wtedy był topowy. Prawda jest taka, że zasady jednostek tam zawartych mocno były zależne od zasad ogólnych w RB. Np. ruch skirmisha, proximity. Zmiany w tych kluczowych elementach dla tej armii sprawiły, że np. Driady to już nie takie driady jak wcześniej. Biegacz kiedyś używalny, obecnie musi bardzo uważać, a czasem wręcz modlić się, by nie zginąć (kiedyś ratowało go proximity).
Jedyne braki w tej armii jakie były jeszcze w czasach 6 ed. które widzę, to: dziwne koszty punktowe Warhlaków i GRów (zarówno w porównaniu do odpowiedników jak i do możliwości - w przypadku Warhlaków jest to dramat). Tak samo Waye moim zdaniem te 4 pkt. za dużo stoją. Kolejna wspomniana rzecz to 1 (słownie jedna) broń z klasy Wardancer Weapons !! Ktoś sobie żartował ?? To takie najbardziej paląc elementy. Skirmish to niestety styl tej armii jako takiej partyzantki, a nowe zasady mocno to okroiły. Trochę moim zdaniem dziwne jest, że zwarty blok piechoty czy konnicy ma przewagę nad lekkimi jednostkami o w założeniu dużej mobilności.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

zwarty blok piechoty czy konnicy ma przewagę nad lekkimi jednostkami o w założeniu dużej mobilności.
to akurat normalne, wiekszosc bitew harcownicy mieli za zadanie psuć linie wroga niz stawać do walki na otwartym polu.

Jak dla mnie ostatnio WH zbytnio upodobnił sie do gry skirmish, niz do walki duzych jednostek piechoty i kawalerii

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Wersja 1.4 wyglada imho bardzo dobrze. Wywalenie restricted, sensowne ograniczenia magii i przedmiotow , madre podejscie do czolgow i polowy pktow za nie uwazam za sukces LS. Ogolnie jestem przeciwny ingerowania za bardzo w podreczniki i zmienianie zasad , bo niedlugo to co w podrecznikach bedzie malo miarodajne do tego jakie sa "nowe" zasady. Imho niektore armie sa slabsze , ale niech nie bedzie "koncertu zyczen" chce to i to , bo to imho glupie.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

GarG pisze:
bigpasiak pisze:szkoda...
WE to dobry podręcznik i spokojnie daje rade jeszcze.
ja nie mowie ze nie daje rady.
ale dobry to byl faktycznie na 6 edycje tak jak i imperium w swoim czasie czy orkasy...
teraz na 7 jak juz pisalem robi sie slaby...
pisany byl [ nie wiem czemu ] na 6 edycje jak juz za rogiem byla 7...
dziwne podejscie tworcow i wg mnie jest niedopracowany i niedoszacowany...
nie bede na niego narzekal jednak jest co w nim poprawiac.

jesli nie ma na to szans to trudno.
zalezalo mi tylko na 1 malej poprawce ktora by ugrywalnila walczace WE.
mam za to nadzieje ze nie uznacie niektorych nowych armii niezbednych do poprawki zostawiajac stara uznana za wystarczajaco dobra...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Ziemko pisze: Ogolnie jestem przeciwny ingerowania za bardzo w podreczniki i zmienianie zasad , bo niedlugo to co w podrecznikach bedzie malo miarodajne do tego jakie sa "nowe" zasady. Imho niektore armie sa slabsze , ale niech nie bedzie "koncertu zyczen" chce to i to , bo to imho glupie.
moje zdanie jest podobne...
wolalbym uniknac czasow gdziejesli ktos bedzie sie kierowal sila armii przy jej kupnie bedzie czekal najpierw na podrecznik a potem na pacze + uscislenia do niego :)

zasady lepiej nie zmianiac a kompozycje jak najbardziej juz mozna :)

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Boundy zabierają kostkę a co w przypadku jak się bound wyczerpie. Dalej limit jest zmniejszony czy zwiększa się o 1 ??
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1550
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

przecież sie wyczerpie w trakcie gry to co Cie wtedy limit obchodzi?

ODPOWIEDZ