Czysty Khorne (no może trochę krwią obryzgany ;))
Moderator: KrzysiekW
Re: Czysty Khorne (no może trochę krwią obryzgany ;))
Jak dla mnie jest naprawde dobry, chociaz nie wiem czy na szczurki jednak bym nie wolal -2 do Ld, lub dac heraldowi w jednych pieskach +d3 do CR.
Takie rzeczy jak gifty czy icony uwazam ze najlepiej sprawdzic samemu. Po paru grach bedziesz juz miec swoich "faworytow"
Takie rzeczy jak gifty czy icony uwazam ze najlepiej sprawdzic samemu. Po paru grach bedziesz juz miec swoich "faworytow"
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
zagrałem dzisiaj moją pierwszą bitwę demonami khorna, grałem przeciw dark elfickiemu porno strzelaniu na 1400pkt.
w rospie miałem:
herald khorna ( standardowy na juggu )
bsb khorna ( standardowy na juggu )
2x8 furii
18 bloodletterów ( champion, skull totem )
10 bloodletterów
2x6 psów
przeciwnik miał:
czarke
bsb na coldzie
harpie
2x kusznicy
2 bolce
shad-zi
mengile
Ogólnie gra się bardzo przyjemnie, tury są szybkie ( tylko ruch i walka ), a armia mocna zwrotna i dość szybka...
Brak dodatkowych scrolli i kostek dispella nie przeszkadza aż tak, przynajmniej na małe punkty, bo prawie wszystko ma mr...
Nie sprawdzili mi się bloodletterzy, ale pewnie dlatego, że przeciwnik miał bardzo zwrotną armię,a poza tym psy i heraldzi zdążyli zjeść prawie wszystko już w jakiejś 3/4 turze.
Jednak się zdecydowałem na demony khorna jako drugą armię...
Na początek kupuję 2 juggernauty, 20 bloodletterów,podręcznik i 10 psów
w rospie miałem:
herald khorna ( standardowy na juggu )
bsb khorna ( standardowy na juggu )
2x8 furii
18 bloodletterów ( champion, skull totem )
10 bloodletterów
2x6 psów
przeciwnik miał:
czarke
bsb na coldzie
harpie
2x kusznicy
2 bolce
shad-zi
mengile
Ogólnie gra się bardzo przyjemnie, tury są szybkie ( tylko ruch i walka ), a armia mocna zwrotna i dość szybka...
Brak dodatkowych scrolli i kostek dispella nie przeszkadza aż tak, przynajmniej na małe punkty, bo prawie wszystko ma mr...
Nie sprawdzili mi się bloodletterzy, ale pewnie dlatego, że przeciwnik miał bardzo zwrotną armię,a poza tym psy i heraldzi zdążyli zjeść prawie wszystko już w jakiejś 3/4 turze.
Jednak się zdecydowałem na demony khorna jako drugą armię...
Na początek kupuję 2 juggernauty, 20 bloodletterów,podręcznik i 10 psów
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Mnie sie prawie nigdy nie sprawdzaja bloodlettersi (jesli nie maja heralda). Uzywam bo trzeba cory miec, a potencjal to maja tak naprawde bardzo duzy. Ja raczej mam pecha. Z reguly jednak grajak 2k+ mam 3 heraldow i 1 zawsze jest w wiekszym klocku bloodlettersow i nie liczac klockow przetrwalnikowych przeciwnika, pozera to wszystko (o ile nie zejdzie za bardzo od magii/strzelania).
Zawsze jednak jest to jednostka z ktora adwersarze musza sie liczyc, moze tez dlatego 2x10 bloodlettersow u mnie rzadko dochodzi w calosci (z reguly mniej niz polowa) do wroga ale dzieki temu nie tylko silniejsze jednostki maja latwiej, ale tez jedna z naszych super (nie)tajnych broni czyli furie, ktore w moich walkach (tuz po bloodziu i kombinacji pieski+herald) maja nonstop mvp.
Wczoraj pieknie zebraly 1.5 rundy czarow (w 1 turze 3 magikow w 2giej drugi dobil ostatnie) - a mialem jeden oddzial 6 furii (niestety brak mi ok 15 ciagle ale nie idzie kupic).
To co dla mnie bezcenne - mina przeciwnika gdy mowie, no to bloodlettersi maja tylko ws5 i s5..
"- TYLKO?!"
Zawsze jednak jest to jednostka z ktora adwersarze musza sie liczyc, moze tez dlatego 2x10 bloodlettersow u mnie rzadko dochodzi w calosci (z reguly mniej niz polowa) do wroga ale dzieki temu nie tylko silniejsze jednostki maja latwiej, ale tez jedna z naszych super (nie)tajnych broni czyli furie, ktore w moich walkach (tuz po bloodziu i kombinacji pieski+herald) maja nonstop mvp.
Wczoraj pieknie zebraly 1.5 rundy czarow (w 1 turze 3 magikow w 2giej drugi dobil ostatnie) - a mialem jeden oddzial 6 furii (niestety brak mi ok 15 ciagle ale nie idzie kupic).
To co dla mnie bezcenne - mina przeciwnika gdy mowie, no to bloodlettersi maja tylko ws5 i s5..
"- TYLKO?!"
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
witam też będe zbierał demonki khorna... mam poblem z odziałem bloodchrushersów i ich odporności na magie... taki pomysł przyszedł do głowy ale bardzo ryzykowny, zaczne od końca :
4x bloodcrushers, standar, Icon of Endless War
6x flesh hound
6x flesh hound
8x furie
8x furie
10x bloodletter
10x bloodletter
21x bloodletter, fcg, Icon of Endless War
herald, jagger, armour of khorne
herald, BSB, great standard of sundering
demon prince, etherblade, dedicate to khorne, spellbeaker, collar of khorne
no i pomysł jest taki że DP wchodzi do bloodcrushersów... i daje mr3 no i ma SB... bije no SV więc coś tam tez zrobi... może brak bloodka troszke zaboli ale chyba warto sprubować co wy na to ?
4x bloodcrushers, standar, Icon of Endless War
6x flesh hound
6x flesh hound
8x furie
8x furie
10x bloodletter
10x bloodletter
21x bloodletter, fcg, Icon of Endless War
herald, jagger, armour of khorne
herald, BSB, great standard of sundering
demon prince, etherblade, dedicate to khorne, spellbeaker, collar of khorne
no i pomysł jest taki że DP wchodzi do bloodcrushersów... i daje mr3 no i ma SB... bije no SV więc coś tam tez zrobi... może brak bloodka troszke zaboli ale chyba warto sprubować co wy na to ?
- Heinrich K.
- Mudżahedin
- Posty: 207
- Lokalizacja: Warszawa
z tego co wiem to DP nie moze wejsc do odzialu
Anom, str 30 oryginalnego AB, maly kwadracik w dolnym rogu o nazwie "Daemonic Characters":
"It should be noted that while Greater Daemons (ie Bloodthirsters, Lords of Change, Great Unclean Ones and Keepers of Secrets) and DAEMON PRINCES are characters, they are also monsters, as defined by the game, and therefore may never join units. [...]"
Niestety , gdyby nie ten wpis to DP mieliby zdecydowanie wiekszy sens.
Jedyne co moglbys zrobic dla Bloodcrushersow to grajac z mozliwoscia special characters, wrzucic do nich Skulltakera. Zawsze to MR2.
"It should be noted that while Greater Daemons (ie Bloodthirsters, Lords of Change, Great Unclean Ones and Keepers of Secrets) and DAEMON PRINCES are characters, they are also monsters, as defined by the game, and therefore may never join units. [...]"
Niestety , gdyby nie ten wpis to DP mieliby zdecydowanie wiekszy sens.
Jedyne co moglbys zrobic dla Bloodcrushersow to grajac z mozliwoscia special characters, wrzucic do nich Skulltakera. Zawsze to MR2.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
mozesz powtarzac bo to ikony, a nie banery... tak jak gifty to nie itemysymek pisze:masz dwie takie same ikony a ikon chyba nie można powtarzać bo to w końcu sztandary
I to jest zajebiste a z drugiej strony głupie bo przegiętemozesz powtarzac bo to ikony, a nie banery... tak jak gifty to nie itemy
@kuman: Daruj sobie tego DP, on nic nie robi. Albo bloodek albo same herlaki.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
faktycznie znalazłem ten mały kwadracik jak po imprezie w waniw leżałe
trohe to głupie ale z drugiej strony keeper czy unclean w klocku to letkie przeciecie
więc zaczej bloodek i 2 heraldów niż 4 helardów ale się zobaczy
trohe to głupie ale z drugiej strony keeper czy unclean w klocku to letkie przeciecie
więc zaczej bloodek i 2 heraldów niż 4 helardów ale się zobaczy
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
jak składaci bloodka bo stasznie kręcą takie ustawienia:
1. kiler smoków
z 10S i przerzutami kosiaż z krórym radzi sobie tylko unclean z d6W i strike last'em który tez rozwala konstrukcje
2. na mase i bez regenek
2d6 +2A plus stormblade, collar albo armour
3. taki standardzik
stormblade, spell breaker, collar of khorne, armour of khorne
4. poprostu khornowo
spell breaker, collar of khorne, armour of khorne, axe of khorne
1. kiler smoków
z 10S i przerzutami kosiaż z krórym radzi sobie tylko unclean z d6W i strike last'em który tez rozwala konstrukcje
2. na mase i bez regenek
2d6 +2A plus stormblade, collar albo armour
3. taki standardzik
stormblade, spell breaker, collar of khorne, armour of khorne
4. poprostu khornowo
spell breaker, collar of khorne, armour of khorne, axe of khorne
Ad 1 Uderzenia masz zaiste potężne, ale bez armoura będziesz się musiał bać wszystkich zatrutych ataków a nawet zwyczajne 2D6 S4 może ci zabrać parę woundów.
Ad. 2 Bez przerzutów po rzucie na hit możesz się nagle nieprzyjemnie zdziwić, zwłaszcza przy losowej ilości ataków.
Ad.3 patrz Ad.2
Ad.4 Brak zwiększonej siły i przerzutów. IMO najsłabsza opcja.
Dla mnie Immortal Fury i Armour of Khorne (Obsidian Armour ) to podstawa.
Swojego najczęściej składam; Immortal Fury, Obsidian Armour, scroll. Co prawda ma stosunkowo małą siłę, ale za to nie mam problemów z grą z HE i Krasnalami. Obsydian Armour chroni przed „niespodziankami” a dodatkowy scroll zawsze się przyda.
Ad. 2 Bez przerzutów po rzucie na hit możesz się nagle nieprzyjemnie zdziwić, zwłaszcza przy losowej ilości ataków.
Ad.3 patrz Ad.2
Ad.4 Brak zwiększonej siły i przerzutów. IMO najsłabsza opcja.
Dla mnie Immortal Fury i Armour of Khorne (Obsidian Armour ) to podstawa.
Swojego najczęściej składam; Immortal Fury, Obsidian Armour, scroll. Co prawda ma stosunkowo małą siłę, ale za to nie mam problemów z grą z HE i Krasnalami. Obsydian Armour chroni przed „niespodziankami” a dodatkowy scroll zawsze się przyda.
Ja zwykle daję immortal fury, armour of khorne, firestorm blade i spell breaker...
Przeżuty trafień to podstawa, save 3+ także... Siła 7 i ogniste ataki ( oprócz he ) daja kopa, a scroll w armii khorna to taka ostatnia deska ratunku przed magią...
Obsidian armour jest fajny, ale strasznie drogi. W dodatku zwykle to bloodthirster szarżuje ( od czego są furie ) i:
- jeśli obsidian armour się przyda bo przeciwnik ma straszna broń to ma zwykle nie za dobrego save-a, którego S7 ( gdy mamy firestorm blade-a ) składa zwykle w 1-2 tury...
- jeśli nie ma dobrej broni, a za to jakiś silny armour, to lepsza S7 niż 6 i zdejmowanie np. sword of might...
Przeżuty trafień to podstawa, save 3+ także... Siła 7 i ogniste ataki ( oprócz he ) daja kopa, a scroll w armii khorna to taka ostatnia deska ratunku przed magią...
Obsidian armour jest fajny, ale strasznie drogi. W dodatku zwykle to bloodthirster szarżuje ( od czego są furie ) i:
- jeśli obsidian armour się przyda bo przeciwnik ma straszna broń to ma zwykle nie za dobrego save-a, którego S7 ( gdy mamy firestorm blade-a ) składa zwykle w 1-2 tury...
- jeśli nie ma dobrej broni, a za to jakiś silny armour, to lepsza S7 niż 6 i zdejmowanie np. sword of might...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Ja na blodku nigdy nie grałem i zapewne nie zagram bo nie lubię tego gd.
Podpowiem Ci jedynie że ten gift co daje 2d6+2A jest słaby. Blodek sam od siebie ma dużo ataków. Ten przedmiot jest zbyt losowy. Może rzucić mało na kościach albo średnio i wyjdzie na to samo. do tego dochodzi koszt giftu który jest imo za duży[55]. Są lepsze rzeczy.
@Edit: 10S za 75pkt w sumie też nie rajcuje
Opcja 3 albo 4 jest ok.
Podpowiem Ci jedynie że ten gift co daje 2d6+2A jest słaby. Blodek sam od siebie ma dużo ataków. Ten przedmiot jest zbyt losowy. Może rzucić mało na kościach albo średnio i wyjdzie na to samo. do tego dochodzi koszt giftu który jest imo za duży[55]. Są lepsze rzeczy.
@Edit: 10S za 75pkt w sumie też nie rajcuje
Opcja 3 albo 4 jest ok.
Gdzies wyczytalem na innym forum, ze tak naprawde na Bloodka masz tylko 75pktow do rozdania.
Bo ImmortalFury nalezy zawsze wliczac - i jest to 100% racja. Przerzuty zawsze w walce, przy sile (nawet nie boostowanej) i niezlej ilosci atakow to podstawa i olbrzymi dopalacz.
Drugi dla mnie niezbedny gift - to zbroja. Ktora to juz zalezy od reszty ustawien, na co beda pkty.
Ale jesli ktos chce polowac bloodkiem na herosow, to zdecydowanie obsidian, jesli wolicie zamiatac smieci nim i srednie oddzialy to AoK powinno wystarczyc. Do tej pory uzywalem czesto firestorm blade, ale sadze ze plonace ataki zostawiac bede 2 heraldom a bloodkiem pojde jednak w antymagie. Szczegolnie iz niedlugo do moich przeciwnikow dolacza HE
Jesli dajesz bloodziowi Firestorm Blade, a nie znasz przeciwnika, badz wiesz iz ma jednostki odporne na ataki "ogniowe" to zdecydowanie 2 heraldow musisz ubrac w cos innego niz FB.
Bo ImmortalFury nalezy zawsze wliczac - i jest to 100% racja. Przerzuty zawsze w walce, przy sile (nawet nie boostowanej) i niezlej ilosci atakow to podstawa i olbrzymi dopalacz.
Drugi dla mnie niezbedny gift - to zbroja. Ktora to juz zalezy od reszty ustawien, na co beda pkty.
Ale jesli ktos chce polowac bloodkiem na herosow, to zdecydowanie obsidian, jesli wolicie zamiatac smieci nim i srednie oddzialy to AoK powinno wystarczyc. Do tej pory uzywalem czesto firestorm blade, ale sadze ze plonace ataki zostawiac bede 2 heraldom a bloodkiem pojde jednak w antymagie. Szczegolnie iz niedlugo do moich przeciwnikow dolacza HE
Jesli dajesz bloodziowi Firestorm Blade, a nie znasz przeciwnika, badz wiesz iz ma jednostki odporne na ataki "ogniowe" to zdecydowanie 2 heraldow musisz ubrac w cos innego niz FB.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
ja na 1200 pkt wystawił bym ze 90 BL z muzykami. Przeciwnik by się zesrał widząc to na stole.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
tylko BL.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów