BP co nowego? lista życzeń i zażaleń
Moderator: Afro
Re: BP co nowego? lista życzeń i zażaleń
to by była przesada ale scali skin na 5+ na całej armii (ogry yetii i gorger) to by już ugrywalniło
symek pisze:to by była przesada ale scali skin na 5+ na całej armii (ogry yetii i gorger) to by już ugrywalniło
A Gnoblary?
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
Niech zabiorą warda demon i dadzą go ogrom, zbalansują dwie armie za jendym zamachem
A tak na serio za to że ogry to spaślaki powinny mieć albo +1 do T, rzeczywiście skaly skin 5+
lub przeciwnik musiałby przerzucać udane zranienia w każdej pierwszej turze walki.
A tak na serio za to że ogry to spaślaki powinny mieć albo +1 do T, rzeczywiście skaly skin 5+
lub przeciwnik musiałby przerzucać udane zranienia w każdej pierwszej turze walki.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Ale nie wszyscy +1T Raczej wyrównał bym zwykłe ogry z bohaterami. Tyran z T6 to było by zuoo (+1T z imienia i na bazie siła trzy nic ci nie robi, jeszcze +1T z czaru i siła 4 to samo o_O.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
Ale wiesz, w czterdziestce T7 był zarezerwowany dla naprawdę DUŻYCH bydlaków. Może nie powinienem wszystkiego na Wh40k przenosić?symek pisze:i to by były wreście pożądne ogry którym statystki odpowiadają wyglądowi i fluffowi
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
Polecam poczytać fluff ogrów. W skrócie, tłuszczu na Ograch jest mało, te wielkie brzuszyska, grube nogi itd to w większość bardzo mocne mięśnie, do tego ogrza skóra jest bardzo twarda (w AB jest wspomniane o kilku połamanych nożach sekcyjnych gdy człowiek prowadzący sekcję ogra próbował dotrzeć do wnętrzności). Dochodzą jeszcze takie szczególiki jak unikalna budowa kośćca, która czyni kości ogrów cholernie wytrzymałymi, nieprawdopodobnie grube kości czaszki itd. Teraz porównaj to z krasnoludem, który według zasad jest równie wytrzymały.
Akurat zasady słabo oddają statystyki ogrów (siłę zwłaszcza, w podręczniku masz zabawny zapis jak to młodzi kandydaci na Irongutsów dostają od Tyranta Rhinoxa. Małoletnie ogry ćwiczą podnosząc takiego pupilka dwa razy dziennie. Z początku jest łatwo, gdyż mody Rhinox waży tylko nieco ponad tonę, z wiekiem staje się cięższy, tak jak właściciel silniejszy.
Staty Ironguta: S4 0_o. Tyle co nieco bardziej doświadczony chaosyta czy krasnolud.
Akurat zasady słabo oddają statystyki ogrów (siłę zwłaszcza, w podręczniku masz zabawny zapis jak to młodzi kandydaci na Irongutsów dostają od Tyranta Rhinoxa. Małoletnie ogry ćwiczą podnosząc takiego pupilka dwa razy dziennie. Z początku jest łatwo, gdyż mody Rhinox waży tylko nieco ponad tonę, z wiekiem staje się cięższy, tak jak właściciel silniejszy.
Staty Ironguta: S4 0_o. Tyle co nieco bardziej doświadczony chaosyta czy krasnolud.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
Tak się składa, że czytałem fluff ogrów, kolega kiedyś mi użyczył książki. No IMO jest różnica między ogrem a krasnalem, mianowicie 3W No chyba, aby ogra potraktować jako piechotę, dać mu 5T, kosztem 2 żywotności...
1 byk wygrywa w starciu 1 na 1 z każdym standardowym przedstawicielem innej rasy, prawda? No 5 siły ironom możan by dać, ale w połaczeniu z GW miałby 7 co dawało by znaczną przewagę z rydwanami.
1 byk wygrywa w starciu 1 na 1 z każdym standardowym przedstawicielem innej rasy, prawda? No 5 siły ironom możan by dać, ale w połaczeniu z GW miałby 7 co dawało by znaczną przewagę z rydwanami.
3W odpowiadają za rozmiary ogra, a nie jego fizyczną wytrzymałość. S7 zła by nie była, a łatwo mi wyobrazić sobie że wielki młot trzymany przez Ironguta rozbija Rydwan.
BTW, fluffowo jeden byk w bitwie wart jest pół tuzina ludzi. Nie zapomnij też że zwykły byk (bez zbroi, dodatkowej broni itd.) kosztuje 35 punktów. 35 punktów za trzy rany chronione T4 i WS3 (Ws3 dla większości ogrów, kolejna ciekawostka).
BTW, fluffowo jeden byk w bitwie wart jest pół tuzina ludzi. Nie zapomnij też że zwykły byk (bez zbroi, dodatkowej broni itd.) kosztuje 35 punktów. 35 punktów za trzy rany chronione T4 i WS3 (Ws3 dla większości ogrów, kolejna ciekawostka).
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
No IMO zarówno T jak i W odopwiada wytzrmałości. Ogr nie jest dużo większy od orka, który jest na małej podstawce i ma 1W. Każda armia ma opisane jakie to jej jednostki są cudne i wspaniałe, jakby ogry miały t5, to zaraz gracze chcieliby 2W dla krasnali, W5 dla Chaos Warriorów, bo w ich książce piszę, że są lepsi i fajniejsi od innych, doszło by do tego, że każdemu wypadało by zboostować statystyki i wszystko było by po staremu. Nie rozumiem czemu ogry miały by mieć więcej niż 3WS, walą maczugami na lewo i prawo, ot co. To nie są jacyś wojownicy ćwiczeni od urodzenia przez mistrzów. Orki mają WS 3 i co? Płaczę ktoś, że oni są stwożeni do walki i powinnie mieć 4?
To nie jest dyskusja czy armie mają być takie jak we fluffie, tylko czy AB oddaje dobrze statystyki i umiejętności Ogrów. A nie oddaje ich zupełnie IMO. Zresztą, jeśli część armii ma dobrze oddane staty, to czemu inne nie?
"Wojownicy ćwiczeni od urodzenia przez mistrzów" mają WS5 . Ogry "tylko" od urodzenia walczą o przetrwanie w plemieniu, żyją z polowań na górskie bestie i napady na świetnie uzbrojone karawany. Poza tym, WS nie mówi nam o umiejętnościach szermierki danego osobnika (już widzę te fechtujące konie) tylko o tym jak radzi sobie w walce wręcz. Ogrza maczuga jest spora, zasięg ramion też pokaźny. Nawet "waląc na lewo i prawo" ogr sprawia że trudno zbliżyć się do niego na odległość potrzebną do zadania ciosu. A jak ocenisz WS3 Irongutów? Najlepsi z najlepszych, osobista gwardia Tyrana, walczą na poziomie włócznika imperium który zajmuje się głównie staniem w szyku i nadstawianiem włóczni.Tandor92 pisze:Nie rozumiem czemu ogry miały by mieć więcej niż 3WS, walą maczugami na lewo i prawo, ot co. To nie są jacyś wojownicy ćwiczeni od urodzenia przez mistrzów. Orki mają WS 3 i co? Płaczę ktoś, że oni są stwożeni do walki i powinnie mieć 4?
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
W czterdziestce mają . I 2 ataki bazowo .Orki mają WS 3 i co? Płaczę ktoś, że oni są stwożeni do walki i powinnie mieć 4?
Zresztą WS reprezentuje przede wszystkim biegłość szermierczą - jak trudno jest komuś trafić przeciwnika i jak jemu jest trudno trafić nas. WS 3 to poziom przeciętnego, w miarę wyszkolonego człowieka. Ogry nie są jakoś wybitnie uzdolnione umysłowo stąd na bullach WS3 nie przeszkadza. Ironguty reczywiscie powinny mieć te WS4. Zresztą i tak obecna tabelka troszkę obsysa. Bloodthirser trafia zombiaka tak samo jak bezmózgi szkielet, a ten ma raptem punkt różnicy w trafieniu między pierwszym a drugim.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Faktycznie to nie jest miejsce do tego aby się o to sprzeczać, ale mapisze jeszcze ostatnię parę zdań.
Każda armia, zajmuję się walką, polowaniem, więc to nie jest argumet.
No Giant też ma WS3 a ma zasięg ramion chyba troszkę wiekszy(nic nie znaczy, że wali na innych zasadach, fakt jest faktem). Mi ogry kojażą się z monstami którę powolnie walą maczugami/młotami i mniejsi, zręczniejsi są w stanie uniknać ciosu, chociażby odskokiem czy kucnieciem.
No z ironami się zgodzę, tyle, że osobista gwardzia tyrana nie powinna być w corach, i aby ich wystawić powinien być tyran.
Edit: Wmiarę wyszkolony człowiek ma WS2, są nimi chłopi bretońscy. Imperium jest zawodową armią i mają WS3. Jaby tak czytać uważnie fluff to każdy miałby w statystycę +1, i niczego by to nie zmieniło, 5T ogra, przy 5T krasnala wygląda jak 4T ogra do 4T krasnala.
Każda armia, zajmuję się walką, polowaniem, więc to nie jest argumet.
No Giant też ma WS3 a ma zasięg ramion chyba troszkę wiekszy(nic nie znaczy, że wali na innych zasadach, fakt jest faktem). Mi ogry kojażą się z monstami którę powolnie walą maczugami/młotami i mniejsi, zręczniejsi są w stanie uniknać ciosu, chociażby odskokiem czy kucnieciem.
No z ironami się zgodzę, tyle, że osobista gwardzia tyrana nie powinna być w corach, i aby ich wystawić powinien być tyran.
Edit: Wmiarę wyszkolony człowiek ma WS2, są nimi chłopi bretońscy. Imperium jest zawodową armią i mają WS3. Jaby tak czytać uważnie fluff to każdy miałby w statystycę +1, i niczego by to nie zmieniło, 5T ogra, przy 5T krasnala wygląda jak 4T ogra do 4T krasnala.
Ostatnio zmieniony 4 lut 2010, o 17:31 przez Tandor92, łącznie zmieniany 1 raz.
I siłę 5 w szarży .Infernal Puppet pisze:W czterdziestce mają . I 2 ataki bazowo .Orki mają WS 3 i co? Płaczę ktoś, że oni są stwożeni do walki i powinnie mieć 4?
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Cztery . W czterdziestce obecnie choopa jest zasadami równoznaczna z bagnetem.I siłę 5 w szarży .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.