Początek

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Re: Początek

Post autor: loko »

zagraj pare bitew i zdaj relację.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

squig hoppersi wypadaja bardzo slabo. moze nowy AB ich znowu ugrywalni.
herd- ci sa juz ciekawi. ale: 4 bazy to jeszcze zbyt malo; 12 hoppersow moze zniknac zanim uderza. 7baz to juz 210pkt. za tyle wypada juz 25orczych wlocznikow albo polkilo goblinow.
kwestia oplacalnosci musi wyjsc w praniu

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

quas pisze:squig hoppersi wypadaja bardzo slabo. moze nowy AB ich znowu ugrywalni.
herd- ci sa juz ciekawi. ale: 4 bazy to jeszcze zbyt malo; 12 hoppersow moze zniknac zanim uderza. 7baz to juz 210pkt. za tyle wypada juz 25orczych wlocznikow albo polkilo goblinow.
kwestia oplacalnosci musi wyjsc w praniu
Ja narazie zamierzam przetestowac opcje pt "Pole minowe", czyli 3x 1 Squig Herd. Jednostki stojące w formacji: dwa gobosy na froncie, 3 squigi na tyłach. Zeby w walce od frontu przeciwnik mogl zabic tylko nocniki, zeby dostal dwa ataki squigow z drugiego szeregu, a nastepnie zeby wszystko w okolicy dostalo z wybuchu (po erracie same gobosy nie wybuchaja, wiec niestety trzeba te squigi chowac)

Plusy:
- 3 dodatkowe, bardzo tanie wystawienia
- idą tam, gdzie nikt nie chce iść z jednym zamiarem - zrobienia "KABOOM".
- mimo, że jednostka jest mega smieciowa, to moze narobic niezlych szkod

Minusy:
- trzeba trzymac daleko od swoich oddziałow (i od siebie nawzajem), zeby samemu nie dostac rykoszetem.

Squig Herd w duzym regimencie nie ma raczej racji bytu, bo zeby Squgi walczyly efektywnie to musza byc na froncie. A niestety na froncie, ze swoja I3, T3 i brakiem sejwa, beda gineły jak muchy, wiec tak naprawde, po szarzy srednio dobrego przeciwnika, ktory wytlucze te squigi, bedziemy mieli po prostu klocek nocników, ktory jest ITP. Slaby deal.
Obrazek

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

bless pisze:Ja narazie zamierzam przetestowac opcje pt "Pole minowe", czyli 3x 1 Squig Herd. Jednostki stojące w formacji: dwa gobosy na froncie, 3 squigi na tyłach. Zeby w walce od frontu przeciwnik mogl zabic tylko nocniki, zeby dostal dwa ataki squigow z drugiego szeregu, a nastepnie zeby wszystko w okolicy dostalo z wybuchu
jezu bless ale ty jestes mroczny. to prawdziwe zuo. :twisted: jest wogole jakies tansze wystawienie niz te 30 pkt?
pomysl mi sie podoba , potestuje na pewno. luzne strzelanie ich pewnie bedzie bolec a i niezdana animozja moze sprawic ze zostaniemy z granatem bez zawleczki w ręce.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 386

Post autor: ninjaska »

Oi,
nie wiem czy juz to widzieliscie, ale dosc fajne.
http://thenurge.deviantart.com/#/d2w4rs7
Obrazek

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2170
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

czy nocne gobasy nadal są wystawialne? czy opłaca się je kupić na początek?

Sarkall
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: Sarkall »

Dawno się tutaj nie pisało, jednak nie chce specjalnie zaśmiecać więc napiszę tu: Ile najlepiej w oddziale wystawiać orc boyzów i ile takich regimentów trzeba na armię ok. 1500 pkt.

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Jeśli masz tylko orki, to jako big'un'sy w 1 klocku 25+ powinien wystarczyć. Teraz kręgosłup zielonych tworzą dzikie orki.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9565
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Zalezy u kogo ;)

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

u tego kto je ma :wink: ehh ale teraz jak wyszły kanciaste plastiki , savage stały sie nagminnie pospolite. teraz dobre oprucz savage jest wszystko co ma impacty, katapy i doomy no i magia. do tego manglery i ew trole. zerknij na rozpiski graczy.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9565
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Nie bądź taki pewien. Ja mam savage orków ponad 40, a aktualnie nie wystawiam żadnego ;)

Ale ogólnie masz rację, te jednostki które wymieniłeś dają radę i warto je wystawiać. Savage też.

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

być może szał na nie za jakis czas minie, gracze zaczną szukac innych rozwiązań. owszem ward na 5, ale pod warunkiem że mag żyje. to powoduje ze jest duzo pkt w jednym miejscu. moze jakaś wersja nomad z bohaterami na kawie, ptaszorem, średnim pajonkiem i ze 2 dużymi. plus rydwany i jakies strzelanie. trole też ok bo powinny nadążyc.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9565
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Grałem na 2400 euro rozpą:

2 wyverny
bsb na dziku
szaman na wilku 2 lvl
22 wilki
22 wilki
5 wilków
3 goblin charioty
2 orc charioty
2 arachnaroki

Tylko tyle się mieści. Fajnie się całkiem gra, jest grywalna, ale nie jest to najlepsza rozpa pod słońcem, zbyt mało uniwersalna.

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2170
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

IMO savage nawet mali są najlepszą piechotą core, dobrą na wszystko

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Szkoda tylko że SO Big'Un's nie mogą brać magicznej szmaty.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Sarkall
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: Sarkall »

Czyli kupować dzikie orki nie normalne? Jeżeli tak to ile klocków i po ile w każdym.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9565
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

1 klocek 30 dzikusów styka. To i tak ponad połowa corów. Resztę możesz wydać na jakieś gobliny.

Awatar użytkownika
muchozol
Falubaz
Posty: 1237
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: muchozol »

wiele zależy od stylu gry (Ja teraz na turniej 1500 wystawiam 2 klocki SO :D ), ale na początek 30 wystarczy
podpis był nieregulaminowy

oddajcie podpis łobuzy

Ereagorn
Wodzirej
Posty: 765
Lokalizacja: FENIX Włocławek

Post autor: Ereagorn »

Gobliny są w tej edycji opłacalne? Mam 50 sztuk ze SP
Obrazek

rauliq
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp

Post autor: rauliq »

Mój sposób na 2400euro:
to oddział troli 6 sztuk,oddzial savage orków big uns 37sztuk
savage warbos ,black ork bsb,savage ork shaman,savage big boss
do tego dorzucam mangler sqika, oddział spider raiders 5 sztuk
można wrzucić oddział night goblins 40 sztuk ze spirami plus 2 fanatyków
plus maszynki:charioty w każdej ilości, rock loberki, doom driver, teraz w planach pump wagon.
podpis był nieregulaminowy

ODPOWIEDZ