Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Hehe skoro już się wygadałeś co bierzesz na GT to ja tez się pochwalę.

Mag 4 lvl
Scroll
Lukcstone
Doomfire
sigil of sigmar

Mag 2 lvl
Ring of volans
Rod of power

Mag 2 lvl
2x scroll

Capitan
Barded warhorse
enchanted shield
van horstman speculum
longbow
lance

24 swordsmanow FCG
10 hundgunnersów jako detechmant

24 swordsmanow FCG
10 hundgunnersów jako detechmant

10 kuszników

6 Rycerzy FCG Demonslayer
6 Rycerzy FCG Arcane warding
6 Rycerzy Inner Circle FCG Warbanner

3 Armaty

2 Helki

Awatar użytkownika
Ronald
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Ronald »

To moja pierwsza taka rozpa na 3,5 koła! I jak dal mnie to nie jest oklepana bo pierwsza a enginer do hela przecież - nie chce brzydko mówić, ale to chyba logiczne! Huntsmeni do spowalniania! i ściągania chamskich rzeczy jak faniole, magi itp... nie opancerzone chamskie stworki. Moim zdaniem rozpa jest tak nawet bez charakteru... taka jakaś czysta... :?
I rest in graveyard! Ruling system WFB!
Moja dotychczasowa galeria Empire of Men

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

Ronald pisze:To moja pierwsza taka rozpa na 3,5 koła! I jak dal mnie to nie jest oklepana bo pierwsza a enginer do hela przecież - nie chce brzydko mówić, ale to chyba logiczne! :?
tak na starcie pomyślałem,ale rozpiska raczej musi być uniwersalna jak trafisz na armię z dużą liczba skirmisherów to i nawet ten enginier w helce duzo nie pomoże(65 pkt wpakowac do hellki po to by miała bs4 jak dla mnie to troche mało sensowne :roll:, koszt skacze do góry a w przypadku misfire możesz stracić 175 pkt :wink: ), co do huntsmenów to w sumie nie najgorszy pomysł ale nie lepiej za te 100 pkt wziąść cos innego np. handgunnersów lub kuszników :twisted:

Awatar użytkownika
Ronald
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Ronald »

ja gram przeciw orkom tylko i wyłącznie - bitwa w domu :D
on nie będzie miał skirmisherów :twisted: napewno pójdzie na mase jak zwykle ale nie przekroczy około 150 modeli składając armie w armybuilderze.

Huntsmeni sprawdzają mi sie zawsze - ostatnio przez całą bitwę spowalniałem mu 3 oddziały 8) miotał się jak..... :P
No a ten enginer to po to by łatwiej było strzelać do tych wszystkich chamskich rzeczy, które ma. Wiem że jak będzie bum to zaboli, ale jak ja będę trafiał to jego bardziej zaboli. Nie wiem co z tym inżynierem zrobić.
I rest in graveyard! Ruling system WFB!
Moja dotychczasowa galeria Empire of Men

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

daj mu gołąbka kamikadze i niech stoi gdzieś przy hellce, jak rzucisz 5 to przeciwnika zaboli i to nie mało skoro idzie na hordówki, według mnie to najbardziej ma sens :twisted: (pigeon power :lol: )

Awatar użytkownika
Ronald
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Ronald »

no tak tylko tym ciulstwem trudno wybuchnąć w odpowiednim miejscu :D
I rest in graveyard! Ruling system WFB!
Moja dotychczasowa galeria Empire of Men

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

jeden rzut 5+ i inżynier na górce równa się ... :twisted:

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Mam dość, jutro biorę się za robienie tanka. Mam taki przepis kuchenny. Brakuje mi tylko koncepcji na main cannona z czego go wyprodukować.
Dziś z braku tanka Lizardy na 1999 (100 skinków) pojechały mnie zdrowo. Nie ma co nawet o tym pisać. W pierwszej bitwie miałem krasie. Facet wygrał tylko z powodu terenu. Imperium za szeroki front a na środku cała wioska - 5 budynków dość blisko siebie, musiało się tak skończyć. Na flance gdzie ustawił w rogu krasi, miałem tuż za strefą las. Tak więc kawalerią kluczyłem między budynkami a piechota i maszyny (Helblaster) szły mozolnie w rejonie lasu. 14 - 6 dla krasiego. Dojechały dwie z trzech KO, piechota (swordsmani) spanikowała od ostrzału i już się nie zebrała. Pojedynek maszyn na moją korzyść, przy stracie jednego Great Cannona i jednego załoganta w drugim, strąciłem organki, działo i bolec. Helblaster przez dwie tury szedł do przodu po czym wybuchł na pierwszej kości w pierwszym strzale jaki oddał. Pech niesamowity.
a oto czym grał (moja rozpiska jest na poprzedniej stronie), przedmiotów niestety nie pamiętam:
thane
runesmith
BSB
25 miners
25 warriors
25 longbeards
10 thunderers
2x bolt thrower
organki
cannon
Ostatnio zmieniony 24 mar 2007, o 20:07 przez #helion#, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

#helion# pisze:Mam dość, jutro biorę się za robienie tanka. Mam taki przepis kuchenny. Brakuje mi tylko koncepcji na main cannona z czego go wyprodukować.
ja też robię. z tektury :D tez mam problem z cannonem, ale może coś ze skówką od długopisu pokombinuję. :wink:

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Reyki pisze: 2 Helki
nie lepiej wziąć helstorma i helke? tak tylko pytam bo raz do tej pory grałem na helstormie

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

imho ani na tym ani na tym, tylko czolg jest godna R ew dzialko z DoW dla klimaciarzy :P
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Czołgu nie biorę bo jak brać to od razu 2 a nie mam modeli oryginalnych.

Helstorm to plewa.Grałem dwa razy i w nic nie trafiało do dziadostwo.

Helka jest odrobinę pewniejsza chociaż na missfire ma szanse wybuchnąć 2 razy(na 1 i na 6).

Poza tym ładnie taka armia jaką złożyłem wygląda.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

mi tam helstorm sie świetnie sprawdzał.
anihilował świetnie orki i lizaki i inne.
gorzej z bretką :wink:

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Reyki pisze:Czołgu nie biorę bo jak brać to od razu 2 a nie mam modeli oryginalnych.
A ja byłbym ostrożny w braniu 2 czołgów - trafisz na niewłaściwą armię i zmarnowane 600 punktów...

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Czołg jest delikatny i boi się wszelkiego rodzaju bolcy,armat i magii.

Jak popatrzyłem jakie armie będą na GT to zrezygnowałem z czołgu/ów.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Ja tam mimo wszystko jednego wystawiam zawsze.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

czekam na paczke w ktorej jest czolg.na eegt raczej nie zdaze go odpicowac bo mam jeszcze 40 modeli do pomalowania.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Ja mam do odpicowania jeszcze z 60, dlatego w tym roku sie nie wybieram wogóle...

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Reyki pisze:Czołg jest delikatny i boi się wszelkiego rodzaju bolcy,armat i magii.
magii? strzalek? czy czego?
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Boi się "ducha kuźni","morks want ya","wszelkich magicznych pocisków bez sv.

Kul armatnich.

Dzidomiotów okrutnych.

Zablokowany