Blokowanie Abominacji
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Blokowanie Abominacji
Ej no bez jaj 3d6 to minimum 3" czyli wiadomo, że dochodzi do wilków. Nie widzę powodu dla którego miałaby naruszyć ich calową stręfę w nic nie szarżując.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Po raz pierwszy w historii ludzkości, cywilizacji i WFB – Shino zasędziował niezgodnie z RAW. Nie mogę więc w żaden sposób wypowiadać się przeciw tej decyzji. To, że w nocy po turnieju dyskusja przybrała formę kuriozalną – to inna sprawa. Za to też winić go nie sposób. Niczym Gołota – zmęczony Shino będzie zawsze uderzał poniżej pasa.
Ad rem.
„Wolość dla Czołgów” i nie blokowanie obsługantami z Hydry – to inne przypadki.
Abominacja może szarżować w wilki albo iść do przodu – krzywdy nie ma.
Nie przesadzajcie, że to jakaś RL wygięta sztuczka.
Ja zamiast DW postawię harpie tak, żeby musiała szarżować do tyłu.
Abominacja jedna.
Ad rem.
„Wolość dla Czołgów” i nie blokowanie obsługantami z Hydry – to inne przypadki.
Abominacja może szarżować w wilki albo iść do przodu – krzywdy nie ma.
Nie przesadzajcie, że to jakaś RL wygięta sztuczka.
Ja zamiast DW postawię harpie tak, żeby musiała szarżować do tyłu.
Abominacja jedna.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
ja popieram Gogola, nienawidze abomki ale dla mnie porusza się analogicznie jak spawn slanesha w 6ed i może szarżować 360* , sztuczka z fastem to straszliwie naginanie zasad żeby tylko udupić abomke (co w sumie nie byłoby takie złe żeby nie to że strasznie naciągane )

T
Abomka i Spawn mają inaczej opisany ruch, o to się wszystko rozbija... Spawn najpierw mówi gdzie, a potem rzucasz i po rzucie zaczynasz ruszać model, a Abominacja robi pivot w upragnioną stronę, dopiero potem rzuca i rusza się (ewentualnie szarżuje). Także do momentu rzutu nie wiadomo, czy szarżuje, czy nie, przez co pivot powinien być zgodny z normalnymi zasadami ruchu.Jasiuuu pisze:ja popieram Gogola, nienawidze abomki ale dla mnie porusza się analogicznie jak spawn slanesha w 6ed i może szarżować 360* , sztuczka z fastem to straszliwie naginanie zasad żeby tylko udupić abomke (co w sumie nie byłoby takie złe żeby nie to że strasznie naciągane )
ja w każdym razie będę tak grał - dopóki nie powstanie ewentualne usciślenie by LS - na chwilę obecną zasady są jasne - ocena moralna to osobista kwestia każego z nas. A zasady.... zasady uber alles...
a tak BTW rozumiem że chociażby rozbijanie się o krawędź nadużyciem zasad już nie jest...
pozdro,
Ż.
a tak BTW rozumiem że chociażby rozbijanie się o krawędź nadużyciem zasad już nie jest...
pozdro,
Ż.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Po co jeszcze bardziej dopakowywać abominację.Nie dość, że ma mega wykop w walce, to nie da się jej szarży nijak przyblokować w imię tych zasad. I to uważam jest bez sensu, każda inna jednostka jest do zablokowania/wymanewrowania jak się dobrze ustawi blokera. Jeśli ma durnie napisane zasady, które można interpretować w każdą stronę to raczej bym szedł w kierunku standardów a nie precedensów.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Nie ruszy sie tak, chyba, że będzie to ruch zakończony szarżą. (może tam na 9 calu stoi jakiś tłusty cel)Marek G pisze:
1. Czy czerwona abomka moze zadeklarowac ruch po szarej trajektorii? (niebiescy to wrogowie)
2. Czy cos sie zmieni, gdy zamiast 5" bedzie 17" albo <4"?
(pytania do zwolennikow blokowania abomki).
Jeśli nie - może zadeklarować ruch, ale zatrzyma się gdy zbliży sie na cal od niebieskich.
Pytanie dla zwolenników Swobody Ruchu;
Czy jeśli "Czerwone" jest zwykłym oddziałem, zamierzacie ruszać się po tej trajektorii ruchem który nie jest ruchem szarżowym?
Dla ułatwienia;
RB Strona 12 Ramka - 1' Apart.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
+1
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
dla przeciwnikow swobody ruchu:Jedy Knight pisze:Nie ruszy sie tak, chyba, że będzie to ruch zakończony szarżą. (może tam na 9 calu stoi jakiś tłusty cel)Marek G pisze:
1. Czy czerwona abomka moze zadeklarowac ruch po szarej trajektorii? (niebiescy to wrogowie)
2. Czy cos sie zmieni, gdy zamiast 5" bedzie 17" albo <4"?
(pytania do zwolennikow blokowania abomki).
Jeśli nie - może zadeklarować ruch, ale zatrzyma się gdy zbliży sie na cal od niebieskich.
Pytanie dla zwolenników Swobody Ruchu;
Czy jeśli "Czerwone" jest zwykłym oddziałem, zamierzacie ruszać się po tej trajektorii ruchem który nie jest ruchem szarżowym?
Dla ułatwienia;
RB Strona 12 Ramka - 1' Apart.
czy jesli czerwone goni przeciwnika to moze sie poruszac po tej trajektori gonitwa, ktora nie jest ruchem szarzowym?
dla ulatwienia
rb strona 12 ramka 1" apart (1 stopa to z kolei troche za duzo
+ skoro jestes nagle takim przeciwnikiem swobody ruchu: czy czolg mozna zablokowac lasem?
-5+1
a co w tej materii mówi RB ?
jakie są wyjątki od zasady 1 inch apart ?
Shino wyduś to z siebie - zasady stosujemy selektywnie w oparciu o nasze rewolucyjne sumienie a RAW jest wypaczoną metodą interpretacji.
pozdro,
Ż.
P.S. rozumiem że dalszym krokiem będzie zakazanie blokowania fastami ruchu zwykłych regonów pro publico bono
jakie są wyjątki od zasady 1 inch apart ?
Shino wyduś to z siebie - zasady stosujemy selektywnie w oparciu o nasze rewolucyjne sumienie a RAW jest wypaczoną metodą interpretacji.
pozdro,
Ż.
P.S. rozumiem że dalszym krokiem będzie zakazanie blokowania fastami ruchu zwykłych regonów pro publico bono
A moze powinno byc tak: 
apropo sytuacji z wilkami 1" na flance abomki,
W wilki abomka wjedzie na lajcie, bo jej ruch to minimum 3" więc ruch w stronę wilków jest automatycznie szarżą.
natomiast ruch po skosie abominacją będzie mozliwy tylko, jezeli dojdzie ona do jakiegos wrogiego oddziału, jak nie starczy jej ruchu to stoi w miejscu, bo nie moze pivotowac w ruchu nieszarżowym.
imo analogicznie czołg/hybryd nie moze sie spivotowac o 180 jak ma cos na flance w odleglosci 1" nie wazne czy to compulsory czy zwykly ruch.
apropo sytuacji z wilkami 1" na flance abomki,
W wilki abomka wjedzie na lajcie, bo jej ruch to minimum 3" więc ruch w stronę wilków jest automatycznie szarżą.
natomiast ruch po skosie abominacją będzie mozliwy tylko, jezeli dojdzie ona do jakiegos wrogiego oddziału, jak nie starczy jej ruchu to stoi w miejscu, bo nie moze pivotowac w ruchu nieszarżowym.
imo analogicznie czołg/hybryd nie moze sie spivotowac o 180 jak ma cos na flance w odleglosci 1" nie wazne czy to compulsory czy zwykly ruch.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Nie.Robson pisze:W wilki abomka wjedzie na lajcie, bo jej ruch to minimum 3" więc ruch w stronę wilków jest automatycznie szarżą.
Sekwencja ruchu abominacji jest prosta.
Shino weź proszę wysuń argumenty a nie domysły ok?
Raz stosujemy zasady jak jest napisane a innymi razy tak sobie.
Abominacja to normalny unit który musi przestrzegać zasad ruchu choć ma swoje własne.
Sekwencja jest znana i taką trzeba używać.
+10Shino pisze:-5
Wygrałem.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Jakby abomka miała taką podstawkę jak wyżej wymienieni, to nie był by problemu, bo pivot doprowadzał by ją do kontaktu z wilkami a nie tylko łamał 1" apart. Jeśli by zmienili jej podstawkę, o czym wspominał Shino, to by się problem rozwiązał.imo analogicznie czołg/hybryd nie moze sie spivotowac o 180 jak ma cos na flance w odleglosci 1" nie wazne czy to compulsory czy zwykly ruch
jest to fakt. Z tego powodu IMO trzeba to traktować jak ruch szarżowy.
Przykład podany przez Robsona jest nawet akceptowalny moim zdaniem.
Ja nie kumam jednego.
Czemu dzielicie ruch na frakcje.
Uważacie że pivot jest osobną częścią a bezpośredni ruch osobną.
To tak jak gdyby szarża np smokiem dzieliła się na pivot+ruch
Nadinterpretacja.
Przykład podany przez Robsona jest nawet akceptowalny moim zdaniem.
Ja nie kumam jednego.
Czemu dzielicie ruch na frakcje.
Uważacie że pivot jest osobną częścią a bezpośredni ruch osobną.
To tak jak gdyby szarża np smokiem dzieliła się na pivot+ruch
Nadinterpretacja.


