WOCH 4300 (WI)
Toś mi chłopaku pojechał nie wiem czy mam sie wqrzyć czy co... w battla zaczołem grać w grudniu (po bardzo długiej przerwie)... do tej pory zagrałem całe 2 bitwy jedną z Manfreda Imperium dostałem 15:5 (brama została zniszczona w jego 1 turze więc się nie narzucałem) i z Matim i jego VC tu wygrałem 18:2 i o dziwo brame rzuciłęm aż 4 razy... 2 razy w lorda i za drugim razem go zabiłem potem w black coucha który był chyba na jednej ranie i na koniec udało mi sie wssysnąć klocek grave guard
Poza tym co masz na myśli mówąc źle złożeni knighci
Ta już widze jak mi to dopuszczą choć kto wie zaraz coś zmontuje
Poza tym co masz na myśli mówąc źle złożeni knighci
Ta już widze jak mi to dopuszczą choć kto wie zaraz coś zmontuje
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
obszarówka nurgla to chyba najgorszy 6sty czar jaki uzywalem... d6 sily sprawia, ze masz rzuty typu s2 no armor save, s1 ;x jest plewna i w ogole....
co do % na gateweya to troche bardziej zlozony problem, misscast przy ifce trzeba uwzglednic
co do % na gateweya to troche bardziej zlozony problem, misscast przy ifce trzeba uwzglednic
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
bo jest nieklimatyczna(2 magow tzeentcha) a 2 bramy to przegiecie (wpierdalaja wszystko zawsze i wszedzie). Sklej innych hero ;x
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
lol : ] każdy duży mag ma 1/3 szansy że nie wylosuje bramy a potem jak już ktoś pisał trzeba kulnąć odpowiednio 2x
rekompensuje tą małą zaletę ogólny klimat i plewność rospy :
Tzeentch przewodzi tą armią, dwóch rywalizujących/współpracujących magów (wywądzących się z tego klocka choshenów) z tąd obecność warshiren'e oddanemu temu bogu i najpotężniejszych wojowników -chosens - ci panownie byli w tej armii od początku i to od nich zaczęła powstawać ta armia
magowie latają na klimatycznych dyskach , generał jest cholernie podatny na ostrzał , są złożenie klimatycznie do napierdalanki jak przystało na magów tzeentcha, wraz z nimi adept tzeentcha jeszcze przed rytuałem przyznania demonicznego wierzchowca
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 445.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Chaos Runesword [50.0]
Enchanted Shield [15.0]
Spell Familiar [15.0]
Talisman of Protection [15.0]
Word of Agony [40.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 410.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 181.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
14 Chosen of Tzeentch @ 345.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Great Weapon; Chaos Armour
1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
Plemie kurganów slanesha pod wodzą Championa Slanesha na steedzie (z kiepskim bannerem i niskim sv)
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 240.0 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Battle Standard
Doom Totem [75.0]
1 Steed of Slaanesh @ [0.0] Pts
17 Chaos Marauders of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
17 Chaos Marauders of Slaanesh @ 78.0 Pts
Mark of Slaanesh
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
Esencja pierdolnięcia , klimatyczny po maksie exalted i ponad 2x więcej warriorów niż knightów
1 Exalted Hero of Khorne @ 225.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield
Axe of Khorne [45.0]
1 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts
12 Chaos Warriors of Khorne @ 222.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Khorne @ 230.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
Rywalizująca z tzeentchem kasta magów, tak samo liczna ale nie tak potężna (czyli zgodnie z fluffem)
i znowóż na regon knightów przypada 12 warriorów z bajerami - klimat
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Book of Secrets [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 155.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 1; Chaos Armour
Black Tongue [50.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 130.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
12 Chaos Warriors of Nurgle @ 222.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Nurgle @ 230.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
dzikie bestie do pomocy- liczba psów którą wystawiam na 2250 + Dogry z pustkowi które świetnie wpasowują się w klimat takiej mieszanej armii...
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
rekompensuje tą małą zaletę ogólny klimat i plewność rospy :
Tzeentch przewodzi tą armią, dwóch rywalizujących/współpracujących magów (wywądzących się z tego klocka choshenów) z tąd obecność warshiren'e oddanemu temu bogu i najpotężniejszych wojowników -chosens - ci panownie byli w tej armii od początku i to od nich zaczęła powstawać ta armia
magowie latają na klimatycznych dyskach , generał jest cholernie podatny na ostrzał , są złożenie klimatycznie do napierdalanki jak przystało na magów tzeentcha, wraz z nimi adept tzeentcha jeszcze przed rytuałem przyznania demonicznego wierzchowca
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 445.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Chaos Runesword [50.0]
Enchanted Shield [15.0]
Spell Familiar [15.0]
Talisman of Protection [15.0]
Word of Agony [40.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 410.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 181.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
14 Chosen of Tzeentch @ 345.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Great Weapon; Chaos Armour
1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
Plemie kurganów slanesha pod wodzą Championa Slanesha na steedzie (z kiepskim bannerem i niskim sv)
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 240.0 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Battle Standard
Doom Totem [75.0]
1 Steed of Slaanesh @ [0.0] Pts
17 Chaos Marauders of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
17 Chaos Marauders of Slaanesh @ 78.0 Pts
Mark of Slaanesh
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
Esencja pierdolnięcia , klimatyczny po maksie exalted i ponad 2x więcej warriorów niż knightów
1 Exalted Hero of Khorne @ 225.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield
Axe of Khorne [45.0]
1 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts
12 Chaos Warriors of Khorne @ 222.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Khorne @ 230.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
Rywalizująca z tzeentchem kasta magów, tak samo liczna ale nie tak potężna (czyli zgodnie z fluffem)
i znowóż na regon knightów przypada 12 warriorów z bajerami - klimat
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Book of Secrets [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 155.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 1; Chaos Armour
Black Tongue [50.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 130.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
12 Chaos Warriors of Nurgle @ 222.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Nurgle @ 230.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
dzikie bestie do pomocy- liczba psów którą wystawiam na 2250 + Dogry z pustkowi które świetnie wpasowują się w klimat takiej mieszanej armii...
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
T
Całkiem spoko na moje oko nawet klimatyczne i w miare silne
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
nie ma co płakać i narzekać tylko kombinować, uparłeś się na 2 dyskowców 4 poziomowych komunikat był chyba jasny
ja jeszcze nie wiem czy wezmę udział, ale też solo VC będę sklejał
ja jeszcze nie wiem czy wezmę udział, ale też solo VC będę sklejał
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Hehe no wiesz jak już mówiłem szkoda mi 50 zł za to że przyjde poprzesówam sobie piechote po stole... przecież nawet mając 2 dyskowców nie jest powiedziane że zajme jakieś wysokie miejsce...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Przemcio251 pisze:Hehe no wiesz jak już mówiłem szkoda mi 50 zł za to że przyjde poprzesówam sobie piechote po stole... przecież nawet mając 2 dyskowców nie jest powiedziane że zajme jakieś wysokie miejsce...
Czyli nie jesteś klimaciarzem - sam odpowiedziałeś sobie na pytanie dlaczego nie dopuszczamy Ci rospy.
Singiel jest dla osób które poprostu jadą sobie pograć, a nie liczyć na wysokie miejsce, badz nawet w połowie - świadczy o tym przedewszystkim używanie jednostek które już nawet z nazwy mówią same za siebie że są do d.....
Więc pierw zastanów sie po co chcesz iść na WI, a później wysyłaj rospe.
Sorry ale chyba mnie nie zrozumiałeś chodzi mi o to, że tą piechotą której mam najwięcej dużo nie powalcze, w mojej armi nic nie strzela... więć bez tych 2 magów nie będe miał możliwości powalczyć z kimś kto ma dużo maszyn... o ile rozumiem armii singlowych ma być mniej jak par... a par żadne ograniczenia nie obowiązują poza BP itd. więc w wiekszości gier moge spokojnie założyć, że moja piechota będzie sobie chodzić a przeciwnik ją czymś wystrzela albo zaczaruje Sorry ale to raczej nawet klimaciarza odrzuci jak jedyne co będzie robił przez całą gre to rzucał jakieś savy ewentualnie breaki... grając 2 dyskowcami mam szanse jakąś minimalna skasować przeciwnikowi maszyny tak że może jednak coś sobie kostkami porzycam i coś zabije a na to żeby być w czołówce to i tak nie miał bym co liczyć nawet mając 3 lordów magów
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Na dyskach mogą też poruszać się bohaterowie tzeentcha, nie jest zarezerwowany dla lordów magów.
Weź se dużego maga undivided, smoka, dwóch dyskowców, 4 magów małych i spokojnie przejdzie
Weź se dużego maga undivided, smoka, dwóch dyskowców, 4 magów małych i spokojnie przejdzie
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Napiszę, aby było jasne, to nie o to chodzi, aby armii singlowych było mniej niż parowych, a o to iż opcja singlowa jest dla osób które chcą dobrowolnie zagrać jedną armią i wiedzą, że ich armia będzie słabsza niż potencjalne sojusze. Opcją tą zostawiliśmy, dla kilku osób, którzy chcą z takiej możliwości skorzystać. Dlatego jeżeli ktoś się dziwi, że jedna czy inna armia singlowa jest słabsza niż sojusz jaki można trafić, to znaczy że ta opcja nie jest dla niego i lepiej zrobi grając parowo, lub jeśli chce, grając samemu dwoma armiamii.
Pozdrawiam
Holan
Pozdrawiam
Holan