WOCH 4300 (WI)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Re: WOCH 4300 (WI)

Post autor: Jasiuuu »

tak niech weźmie dużego nurgla i snajperki z 5ciu nasucza : ]
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Toś mi chłopaku pojechał nie wiem czy mam sie wqrzyć czy co... :?: :?: :?: :mrgreen: w battla zaczołem grać w grudniu (po bardzo długiej przerwie)... do tej pory zagrałem całe 2 bitwy jedną z Manfreda Imperium dostałem 15:5 (brama została zniszczona w jego 1 turze więc się nie narzucałem) i z Matim i jego VC tu wygrałem 18:2 i o dziwo brame rzuciłęm aż 4 razy... 2 razy w lorda i za drugim razem go zabiłem potem w black coucha który był chyba na jednej ranie i na koniec udało mi sie wssysnąć klocek grave guard :D

Poza tym co masz na myśli mówąc źle złożeni knighci :?: :?: :?:

Ta już widze jak mi to dopuszczą choć kto wie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zaraz coś zmontuje :D
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

radzę Ci wziąć muzyków na khornitach- żeby frenzy nie stracili przy remisie
Poza tym ugrać da się sporo tym - tylko trzeba dbać o magów... w końcu to prawie połowa punktów:)

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

wydaje mi się że każdą armią da się coś ugrać ale to zależy od umiejętności i kostek:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

obszarówka nurgla to chyba najgorszy 6sty czar jaki uzywalem... d6 sily sprawia, ze masz rzuty typu s2 no armor save, s1 ;x jest plewna i w ogole....

co do % na gateweya to troche bardziej zlozony problem, misscast przy ifce trzeba uwzglednic :P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

ja tam nie wiem czemu uparli się nie dopuścić mojej rozpy przy 2 magach tzeencha
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

bo jest nieklimatyczna(2 magow tzeentcha) a 2 bramy to przegiecie (wpierdalaja wszystko zawsze i wszedzie). Sklej innych hero ;x
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

lol : ] każdy duży mag ma 1/3 szansy że nie wylosuje bramy a potem jak już ktoś pisał trzeba kulnąć odpowiednio 2x

rekompensuje tą małą zaletę ogólny klimat i plewność rospy :


Tzeentch przewodzi tą armią, dwóch rywalizujących/współpracujących magów (wywądzących się z tego klocka choshenów) z tąd obecność warshiren'e oddanemu temu bogu i najpotężniejszych wojowników -chosens - ci panownie byli w tej armii od początku i to od nich zaczęła powstawać ta armia

magowie latają na klimatycznych dyskach , generał jest cholernie podatny na ostrzał , są złożenie klimatycznie do napierdalanki jak przystało na magów tzeentcha, wraz z nimi adept tzeentcha jeszcze przed rytuałem przyznania demonicznego wierzchowca

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 445.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Chaos Runesword [50.0]
Enchanted Shield [15.0]
Spell Familiar [15.0]
Talisman of Protection [15.0]
Word of Agony [40.0]

1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 410.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]

1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts




1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 181.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25.0]

1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts


14 Chosen of Tzeentch @ 345.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Great Weapon; Chaos Armour

1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]

1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch






Plemie kurganów slanesha pod wodzą Championa Slanesha na steedzie (z kiepskim bannerem i niskim sv)

1 Exalted Hero of Slaanesh @ 240.0 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Battle Standard
Doom Totem [75.0]
1 Steed of Slaanesh @ [0.0] Pts

17 Chaos Marauders of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail

17 Chaos Marauders of Slaanesh @ 78.0 Pts
Mark of Slaanesh

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail






Esencja pierdolnięcia , klimatyczny po maksie exalted i ponad 2x więcej warriorów niż knightów

1 Exalted Hero of Khorne @ 225.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield
Axe of Khorne [45.0]

1 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts


12 Chaos Warriors of Khorne @ 222.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield


5 Chaos Knights of Khorne @ 230.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield





Rywalizująca z tzeentchem kasta magów, tak samo liczna ale nie tak potężna (czyli zgodnie z fluffem)
i znowóż na regon knightów przypada 12 warriorów z bajerami - klimat

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Book of Secrets [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 155.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 1; Chaos Armour
Black Tongue [50.0]

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 130.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]


12 Chaos Warriors of Nurgle @ 222.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield

5 Chaos Knights of Nurgle @ 230.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield



dzikie bestie do pomocy- liczba psów którą wystawiam na 2250 + Dogry z pustkowi które świetnie wpasowują się w klimat takiej mieszanej armii...

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts


3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour

3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Nie no po prostu rewelacyjny tekst =D> =D> =D>
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Całkiem spoko na moje oko nawet klimatyczne i w miare silne ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

tak ale mi nie chca dopuscic :(
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

nie ma co płakać i narzekać tylko kombinować, uparłeś się na 2 dyskowców 4 poziomowych :) komunikat był chyba jasny
ja jeszcze nie wiem czy wezmę udział, ale też solo VC będę sklejał
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Hehe no wiesz jak już mówiłem szkoda mi 50 zł za to że przyjde poprzesówam sobie piechote po stole... przecież nawet mając 2 dyskowców nie jest powiedziane że zajme jakieś wysokie miejsce...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Przemcio251 pisze:Hehe no wiesz jak już mówiłem szkoda mi 50 zł za to że przyjde poprzesówam sobie piechote po stole... przecież nawet mając 2 dyskowców nie jest powiedziane że zajme jakieś wysokie miejsce...

Czyli nie jesteś klimaciarzem - sam odpowiedziałeś sobie na pytanie dlaczego nie dopuszczamy Ci rospy.

Singiel jest dla osób które poprostu jadą sobie pograć, a nie liczyć na wysokie miejsce, badz nawet w połowie - świadczy o tym przedewszystkim używanie jednostek które już nawet z nazwy mówią same za siebie że są do d.....

Więc pierw zastanów sie po co chcesz iść na WI, a później wysyłaj rospe.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Sorry ale chyba mnie nie zrozumiałeś [-X chodzi mi o to, że tą piechotą której mam najwięcej dużo nie powalcze, w mojej armi nic nie strzela... więć bez tych 2 magów nie będe miał możliwości powalczyć z kimś kto ma dużo maszyn... o ile rozumiem armii singlowych ma być mniej jak par... a par żadne ograniczenia nie obowiązują poza BP itd. więc w wiekszości gier moge spokojnie założyć, że moja piechota będzie sobie chodzić a przeciwnik ją czymś wystrzela albo zaczaruje :!: Sorry ale to raczej nawet klimaciarza odrzuci jak jedyne co będzie robił przez całą gre to rzucał jakieś savy ewentualnie breaki... grając 2 dyskowcami mam szanse jakąś minimalna skasować przeciwnikowi maszyny tak że może jednak coś sobie kostkami porzycam i coś zabije :mrgreen: a na to żeby być w czołówce to i tak nie miał bym co liczyć nawet mając 3 lordów magów :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Na dyskach mogą też poruszać się bohaterowie tzeentcha, nie jest zarezerwowany dla lordów magów.
Weź se dużego maga undivided, smoka, dwóch dyskowców, 4 magów małych i spokojnie przejdzie
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

smoka nie wezme bo nie mam :( wpisałem w tą rozpe to co mam ew. co mogę zdobyć
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Holan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 182

Post autor: Holan »

Napiszę, aby było jasne, to nie o to chodzi, aby armii singlowych było mniej niż parowych, a o to iż opcja singlowa jest dla osób które chcą dobrowolnie zagrać jedną armią i wiedzą, że ich armia będzie słabsza niż potencjalne sojusze. Opcją tą zostawiliśmy, dla kilku osób, którzy chcą z takiej możliwości skorzystać. Dlatego jeżeli ktoś się dziwi, że jedna czy inna armia singlowa jest słabsza niż sojusz jaki można trafić, to znaczy że ta opcja nie jest dla niego i lepiej zrobi grając parowo, lub jeśli chce, grając samemu dwoma armiamii.

Pozdrawiam
Holan

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Toż moja armia spełnia dokładnie twój warunek jest dużo słabsza niż sojusze :D i napewno słabsza od armii skavenów która dopuściłeś...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

ODPOWIEDZ